OS9 все ще робить речі для деяких

Дейвкаже:

5 грудня 2008 року о 22:32

Швидкість Finder у MacOS 9 ганьбить OS X. Папки відкриваються/закриваються/прокручуються швидше на DP/533 з драйвером ATA під керуванням ОС 9, ніж на Core2Duo 1,5 ГГц з дисками SATA.

І мені ДУЖЕ сподобалося, як OS 9 запам'ятовує параметри перегляду та розташування кожної папки. OS X час від часу скидатиме налаштування та переміщатиметься між вкладеними папками (перехід до дочірньої або батьківська папка) використовуватиме те саме вікно, а не завжди використовуватиме нове вікно, як це було встановлено до

Не зрозумійте мене неправильно, OS X - це набагато краща операційна система. Але для швидкості користувацького інтерфейсу OS 9 все ще б'є OS X. Коли ви перемикаєтесь між цими двома способами, ви можете відчувати відставання між тим, коли ви починаєте операцію, і коли вона починає відбуватися (і коли вона завершується), чого просто немає в OS 9.

Момаркаже:

5 грудня 2008 року о 23:02

Гей - я все ще використовую OS 8 на моєму оновленому Color Classic для веб -серфінгу! Мені просто подобається відчуття старої ОС. Але я обожнюю OS X і вважаю його більш надійним і використовую G5 та Macbook для мультимедіа та моїх основних машин. Я думаю, навіщо йти на оновлення бігової доріжки для бізнесу. Якщо все працює чудово і у вас є все необхідне, залиште справи в спокої! Добра робота Джераде!

http://www.fyre-fraust.ca/macl

Крістофер Багрянийкаже:

5 грудня 2008 року о 23:29

-У них немає Інтернету !!!
Ми можемо побачити коментар, ЯКЩО функція "уста в уста" (через день-два).
Вони мають електронну пошту, завдяки Outlook $… $ Xpress 5.9.1.1.0.1
PS
Користувачі ОС 9.2 Classic не є частиною Братства….

CC.

Часкаже:

5 грудня 2008 року об 23:50

Я знаю, що користувачі OS 9-вмираюча порода, але я все ще використовую її через послідовність користувацького інтерфейсу та простоту/простоту використання. Незважаючи на всі зусилля запланованого морального старіння Apple, OS9 все ще виконує свою роботу за мене. І інші, мабуть.

Дейвкаже:

5 грудня 2008 року о 23:58

Я працюю у компанії з трафаретного друку та вишивання, яка використовує Mac Mini першого покоління під керуванням Tiger (але вся робота виконується у класичному режимі) та бежевому PowerMac G3 (який Я навіть не знав про це, перш ніж побачив це-я думав, що перші ПМГ3 були синьо-білими, які працювали під версією 9.1. G3 був оновленням від їх попередньої робочої конячки: Centris 610. Я намагався переконати їх, що настав час вступити у 21 століття та оновитись до Mac Mac на базі Leopard, але вони покладаються на старовинні версії OS 9 Freehand та Illustrator…

Карлос Сантоскаже:

6 грудня 2008 року о 02:23 год

Хороші старі новини, це смішно, але я використовую OS9 (9.2.2) на старому G4/450 з 800 щось Ram і 2 внутрішніми HD (20 і 80) та 1 зовнішнім FW 160.
Я професійно займаюся графічним дизайном, і він має рацію, система дуже чуйна, я використовую пару старовин: Photoshop6, Illustrator9 та Freehand9, IE 501, і експрес для електронної пошти, і він працює дуже гарно (принаймні за останні 9 років), це не так повісили.
Я займаюся музикою та відео, але в іншій системі, трохи пізнішої, мобільній на PB Titanium 867 або Imac G5/1.8, обидві з OS10.4.11, операційна система на обох швидка, але їй не вистачає точності та стабільного уявлення про OS9…
Приємно бачити, як хтось говорить про те, що працює, а не тому, що це шуміха, чи нове, ностальгія... тепер я пам’ятаю OS7 на моєму першому поколінні LC... :-)

jskкаже:

6 грудня 2008 року о 2:36 год

Легко,

Інженерне програмне забезпечення. Якщо ви не говорите лише про архітектурну САПР та якусь незначну, обчислювальну динаміку обчислень на основі командного рядка UNIX (NASA); Ваш вибір простий: ОС 9 або Windows. Період. Ні механіки, ні CAM, ні моделювання, ні перевірки.

