Izrael prosi Apple, naj umakne aplikacijo Intifada za iPhone

Yossefpravi:

22. junij 2011 ob 00:24

Sem Izraelec, živim v Jeruzalemu in uporabnik Mac -a. Zelo bi bil hvaležen za poziv k vojni proti svoji državi, proti mojemu ljudstvu in proti jaz BTW - ne glede na to, kaj si kdo misli - ne hodim skozi naprave Apple, ki jih uporabljam in uporaba.

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 00:35

Joj, je ta lik ktula res tako neumen? Izrael je dobil deželo, ko je premagal Jordance, ki so napadli Izrael in izgubili. Dežela ni bila ukradena, saj ji Palestinci sploh niso bili lastniki, Jordan pa je noče nazaj, ker vsebuje Palestince.
Ali so palisi res tako neumni, da bi po pretepu zadnjih dveh uprizorili tretjo vstajo? So res tako počasni učenci?

Robert Pruittpravi:

22. junij 2011 ob 01:25

Veste, take politično obremenjene teme je tukaj zanič brati. Nicole, cenim, da uživate v družbenih vprašanjih, a kot sem vprašal s podobno kontroverzo v zvezi s pro/ anti-gej aplikacijami... jih je treba objaviti tukaj? Sem za Izrael in jih bom šel v obrambo. Moj komentar podpore lahko povzroči le spore s pro-palestinsko desnico? Končni rezultat je, da razdelite svoje občinstvo in namesto da vas združi ljubezen do Maca, se razjezimo drug na drugega in odidemo. Gizmodo sem nehal brati, ker so bedniki, predvsem pa zato, ker so tako politično nagnjeni. Tega ne pripeljimo sem.

Nicolepravi:

22. junija 2011 ob 3.30

Težki klic. Vsekakor je novica - minister poziva k preklicu aplikacije, ne glede na to, iz katere države prihaja - zato je vredno objave.

Zame je fascinantno tudi to, da tako pomembno ameriško podjetje (druga največja delnica za Exxonom), ki ima velik vpliv na svetovno domišljijo odobrava aplikacije, ki imajo * očitno * velik politični naboj (ne glede na to, kaj mislite o tem vprašanju), ki so navidez brez upoštevanja posledic tudi vredne omenjanje.

Vaša kilometrina se lahko razlikuje in zanima me, če ima več bralcev enako mnenje, vendar smo Cult of Mac, zato je to povsem poštena igra ...

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 3:56

Ker je vaše razumevanje zgodovine očitno zelo pomanjkljivo, naj vas o tem poučim. Leta 1967 je Izrael sprožil preventivno vojno proti večini svojih sosedov, vključno z Jordanijo, končni rezultat te vojne pa je bil prevzem Zahodnega brega, Gaze, Sinajskega polotoka in Golanske višine. Toda ne glede na to, kdo je agresor, mednarodno pravo - za katerega se vam zdi, da nimate pojma - ne dovoljuje pridobivanja zemlje na silo. Imel sem - še vedno - 100% prav, da izraelski minister živi na ukradeni zemlji, pa če želite ali ne.

Ne berem arabščine - in prepričan sem, da je ne poznate - zato ne vem točno, za kaj gre v tej arabski aplikaciji. Torej, zakaj vse hudiče o tej aplikaciji, za katere očitno oba nimava pojma.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 3:59

Je poziv k odporu proti okupaciji klic proti vaši državi, proti vašim ljudem in proti vam? Če ste eden izmed tistih naseljencev, ki nimajo nobenega posla na ukradenih zemljiščih, se vam je treba upreti.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 04:13

Pohvalim Nicole za bloganje o teh novicah, saj je to povezano z Appleom. Konec koncev naj bi Cult Mac prenašal novice, ki se nanašajo na Apple in njegove izdelke, kajne?

Nisem pro-Izrael niti pro-Palestina. Sem pa naklonjen pravičnosti in pravičnosti.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 04:38

Ali razumete arabščino? Ali ste namestili zadevno aplikacijo in pregledali njeno vsebino? Predpostavimo, da aplikacija kliče po odporu proti izraelski okupaciji. Ali se ne zavedate, da se je povsem legitimno upirati svojemu okupatorju? Proizraelski podporniki, kot ste vi, tega morda ne želijo priznati, vendar Izrael nezakonito zaseda palestinsko deželo. Med logičnimi ljudmi o tem dejstvu ni nič spornega. Toda spet se ne zdi, da spadate v logično skupino ljudi, zato sploh nisem prepričan, zakaj zapravljam čas, ko poskušam logično razpravljati z nelogičnimi ljudmi, kot ste vi.

