Ізраїль просить Apple вилучити додаток Intifada для iPhone

Йосефкаже:

22 червня 2011 р. О 00:24

Я ізраїльтянин, живу в Єрусалимі та користуюся Mac. Я був би дуже вдячний за заклик до війни проти моєї країни, проти мого народу та проти До речі, незалежно від того, що хтось думає, не проходьте через пристрої Apple, які мені подобаються і використання.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 р. О 12:35

Боже, невже цей персонаж Ктула такий дурний? Ізраїль отримав землю, перемігши йорданців, які напали на Ізраїль і програли. Землю не вкрали, оскільки палестинці ніколи не володіли нею, і Йорданія не хоче повертати її назад, оскільки вона містить палестинців.
Невже паліс дійсно настільки дурний, щоб підняти третє повстання після того, як його побили за останні два? Невже вони такі повільні учні?

Роберт Прутткаже:

22 червня 2011 року о 01:25 год

Знаєте, ці політичні теми дуже непристойно читати тут. Ніколь, я ціную, що вам подобаються соціальні проблеми, але, як я запитав, зі схожими суперечками, пов'язаними із програмами для профі/ ​​анти-геїв... чи потрібно їх розміщувати тут? Я про-Ізраїль і піду на їх захист. Мій коментар підтримки може викликати лише суперечку з пропалестинськими правими? Кінцевий результат - ви поділяєте свою аудиторію і замість того, щоб бути об’єднаними любов’ю до Мака, ми злимося один на одного і йдемо. Я перестав читати gizmodo, тому що вони дурники, але головним чином тому, що вони настільки політично скошені. Не будемо наводити це тут.

Ніколькаже:

22 червня 2011 року о 03:30 год

Важкий дзвінок. Це, безумовно, новина - міністр закликає скасувати додаток, незалежно від того, з якої країни він чи вона родом, - тому його варто опублікувати.

Крім того, для мене захоплюючим є те, що така важлива американська компанія (друга за величиною акція лише після Exxon) з величезним впливом на світову уяву схвалює додатки, які * явно * мають величезний політичний заряд (незалежно від того, що ви думаєте про це питання), здавалося б, без них, враховуючи наслідки, також варто згадування.

Ваш пробіг може змінюватись, і мені цікаво почути, чи більше читачів мають таку ж думку, але ми Cult of Mac, тому це цілком чесна гра ...

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 03:56

Оскільки вашого розуміння історії, очевидно, дуже бракує, дозвольте мені навчити вас це. У 1967 році Ізраїль розпочав упереджувальну війну проти більшості своїх сусідів, включаючи Йорданію, і кінцевим результатом цієї війни стало придбання Західного берега, Гази, Синайського півострова та Голанської висоти. Але незалежно від того, хто б не був агресором, міжнародне право, яке, здається, не маєте гадки, не дозволяє землю набувати силою. Я був - і досі - на 100% правий, що ізраїльський міністр живе на вкраденій землі, подобається вам це чи ні.

Я не читаю арабською мовою - і я впевнений, що ви цього не робите - тому я точно не знаю, що це за арабська програма. Тож навіщо ганьба в цьому додатку, про яку ми обоє, мабуть, і гадки не маємо.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 03:59

Чи заклик до опору проти окупації - це заклик проти вашої країни, проти вашого народу та проти вас? Якщо ви один з тих поселенців, які не мають бізнесу, живучи на вкраденій землі, можливо, вам слід чинити опір.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 04:13

Я аплодую Ніколь за ведення блогу про цю новину, оскільки це пов’язано з Apple. Зрештою, "Культ Мака" повинен нести новини, що стосуються Apple та її продуктів, чи не так?

Я не про-Ізраїль і не про-Палестина. Я, проте, прихильник справедливості та справедливості.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 04:38

Ви розумієте арабську? Ви встановили відповідний додаток та переглянули його вміст? Припустимо, що додаток закликає до опору ізраїльській окупації. Ви не знаєте, що чинити опір проти окупанта цілком законно? Такі проізраїльські прихильники, як ви, можливо, не хочуть цього визнати, але Ізраїль незаконно окупує палестинську землю. Серед логічних людей у ​​цьому факті немає абсолютно нічого спірного. Але знову ж таки, здається, що ви не належите до логічної групи людей, тому я навіть не впевнений, чому витрачаю свій час на спроби логічної дискусії з такими нелогічними людьми, як ви.