Я використовую VirtualGibbs (пакет програмного забезпечення CAM) у "класичному", як ми говоримо. Так, це означає, що я застряг на PowerPC Mac і Tiger. І ні, "овчарка" і подібне не працює.

бапкаже:

6 грудня 2008 року о 04:44

Я потужний користувач в обох таборах. Я володію кількома комп'ютерами Intel та кількома комп'ютерами з подвійним завантаженням.

Я використовую OS9 для кількох програм, які я написав, і я не витрачав час на перепис на C, як це було на Pascal. Найбільша проблема пов’язана з моїми електронними записами M $ VBA, які я створював роками. Я намагався перенести його в Office 2004 на Mac Intel, але він був дуже нестабільним. Я також не захоплювався запуском під емулятором. У мене є 2 білі iBooks, 2 титанові G4, 2 вежі з Quicksilver і 3 напівволейбольні імаки, які можуть запускати моє програмне забезпечення.
Я сподіваюся, що майбутнє повернення VBA до Office дозволить мені повністю переключитися, або мені, можливо, доведеться вкусити кулю і перейти до Filemaker
Я використовую ОС9 для роботи, а Intel та Quicksilvers (подвійні) для розваг та медіа). OS9 все ще більш вірний оригінальній філософії Apple, але OSX покращується.

До речі, функція пошуку імен файлів працює набагато краще в OS9, але пошук вмісту краще в OSX.

Мій медіацентр - це розширений Mac Mini з 3 ТБ зовнішнього місця на жорсткому диску на 26 -дюймовому РК -телевізорі.

Пакокаже:

6 грудня 2008 року о 10:21 ранку

У мене є два Mac. Mac-Mini (використовується щодня) працює під управлінням OS X, тоді як на моїй старій башті G4 (використовується приблизно раз на тиждень) досі працює ОС 9.1.1.

Чому? Тому що, як і Джерад, журнали, які я публікую, форматовані у набагато старшій версії Quark Xpress, з деякими додатковими макетами, створеними у Photoshop 6. У мене також є Illustrator 8 на G4, яким я рідко користуюся. Але якщо він мені коли -небудь знадобиться, він є.

Я щойно згадував деяким приятелям, що навіть якщо б у мене були гроші на придбання новіших версій моїх старих прогів, я не думаю, що я б це зробив. Вони все ще роблять саме те, що мені потрібно.

Крім того, будучи користувачем Mac з 1985 року, мені подобається, що середовище ОС 9 має щось на зразок класичної атмосфери Mac.

гархамкаже:

6 грудня 2008 року о 15:03

У мене є один Mac під керуванням 9.2, оскільки у мене є одне програмне забезпечення, яке працюватиме лише на ньому. Коли я користуюся машиною, я думаю: я використовував цю ОС весь час! Я не можу повірити, це здається таким потворним. Так, потворно, це протилежність усьому Apple.
Потім я згадую всі заморозки та перезавантажуюсь.
Я обробляю зображення у файлах, яким потрібно 8 ГБ оперативної пам’яті або більше.
Слава Богу за ОС 10.5!

Віктор Панліліокаже:

6 грудня 2008 року о 17:44

Наш 8-річний син використовує старовинні комп’ютери Mac, щоб грати у старі ігри:
Наш 7-річний iBook G3/500 працює з версією 9.2.2/10.3.9.
Наш 9-річний Sawtooth G4/400 працює з версією 9.2.2/10.4.11.
Наш 10-річний iMac Rev B працює 8.6.
Наш 12-річний PowerMac 7600/120 працює 8.1.
Наш 14-річний PowerMac 7100/66av працює на 8.5.

