Metallica, iPod Sesimizi Mahvetti

csbmonkeydiyor:

29 Eylül 2008, 17:27

Seslerini "bozmak" için iPod'un yardımına ihtiyaç duymadılar. Ses mühendisleri ve plak şirketleri, aşırı tasarlanmış ses yüksekliğiyle onu mahvetti. Bu, “iPod sesimizi mahvetti!” den çok daha karmaşık bir sorundur. Tabii ki, Metallica ve bir şeyler hakkında sızlanmayı çok seviyorlar.

balkabağıdiyor:

29 Eylül 2008, 17:36

iPod'daki kötü mühendisliği suçlamak çok saçma. İyi tasarlanmış müzik, aslına uygunluğundan bağımsız olarak çeşitli cihazlarda kulağa hoş gelir. Hiç kimse The White Album'ü, Dark Side of the Moon'u, Thriller'ı veya Ride the'yi dinlemedi. Bir iPod'a yıldırım ve "Ah adamım, kulağa hoş geliyor, ama keşke bunlar için yeniden ustalaşsalar" dedi. kulaklık”.

“Ses yüksekliği savaşları” denildiği gibi, fm radyo ve kulüp çalma ile, ipod'lardan daha çok ilgisi var. Önceki nesil müzik severler, 8 kanalda, AM radyoda ve kasette müziğin keyfini çıkardılar. iPod'un bu medyaların herhangi birinden daha alçakgönüllü olduğunu öne sürmek saçma.

John Wrightdiyor:

29 Eylül 2008 17:40

Mutlak çöp. İlk olarak, bir aslına uygunluk sorunu varsa, sorun iPod'da değil, kulaklıktadır. iPod'umla Shure'dan yüksek kaliteli kulakiçi kulaklıklar kullanıyorum ve sesleri AKG stüdyo telefonlarımdan daha kötü değil. İkincisi, iPod'lar, onlara oynamaları için ne verirseniz onu çalar; düşük kaliteli bir mp3 veya yüksek kaliteli bir Apple Lossless ve aradaki her şey. Metallica, genel olarak iPod'a değil, mp3'lere veya belirli bir bit hızının altındaki kayıtlara karşı kampanya yürütmelidir.

etlidiyor:

29 Eylül 2008, 17:44

Metallica her şeyden önce kalp olmamalı!
Sesi mahvettiniz mi? Evde üst düzey bir hi-fi makinem olsaydı Vinyl ya da CD alırdım ama iTunes'dan satın aldığım müzikleri iOpel'imdeki (o bir araba) iPod'da dinlerim ve daha az umursayamazdım… !
iTunes, müziğin tüketilme şeklini değiştirdi – periode.

Guntilerdiyor:

29 Eylül 2008, 19:03

Sesi, "iPod'lar için nispeten düşük kaliteli kulakiçi kulaklıklarda çalınacak şekilde" nasıl "optimize edersiniz"? Mümkün olduğunca yüksek sesle yaparak mı? Ama kim böyle bir oynatma için "optimize ediyor"? O büyük kayıt stüdyolarında ses mühendisleri mi var? Öyleyse Metallica çalışanları neden bu mühendislerden iyi kulaklıklar için kayıtlarını "optimize etmelerini" ve müziklerinin keyfini çıkarmalarını isteyemiyor?

Gdiyor:

29 Eylül 2008, 19:14

Evet, düşük kaliteli iPod kulaklıkları, hepsi yüksek kaliteli ses deneyimleri sağlayan kaset kasetleri, araba radyolarını ve Walkman'leri değiştirdikleri için kesinlikle hatalıdır.

Martıjndiyor:

29 Eylül 2008, 19:27

İşin komik yanı, 70'lerde yapılan kayıtların çoğu (Pink Floyd, Keith Jarrets'ın “KÃÆ'¶ln Konseri” en iyi sese sahip cd'ler. Ancak bir nokta var. Bir masadan kesilmemiş bir kayıt dinlediyseniz, cd'ye hakim olmadan önce, 70'lerin Pink Floyd kaydı kadar iyi ve taze geliyor.

