Mad Apple Hayranları Sessiz Açılış İntikamı Çağırıyor

Sharninderdiyor:

18 Aralık 2008 saat 11:20

Yani, Apple'ın topluluğuyla gerçekten ilgilenmediğini mi düşünüyorsunuz? Öyle ise neden Apple'ı destekliyoruz. Sessiz kalma çağrısı yerine, açılış konuşmasını boykot çağrısının daha da iyi olacağını söyleyebilirim… veya daha iyisi Apple ürünlerini satın almayı bırakın, elma mağazalarını, elma bloglarını ziyaret etmeyi bırakın…

Mesele şu ki, Apple hiçbir zaman gerçekten umursamadı, şu anda Apple'dan gerçekten tiksinmiş biri gibi göründüğümü biliyorum, ama inanın bana, değilim. Bu duyurudan sonra en azından bazı elma hayranlarının benim gibi düşüneceğine sevindim.

baş döndürücüdiyor:

18 Aralık 2008, 11:58 am

Hayır, susmayacağım. San Fran'e gitmek için birine soğuk omuz vermek için binlerce dolar harcamadım. İnsanların Apple'ın kaba davrandığını düşündüklerini anlıyorum ve kendi düşüncelerimi bu konuda tutacağıma söz verdim. olaydan sonraya kadar topluluğun iyiliği için kendime, ama kendimize kaba davranmak değil Cevap. Protesto etmek istiyorsanız katılmayın. Phil'e kaba davranmak çözüm değil, özellikle de sırada o varsa. İlk açılış konuşmasının düşman olarak hafızasında kalmasını istiyor muyuz?

Ben de çok hayal kırıklığına uğradım ama muhtemelen zaten endişeden hasta olan bir adamı, her hareketinin Steve ile karşılaştırılacağını bilerek küçük düşürmeye gerek görmüyorum.

Topluluk bizim için Apple hayranları kadar önemliyse ve Apple onu öldürürse, cüzdanımla protesto edeceğim. Ve evet, Apple'ı benim için özel yapan topluluk, ama ne olacağını görmek için bekliyorum. her zaman bir olmuştur "neden sen beni benim seni sevdiğim kadar sevmiyorsun" Apple ve hayranları arasındaki ilişki.

baş döndürücüdiyor:

18 Aralık 2008 saat 12:00

BTW, söz verdim ama tam olarak başarılı olamadım. Bazen soğutulması gereken sıcak bir öfkem var. Ama kabalık kabalıktır. Başkalarının Phil'e hak ettiği desteği vermediğini görürsem, iki kat daha fazla alkışlayacağım. Ama bombalarsa, o zaman bombalar. yapacağını sanmıyorum.

Olay sonrasına kadar neden hepimiz protesto için Apple'a mektup yazmıyoruz?

MacRavendiyor:

18 Aralık 2008, 2:23 pm

Bu hafta her şey için ne kadar hayal kırıklığına uğrasam da bunun gerekli olduğunu düşünüyorum.

— Medya, Steve'in sahneye HER adım attığında görünüşüne aşırı takıntılıydı.
— Apple, her Keynote düzenlendiğinde KENDİNİ zirveye çıkarmak zordu. (Çoğu zaman olsa da, yapmadığında medya acımasızdı).
— Şirketin hisse değeri, Medyanın yukarıdakilerin tümüne tepkisine karşı çok hassas.
— Apple, bugün var olan en başarılı, karlı, ileriye dönük şirketlerden biridir ve yukarıdakilerin tümü nedeniyle hisse senedi fiyatı bunu yansıtmıyor.

Şunlar için bir şeyler yapılması gerekiyordu:
— Steve'in algısını ve pazarın Apple'ın geleceğe yönelik yaşayabilirliğine ilişkin algısını ayırmaya başlayın (ilk yıllardan itibaren Mac Faithful'ın ve “Steveless Years”ın iyi bildiğimiz gibi kolay bir iş DEĞİLDİR).
— Hisse senedinin Steve'in tüm sağlığını ele geçirmesini durdurun.
— Apple'ın bile teknik olarak her zaman mega-tekno-hayalperest yutturmaca karşılayamayacağı kadar abartılı ve fütürist olan yeni ürün icatlarının söylentilerini durdurun. Söylenti siteleri ve dergi ürün hayalleri, Apple diğerlerinden daha iyi ürünler sunsa da, bu siteler tarafından tekno-hayallere ulaşamasa bile haksız hayal kırıklıkları yarattı. (gerçi bazen Apple yine de bizi şaşırtmayı başardı).
— Halkın zihnini Steve'i çevreleyenleri kabul etmeye ve onlara inanmaya hazırlayın. Umarım onları iyi eğitmiştir ve Steve artık orada olmadığında bu sefer gemiyi idare ederken “Scully Clones”dan korkmamıza gerek yoktur.