:-)

HandyMacкаже:

7 грудня 2008 р. О 12:17

Користувач Mac (виключно) з 1988 року, зараз я проводжу більшість свого часу на компакт -диску MacBook Pro 17 ″ 2,16 ГГц в останній версії OS X, але іноді повертаюся до ОС 9 на моїй PowerBook 500 МГц G3 PowerBook, виконувати графічні роботи в PageMaker 5 (все ще мій улюблений додаток DTP, зараз нічого подібного), і, так, лише для веселощі. Завжди відчувати полегшення відчути поводження, схоже на спортивний автомобіль OS 9, після боротьби з важким напівпричепом OS X. Я не знаю, чому через десять років Apple не змогла «підняти OS X до рівнів продуктивності OS 9.2.2». Мій нинішній комп’ютер має більше десяти разів швидкість процесора та 25 -кратна оперативна пам'ять Mac, яку я мав десять років тому (PowerBook 3400), але для більшості повсякденних завдань останній був значно швидше.

Snafuкаже:

7 грудня 2008 року о 01:16

Класична Mac OS надала дві дійсно хороші речі:
-Насправді, дуже хороший "просторовий" інтерфейс (інтерфейс OS X занадто брудний).
-Свобода організувати себе так, як вам хочеться. Єдиний елемент, з яким слід бути обережним - це системна папка. Скрізь, просто робіть свою справу.
Милий створінь :)

Девід Маршаллкаже:

7 грудня 2008 року о 01:33 год

Я відновив Powerbook G3 à¢ à ¢ â € šÂ¬Ã ¢ €Â, що відповідає тому, який я продав багато років тому à¢ à ¢ â € šÂ¬Ã ¢ ‚, як тестове середовище OS 9. (Деяким моїм веб -клієнтам потрібна функціональність Netscape 4) Отримати Wi -Fi було важко, але експеримент вдався. Відповідаючи безпосередньо на пост: так, моя G3/OS 9 PowerBook - це життєздатна робоча машина.

Робочі програми включають BBedit, Fetch, Quark XPress, Adobe (Photoshop + Illustrator + PageMaker), Macromedia FreeHand та Microsoft Office. Це означає, що я можу публікувати/редагувати/перевіряти веб -сторінки, створювати зображення, працювати над електронними таблицями/презентаціями/текстовим процесом, вести календарі/контакти/події, переглядати веб -сторінки, електронну пошту та мережу.

Іншими словами, я можу функціонувати так само, як у 1999 -му.

PS: Це репост моєї відповіді на аналогічну історію OS 9 (http://cultofmac.com/cult-of-o….

Роберт Гріммкаже:

7 грудня 2008 року о 14:07

Я тільки що зробив нову установку ОС 9 кілька тижнів тому на своєму старому iMac G3 400 МГц. Після покупок у доларового програмного забезпечення місцевого магазину вживаних комп’ютерів, я зрозумів, що мені потрібна стара машина для старих ігри. Тепер, якщо я зможу знайти свою копію герцога Нукема, я буду готовий.

Для будь -чого іншого, крім ігор, у мене ніколи не було потреби в класичній ОС. До OS X я купив одну стару машину лише для того, щоб вивчити ОС 9 і запустити AIM. У мене зараз є кілька старих машин, але я ніколи не робив нічого серйозного з будь-якою до OS X на власних машинах. Раніше я використовував Систему 7 у середній школі, щоб telnet перетворити на машину Linux для використання vi та gcc. Це найближче, що я коли -небудь використовував Mac для серйозної роботи до OS X.

розбійник1357каже:

7 грудня 2008 року о 16:47

Класна ОС, Клас Mac - класичний час… але шкода, що Apple довелося брехати нам після всіх цих років роботи над системою на базі мотороли… проголошуючи її швидкість швидшою за будь -яку Персональний комп’ютер… дивно, як тепер, після всіх цих років і переходу на Intel, «нові» комп’ютери Apple працюють у 5, 6 - 10 разів швидше, ніж старі системи на базі мотороли… Тож Apple збрехав. Системи на базі Intel на ПК були дійсно швидшими в обчислювальній потужності... подивіться на ігрову індустрію... за кількістю скорочуючи ці 3D -ігри... навіть оптимізовані для Mac. вони бігатимуть повільніше. Так багато про класичні дні та силу, якої ми ніколи насправді не мали - досі за допомогою машин Intel. Apple збрехав!