Ayrıntıların kaybolmasından ve 74 dakikanın küçük bir diske sığdırılabilmesi için 16 bitin ses üretimi için yeterli olduğunu düşünen pazarlamacıların kötülüğünden ustalaşmayı sorumlu tutuyorum.

Ow, hatta Mick Jagger'ın berbat mono saatli radyomda o vokalleri söylediğini bile duydum, bu yüzden sanırım hiç dikkat etmedin ;-)

Stevediyor:

29 Eylül 2008 saat 20:43

Metallica'nın son çalışması harika. Ben de iPod'umu seviyorum, Apple'ın oldukça naff kulaklıklarını kullanmazsanız sesler harika. Bu yüzden geçen yıl Wallmart'a gittim ve bu havalı, tak-çıkar olanları satın aldım. Sesler şimdi harika. Belli gerçekten.. :-)

"Paslanmış rockçılar" mı? çok komik
Metallica'yı Sev - Elma'yı Sev. Taraf tutmamak!! ;P

pettifogdiyor:

29 Eylül 2008 saat 20:43

Klasik dinliyorum ve analog ile dijital arasında geçiş yaptım. LP'ler ve teyp için gerekli olan eşitleme nedeniyle analog, üretimden önce yoğun bir şekilde masaj yapılır. Kayıt mühendisleri. ilk önce analog altında oluşan içgüdüleriyle gitti ve sonuçta ortaya çıkan ses dijitalde zayıftı. Belki geçmişte yaşıyorlar ve yerleşik kötü alışkanlıklardan vazgeçmiyorlar. Ya da ürettiğiniz çöpler yüzünden işiniz düşüyorsa, onun yerine diğer adamı suçlarsınız.

Stevewdiyor:

29 Eylül 2008 21:46

Sorun kötü mastering'de. Modern müziğin büyük çoğunluğu CD'de çok yüksek seslidir.

Metallica'nın kayıtlarında her zaman kalitesiz ses olmuştur. İyi sese sahip olduğunu düşündüğüm sadece iki plakları var (Ride the Lightning ve Black albümü). Gerisi, en kötü varlık ve Herkes için Adalet ile kulağa korkunç geliyor. Kuklaların Efendisi kulağa düz geliyor. İlk albümlerine harika bir ses elde etmek için zaman veya finansal destek verilmedi, ancak birçok "alt yapımı" kayıtta olduğu gibi, çok fazla ateş tutuyor. Tüm zayıf prodüksiyonlarına rağmen dinlemek güzel.

Justindiyor:

29 Eylül 2008 23:59

Metallica'nın iPod veya albümlerinin sesi hakkında hiçbir şey söylemediğini düşünürsek, bu oldukça sansasyonel bir manşet. Haberde yorum yapmadıkları bile yazıyor. Metallica'nın başka bir teknoloji parçasına daha kızgın olduğunu yanlış bir şekilde söyleyerek buraya trafik çekmeye çalışıyorsunuz. Ve RTFA'ya zahmet etmeyen insanlar, bu çoğunluğa atlamaktan çok mutlular.

Albümün kötü yönetildiğine ve devam eden ses savaşının kontrolden çıktığına katılıyorum, ama gitme Metallica'dan nefret eden internet insanlarını cezbetmek için bir şeyler uyduruyor ve onları yırtmak için bir parça et atıyor. Bu çok kötü bir "gazetecilik".