Tavsiye: Hissenin biraz daha düşmesini bekleyin, riske atabileceğiniz kadar yatırım yapın ve bekleyin ve ne olacağını görün. Bu sefer hoş bir sürpriz olabilir.

Steve'in "Jonathan, gücü kullan!" dediği bir hologramı hayal edin. Ives'e, Schiller'e ve o gittikten sonra arkadaşlarına. Ve birisinin her Apple çalışanı arabasına “WWSD?” yazan bir tampon çıkartması yerleştirmesi gerekiyor. (Steve ne yapardı?).

Steve yıllar önce gittiğinde Apple'ın sorunu, WWSD'nin KARŞISINI yapmaktan yorulmuşlar mıydı? daha iyi bildiklerine inanarak. O başarısız yıllardan iyi bir ders çıkarıldığını düşünüyorum.

inek öldürücüdiyor:

18 Aralık 2008, 2:28

Bunun Apple için kötü bir fikir olduğu konusundaki ilk konudaki yorumum (en azından kısa vadede) oldukça doğru çıktı. Dediğim gibi, Job'un sağlığıyla ilgili spekülasyonları teşvik etti ve Apple'a zarar verdi ve kötü bir PR oldu.

AAPL, Macworld'den çekilmesi nedeniyle Job'un sağlığına ilişkin korkulara dayanan Macworld duyurusunun ardından 6,57 $ düştü.

Dediğim gibi, Apple'ın Macworld'den çekilmesi her şey yolunda ve züppe ama yıllar sonra bu büyük duyuruyu yapmak ve Steve'in büyük final için orada OLMAMASINI sadece onun hakkında olumsuz spekülasyonları artırır. sağlık.

“Adil” olup olmadığı iş dünyasında meselenin dışında. Ya bu Apple adına kötü bir hareketti ya da Steve'in sağlığı gerçekten başarısız oldu. Her iki durumda da, bu son olaylardan rahatsız oldum.

Uzun vadeli mi? Kim bilir? Kimse bilmiyor ve yaptıklarını söyleyenler bok dolu ve uzun vadeli iş planlarının öngörülemezliğini anlamıyor.

lesa kraldiyor:

18 Aralık 2008, 14:32

Gönderi için teşekkürler. Apple'ın nasıl hissettiklerini açıkça belirttiği konusunda kesinlikle haklısınız, ancak aynı zamanda Apple'a, IDG'ye ve gösteriyi yıllardır destekleyen diğer satıcılara *nasıl hissettiğimizi* de açıklamamız gerekiyor. Apple'ın kararından o kadar çok şirket ve kişi etkileniyor ki, onlara desteğimizi, saldırgan olmayan, tehdit edici olmayan bir şekilde de olsa göstermek için yapabileceğimiz en az şey olduğuna inanıyorum :)

Ryan Thompsondiyor:

18 Aralık 2008, 3:02

Üzgünüm ama bu aptalca. Mac kullanıcılarının %99'u MacWorld'e gidemediği için, apple'ın topluluğu umursamadığını söylemek biraz benmerkezcidir. Şikayet edecek bir şeyimiz kalmadığında şikayet ettiğimiz şey budur.

chanodiyor:

18 Aralık 2008, 3:10 pm

Bu tür bir tutumu aşırı derecede çocukça buluyorum. Bu Lesa Snider kaç yaşında? Bana Demokrat Parti adaylığını kazandığında Obama'ya karşı seçmenlerin intikamını almaya yemin eden (çoğunlukla kadın) ağlayan bebekleri hatırlatıyor. 1978'den beri Apple 2e ile başlayan bir Apple müşterisi ve destekçisiyim. Apple'ı Jobs'ın çocuksu aşırılıkları ve öfke nöbetlerinin çılgın günlerinde savundum. Ne de olsa yapımda bir dahiydi. Ama hiçbir zaman şirket üzerinde mülkiyet haklarım olduğunu hissetmedim. Kesinlikle bir mağazada oyuncağı reddedilen bir bebek gibi melemem. Peki bu muhtaç, şımarık çocuklar talepleri karşılanmazsa ne kazanacak? Hiçbir şey değil. Apple, müşterilerine iyi ürünlerden, iyi hizmetten ve mükemmel destekten başka bir şey borçlu değil. Gerisi sadece çocukça gevezelik. Bayan Snider daha fazla dışarı çıkıp birkaç kişiyle tanışmalı. Bir hayat elde etmek için önerilen yol budur.
MacWorld (etkinlik), MacWorld dergisinin kaderini yansıtıyor. IDG ve diğer pek çok yayıncı gibi, hepsi de acı verici ama kaçınılmaz bir ilgisizliğin köprüsündeler. Bugün Apple için azalan bir ilgileri var.
Bununla birlikte, Apple tarafından organize edilen yıllık bir aşk için (tartışmalı) bir kapsam vardır. Ne de olsa bu tür olaylarda para var ve meraklı olmayanlar için bile karşı konulmaz bir içerik eklenmesi koşuluyla, PC kullanıcısı Joe'yu oyuna sokmak için harika bir yol olabilir.

boylamdiyor:

18 Aralık 2008, 15:15

Yeni bir fikir, ama sonuçta işe yaramayacak. Gerçekliği çarpıtma alanının, izleyicilere kendi alkışlarını sunacak Apple çalışanlarından başkası olmayan 'jeneratörlerine' ihtiyacı olduğunu unutmayın.

Hayal kırıklığına uğramış olsam da, "Ocak Noeli" muhtemelen sonsuza dek iptal edildi, Apple'ın ticari kararının bir "tokat" olduğunu düşünmüyorum. topluluk.' Bu konferanslar son derece pahalıdır ve Apple'ın bir açılış konuşmasına ev sahipliği yapmak için elde edebileceği türden bir yatırım getirisi sunmaz. kendileri. Şahsen onları biraz suçlamıyorum.

Chris Maxcerdiyor:

18 Aralık 2008, 3:34 pm

Steve Jobs ve Apple'ın Macworld'den çekilmesine üzülsem de, adamı gerçekten suçlayamam. Cidden, Apple'ın kültürünün ve parlaklığının büyük bir kısmı yepyeni bir ürünün ortaya çıkmasıdır - delicesine harika bir şey. Apple, Macworld'e bağlandığında, herkes Apple'ın harika bir ürün sunacağını biliyor... ama daha da kötüsü, ana akım gazete sitelerine yayılan söylenti siteleri artık o kadar çok spekülasyon yapıyor ki en azından birkaç kişi doğru anlayacak. Bu durumda, Steve Jobs sahneye çıkıyor ve birçok insanın zaten bildiğinden şüphelendiği veya bildiğine inandığı bir ürünü duyuruyor. Steve Jobs gibi bir adam için bu çok sinir bozucu olmalı.

Ve etkili bir dağıtım mekanizması olarak, her yıl daha da kötüleşmesi kaçınılmazdır. Birkaç yıl ileri sar ve yeni bir Apple CEO'sunun harika bir Apple açılış konuşması yapmaya çalıştığını hayal edin... Steve hala dümendeyken bağları koparmak daha iyi.

Bill Olsondiyor:

18 Aralık 2008, 16:12

Phil'in bu haliyle yeterince gergin olduğundan eminim. Muhtemelen bununla çok az ilgisi varken onu küçük düşürmek, bunu yapan herkesin kitabımda s*k olduğu anlamına gelir.

Delikanlı olan herkes için gelecek yıl Cupertino'ya gitmek çok daha iyi olurdu. MacWorld (iptal edilirse veya değilse bir ay önce) ve Apple'ın önünde protesto gösterisi yapın yerleşke. Bu çok daha etkili olabilir. Apple kullanıcıları yüzünden Apple'ın polisi aramak zorunda kaldığını düşünün. Başlıkları hayal edin. Eminim Steve Jobs bundan oldukça utanacaktır. Ve konferansa gitmeyi bırakma kararını veren de BU. Phil değil.