Торлікаже:

7 грудня 2008 року о 17:22

Якщо це працює, використовуйте його. Якщо ти хочеш змін, адаптуйся. Дуже круто це бачити. Я знаю, що деякі британці Mac все ще захоплені Opcode Studio Vision, одним з найпопулярніших музичних секвенсорів. Десять років тому, перш ніж Гібсон зруйнував його та припинив розробку à¢ à ¢ â € šÂ¬Ã ¢ €Â, і для цього потрібна ОС 9 (або імітація це).

Повернення до старих ОС виглядає як подорож у часі!

Джонкаже:

7 грудня 2008 року о 19:22

Одна річ, яка мене повністю вразила, - це те, як швидко Word 5.1 запускається в ОС 9 на ноутбуці Wallstreet G3. Порівняно з Word з Office 2008 на моєму Core Duo MacBook Pro, Word 5.1 запускається майже миттєво. Це прогрес ???

AttKкаже:

8 грудня 2008 року о 13:56

Чорт, у мене все ще є PM8100 з версією 7.5.5, який я використовую як безпечний для своєї головної робочої станції аудіо. У мене також є подвійне завантаження G3 iMac під керуванням 10.4.11/9.22. Мушу визнати, що мені сьогодні набагато менш комфортно на цих ОС і я віддаю перевагу своєму Mac Pro з версією 10.5.5. Щоразу, коли я отримую на старих машинах я швидко згадую хитрощі та обходи, які мені доводиться виконувати, щоб компенсувати їх менш зіркові поведінку.

Скотткаже:

9 грудня 2008 року о 00:18

Мені дуже подобається OS-9 і я б використовував його набагато більше, якби він не виходив з ладу постійно... (зітхання)... OS-X має все це в OS-9 для стабільності. Хоча OS-9 дійсно набагато швидше. Найкрутішою частиною OS-9 має бути все дороге програмне забезпечення, яке ви можете отримати за безцінь. Деякі з тих самих назв програмного забезпечення у версіях OS-X сьогодні коштуватимуть тисячу доларів! Я з нетерпінням чекаю, коли комп’ютери PowerPC застаріють, тому я можу купити практично дороге програмне забезпечення PowerPC OS-X. Щиро дякую Apple. Мені подобається, коли ви робите всі свої товари застарілими, щоб я міг дозволити собі класне програмне забезпечення!… (Задоволена посмішка)

Метьюкаже:

9 грудня 2008 року о 02:32 год

OS 9 була припинена саме тоді, коли нові машини змушували її співати. У мене є старий Sawtooth, який хтось дав мені, що я включив Tiger та OS 9, і різниця майже вдень і вночі. G4 з 400 МГц і гігабайт оперативної пам'яті в ОС 9 - це як суперкомп'ютер. Це шалено швидко. Я навіть не уявляю, що це має бути з останніми G4, які могли б запускати його спочатку. Я встановив на нього стару копію Photoshop 5, і вона підштовхнула мене до прикладу G5 для швидкості. навіть тільки відкриття жменьки jpgs- OS X має таку плавну та послідовну послідовність відкриттів, але OS 9 на хорошій машині- це просто POW, є кілька jpgs.

Я все ще віддаю перевагу OS X за особливості та стабільність (мої старі бежеві G3 були настільки невдалими у 9, але чудовими в X), але на правій машині виконання дуже специфічних завдань OS 9 доволі страшно.

макпрохаваїкаже:

9 грудня 2008 року о 22:55

Іноді я запускаю Mac OS9 на виділеному розділі 5 ГБ на його власному жорсткому диску у своєму Power Mac G4 733 Quicksilver. Зазвичай використовуйте його у рідному режимі для сканування фотографій (мій старий сканер занадто гарний, щоб його просто замінити, оскільки він не працює з OSX), а також деякі теги для публікації на робочому столі у Pagemaker 6.5.