Robertpravi:

22. junij 2011 ob 6:01

Prebral sem nekaj arabščine in naložil aplikacijo. Večinoma gre za stvari, ki jih najdete drugje na spletu, pri tem pa ni vojaškega vidika ali poziva k ubijanju civilistov, imenovanih terorizem. Nekatere objave v družabnih medijih so rasistične in protijudovske, kar je slabo, vendar to lahko vidite v kateri koli aplikaciji, ki dopušča komentarje, ko gre za arabsko/palestinsko-izraelsko okolje. Je krotko v primerjavi s tistim, kar lahko najdemo na Twitterju ali Facebooku. Porabil sem vseh 15 minut. ogled te aplikacije, preden jo izbrišete. Če izraelski minister tega ne bi izpostavil, bi le redki slišali za to.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 6.31

Hvala Robert. Končno dobro utemeljen komentar, ki je imel smisel od nekoga, ki je dejansko razumel arabščino in je naložil, namestil in uporabljal aplikacijo. Protijudovske rasistične objave so slabe in videl sem tudi veliko protiarabskih rasističnih objav v izraelskih časopisih, kot so Ynet, Maariv in Haaretz. Če nekdo dejansko misli, da so protijudovski rasizem monopolizirani s strani Arabcev, mu predlagam, da prebere komentarje bralcev v treh glavnih izraelskih časopisih, ki sem jih navedel.

Zahvaljujoč izraelskemu ministru, ki prebiva v naselju, je zdaj več ljudi slišalo za to aplikacijo in njeno spletno stran!

MitMpravi:

22. junij 2011 ob 6:39

1) Ta objava je dobra. CultofMac poroča o dogodkih Apple. To se dogaja Apple. Enostavno.

2) Ustanovitev Izraela je temeljila na kombinaciji stvari: žrtev v Evropi in popačena ideja o potrebi po Judovska identiteta s priznanim nacionalizmom in vrnitvijo v deželo, ki jo je Bog že prej obljubil Judom svetopisemsko obdobje. Vendar je verska zgodovina še vedno pod drobnogledom, obstaja nekaj sivih območij in anomalij glede kosov verske zgodovine, vključno z izgnanstvo iz izraelske dežele, še pomembneje pa je, da je popolnoma zmotno zahtevati, da si deželo povrnete kot svojo na podlagi prepričanja, na verski osnovi zgodovino. To bi bilo tako, kot če bi osebi vzeli nekaj denarja iz roke in rekli, da vam ga je Bog dal pred nekaj tisoč leti, zdaj pa ga želite nazaj. Dokler ta verska zgodovina ni 100% zdrava, dokler dejstvo ni prepričanje, je Izrael neupravičen. Posledica tega je, da je antisemitizem v porastu, zlasti v delih Bližnjega vzhoda, saj izraelska IDF in vlada apartheida sprejemajo vedno bolj slabe odločitve. Cionizem je ugrabil judovstvo do te mere, da ljudje preprosto ne vedo za razliko, čeprav sta dve zelo ločeni entiteti. Na primer, sem ljubeč Žid, vendar trden proti cionistu.
3) Vprašanje bi moralo biti, ali je prav, da Apple odobri politične aplikacije ali naj se le trdno držijo neopazne sredine. Vendar bi to pomenilo zavrnitev vseh političnih aplikacij, saj so vse vsaj nekoliko levo ali desno. Morda bi bilo najbolj pošteno, če bi odobrili vse politične aplikacije.

Raffe Goldpravi:

22. junij 2011 ob 6:49

Ktula,

Nabiranje dejstev kaže na vašo pristranskost pri teh vprašanjih. Očitno pozabljate, da je Izrael napadel Egipt zato, ker je Gamal Abdul Nasser, egiptovski diktator, izgnal sile ZN, ki so ohranjale mir, in zaprl Tiransko ožino, kar je bilo dejanje vojno. Poleg tega je Nasser svoje sile preselil na izraelsko mejo in prepričal druge arabske sosede, vključno z Irakom, Siriji, Savdski Arabiji, Maroku, Sudanu, Tuniziji itd., Da prispevajo sile in napadnejo Izrael iz vseh straneh. Če to ni vzrok belli, ne vem, kaj je.
Ob koncu šestdnevne vojne je Izrael zavzel Zahodni breg in Gazo v upanju, da bodo z njimi trgovali, da bi zagotovili mirovne pogodbe z arabskimi sosedami. Septembra istega leta je arabska liga na konferenci v Kartumu zavrnila mir, priznanje ali pogajanja z Izraelom. Ko je Izrael po vojni Yom Kippur (še en poskus arabskih držav, da bi izbrisali Izrael) leta 1973 spoznal to Arabci niso bili dovzetni za mirovna pogajanja, začeli so širiti svojo prisotnost v ZB, Gazi in Sinaj. Morda ste verjetno pozabili (ali nikoli niste bili naučeni, nisem preveč prepričan), da je Izrael, ko je podpisal svoj mirovni sporazum z Egiptom, najprej odstopil s Sinaja. Izrael se je od takrat umaknil tudi z juga Libanona in Gaze. Ker pa je bilo to storjeno, so enostransko skrajni elementi, kot sta Hezbolah in Hamas, od takrat prevzeli in uporabili dežela, da bi na izraelska mesta izstrelila na tisoče in več izstrelkov, s čimer je milijon ljudi izstrelilo bombo zavetišča.

Sami ste priznali, da ne govorite arabsko in slabo razumete namen prijave. Ali ni mogoče, da bi bilo veliko tekočih govorcev arabščine, od katerih so mnogi izraelsko-arabski, ki delajo za izraelska vlada nekoliko bolje razume namen te aplikacije kot vi narediti?

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 7:19

@twitter-60722320: disqus Samo odgovarjal sem na objavo Zeteboya. Če bi moral našteti celotno zgodovino dejanskega dogajanja, bi bilo to pretirano. Kateri del tega, kar sem napisal, ni res?

Naravno je, da se Izrael po podpisu mirovnega sporazuma umakne iz Egipta. Mislite, da bi Izrael, če bi se držal Sinaja, Egipt podpisal ta sporazum?

Izrael se je umaknil iz Libanona in Gaze, ne zato, ker bi se počutil slabo, da bi zasedel to zemljo, ali pa se mu je zdelo, da je odhod spodobna stvar. Umaknila se je iz Libanona, ker si tam ni mogla več privoščiti bivanja. Lahko rečemo tudi, da je Hezbolah Izrael plačal tako visoko ceno, umik iz Libanona je bila SAMO na voljo. Če Izrael želi mir na svoji severni meji, bi lahko kmetije Shebaa vrnil na libanonsko in golansko višino sirskim, namesto da bi nezakonito priključil Golan kot del Izraela, dejanje, ki se mimogrede ne priznava mednarodno. Sirci so si v zameno za mir z Izraelom želeli vrniti Golansko višino. Na več srečanjih med Sirci in Izraelci je bilo glavno vprašanje vedno zavrnitev Izraela, da bi se popolnoma umaknil z višine Golan.

Podobno je Izrael v Gazi spoznal, da je bilo preveč drago zasesti več kot milijon Palestincev, da bi zaščitili le nekaj tisoč judovskih naseljencev. "Enostransko" je zapustil Gazo, ker bi bila cena bivanja previsoka, tudi za Izraelce. Toda enostranski umik iz Gaze ne pomeni svobode za Palestince v Gazi. Nimajo dostopa do svojega zračnega prostora. Nimajo dostopa do morja. Nimajo nadzora nad mejami Gaze. Tako je bilo še preden je Hamas demokratično zmagal na volitvah. Očitali ste mi dejstva o nabiranju češenj. a niste za isto krivi? Kolikokrat je Izrael napadel Gazo z uporabo ameriških lovskih bombnikov in napadalnih helikopterjev Apache tudi med enoletnim sporazumom o prekinitvi ognja s Hamasom?

Imam dolgoletne izkušnje s hasbaro izraelske vlade in njenimi misleci, da vem, da jim ne verjamem. To ni nič drugače.

raphaelfreemanpravi:

22. junij 2011 ob 8.15

Mislim, da je najpomembnejše dejstvo, da aplikacija kliče po intifadi. Ne glede na vaš politični položaj in vašo interpretacijo zgodovine uporaba aplikacije, ki poziva k ubijanju ljudi (glejte prejšnje intifade v Izraelu), v trgovini z aplikacijami ni primerna. Res ni pomembno, ali mislite, da bi moral Izrael obstajati ali ne - to je politika ali vera ali karkoli drugega, ampak jaz upam, da se vsi oboževalci Maca strinjajo (in to je vendarle spletno mesto Mac), da nasilje in smrt nista dobra stvar.