SDdiyor:

18 Aralık 2008, 18:38

İnek öldürücü, kesinlikle katılmıyorum. Expo'ya yönelik medya ve yatırım tepkileri son birkaç yıldır kontrolden çıkıyor. Steve birkaç kilo düşürürse, konuşan kafalar onun kanser olduğunu söylüyor. Kilo alırsa kalp krizi geçirmek üzere olduğunu söylüyorlar. Çünkü [buraya ürün ekleyin] çılgın, çok gizli, fizik yasalarına aykırı özelliklere sahip değildi. aptal, spekülatif blogcuların kafasında yaratılmışsa, korkunç bir ürün olmalı ve boykot edildi. Hisse senedi gerçekçi olmayan beklentiler üzerine o kadar yükselecekti ki, hisse senedi satıştan sonra kaçınılmaz olarak düşecekti. duyurular - duyurular Apple'ın ürünlerine milyarlarca dolar ekleyen harika ürünler için olsa bile Gelir.

Apple, yatırımcılarının yararına hareket etmek için mütevelli bir göreve sahiptir. Ve Macworld'den ayrılmak ve bunun yerine daha odaklı, kontrollü, düşük anahtarlı ürün duyurularına güvenmek, yatırımcıları için iyidir. Hisse senedi bu duyuru üzerine düşerse, bu sadece panik satışıdır. Değer, önümüzdeki aylarda daha akıllı, daha istikrarlı değer yatırımcıları tarafından oluşturulacak.

Ayrıca, Apple'ın herhangi bir saçma spekülasyondan kaçınmak için temelde Macworld'e katılmaya devam etmesi gerektiğini söylüyorsunuz… bu da korkudan kilitleneceği anlamına geliyor. Sanırım hepimiz korkunun Steve Jobs'u motive eden bir şey olmadığını biliyoruz... adamların kocaman bir çift büyük pirinç takırtısı var ve sizinki gibi tavsiyeler onun görmezden gelmekten hoşlandığı türden bir tavsiye.

Şirket, son sekiz yılda son derece iyi bir iş çıkardı. Bu değişmiyor. F/E, daha geniş teknoloji sektörü ve dünkü gibi panik satıcıları tarafından aşağı çekilmesi sayesinde, hisse senedi 8 dolardan beri olduğundan daha düşük. Ve iPhone satışlarından bildirilen gelir, abonelik muhasebesi modeli sayesinde yalnızca buhar oluşturmaya başlıyor. Uzun Apple*, Macworld olsun ya da olmasın Macworld olmak için harika bir zaman olduğuna inanıyorum.

*(elbette tüm küresel ekonominin ortadan kalkabileceği uyarısıyla birlikte, bu durumda herhangi bir şey olmak için kötü bir zaman.)

şarlatandiyor:

18 Aralık 2008, 19:07

Bu Lesa aptalca bir numarayla kendini önemli kılmaya çalışıyor. Tüm Mac ticaret fuarı oyunu bir süredir ölüyor, bu sadece son adımdı. Apple, kendi zaman çizelgesinde ve kendi sahasında bir şeyler yapmak istiyor. bunu düşün. Kendi alanlarında duyuruyu hızlandırmak için kimseye ödeme yapmak zorunda değiller, işleri kendi programlarına göre yayınlayabilirler. sadece internet üzerinden yayılan ve belki de birkaç düzine medya türünün önünde yapılan bir duyuruyu filme alarak tonlarca tasarruf edebilirler. o parayı al ve bize fayda sağlamak için ürün ve hizmetlerine koy.

ayrıca Steve olayında. aylardır, oyundaki tek beynin kendisinin olmadığını herkese göstermek için diğer insanları yukarı çekiyor. bu sadece son tur. Apple, değerin ürünlerde veya hizmetlerde olmadığı, bunun yerine Steve Job'un en son bağırsak hareketinin rengine ve dokusuna göre inip çıktığı bir şirket haline geldi. orada ciddi anlamda yanlış giden bir şeyler var.

İnsanlar gerçekten Apple'a Steve Jobs'u dönüştürdükleri ünlü ikonu değil, şirketi önemsediklerini göstermek istiyorlarsa, o zaman susmamalıdırlar. ama Phil'e Steve'e davrandıkları gibi davranın. Ona aynı desteği, aynı sevgiyi, aynı alkışları ve tezahüratları verin, eğer Steve söyleseydi haberlerini verirlerdi.

Andrew DKdiyor:

18 Aralık 2008, 19:37

İkinci Ryan

sooooo…
Büyük bir beklenti artışı yok.
Çılgın, imkansız yeni ürünlerle ilgili vahşi spekülasyonlar yok.
Hisse senedi fiyatında büyük düşüş yok.
Apple ürünü kullanıcılarının %0,001'inin gittiği bir etkinlikte Apple varlığı yok.