На цій же машині є інший диск, який завантажується в Mac OSX 98% часу, коли я ним користуюся.

У мене є старий Powerbook 3400, який завантажується в Mac OS 8.6. Використовуйте його для запуску Word 5.1, WriteNow 4.2 та старих ігор... плюс SSH Telnet, Telefinder (так, там ще є один сервер телефонів, headgap.com) і Eudora 5.1 щось.

Габріелькаже:

10 грудня 2008 р. О 04:23

@rogue1357

Не знайомий з нашою історією процесора, я бачу, що «Ви чітко пропустили ту частину, де проблеми Intel дозволили AMD перестрибнути Intel. Чіпи PowerPC були швидшими, ніж пропозиції будь -якої компанії на той час.

Тоді Intel спробувала натиснути Itanium на всіх, але світ знизав плечима і замість цього дотримувався набору інструкцій 64-розрядного процесора AMD. PowerPC все ще працювали швидше, але працювали дуже гаряче і були не дуже енергоефективними.

Показники продуктивності Intel у поєднанні з набагато кращою енергоефективністю нарешті повернулися невдовзі після того, як Apple зробила перехід. Apple чітко знала, що Intel отримала, коли вони відійшли від PowerPC.

Я, напевно, занадто спрощую речі і змішую деякі речі, але, незважаючи на це, реальна історія набагато складніша та цікавіша, ніж ваш спрощений сценарій "Apple збрехав".

К. К. Сандбергкаже:

10 грудня 2008 року о 14:12

У мене все ще є G4 з ОС9 з двох причин:

1-він керує широкоформатним плоским сканером, драйвер якого ніколи не оновлювався (і не буде) для OSX, і

2 - У мене є підручник, який я почав писати 20 років тому у Word Perfect, але я просто не зміг перейти на нову базу, тому я оновлюю кожен семестр у WP 3.5.

В іншому випадку вся моя фотозйомка перейшла (на щастя!) До OSX.

BAKкаже:

12 грудня 2008 р. О 2:48

Я публікую інформаційний бюлетень, використовуючи чудовий та талановитий PowerMac G3 з чіпом 400 МГц та OS9.1. Я розпочав його у 1996 році за допомогою Adobe Pagemaker (6.0). У мене є Photoshop, Illustrator, усі продукти Adobe, а також старий IE Explorer 5.1.

У мене були проблеми з програмним забезпеченням та помилки, але, на щастя, давно я підписався на MacAddict, і кожного місяця він надсилав компакт -диск із програмами та утилітами OS9. Чомусь я врятував кожного з них. У мене є своя власна бібліотека OS9, і це на щастя, тому що я більше не міг знайти програмне забезпечення в Інтернеті.

Я використовую свій новий Mac OSX для веб -серфінгу, тому що Microsoft перестала оновлювати IE, і він просто не може обробляти нові важкі відео/графічні сторінки.

І для iTunes та мого iPod.

Я люблю свою стару ОС9.1, і якщо/коли мій синьо -білий G3 перемолоться до останнього місця відпочинку, я заміню його на інший. Це спрощено, швидко, весело, і я знаю, як це виправити, коли у мене проблеми. OSX для мене все ще залишається загадкою, коли мова йде про глибокі проблеми.

У мене немає збоїв, на які інші скаржаться з OS9. Я виявив, що Microsoft Word і Adobe Pagemaker не люблять відкриття один одного. Єдиний раз, коли я аварійно завершую роботу, це коли веб -сторінка не завантажується в IE. В іншому випадку це міцна, стабільна система, і я можу залишити її на кілька днів без проблем.

Джонкаже:

12 грудня 2008 року о 15:55

Я користувач Mac з 1993 року, а ПК не маю вдома з 2001 року, тому я використовував практично кожну ітерацію Mac OS від 7 до 10,5.

Мені дуже сподобалася ОС 9, і у мене все ще є Powerbook G4 Ti, який може працювати з подвійним завантаженням ОС 9 та Leopard. Але, чесно кажучи, єдине, що мені зараз не вистачає в OS 9, окрім її чуйності, - це старі ігри, які не працюватимуть ні в класичному, ні в Sheepshaver.