Роберткаже:

22 червня 2011 р. О 6:01

Я прочитав трохи арабської мови і завантажив додаток. В основному це речі, які ви можете знайти в іншому місці в Інтернеті, і тут немає жодного військового аспекту або закликів вбивати мирних жителів, також відомих як тероризм. Деякі публікації в соцмережах є расистськими та антиєврейськими, що погано, але це можна побачити у будь-якому додатку, що дозволяє коментувати, коли йдеться про арабську/палестинську-ізраїльську середу. Це приборкано порівняно з тим, що можна знайти у Twitter чи Facebook. Я витратив усі 15 хв. переглядаючи цю програму, перш ніж видалити її. Якби ізраїльський міністр цього не висловив, мало хто б чув про це.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 06:31

Дякую, Роберт. Нарешті, аргументований коментар, який мав сенс, від когось, хто насправді розумів арабську мову і завантажив, встановив та використовував додаток. Антиєврейські расистські публікації погані, і я також бачив багато антиарабських расистських публікацій в ізраїльських газетах, таких як Ynet, Maariv та Haaretz. Якщо хтось насправді вважає, що антиєврейський расизм монополізований арабами, я пропоную їм прочитати коментарі читачів у трьох основних ізраїльських газетах, які я перерахував.

Завдяки ізраїльському міністру, який проживає в поселенні, тепер більше людей чули про цю програму та її веб-сайт!

MitMкаже:

22 червня 2011 р. О 06:39

1) Ця публікація є гарною. CultofMac повідомляє про події Apple. Це подія Apple. Простий.

2) Заснування Ізраїлю ґрунтується на поєднанні речей: жертв у Європі та викривленої ідеї про необхідність Єврейська ідентичність через визнаний націоналізм і повернення в землю, яку раніше Бог обіцяв євреям під час біблійна епоха. Однак релігійна історія все ще перебуває під пильним вивченням, є кілька сірих зон та аномалій щодо частин релігійної історії, у тому числі вигнання з ізраїльської землі, але що ще важливіше, абсолютно помилково вимагати повернення землі як вашу на основі переконань, на основі релігії історія. Це все одно, що взяти трохи грошей з руки людини і сказати, що Бог дав вам її пару тисяч років тому, і тепер ви хочете її повернути. Поки ця історія релігії не є на 100% здоровою, поки це не є вірою, Ізраїль невиправданий. Як наслідок, антисемітизм зростає, особливо в деяких районах Близького Сходу, оскільки ізраїльські ІД та уряд штату апартеїду приймають все більше і більше поганих рішень. Сіонізм захопив юдаїзм настільки, що люди просто не знають різниці, незважаючи на те, що вони є двома надзвичайно окремими сутностями. Наприклад, я люблячий єврей, але твердий антисіоніст.
3) Питання повинно полягати в тому, чи правильно Apple схвалювати політичні програми, чи вони повинні просто міцно триматись у непереборній середині. Однак це означатиме відхилення всіх політичних додатків, оскільки всі вони принаймні трохи зліва чи справа. Мабуть, найсправедливіше було б схвалити всі політичні програми.

Raffe Goldкаже:

22 червня 2011 р. О 06:49

Ктула,

Вибір фактів свідчить про вашу упередженість у цих питаннях. Ви, очевидно, забуваєте, що причиною нападу Ізраїлю на Єгипет стало те, що Гамал Абдул Насер диктатор Єгипту, вигнав сили ООН, які зберігали мир, і закрив Тиранську протоку, що було актом Росії війни. Крім того, Насер перемістив свої сили до кордону Ізраїлю і переконав інших сусідів -арабів, включаючи Ірак, Сирія, Саудівська Аравія, Марокко, Судан, Туніс тощо, щоб внести свої сили та напасти на Ізраїль з усіх сторони. Якщо це не causus belli, я не знаю, що це таке.
Наприкінці Шестиденної війни Ізраїль захопив Західний берег і Сектор Газа в надії на те, що вони будуть продані з метою укладення мирних договорів з арабськими сусідами. На Хартумській конференції у вересні того ж року Ліга арабських держав відкинула мир, визнання чи переговори з Ізраїлем. Коли Ізраїль зрозумів після війни в Йом -Кіпурі (чергова спроба арабських держав знищити Ізраїль) у 1973 році араби не сприймали мирних переговорів, вони почали розширювати свою присутність у СБ, секторі Газа та Синай. Можливо, ви напевно забули (або ніколи цього не навчили, я не дуже впевнений), що коли Ізраїль підписав свою мирну угоду з Єгиптом, перше, що вона зробила, - це вихід з Синаю. Після цього Ізраїль також вийшов з півдня Лівану та сектора Газа. Однак, оскільки це було зроблено в односторонньому порядку, екстремістські елементи, такі як Хезболла та ХАМАС, відтоді захопили та використовували землю, щоб випустити тисячі і тисячі ракет по ізраїльських містах, змусивши більше мільйона людей вибухнути укриття.