Oğlum, deli gibi kızgınım…
Herkes bana baksın buhar…

*esnemek*

Jamesdiyor:

19 Aralık 2008 01:27

Ya da belki herkes açılış konuşmasını çılgınca alkışlıyorsa, bunu sunamayacak. Ve böylece Apple'dan yeni bir ürün olmayacaktı. Ve herkes bunu her açılış konuşmasında yapsaydı, asla yeni ürünler olmazdı ve o zaman elma ölürdü ve bu Lisa'nın hatasıydı.

Ya da her neyse.

Aklın Sesidiyor:

19 Aralık 2008, 3:47 am

Ryan, beni döv, bu gösterişli gösteri en hafif tabirle benmerkezci. Cehennem, her yıl bir başkasının sekmesinde oraya gidebilseydim, Macworld'ü ben de çok severdim.

Ocak ayındaki tüm Macworld hiç mantıklı gelmedi, herkes Noel elmalarını erteledi satın almalar, 1 ay sonra “oh ve bir şey daha” tarafından eski hale getirileceği korkusuyla duyuru.

Aslında Macworld'de "Lisa"yı nasıl hecelediğine üzülen tüm o insanlar için karşıt bir protesto planlıyorum!

S.R. yanıklardiyor:

19 Aralık 2008, 3:03 pm

Lisa'nın (ya da onun yüksek yalancı tercihine göre Lesa'nın) gerçekten berbat olması! Ne b.s.! Sessiz kalır? Koca ağzını kapatsa iyi olur.

Evet, ben de açılış konuşmasında Phil'i iki kat daha fazla alkışlayacağım. Kesinlikle hak ediyor. Ve onu görmek ve teslim etmesini dinlemek için orada olacağım için çok heyecanlıyım.

steviediyor:

19 Aralık 2008, 17:21

KÜLT.
apple, yatırımcılara para kazandırmak için kurulmuş bir şirkettir.
Bazı insanlar hala 70'lerin elmasını hayal ediyor ve
“biz siziz” pazarlaması… apple yeni microsoft'tur.

Jeffdiyor:

19 Aralık 2008, 21:29

Lesa'ya ve onun Silent Keynote hareketine katılsanız da katılmasanız da, kendini buna mecbur hissetmesi başlamak için - ve konunun her iki tarafında da güçlü duygular uyandırdığı gerçeği diyor birimler. Açıkçası, Apple'ın onlara sırtını döndüğünü hisseden ve onlar adına konuşacak bir ses arayan çok sayıda Mac kullanıcısı ve Macworld Expo katılımcısı var. Site, bazıları için o ses olabilir ve eğer öyleyse, harika. Buradaki yorumlar, onun duruşuna katılmayan insanlar olduğunu gösteriyor ve bu da sorun değil. Apple'ın duyurusu duygusal olarak yüklü bir sorun yarattı, Lesa için, insanlara gizlice yaklaşmayı önermeden nasıl hissettiğini ifade etmenin bir yolunu bulması çok iyi açılış konuşmasına yumurtalar ve isim arama ve çamura başvurmadan Apple'ın duyurusuyla ilgili duygularını ifade eden herkes için iyi sapan.

ACdiyor:

22 Aralık 2008, 1:12 am

Bence hepiniz konuyu anlamadınız. Apple, fuardan kendi Apple mağazalarına ve "benzersiz" App Store'a emekli oldu. Bu, Mac topluluğu alıcılarının kaynağını 3. taraf şirketlerden çıkarmak ve bu kaynağı %30 sabit ücret karşılığında App Store'da 3. taraflara yeniden satmak anlamına gelir. Aslında iPhone pazarı, erişim ve ücretlere karar veren Apple tarafından tamamen kontrol ediliyor. Ve bu konsept yaklaşmakta olan NoteBooks pazarına da genişletilecek. Hazır ol.
Başka bir deyişle, tüketici Apple pazarına girmek isteyen herhangi bir 3. taraf, gelirinin %30'unu Apple'a ödemeli ve Apple'ınkiyle rekabet edecek ürünler çıkarmamalıdır. Bkz. App Store'dan reddedilen Podcaster uygulaması, ardından Apple bu özellikleri podcast sistemine uyguladı. Apple kendini yiyor, yani yıllardır Apple pazarının büyümesine katkıda bulunan ve platforma yenilik getiren eko sisteminin 3. partisini yiyor. Ve kapıyı kapatıyor.