Але все ж у рідкісних випадках мені потрібно написати документ MS Word, я запускаю Word 98. Це швидко і працює як чарівність.

Філкаже:

13 грудня 2008 року о 12:05

Мені подобається бавитися з цифровим дизайном та малюванням. Я виявив, що можу отримати планшет wacom 9 × 12 adb, ваш адаптер та Lombard g3, який працює за версією 9.1 за ціною менше 100 доларів. Досить дивовижна система малювання за таку ціну. Вагони 9 × 12 самі по собі коштують 200 доларів+, які функціональні з сучасними системами. Єдина проблема - знайти Photoshop 7 або іншу чудову графічну програму, яка буде працювати, що буде зрівнятися з сучасними програмами Windows, такими як sai та cs4.
По суті, коли йдеться про це, немає особливої ​​різниці в малюванні/дизайні між Photoshop 7 і cs3, всі основи все ще є. У будь -якому випадку, будь -хто має пропозиції щодо чудового додатка для малювання os9, дайте мені знати. Можливо, як версія для художника чи щось таке? Потім йде боротьба за те, щоб знайти місце, яке, звичайно, є.

Роберткаже:

14 грудня 2008 року о 14:59

У мене на PowerBook є OSX для управління принтером та мережею AirPort Express, плюс ще одна чи дві речі. В іншому випадку я виконую більшість своєї роботи, увійшовши до системи Unix з відкритим доступом через SSD NiftyTelnet під час роботи OS9 на моєму PowerBook G3 FireWire. ^..^~

грабіжниккаже:

17 грудня 2008 року о 19:22

«Консервативні мрії»:
Таксі Олександра Клауса (класичний вірш, звичайно!) все ще рухається.
після "трюку" xsidebar, були зроблені інші кроки для використання в "старому" mozilla розширення морська мавпа (і не тільки… можливо).
всього дві умови для підтримки м'якого клімату навколо os9... принаймні з точки зору перегляду.

Ace Deuceкаже:

20 грудня 2008 року о 20:43

Я багато років користувався і насолоджувався системами до OSX, і вони завжди робили те, що мені потрібно. Тепер я використовую Tiger на своїй вежі G5 майже для всього, і мені це теж подобається.

Тим не менш, кілька класичних додатків утримували мене від оновлення до апаратного забезпечення Leopard та/або Intel. Напевно, вони ніколи не будуть представлені в OS X, і поки я не знайшов еквівалентів. Вони є:

FractaSketch-інтерактивна програма лінійного генерування фракталів на основі вектора
Tess-інтерактивна програма генерації шаблонів на основі вектора, яка включає всі групи симетрії (багато в чому перевершує плагін SymmetryWorks для Adobe Illustrator)
Marathon with Pfhorge and Anvil - Я люблю будувати рівні для Marathon за допомогою цих інструментів
PrintChef - надзвичайно крутий драйвер/утиліта друку, яка може робити майже все під час друку

Якщо хтось знає про будь -яке програмне забезпечення, яке може замінити це в OS X або через Parallels/VMWare, будь ласка, дайте мені знати: [email protected]

папілкаже:

26 грудня 2008 року о 2:54 год

Заморожений вигляд сперми OSX мені завжди викликав огиду, і це набагато повільніше, ніж OS9. Що стосується мене, це не дуже хороші точки продажу. Крім того, у мене є майже кожна програма, створена для OS9, і деякі з них не працюватимуть під OSX (або, в кращому випадку, вони працюють крижано в класичному режимі). Багато додатків досягли піку років тому і з тих пір стали роздутими білими слонами. Наприклад, Photoshop досяг піку версії 5.5 або 6, а MS Word - версії Word 98. Ви пробували запускати Word 2007? Це жахливий безлад. Немає причин продовжувати переглядати зрілу програму. Однак ці компанії мають продовжувати виходити з новими версіями, інакше сотні людей втратять роботу. Це індустрія, але я дотримуюся PS 5.5, який працює чудово.