Ви самі визнали, що не володієте арабською мовою і мало розумієте мету заяви. Неможливо, щоб десятки вільно володіючих арабськими мовами, багато з яких ізраїльтяни-араби, працювали на ізраїльський уряд трохи краще розуміє мету цієї програми, ніж ви робити?

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 7:19

@twitter-60722320: disqus Я просто відповідав на допис Зетебоя. Якби мені довелося перерахувати повну фактичну історію того, що насправді сталося, це було б зайвим. Яка частина написаного мною не відповідає дійсності?

Цілком природно, що Ізраїль вийде з Єгипту після підписання мирної угоди. Ви думаєте, якби Ізраїль збирався триматися на Синаї, Єгипет підписав би цю угоду?

Ізраїль вийшов з Лівану та Сектора Гази не тому, що йому було погано окупувати цю землю, або тому, що він вважав, що виїзд є гідною справою. Вона вийшла з Лівану, тому що більше не могла дозволити собі залишатися там. Можна також сказати, що Хезболла змусила Ізраїль заплатити таку високу ціну, ЄДИНИЙ доступний варіант був відхід з Лівану. Якщо Ізраїль хоче мати мир на північному кордоні, можливо, йому слід повернути ферми Шебаа на висоту Лівану та Голан до сирійця, замість незаконного приєднання Голанів до складу Ізраїлю, що, до речі, не визнається на міжнародному рівні. Сирійці хотіли повернути собі Голанську висоту в обмін на мир з Ізраїлем. Під час кількох зустрічей між сирійцями та ізраїльтянами головним питанням завжди була відмова Ізраїлю повністю вийти з висоти Голан.

Так само в секторі Газа Ізраїль зрозумів, що зайняти більше 1 мільйона палестинців, щоб захистити лише кілька тисяч єврейських поселенців, було надто дорогим. Вона "в односторонньому порядку" покинула Газу, оскільки ціна перебування була б занадто високою навіть для ізраїльтян. Але односторонній вихід з Гази не означає свободу для палестинців у Газі. Вони не мають доступу до власного повітряного простору. У них немає виходу до моря. Вони не мають контролю над кордонами Гази. Так було ще до того, як ХАМАС демократично переміг на виборах. Ви звинуватили мене у фактах збирання вишень. ви не винні в цьому? Скільки разів Ізраїль атакував Газу із застосуванням американських винищувачів-бомбардувальників та ударних гелікоптерів Apache навіть під час однорічної угоди з Хамасом про припинення вогню?

Я маю багаторічний досвід роботи з хасбарою від ізраїльського уряду та його послідовників, щоб знати, що їм не вірити. Це нічим не відрізняється.

raphaelfreemanкаже:

22 червня 2011 р. О 8:15

Я думаю, що найважливішим фактом тут є те, що додаток закликає до інтифади. Незалежно від вашої політичної позиції та вашого тлумачення історії, наявність програми, яка закликає вбивати людей (див. Попередні інтіфади в Ізраїлі), насправді недоречна в магазині додатків. Це дійсно не має значення, чи вважаєте ви, що Ізраїль повинен існувати чи ні - це політика чи релігія, чи що, але я сподіваюся, що всі фанати Mac погоджуються (а це все -таки сайт Mac), що насильство та смерть - це не добре річ.