Ne pustimo, da ta razprava govori o izraelsko -arabski razpravi, ampak o tem, ali je v redu imeti aplikacijo, ki spodbuja nasilje, ne glede na vaše politično mnenje.

Yossefpravi:

22. junij 2011 ob 10:57

Poslušajte: Nočemo vladati Arabcem, ki živijo v Juda-Shomronu (hebrejsko ime za zahodni breg Jordanije).

Želimo doseči sporazum, ki temelji na vzajemnem priznavanju in varnosti. Vsaka intifada, vsaka vojna proti Izraelu, torej proti Izraelu, se bo borila z vsemi močmi. Ne motite se, to bo kruto. Je to tisto, kar želite?

Tega ne želimo, želimo živeti normalno življenje, delati, izobraževati svoje otroke, brez strahu. Še naprej želimo prispevati k svetu s prinašanjem znanosti, medicine, mikroprocesorjev (prav tistih, ki opremljajo vaš macintosh BTW, večjedrni sistem je izumil in razvil izraelski računalniški znanstvenik v Technionu v Haifi ekipe).

Kar mislite, komu pripada ta dežela, ni pomembno, vsaka država je plod vojn in pogajanj: ZDA, Francija, Nemčija, Poljska, Rusija itd. Klic v intifado z vso dramo, ki jo bo prinesla, ni recept za gradnjo, ampak za uničevanje.

Ta aplikacija iPad, ki kliče po intifadi, je klic uničenja in to je glavna točka.

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 11:12

Konec dneva si Palestince želijo le promovirati in sodelovati v nasilju. Tu se sploh ne more motiti. To počnejo po vsem svetu.

Če želijo mir, morajo Izraelu reči: Kaj moramo storiti
dobite mir glede na vse, kar smo mi in preostali arabski svet vodili proti vam v zadnjih 60 letih? Nočemo več nasilja. Priznali vam bomo pravico do obstoja.

Toda palis tega noče. Želijo si imeti tok intifad, ki sploh niso imele pozitivnega učinka in se zdi, da se ne morejo učiti iz svojega neskončnega toka napak.

SapirKrauspravi:

22. junij 2011 ob 12:04

Razumem arabščino, Izraelci se učijo arabščine, zato jo razumemo.
aplikacija je samo novica - in predvidevam, da je bila tako odobrena.
vendar bo sama intifada nasilna kot vsaka druga vojna.
Ne podpiram Izraela, čeprav živim tam in ne, ne na ukradeni zemlji, izraelska dežela ni ukradena in pravzaprav ne pripada nikomur, vsi smo ljudje, vsi smo enaki, mislim, da tako ekstremni pro-izraelski kot pro-arabski ljudje neumno zapravljajo svoj čas vojno.
Resnično ne razumem, zakaj ne morejo sprejeti dejstva, da lahko vsi živimo v eni enotni državi.
tako da vsi skrajni proarapi, ki so komentirali tukaj in v resnici ne razumejo situacije, kakršna je v resnici, prosim, ne komentirajte, če ne veste, o čem govorite, enako za ekstremne israeliste (ki niso komentirali tukaj…).

AppleFanBoypravi:

22. junij 2011 ob 13:43

vsaj Arabci imajo spodobnost, da ne posplošujejo in stereotipizirajo vseh Judov, imamo problem s cionisti, ki živijo v okupiranih palestine, ti isti ljudje, ki so pobegnili pred grozotami holokavsta, da bi se sami udeležili grozot proti palestincem ljudje…

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 15:14

V redu, nadaljujmo z vašim razmišljanjem.

Prebivalci Gaze, ki so vsi palestinski Arabci, kot hitro navaja vaša skupina, demokratično izvoljeni z močno večino, jih predstavlja teroristična skupina hamas. Hamas je v govorih in v pisni obliki večkrat rekel... glej njihovo listino... da ne bodo počivali, dokler vsi Judje ne bodo mrtvi in ​​ves Izrael ne bo pripadel Arabcem. To se meni in vsakemu drugemu razumnemu človeku sliši kot posploševanje. Ti isti palestinski Arabci želijo ustvariti drugi holokavst Judov in tega ne bomo podprli.