Genel Okuyucudiyor:

30 Eylül 2008, 12:03 am

Metallica'nın durması gerekiyor. İstemiyorlarsa müzik yayınlanıyor. yayınlama sözleşmesini imzalayın. Bir yandan not: Napster olayından sonra herhangi bir hayran kitlesine sahip olmalarına şaşırdım. Ben şahsen o tarihten itibaren bok-tallica'nın ürettiği, Onayladığı veya tanıttığı hiçbir şeyi dinlemedim veya satın almadım.
Sadece benim rantım. nasıl istersen öyle al

Gökyüzüdiyor:

30 Eylül 2008, 1:11 am

8 bit, 22 kHz, mono, WAV. Bu, 1990'larda ortaya çıkan CDROM tabanlı multimedya için standarttı. İlk bilgisayarların bozulmadan üstesinden gelebileceği tek şey buydu. Evet, kulağa korkunç geliyordu, ta ki Waves adlı küçük bir şirket, sesi bu 8 bit içine sığdırmak için L1 adlı bir yazılım sınırlayıcı icat edene kadar. 90'ların başında büyük bir gelişmeydi, ancak ne yazık ki bu teknik, bilgisayar teknolojisi geliştikçe asla ortadan kalkmayan standartları tanımladı. Waves, dijital kayıt stüdyoları için benzer ürünler sunan birkaç rakiple birlikte bugün L3'e yükseldi.

Yani Metallica'nın Apple'a yönelik rantları yersiz. Sanırım onlar daha iyi biliyorlar, sektörde olduklarını falan. Ancak Apple gibi görünür bir hedefin peşinden gitmeleri, Apple'ın sektördeki değişiklikleri müjdelemeye zorlayabileceği umuduyla iyi bir politika.

Değeri ne olursa olsun, Waves L3 gibi araçlar her zaman daha iyi hale geliyor, bu yüzden belki önümüzdeki birkaç yıl içinde müziğimizi yüksek ve net hale getirebiliriz.

bilgisayar bilimidiyor:

30 Eylül 2008, 1:22 am

Vay canına, o makaleye yanıltıcı bir yanıttan bahset. Makaleyi okuma zahmetinde bulunsaydınız, şu satırı bulurdunuz:

"Metallica ve albümün yapımcısı Rick Rubin yorum yapmayı reddetti."

Kahkaha atan ve inleyen “hayranlar”. Gerçek şu ki, satın almadan önce herhangi bir albümü dinleyebileceğiniz pek çok yer var. Sesini beğenmiyorsanız, SATIN ALMAYIN! Ne kadar yeni bir kavram biliyorum ama günümüz toplumunda sağduyuyu kullanarak dikkatleri üzerine çekemezsiniz. Dışarı çıkıp bir şeyler hakkında mızmızlanarak yapmak zorundasın. Bir Kia satın alıp, Bentley gibi sürmediği için orospuluk yapmak gibi. Bana biraz izin ver!

Ayrıca bir audiophile iseniz, WTF bir iPod'dan gelen ses hakkında şikayet mi ediyorsunuz???

Ilgazdiyor:

30 Eylül 2008, 12:29

Bahse girerim Depeche Mode hayranları bu konuda çok şey söyleyecektir :)

Mühendislerin seçimine hakimdir ve CD'ler ve AAC (özellikle Dolby/Movies'de kökleri olan AAC) çok iyi bir dinamik aralığa sahiptir. Uyguladıkları işleme "sıkıştırma" (mp3 veya aac ile ilgili değil) denir, yani tüm parçanın sesini en üst düzeye çıkarmak. Bu, reklamlar yayınlanırken TV istasyonlarının yaptığı şeydir, “daha ​​yüksek” değil, “eşit derecede gürültülü”.

Rubin, master ile çalmayı çok seviyor ve önceki albümün davul ses felaketinden sonra bile (protoollerle oynuyor) onu tutmakta ısrar ediyor. Radiohead hayranları bu tür hilelerin üstesinden gelebilir, Metallica “eski okul” bir gruptur.