Не давайте дозволити цій дискусії присвячуватись ізраїльсько -арабським дебатам, а скоріше, чи нормально мати додаток, що пропагує насильство, незалежно від вашої політичної думки.

Йосефкаже:

22 червня 2011 р. О 10:57

Послухайте: ми не хочемо правити арабами, які живуть в Юда-Шомроні (єврейська назва західного берега Йордану).

Ми хочемо отримати угоду на основі взаємного визнання та безпеки. Кожна інтифада, кожна війна проти Ізраїлю, тобто проти Ізраїлю, будуть відбиті усіма нашими силами. Не помиляйтесь, це буде жорстоко. Це те, що ти хочеш?

Ми цього не хочемо, ми хочемо жити нормальним життям, працювати, виховувати своїх дітей, без страху. Ми хочемо продовжувати робити свій внесок у світ, надаючи науку, медицину, мікропроцесори (саме ті, які оснащують ваш macintosh BTW, багатоядерна система була винайдена і розроблена в Техніоні, Хайфа, ізраїльським комп'ютерним вченим команди).

Те, що ви думаєте про те, кому належить ця земля, не має значення, кожна країна є плодом воєн і переговорів: США, Франція, Німеччина, Польща, Росія тощо. Заклик до інтифади з усією драмою, яку вона принесе, - це не рецепт побудови, а руйнування.

Ця програма для iPad, що закликає до інтифади, - це заклик до знищення, і це головне.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 року об 11:12

Зрештою, все, що палестинці хочуть - це пропагувати та брати участь у насильстві. Там взагалі не може бути помилки. Вони роблять це по всьому світу.

Якщо вони хочуть миру, все, що їм потрібно зробити, це сказати Ізраїлю: «Що нам потрібно робити?
отримати мир, враховуючи все те, що ми та решта арабського світу вели війну проти вас протягом останніх 60+ років? Ми більше не хочемо насильства. Ми визнаємо ваше право на існування.

Але паліси не хочуть цього робити. Вони хочуть мати потік інтіфад, які взагалі не мали жодного позитивного ефекту і, здається, не могли б навчитися на своєму нескінченному потоці помилок.

СапірКраускаже:

22 червня 2011 року о 12:04

Я справді розумію арабську, ізраїльтян вчать арабською, тому ми це розуміємо.
додаток є лише новиною - і я думаю, що це було схвалено саме так.
проте сама інтіфада буде жорстокою, як і будь -яка інша війна.
Я не підтримую Ізраїль, хоча я там живу, і ні, не на вкраденій землі, ізраїльська земля не вкрадена і фактично нікому не належить, ми всі люди, ми всі однакові, я думаю, що і крайні проізраїльтяни, і проараби тупі, марно витрачаючи час війни.
Я дійсно не можу зрозуміти, чому вони не можуть прийняти той факт, що ми всі можемо жити в одній єдиній країні.
тож усі крайні проараби, які коментували тут, і не дуже розуміють ситуацію такою, якою вона є насправді, не варто коментуйте, якщо ви не знаєте, про що говорите, те саме для крайніх проізраїлів (які не коментували тут…).

AppleFanBoyкаже:

22 червня 2011 року о 13:43

принаймні араби мають порядність не узагальнювати та не стереотипувати всіх євреїв, у нас проблема з сіоністами, що живуть в окупованих районах Палестини, ті самі люди, які втекли від жахів Голокосту, лише щоб взяти участь у власних жахах проти палестинських Люди …

Зетебойкаже:

22 червня 2011 року о 15:14

Гаразд, продовжуємо з вашими міркуваннями.

Жителі Гази, які є палестинськими арабами, як швидко вказує ваша група, демократично обрані сильною більшістю, терористичну групу Хамас представляти їм. ХАМАС неодноразово говорив у промовах та письмово... див. Їх статут... що вони не відпочиватимуть, доки всі євреї не загинуть, а ВСІ Ізраїль не буде арабами. Це звучить як узагальнення для мене та будь -якої іншої раціональної людини. Ці самі палестинські араби хочуть створити другий Голокост євреїв, і ми цього не витримаємо.

Палестинці постійно нападають на Ізраїль та євреїв (вчора більше ракет випустили в Ізраїль). Все, що отримують паліси від ізраїльтян або ІДФ - це реакція на їх власне виготовлення. Жодного разу ніхто не бачив палійського «лідера», який сказав, що хоче миру з Ізраїлем.