Palestinci nenehno napadajo Izrael in Jude (včeraj v Izrael izstrelili več raket). Karkoli palis dobi od Izraelcev ali IDF, je reakcija na njihovo lastno izdelavo. Nikoli ni nihče videl pali "voditelja", ki bi rekel, da želi mir z Izraelom.

In ta aplikacija za iPad je samo še enaka spodbuda k nasilju s strani Palisa in Arabcev. Nikoli se ne bodo spremenili, dokler niso trdno poraženi, ker preprosto ne želijo sklepati kompromisov.

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 15:34

Kako naivno od vas. Ali menite, da je intifada res samo zato, da lahko palis deli kavo in krofe?

Malo bi morali raziskati, kaj v resnici je država apartheida, kajti vašo navedbo, da je Izrael eno, so razkrili veliko pametnejši ljudje, kot ste se izkazali vi.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 17:28

Zeteboy: "Niti enkrat ni nihče videl palestinskega voditelja, ki bi rekel, da želi mir z Izraelom?" Presenečen sem, da vas nihče tukaj ni poklical zaradi te odkrite laži. Če želite tukaj razliti svojo hasbaro, uporabite vsaj kaj bolj verjetnega. Mislim, da Arafat, ko je podpisal "mirovno pogodbo" v Oslu, ni hotel miru z Izraelom, kajne? Prav tako je, kot so razkrili objavljeni palestinski dokumenti, obseg, v katerem je bila palestinska pogajalska skupina pripravljena popustiti in narediti kompromis, brez primere in osupljiv. Ni mi treba verjeti, sami preberite te članke:

http://www.guardian.co.uk/worl

Za tiste, ki ne poznajo pogajanj Izraela, naj za primerjavo uporabim pico pito (do te primerjave nisem prišel, to je storil briljantni Ali Abunimah). Ti in jaz dobimo celo pico. Nato se začnemo pogajati o tem, kako lahko ustrezno razdelimo to pico. Medtem ko se še pogajamo, ti začneš v usta vtikati čim več rezin pice. Protestiram in vam rečem, hej, to ni prav, kako lahko začnete jesti, medtem ko se še pogajamo. Pravzaprav jeste več, kot so vam prvotno dali rezine. Zato vam poskušam preprečiti, da bi pojedli te rezine pice, vendar ste veliko večji in močnejši od mene, zato me zlahka premagate in potisnete na stran, medtem ko še naprej jeste rezine in rezine pice. Za prvotno analogijo glej tukaj:

http://mondoweiss.net/2010/09/

V razmeroma mirnih letih po mirovnem sporazumu v Oslu, medtem ko se je Izrael še "pogajal" s Palestinci, je prebivalstvo judovskih naseljencev na okupiranem Zahodu Bank (upoštevajte, to ne vključuje niti povečanja prebivalstva Judov v vzhodnem Jeruzalemu), povečanega za več kot 100%, z manj kot 100.000 na več kot 200.000 v manj kot 10 leta. V teh letih se je znatno povečalo tudi število judovskih naselij in obvoznih poti samo za Jude, ki povezujejo vsa ta naselja z Izraelom. Poveš mi, ali se tako pogajaš v dobri veri? Kar je Izrael storil, je zelo jasno. Z nezakonitim naselitvijo svojih judovskih državljanov na zasedeno zemljo ustvarja dejstva na terenu. Po nekaj generacijah naseljencev, ki živijo na ukradeni zemlji, lahko izraelska vlada zdaj trdi, da jih zdaj ni mogoče umakniti, zato bodo morala ta naselja biti del Izraela. Prav to se dogaja.

Naj vas torej vprašam naslednje: Kako se lahko palestinska oblast pogaja z Izraelci, medtem ko poselitvene dejavnosti potekajo neprekinjeno? Če bi bili palestinski predstavnik, bi se pogajali z Izraelom, medtem ko vam odvzemajo vedno več kosov zemlje?

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 17:38

Končno Izrael, ki je pozval k državi za enake pravice za vse njene državljane, judovske ali ne. Sumim pa, da žal veliko ljudi v Izraelu ne deli vašega mnenja. Dolgoletna poselitvena industrija na okupiranem Zahodnem bregu je skoraj onemogočila, da bi imela sosednjo in sposobno preživeti palestinsko državo. Ker rešitev z dvema državama ni več mogoča, je edina rešitev enotna država za vse.