Slayer izin vermiyor :)

Dougdiyor:

30 Eylül 2008 13:04

Bu konu aslında birkaç gece önce ulusal Avustralya radyo istasyonu Triple J tarafından çözüldü. Görünüşe göre hikaye, insanların cd'yi satın aldıkları, düz göründüğünü düşündükleri (ama fena değil), sonra aynı müziği duyduklarıydı. En son Guitar Hero'yu çıkardı ve sesin ne kadar zengin ve net olduğuna ve seste ne kadar fazla ayrıntı olduğuna şaşırdı. ses. DJ'lerin dediği gibi, "Bütün grup bir distorsiyon pedalına geçirilmiş gibi".

Bunun suçunu, sadece seviyeleri yükselterek yapay olarak çok fazla ses oluşturmaya çalışan orijinal ses kayıtçılarına yüklediler. Sonra kayıtları bu devasa ses dalgasıyla olduğu gibi alan mikser, onu bir cd'ye (80'ler teknolojisi, merhaba!) sığdırmak için o kadar aşırı derecede klipslemek zorunda kaldı ki sesi etkiledi. Bu arada grup görünüşe göre onlara iyi geldiğini söyledi…

Bunun veya başka herhangi bir dijital müzik ortamının suçu iPod'lar değildir. Tüketiciler olarak, modası geçmiş teknolojilere olan düşkünlüğümüzden yavaş yavaş vazgeçmemiz kısmen bizim suçumuz. uzun zaman önce müzik taşıyıcıları olarak geride kaldılar, ancak hala müzik dağıtmanın en popüler yolu ticari olarak. Medya oynatıcılar için pazarlama da suçun bir kısmını paylaşıyor… evet, 120 gb'lık bir iPod, her biri 3 mb'de bir hojillion şarkı tutacaktır, ancak yapabilirseniz bir hojilliondan daha azına sahip olmaktan fedakarlık edin, müzik cihazınız en yüksek kalitede dijital kayıt ne olursa olsun hemen hemen halledecektir. Artık küçücük kapasiteler bizi boğmuyor, öyleyse neden sunduğu daha iyi ses kalitesi için dijital dağıtımı benimsemeyesiniz?

Zaten Metallica'yı dinleyen sadece motorcular ve boganlar.

attKdiyor:

30 Eylül 2008 13:40

“Death Magnetic”te bu adamların Black albümünden beri çıkardığı en iyi malzemeyi içerdiğini düşünürken, CD'nin kendisi tam bir bok gibi geliyor! YOL aşırı sıkıştırılmış! Yani, kick ve snare vurduğunda, bu CD'deki ciddi sınırlamalar nedeniyle tüm gitarlar ve baslar geri çekiliyor. Ve bunların hepsi, veri sıkıştırılmış bir dosyaya dönüşmeden önce, bu yüzden elbette iPod'da daha kötü ses çıkaracak! Mastering mühendislerinin, müşterilerin ses kalitesini keyifli dinleme yerine salt yüksekliğe dayandırmasına izin vermesi üzücü…

DPMdiyor:

1 Ekim 2008, 2:53 am

BU GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ MANŞET, ÇOK SANSASYONELİST!
Haydi millet, APTAL YAZIYI OKUYUN!! Bazılarının belirttiği gibi (çok az), Metallica hiçbir şey söylemedi, sadece hayranlar şikayet ediyor. Rush'ın Buhar Yolları aynı sorunları yaşadı ve çok eleştirildi. Ses yüksekliği savaşı yıllardır sürüyor ve bu üretilen yüksek sesli albümlerin sonuncusu olmayacak. Mevcut müziğin ses yüksekliğinden herkes sorumludur, bir müzisyen ve ses uzmanı olarak sorun hakkında biraz bilgim var, A&R çalışanları bir DEMO dinlemek istemiyor ticari olarak üretilmiş bir parça kadar yüksek ve hatta profesyonel olmayan bir sese sahipken, seanslar sırasında kullanılan kompresörler ve sınırlayıcılar müzisyenleri kandırıyor. harika monitörlere (hoparlörler) sahip stüdyo, muazzam ses çıkaracaklarını düşünürler ve sonra aynı sonucu CD'lerinde duymadıklarında hayal kırıklığına uğrarlar. yapımcılar ve grup tarafından baskı altında tutulan mastering mühendislerini, şarkının sesini yükseltmek için kendi kompresörleri olan radyoda rekabet edebilmeleri için yapar. yayın.
iPod, sıkıştırılmış veya sıkıştırılmamış bir dizi farklı dosyayı oynatabilir. Bir iPod kullanıyorsanız, taşınabilirlik ve kapasite istersiniz. Mevcut kapasitelerle MP3 veya AAC'de en iyi sıkıştırma kalitesini kullanabilir ve birçok albüm için hala çok yeriniz olur. iPod harika bir icat ve müzik endüstrisine katkıda bulunuyor, tıpkı Apple gibi, sadece kötü bir iş ve müzik yaratmanın ve dinlemenin önüne geçen dar kafalılar.