А цей додаток для iPad - це скоріше те саме підбурювання до насильства з боку палісів та арабів. Вони ніколи не зміняться, поки не будуть глибоко переможені, тому що просто не хочуть йти на компроміс.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 року о 15:34

Як наївно з вашого боку. Як ви думаєте, інтіфада справді лише для того, щоб паліс міг роздати каву та пампушки?

Вам слід провести деякі дослідження про те, що насправді є державою апартеїду, тому що ваше посилання на те, що Ізраїль є таким, було розвінчане набагато розумнішими людьми, ніж ви виявилися.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 17:28

Зетебой: "Жодного разу ніхто не бачив, щоб палестинський лідер сказав, що хоче миру з Ізраїлем?" Я здивований, що вас тут ніхто не закликав за цю відверту брехню. Якщо ви хочете розлити тут свою хасбару, принаймні використовуйте щось більш правдоподібне. Я думаю, коли Арафат підписував «мирний договір» в Осло, він не хотів миру з Ізраїлем, правда? Крім того, як показують опубліковані Палестинські документи, ступінь готовності палестинської переговорної групи поступитися та йти на компроміс була безпрецедентною і вражаючою. Ви не повинні мені вірити, почитайте ці папери самі:

http://www.guardian.co.uk/worl

Для тих, хто не знайомий з тим, як Ізраїль веде переговори, дозвольте мені використати для аналогії пиріг з піцою (я не придумав цього порівняння, це зробив блискучий Алі Абуніма). Нам з вами дають цілу піцу. Тоді ми починаємо домовлятися про те, як ми можемо належним чином поділитися цим пирогом. Поки ми ще ведемо переговори, ти починаєш засовувати в рот якомога більше скибочок піци. Я протестую і кажу вам, гей, це неправильно, як ти можеш почати їсти, поки ми ще ведемо переговори. Насправді ви їсте більше, ніж скибочки, які вам спочатку дали. Тому я намагаюся перешкодити вам з’їсти ці шматочки піци, але ви набагато більші і сильніші за мене, тому ви легко збиваєте мене і відштовхуєте, продовжуючи їсти скибочки та шматочки піци. Оригінальну аналогію дивіться тут:

http://mondoweiss.net/2010/09/

Протягом відносно мирних років після мирної угоди в Осло, поки Ізраїль ще “вев переговори” з палестинцями, населення єврейських поселенців на окупованому Заході Банк (зауважте, це навіть не включає збільшення населення євреїв у Східному Єрусалимі) збільшився більш ніж на 100%, з менш ніж 100 000 до понад 200 000 менш ніж за 10 років. Кількість єврейських поселень та об’їзних доріг, призначених виключно для євреїв, які з’єднують усі ці поселення з власне Ізраїлем, також значно зросла за ці роки. Ви скажіть мені, чи так ви сумлінно ведете переговори? Те, що робив Ізраїль, дуже зрозуміло. Незаконно поселяючи своїх єврейських громадян на окуповану землю, він створює факти на місцях. Після кількох поколінь поселенців, які живуть на вкраденій землі, уряд Ізраїлю тепер може стверджувати, що зараз їх неможливо відкликати, і тому ці поселення мають бути частиною Ізраїлю. Це саме те, що відбувається.

Тоді дозвольте запитати вас: як палестинська влада може вести переговори з ізраїльтянами, поки поселенська діяльність триває безперервно? Якби ви були представником Палестини, ви б вели переговори з Ізраїлем, поки все більше і більше шматочків вашої землі забирають?

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 17:38

Нарешті, ізраїльтянин, який закликав державу забезпечити рівні права для всіх своїх громадян, євреїв чи ні. Але я підозрюю, на жаль, що мало людей в Ізраїлі поділяють вашу думку. Роки поселенської промисловості на окупованому Західному березі зробили майже неможливим створення суміжної та життєздатної палестинської держави. Оскільки вирішення двох держав більше неможливе, єдиним рішенням є єдина країна для всіх.

Якщо вам здається, що екстремальні проізраїльські прихильники тут не коментували, ви жартуєте. Потрібно лише подивитися на коментарі, розміщені zeteboy та Jamal. Якщо думки Зетебоя та Джамала є основними думками Ізраїлю, надії на мир немає.