Če mislite, da ekstremni izraelski podporniki tukaj niso komentirali, se šalite. Samo pogledati morate komentarje, ki sta jih objavila zeteboy in Jamal. Če sta mnenja zeteboya in Jamala glavna izraelska mnenja, ni upanja za mir.

Shaunpravi:

22. junij 2011 ob 17:41

Intifada dobesedno pomeni "odpor". Gre za upiranje oboroženi okupaciji palestinskih dežel in željo po samoodločbi in palestinski domovini. Izrael je najnevarnejša teroristična država na svetu. Ustvarili so ga teroristi leta 1948, vodijo pa ga zeloti, ki nimajo želje po miru ali pravičnosti. Če bi bil samo en dan najmočnejši človek na svetu, bi brez oklevanja pritisnil na tisti rdeči gumb in izbrisal vsakega od njih enkrat za vselej.

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 18:21

Lahko objavite vso retoriko, ki jo želite, vendar ostaja dejstvo, da želijo Arabci in Palestinci izkoreniniti poštno znamko velikosti državo, ki so jo večkrat napadli in izgubili ter še vedno spodbujajo sovraštvo in nasilje, namesto da bi iskali pravo mir.

Palis bo še dolga desetletja ostal brez prave države, dokler ne pridejo k sebi, vendar je njihovo vedenje do te minute tako oddaljeno.

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 18:24

Vem, kaj je država apartheida, Izrael pa ni. Palis se zdravi z lastnimi rokami. Če bi bili mirni in ne nasilni ob vsaki priložnosti, bi imeli veliko manj težav.
Če citiramo cenjenega državnika, palis nikoli ne zamudi priložnosti, da bi zamudil priložnost.

Še mnogo desetletij bodo ostali begunci v rokah svojih "bratov Arabcev".

Zeteboypravi:

22. junij 2011 ob 18:29

Ah ja, upor, vendar ni. Vsi pali in Arabci razumejo nasilje, vendar niso dovolj pametni, da bi videli, da nasilje ne deluje.

Rdeči gumb je ravno razlog, zakaj nekdo, kot si ti, ni nič močnega. Ti si kot palis... misliš, da je nasilje odgovor. Vprašajte palisa, kako daleč so s tem razmišljanjem doslej napredovali. Še vedno begunci v rokah svojih "arabskih bratov", ki tudi nočejo, da bi se vključili v svoje države.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 18:41

To, kar sem objavil, so dejanska dejstva. Nasprotno, vi niste objavljali nič drugega kot retoriko in celo odkrite laži. Ne zanikam, da obstaja nekaj elementov med Palestinci, ki bi radi imeli vso zgodovinsko Palestino nazaj kot da obstaja precejšnja populacija izraelskih Judov, ki želijo imeti Eretz Israel in izgnati vse ne-Jude iz to.

Ali ni možno, da je Izrael storil Palestincem, da bi spodbudil svoje državljane in na žalost Jude? Ste bili na okupiranem Zahodnem bregu? Ali niste bili priča, kako IDF obravnava nenasilne demonstracije Palestincev proti zasegom zemljišč?

Shaunpravi:

22. junij 2011 ob 18:48

Nasilje je edini jezik, ki ga Izraelci razumejo. Koliko resolucij ZN je bilo proti nezakonitim naseljem, ubijanju nedolžnih civilistov itd. Itd. In kaj je s tem doseglo? Nič. Koliko otrok je izraelska vojska ubila? in kaj se zgodi z vojaki - nič. Izrael ne želi miru. Menijo, da bo, če bodo zgradili dovolj naselij, uspešna palestinska država nemogoča, zato bodo obdržali zemljo. Nočem nasilja, če pa človeka dovolj dolgo pripneš na grlo, se bo ta boril. Izrael bo priznal palestinsko državo le, če bo imel Iran jedrsko orožje, usmerjeno proti Tel Avivu. Če Izraelcem to ni všeč, jim povejte, naj izvolijo zmernika, ki je pristen glede miru in rešitve dveh držav, in jih prosite, naj ga tokrat ne ubijejo.

ktulapravi:

22. junij 2011 ob 18:51

Prav. Če bi Palestinci mirno sedeli in gledali, kako jim judovski naseljenci ne bodo odvzeli zemlje, "bi imeli veliko manj težav". Se popolnoma strinjam s tabo. Zakaj ti prekleti Palestinci preprosto ne odidejo in pustijo Izraelcem pot do nezakonito zaseženega zemljišča? Kako drzni so se upirali izraelskim prizadevanjem, da bi jim porušili hiše, jih izselili, da bi naredili prostor za naselja samo za Judje. Drznost!