Chuckyckdiyor:

1 Ekim 2008, saat 9:36

Cult Of Mac yazarının Metallica'nın iPod hakkında bir şeyler söylediğini söylediğini görmek çok üzücü.

Her şeyden önce, Bay Bob Ludwig'in Metallica ile hiçbir ilgisi yok.

İkincisi, Metallica, kayıt sesinin kalitesi, hatta iPod'lar veya bunun gibi şeyler hakkında hiçbir şey söylemedi.

Umarım bu makaleyi düzeltirsiniz, çünkü onunla bir şey yaptınız: YALAN OLDUNUZ

Kelimeleri icat ettin ve başkalarının ağzına koydun. Burada YANLIŞ ve SANSASYONEL yazılar yazmaya devam edecekseniz, bunu kişisel olarak yapsanız iyi olur. blog (eğer varsa), CULT OF MAC'de değil, çünkü bu harikanın imajına ve itibarına zarar veriyorsunuz. Blog.

Bunun dışında Metallica hakkında bir şeyler icat ediyor ve iPod'unuzu savunmak için ona karşı kullanıyorsunuz. 7 iPod'um var ve IMO onlar en kaliteli sondaj cihazları değiller, en kötüsü değil, en iyisi değil. Sana tamamen katılıyorum, müzik dinleme şeklimizi değiştirdi.

Özetle, iPod'unuzu ve ses kalitesini ne kadar çok sevdiğinizi gösterecek bir şey icat ettiniz.

Biri KÜLT, diğeri FUDAMENTALİZM.

İngilizcem için üzgünüm, bu benim ana dilim değil.

MacBorediyor:

1 Ekim 2008, 16:48

Bunun iPod ile hiçbir ilgisi yok, tamamen radyo çalma ile ilgisi var. Ses ne kadar sıkıştırılırsa, radyoda o kadar çok şey duyabilirsiniz. Mastering şirketlerine bunu maksimuma çıkarmalarını söyledikleri için plak şirketlerini suçlayın. Ses herhangi bir cihazda, hatta iPod'larda bile bozuluyor.
Her neyse, Wired bunu 2004'te bildirmedi mi?
http://www.wired.com/wired/arc

Son Blog Yazısı

Video Altyazılarını Etkinleştirme ve Özelleştirme [OS X İpuçları]
September 10, 2021

Video Altyazılarını Etkinleştirme ve Özelleştirme [OS X İpuçları]photo Rob LeFebvre, Mac KültüBugünlerde iTunes veya diğer kaynaklardan satın aldığ...

| Mac kültü
September 10, 2021

App Store'a göz atmak biraz bunaltıcı olabilir. Hangi uygulamalar yeni? Hangileri iyi? Ücretli olanlar için ödemeye değer mi, yoksa yeterince iyi ç...

| Mac kültü
September 10, 2021

App Store'a göz atmak biraz bunaltıcı olabilir. Hangi uygulamalar yeni? Hangileri iyi? Ücretli olanlar için ödemeye değer mi, yoksa yeterince iyi ç...