Шонкаже:

22 червня 2011 року о 17:41

Інтифада буквально означає «опір». Йдеться про опір збройній окупації палестинських земель та прагнення до самовизначення та батьківщини Палестини. Ізраїль - найнебезпечніша терористична держава у світі. Він був створений терористами в 1948 році, і ним керують дужети, які не мають бажання миру чи справедливості. Якби я був наймогутнішою людиною у світі лише на один день, я б без вагань натиснув на цю червону кнопку і назавжди знищив кожну з них.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 р. О 18:21

Ви можете опублікувати всю необхідну риторику, але факт залишається фактом: араби та палестинці хочуть викорінити поштову марку розміром Країна, на яку вони неодноразово нападали, програли і продовжують розпалювати ненависть та насильство проти, замість того, щоб шукати справжнього мир.

Паліс залишиться без справжньої країни ще багато десятиліть, поки вони не приходять до тями, однак їхня поведінка до цієї хвилини робить це віддаленим.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 р. О 18:24

Я знаю, що таке держава апартеїду, а Ізраїль - не один. Лікування, яке отримують паліси, здійснюється їх власними силами. Якби вони були миролюбними і не проявляли насильства при кожній нагоді, у них було б набагато менше проблем.
Цитуючи шанованого державного діяча, паліси ніколи не втрачають можливості пропустити можливість.

Вони залишатимуться біженцями від рук своїх "братів -арабів" протягом багатьох десятиліть.

Зетебойкаже:

22 червня 2011 р. О 18:29

Так, опір, але це не так. Усі паліси та араби розуміють насильство, але недостатньо розумні, щоб побачити, що насильство не діє.

А червона кнопка - це саме те, чому такий, як ти, нічим не володіє. Ви так само, як Паліс… Ви думаєте, що насильство - це відповідь. Поцікавтесь у Паліса, наскільки вони просунулися з цією думкою досі. Все ще біженці від рук своїх "арабських братів", які також не хочуть, щоб вони інтегрувалися у свої країни.

ктулакаже:

22 червня 2011 р. О 18:41

Те, що я публікував, - це реальні факти. Навпаки, ви не публікуєте нічого, крім риторики і навіть відвертої брехні. Я не заперечую, що серед палестинців є деякі елементи, які хочуть повернути всю історичну Палестину ніби є значне населення ізраїльських євреїв, які бажають мати Ерец Ізраїль, виганяючи всіх неєвреїв з це.

Хіба неможливо те, що Ізраїль робив з палестинцами, викликає підбурювання проти своїх громадян і, на жаль, євреїв? Ви бували на окупованому Західному березі? Ви не були свідком того, як IDF розглядає ненасильницькі демонстрації палестинців проти захоплення земель?

Шонкаже:

22 червня 2011 р. О 18:48

Насильство - єдина мова, яку розуміє ізраїльтянин. Скільки резолюцій ООН було проти незаконних поселень, вбивств невинних цивільних осіб тощо, і чого вона досягла? Нічого. Скільки дітей ізраїльська армія вбила? а що станеться з солдатами - нічого. Ізраїль не хоче миру. Вони думають, що якщо вони побудують достатньо населених пунктів, життєздатна палестинська держава стане неможливою, тому вони зможуть утримати цю землю. Я не хочу насильства, але якщо ти покладеш чобіт на горло чоловікові досить довго, він буде відбиватися. Ізраїль поступиться палестинською державою лише тоді, коли Іран має ядерну зброю, спрямовану на Тель -Авів. Якщо ізраїльтянам це не подобається, скажіть їм обрати поміркованого, який щиро ставиться до миру та рішення двох держав, і попросіть цього разу не вбивати його.

ктулакаже:

22 червня 2011 року о 18:51

Правильно. Якби палестинці просто спокійно сиділи і спостерігали, як їхня земля не була узурпована єврейськими поселенцями, «у них буде набагато менше проблем». Я повністю з вами згоден. Чому ці прокляті палестинці просто не їдуть і не дозволять ізраїльтянам домогтися права на незаконно захоплену землю? Як сміливо вони чинять опір спробам Ізраїлю зруйнувати їхні будинки, виселити їх, щоб звільнити місце для поселень лише для євреїв. Нахабство!