Mac alıcılarının kaynağının Apple'ın münhasır mülkü olmadığını düşünüyorum. Apple'a ve Apple eko sisteminin büyümesine katkıda bulunan tüm 3. taraflara aittir. Apple, bu kaynağın tek sahibi olduğunu iddia edemez ve geliştiricilere satamaz. Ama öyle.

Ayrıca, Apple'ı tipik bir çokulusluya (Vuitton gibi) dönüştüren ve Apple efsanesini bir Kendi mağazaları ve özel müşterileri olan “lüks tüketici markası”, PC'ye daha çok benzeyen bilgisayarlar üreterek, “benzersiz” App Store'u (ki bu geliştiricilerden %30 alır), bağımsız yazılım evlerini sadece imtiyaz sahiplerine dönüştürmek… SJ'nin yerini alacak bir durum olmadığını düşünüyorum. MW'de…

"Farklı düşün" bitti. Kim de bitti, SJ'nin sloganıydı. Phil Schiller'in sloganı "Parayı düşünün". Ve bu ve yeni Apple olacak.

“Hoşçakal yabancı, seni sevdim…” ;-)

teknik adamdiyor:

23 Aralık 2008, 4:12 am

Tanrı aşkına, huysuz çocuklar olmayı bırakın ve Apple dahil dünyanın her gün değiştiğini kabul edin. ve yavaş ama kesinlikle çökmekte olan kongre/expo paradigması/iş modeli.

KİMSENİN Apple'ın son duyurularının GERÇEKTEN arkasında ne olduğu hakkında hiçbir fikri yok: MacWorld 2009 ve 2010, ancak görünüşe göre onların yön açık ve her zamanki gibi siz MacFanBoy'lar/Kızlar sonunda bunun “iyi bir şey” olduğunu anlayacaksınız. Nihayet.

Bu 'Sessiz Açılış Konuşması' gösterisini yapmak, yankı odası yorumlarından hiçbirinizin karşı bir şeyi olduğuna inanmadığım biri olan Phil Schiller'e kabalık ediyor.

Apple'ın duyurusuna ilgi duyuyorsanız, bunun gibi huysuz çocuksu numaralar yapmak yerine yüzlerine 1'e 1 söyleyin.

ve eğer sessizkeynote.com Yorumlara izin verecek cesaretim olsaydı, bunu orada söylerdim.

Lesa Snider Kingdiyor:

6 Ocak 2009, 19:22

Boo hoo! Ben ağaçların odununu göremeyen koca bir aptal bebeğim! Steve'in sonsuza kadar Macworld yapmaya devam etmesini istiyorum çünkü onu çok seviyorum! Steve, IDG'nin berbat şovuna katılmayarak yılın en sevdiğim haftasını mahvediyor! Apple'ın kendi duyurularını yapmasını istemiyorum! Her şeyin SONSUZA KADAR OLDUĞU GİBİ kalmasını istiyorum!!!

BWAH!!!

Nickdiyor:

25 Ocak 2009, 17:07

merhaba ben indirilen skype 4.0 beta 2 veya 3.o? ama benim bit savunucum skype'ı değil, bunun yerine -pu cc c uygulama adını gösterdi boşluklar kareler c harflerinin parkı var onların üstünde ve kurulu sürüm cjor diyor- skype 4.0 demiyor ki pek akıllı değilim ama skype'ım çalınmış gibi hissediyorum ve skype'ta yeniyim ve bitdefender güncellenemiyor her zaman diyor 1 sorun bekliyor bunu bilen var mı yoksa skype'ın eklenti eklemesine izin verdim, bunu yapmasaydım orada akıllı olan kimse yok teşekkürler nick

Son Blog Yazısı

Adobe şefi, kötü incelemelerin ardından iPad için Photoshop'u savunuyor
October 21, 2021

iPad için Photoshop'un tamamlanmamış olduğu bir sır değil. Pek çok hayran bunu kabul etti ve olduğu gibi bundan zevk alıyor. Ancak diğerleri değil ...

| Mac kültü
October 21, 2021

Apple tarihinde bugün: İşte Macintosh II geliyorMac II, zamanı için son derece etkileyici bir makineydi.Fotoğraf: Elma2 Mart 1987: üç yıl sonra ori...

| Mac kültü
October 21, 2021

Satechi Dock5 şarj istasyonu ile aynı anda 5 cihaza güç verinSatechi Dock5 Çoklu Cihaz Şarj İstasyonu, telefonlarınızı ve tabletlerinizi şarj olurk...