Тим часом я можу знімати DV-відео та експортувати роботи у якості телевізора або HD за допомогою Final Cut Pro 2 на своєму хорошому старому Mac G4. Навіщо міняти? Просто щоб я міг мати екран, схожий на заморожену сперму ???

Пол П.

p.s. Ваш веб -сайт виглядає дуже добре в Mozilla 1.3.1 (найкращий браузер OS9). Можливо, це навмисне, оскільки це сайт, орієнтований на OS9 ???

Дарен Халфпеннікаже:

30 грудня 2008 року о 20:11

Я все ще користуюся 9.2 щодня. У мене на столі є чотири комп’ютери Mac, якими я користуюся щодня. Моя нова * основна * машина - це 2,8 ГГц алюмінієвий iMac під управлінням Leopard. Мій MacMini, який я в основному використовую для серфінгу та електронної пошти, працює під управлінням Tiger. Мій G4 Tower - це 1,25 ГГц MD, що працює на 9,2, а моя Powerbook на 400 МГц - 9,1.

В основному зараз я використовую InDesign на iMac, але поки ця машина не була куплена 6 місяців тому, я використовував (все ще є!) Quark 4.1, Illustrator 9 та Photoshop 5.5. Увімкніть крики G4! Він злегка упакований, зовсім не роздутий і працює ефективно і швидко. Quark 7 на iMac порівняно повільно викликає позіхання; його робочий процес у форматі PDF теж непотрібний у порівнянні з здатністю 4.1s інтегруватися з Distiller 5, що також у порівнянні надзвичайно швидко.

З точки зору роботи з ОС, мене дивує те, що в Leopard ви не можете надрукувати вміст вікон безпосередньо з Finder, як це можна зробити у 9. Мережа 9 - це просто - вибір просто працює - за винятком випадків, коли ви намагаєтесь підключитися до машини Leopard. Мої 9 і бачать Тигра, який, у свою чергу, бачить 9 - ані бачать iMac, а використання команди ‘afp: //’ працює не так, як слід - це надто складно для простої процедури. Я міг би продовжувати, але починаю балакати ...

Джим Лонгкаже:

31 грудня 2008 року о 15:14

Я нарікав на втрату реляційної бази даних C.A.T. оскільки я "оновив" до версії OSX, яка вбила OS9. Я - «наркоман» у реляційній базі даних і шукав програму, яка допомогла б мені бути організованою, розробити шаблони листів для продажів тощо. і ніколи не знаходили нічого такого елегантного (найменша кількість натискань клавіш) та швидкого, як C.A.T.
Минулого тижня я був у Craigslist і знайшов когось, хто продає Imacs за 36 доларів. Нарешті у мене з’явилася моя “нова” стара машина, щоб перевстановити C.A.T і почати бути такою ж продуктивною, як і раніше. У мене було близько 20 імаків, і я помітив графіт. 400 МГц, 40 гігабайт HD, 128 мг пам'яті. Я знайшов хлопця, який продавав адаптери для аеропорту (у мене була оригінальна картка аеропорту) за 10 доларів і 256 Мб оперативної пам’яті за 25 доларів. Те, що МУХИ, мені подобається. Перегляд Інтернету - це БОЛЬШОСТЬ, я завантажив iCab, а MS Explorer відстій, і намагаюся отримати його на мережа з моїм OSX powerbook ще не відбувається, але листи, подальші дії, мітки, цитати тощо є ЧУДОВО! C.A.T було настільки щільно записано в Mac OS, що ніщо не може порівнятись зі швидкістю, це як запуск розширення ОС.

Томас Карлссонкаже:

3 січня 2009 року об 23:30

Я втратив системний диск OS 9 через дзеркальний люк 1,25.
Я теж знайшов того, у кого є копія ОС 9, що поєднується з єдиним MAC MD 1.25. Тому що це єдиний, який буде працювати без проблеми на моєму Mac.
В Applestore кажуть мені, що вони не підтримують старі яблука, тому я повинен знайти того, хто може продати мені його копію.