Kako si razlagate v tistih razmeroma mirnih letih po sporazumu v Oslu, ko je končni status še ni bilo določeno, je Izrael še naprej gradil nova naselja in jih naseljeval s svojimi Judi državljani? Kako "mirni" morajo biti Palestinci, da Izrael ne bi nadaljeval s tatvino zemlje? Veš kaj, za to ne boš imel razlage. Neizogibnega ne morete braniti.

Bodimo iskreni, Zeteboy. Občutek, ki ga imam ob branju vaših objav, je, da dokler Izrael in okupirani Zahodni breg ne bosta pravih Judov, ne boste zadovoljni.

Patrick M Phillipspravi:

22. junij 2011 ob 19:40

v nasprotju s pretirano VEČ ljudi, ki jih je izraelska blokada ubila v koncentracijskem taborišču, znanem kot Gaza? Če aplikacija izrecno poziva k nasilju, jo je mogoče potegniti. Do takrat naj Apple ne bi predstavljal nevarnega primera utišanja protestov samo zato, ker je proti pokvarjenemu zavezniku ameriške vlade.

Q2022pravi:

23. junija 2011 ob 14:05

-Resnično mi je všeč, da je na CoM veliko ljudi, ki podpirajo pravičnost.

-in ktula, kdorkoli že ste VELIKI, hvala za vašo podporo Palestini in za pojasnitev ljudem, ki so bili le podvrženi zahodnim medijem, da bi videli resnico. Vem, da sem večinoma podvržen pogledu z arabskega vidika, vidim pa tudi, o čem poročajo zahodni mediji, in obstaja ogromno razlika, le videti morate, kaj Palestinci doživljajo, da bodo tako sovražili Izrael in na žalost proti cionistične Jude kot no.

-Mimogrede, palestinski vzrok ni le arabski, ampak tudi islamski, vsi muslimani pa so združeni in dvomim, da bi našli kateri koli musliman proti palestinskim pravicam, vendar obstaja veliko Judov in Rabaisov, ki so proti državi apartheid Izrael in njeni dejanja. Jemen je ena izmed arabskih držav z veliko Judje, ki mirno živijo med muslimani kot sosedi, in so proti Izraelu. Če razumete arabščino, vam lahko priskrbim dokumentarec o jemenskih Judih.
-Nicole hvala za objavo tudi o takih temah in ne za porno za spremembo :)

-edini razlog, zakaj so to aplikacijo doslej potegnili, je, ker ima Izrael pod nadzorom Ameriko. Amerika ni najmočnejša država na svetu, njen Izrael. Amerika je le mladiček pod nadzorom super bogatih Judov AIPAC in noben predsednik jim ne more reči ne.

-prepričan sem, da je Izrael veliko prispeval k tehnologiji, znanosti, medicini itd., vendar želim, da so k njim prispevali kot ameriški Judje, ruski Judje, francoski Judje, nemški Judje, Maroški Judje, zakaj ima večina Izraelcev dvojno državljanstvo, ker niso Izraelci, so naseljenci, ki so zasedli palestinsko deželo in to počnejo vsak dan, zakaj? ker so nad zakonom in imajo ameriški veto, ki jih podpira. ali obstaja še katera druga država, ki je že nasprotovala resoluciji ZN, kot je Izrael ???

Upam, da bomo kmalu videli pravičnost na tem svetu.

Najnovejša objava v spletnem dnevniku

Trump odlaša s tarifami za iPhone, Mac in iPad
September 11, 2021

Delnice Appla so skočile za več kot 4%, potem ko so bili iPhone umaknjeni s seznama artiklov, ki bodo v začetku septembra obdavčeni z uvoznimi davk...

Neverjetni zaupni zvezek Barona Fig je končno naprodaj in vreden vsakega centa
September 11, 2021

Beležnica Baron Fig Confidant se je začela na Kickstarterju, danes pa jo je mogoče kupiti za samo 16 do 4 USD manj od prvotne cene. Imam eno tukaj ...

| Kult Mac
September 11, 2021

Vremensko odporen Braven 710 je glasen, vendar mu primanjkuje [Pregled]710 avtor BravenKategorija: ZvočnikiDeluje z: Karkoli z BluetoothomCena: $17...