Як ви пояснюєте ці досить спокійні роки після угоди в Осло, коли остаточний статус Ізраїль продовжував будувати нові поселення і заселяти їх своїми євреями громадяни? Наскільки «мирними» мають бути палестинці, щоб Ізраїль не продовжував цю крадіжку землі? Знаєте що, у вас не буде пояснення цьому. Не можна захищати незахищеного.

Будемо чесними, Зетебой. Я відчуваю, що читаючи ваші дописи, до тих пір, поки Ізраїль та окупований Західний берег не будуть порожніми євреїв, ви не будете задоволені.

Патрік М Філліпскаже:

22 червня 2011 р. О 19:40

на відміну від надмірно БОЛЬШОГО людей, убитих блокадою Ізраїлю на концтабір, відомий як Газа? Якщо додаток спеціально закликає до насильства, його можна витягнути. До цього часу Apple НЕ повинна створювати небезпечний прецедент замовчування протесту лише тому, що це проти корумпованого союзника уряду США.

Q2022каже:

23 червня 2011 р. О 14:05

-Мені дуже подобається, що тут на Комітеті є багато людей, які підтримують справедливість.

-і ktula, ким би ви не були ВЕЛИКИМ, дякую вам за підтримку справи Палестини та за роз’яснення людям, які лише були піддані західним ЗМІ, щоб побачити правду. Я знаю, що я переважно піддаюся погляду з арабської точки зору, але я також бачу те, про що повідомляється у західних ЗМІ, і є величезна кількість Різниця, вам просто потрібно побачити, що переживають палестинці, щоб вони так ненавиділи Ізраїль і, на жаль, євреїв-антионіоністів, добре.

-До речі, палестинська справа не тільки арабська, а й ісламська, і всі мусульмани об’єднані заради неї, і я сумніваюся, що ви знайдете будь -який мусульманин проти палестинських прав, і все ж є євреї та рабаї, які проти держави апартеїду Ізраїлю та його дії. Ємен - одна з арабських країн, де багато євреїв мирно живуть серед мусульман як сусідів, і вони проти Ізраїлю. Якщо ви розумієте арабську, я можу надати документальний фільм про євреїв Ємену.
-Ніколь, дякую, що ти теж публікуєш такі теми, а не порно для зміни :)

-Єдина причина, чому цей додаток було витягнуто, -це те, що Ізраїль має Америку під своїм контролем. Америка - не наймогутніша держава у світі, її Ізраїль. Америка - це просто цуценя під контролем надбагатих євреїв AIPAC, і жоден президент не може їм відмовити.

-впевнений, що Ізраїль зробив великий внесок у технології, науку, медицину тощо, але я хотів би, щоб вони зробили свій внесок у них як американські євреї, російські євреї, французькі євреї, німецькі євреї, Марокканські євреї, чому більшість ізраїльтян мають подвійне громадянство, тому що вони не є ізраїльтянами, це поселенці, які окупували палестинську землю і роблять це щодня, чому? тому що вони вище закону і мають американське вето на їх підтримку. є ще якась країна, яка раніше не кидала резолюції ООН, як Ізраїль ???

Я НАДЯЮСЯ, ЧОГО СКОРО ПОБАЧИМО ПРАВОСУДДІВСТВО В ЦІМ СВІТІ.

Остання публікація в блозі

| Культ Mac
September 11, 2021

Все, що ми хотіли від Apple MacBook Pro, але нам відмовилиТи хотів найкращого, ти отримав найкраще. Найгарячіший ноутбук у світі... MacBook Pro!Фот...

Домагаєтесь фітнес -рішення? Зробіть спортивний ремінець для Apple Watch [Магазин годинників]
September 11, 2021

Це січень нового року, і ви опиняєтесь у двох речах, які добре поєднуються: дозвіл для покращення фізичної форми та новий Apple Watch. Чого вам мож...

Заявка на роботу Стіва Джобса потрапила в аукціон за 50 000 доларів
September 11, 2021

Заявка на роботу Стіва Джобса потрапила в аукціон за 50 000 доларівВакансії в перші дні роботи Apple.Фото: AppleЙмовірно, Стіву Джобсу ніколи не до...