S Робінзонкаже:

20 січня 2009 року о 21:56

Я використовую OS 9.2 на своєму E MAC через те, що програма підпису, яку я використовую для свого бізнесу, працює лише в цій версії, якщо я не оновлю цю версію до нової версії, яка не працює так само добре і коштує близько 1800 фунтів стерлінгів, щоб купити та зберегти улюблену стару версію, або 300 фунтів стерлінгів, щоб надіслати цю копію та бути з новою версії, вгадайте, що залишиться з ОС 9.2. У вас є книжка живлення G4 під керуванням ОС 10.4.11, на якій працює друкарська машина, мені подобається обидва, але OS 9.2, здається, легше отримати навколо

Z Shippsкаже:

2 лютого 2009 р. О 5:42

Я використовую 9.2.2 на G4 AGP (цифровий звук) з оновленням процесора сонета 1,7 г. Я неохоче приймаю, що OS X є чудовою системою, але коли я повертаюся до OS 9 після заклинання, я відчуваю, що я вдома. Речі мають сенс. Інтерфейс зручний і плавний. І він робить все, що мені потрібно... що є переважно ProTools, але я іноді займаюся дизайном і знаходжу що Photoshop 6 працює швидше та краще у 9, ніж CS у 10.5.6 на моєму 2,4 г Intel Core Duo Black Macbook!! wtf??? у всякому разі, я тримаю його напоєним, нагодованим і щасливим, і він продовжує гудіти…. десять років і рахуючи. Хай живе ОС 9 ……………………… ..

Джон Райткаже:

27 вересня 2011 р. О 19:28

У мене на столі два комп’ютери Mac. G-4 з двома 22-дюймовими моніторами під керуванням ОС 9.2.2 та iMac з прекрасним 27-дюймовим екраном під керуванням 10.5.8. Я вважаю, що більшу частину свого часу я проводжу за допомогою G-4, тому що він набагато швидше виконує те, що мені потрібно робити.

Багато часу я витрачаю на інженерне проектування за допомогою старовинної версії Deneba Canvas 3.5, яка працює лише під ОС 9 на PowerPC або апаратній частині 68k. Я маю AutoCAD 2011 на новому mac, але мені потрібно щонайменше вдвічі більше часу робити малюнок за допомогою цього, ніж за допомогою двадцятирічної версії Canvas. Іноді новіше не краще - просто повільніше та роздутіше!

Я використовую MacWrite Pro для обробки текстів та Excel 98 для роботи з електронними таблицями, як на старому Mac. У мене є сторінки та MS Office на iMac, але я рідко користуюся ними.

Новіші Mac OS мені марні, оскільки вони більше не підтримують Appletalk, що робить усі мої дорогі широкоформатні кольорові лазерні принтери марними та запобігає роботі мереж із старими комп’ютерами в нашому офісі.

Ось такий прогрес!

Рей Сепульведакаже:

4 листопада 2011 року о 14:19

Нещодавно я знайшов стару коробку, у якій було багато програмного забезпечення та ігор OS9, які були у мене з кінця 90 -х років до приблизно 2002 року. Деякі речі там ніколи не потрапляли до OS X. Я думаю над тим, щоб підготувати старий G4 на цих вихідних, щоб просто пограти з OS9. Після всіх цих років я повинен зізнатися, що мені не вистачає простоти та швидкої реакції на те, як OS9 поводився з речами.

Остання публікація в блозі

Дізнайтесь, наскільки швидко працює ваш SSD або жорсткий диск [Поради OS X]
September 12, 2021

Іноді просто цікаво порівнювати результати з друзями. Без бажання змагатися, у нас не було б спорту, національних змагань з відеоігор чи реаліті -т...

Браузерні війни: Mozilla Dev вимагає Safari для Windows, називаючи це шкідливим програмним забезпеченням
September 10, 2021

Браузерні війни: Mozilla Dev вимагає Safari для Windows, називаючи це шкідливим програмним забезпеченнямЯк скоро цвітіння зникає з плодів. Суперечл...

Вимкніть робочий стіл [Поради щодо OS X]
September 10, 2021

Щоб тимчасово вимкнути робочий стіл, відкрийте вікно терміналу (Finder-> Applications-> Utilities-> Terminal) і введіть такий рядок:Зауваж...