Je Apple prestopil črto z odklenjenimi telefoni iPhone?

imajoebobpravi:

28. september 2007 ob 6.20

Ponastavitev telefona, da zahteva AT&T, je povsem legitimna. Del kupoprodajne pogodbe je, da boste uporabljali AT&T. Morda bi vam Apple, če bi plačali dodatnih 250 dolarjev, prodal odklenjen iPhone. Nihče se ne pritoži, ko od podpisane dveletne pogodbe dobi telefon s popustom od Verizon. Morda bi Apple moral razmisliti o uporabi programčka, ki preprosto izklopi telefon, če ga AT&T ne aktivira?

Kar zadeva ponastavitev vse programske opreme, je to neumno. Apple nima pravice odstraniti ničesar z vašega pogona. Lahko zaklenejo vse, kar vpliva na telefon, vendar ne smejo izbrisati nobenih podatkov - to je enako kraji. Nekateri jih vlečejo iz zabave, nekateri zaradi nezakonitega dobička, nekateri pa to storijo, da bi odstopili od pogodbe, ki so jo podpisali. Zadnja dva dobita, kar si zaslužita. Če pa ste aktivirani v sistemu AT&T in programska oprema, ki jo dodate, ne vpliva na telefon, se mora Apple umakniti.

Jeffery Simpsonpravi:

28. september 2007 ob 7:27

Edini način, kako lahko v Kanadi uporabim svoj telefon, je, da ga odklenem in to sem storil prejšnji teden, ko je naš dolar dosegel enako vrednost kot vaš. Vedel sem, da se bom lotil tega, da a) ne bom mogel iti v Apple na garancijsko delo in b) bi vse prihodnje posodobitve verjetno zaklenile ali opekle telefon.

Že dolgo uporabljam Apple, saj sem bil star šest let in sem imel Apple IIe, iPod pa imam že od prvega dne, iPhone pa mi je daleč najljubša stvar, ki so jo kdaj ustvarili. Ker vem, da bi lahko prihodnje posodobitve tako iTunes kot iPhone zaklenile varnostno kopijo, se zavezujem, da bom ostal s programsko/strojno opremo septembra 2007 za naslednjih nekaj let, dokler ne bom lahko zakonito kupil iPhonea Kanada. To je zanič, vendar se strinjam, da bo tako, če se ne želim vrniti k uporabi BlackBerryja (ki mi je pravzaprav zelo všeč).

Če hekerji sledijo Appleu, ga lahko posodobim, če ne, potem bom moral dolgo časa ostati zamrznjen.

martynpravi:

28. september 2007 ob 11:25

Appleova politika na dotik je slabša, IMHO. Imeti napravo s tolikšnim potencialom za potrošnika in jo zaklepati na delček je samo kaznivo.

Ravno sem hotel priti ven in kupiti enega, vendar imam resne pomisleke, ali je res vredno dolarjev samo zato, ker sem zaklenjen v omejen izbor programske opreme.

Elektro fantpravi:

28. september 2007 ob 12:06

Če sploh kaj, se Apple kaže kot še eno nadlegovalno tehnološko podjetje. Z dogovorom z AT&T so resnično pokazali, na čigavi strani so, in to niso več stranke. Žalostno je, ker so imeli vedno podobo podjetja, ki se razlikuje od vseh drugih podjetij tam zunaj... vedno ste čutili (resnično ali namišljeno), da je Apple na strani uporabnika. Zdi se, da v teh dneh ni tako. IPhone je spremenil podjetje na zelo negativen način.

Seveda ima Apple povsem v svojih pravicah, da proizvaja vrste izdelkov, ki jih želi prodajati, vendar to ne pomeni, da bi jim ljudje morali slediti po poti manjšega nadzora uporabnikov.

razmaspazpravi:

28. september 2007 ob 14.00

Vau... če ti ni všeč, ga ne kupi. Če kupujete napravo za kramp, tudi za zabavo, se pred nakupom dobro zavedate omejitev naprave. Tukaj se nihče ne zajebava. Če želite iPhone, ki omogoča aplikacije tretjih strank in deluje v drugih omrežjih, zadržite denar, dokler ga Apple ali kdo drug ne naredi. Ker pogoji pogodbe za iPhone določajo uporabo v omrežju AT&T. Apple ne izdeluje izdelkov, ki bi vas osrečevali, temveč izdelke za zaslužek.

Craigpravi:

28. september 2007 ob 14:01

To je le še ena ponazoritev, kako nefunkcionalen je sistem mobilnih telefonov tukaj v ZDA. To je moj telefon in bi ga moral uporabljati v katerem koli sistemu, ki mi je všeč. Če mi Apple želi zaračunati več za "odklenjen" telefon, v redu.

In če je to del pogodbe, se bo Apple vrnil, ko se pogodba izteče čez dve leti, in prekine moj telefon? Se mi ni zdelo tako ...

c-manpravi:

28. september 2007 ob 14:58

Točka za točko, mislim, da ima vsak upravičeno zahtevo z določenega vidika. Da, ljudje se strinjajo, da bodo iPhone uporabljali pod pogoji, ki so navedeni ob nakupu. Nekateri so še vedno veseli, da uživajo v telefonu, kakršen je, drugi pa želijo izkoristiti njegov potencial. To je točka potencialnega pritiska, kjer postaja Apple hinavski.

Standardni standard podjetja je, da sprosti tehnologijo, kot je iPhone, ki trdi, da je revolucionarna in se bo spremenila nekakšen vidik sveta, ki najmanj dopušča večjo prilagodljivost in kvečjemu ustvarja paradigmo premik. No, revolucije so same po sebi družbene, ker navdušujejo množice. Dejstvo je, da Apple s svojim dejanjem dejansko frustrira ustvarjalne inovacije uporabnikov in razvijalcev "Poglej, vendar se ne dotikaj" tehničnih zmogljivosti, zdaj pa s posodobitvijo za iPhone, ki kaznuje tiste, ki naredi. "Ja, morda ima to in zmožnost tega, vendar vam tega ne bomo dovolili." Zakaj ne? Plačali smo za stvar, dele, potencial in vse. To je tako, kot če bi prvi razvijalec rentgenskih aparatov rekel, da je v redu skeniranje kosti, vendar si ga ne upajte ogledati v letalih ali kovčkih. Ali če bi avtomobilsko podjetje omejilo, kam se lahko vozite. Vsi vemo, da je to zato, ker želi Apple iz svojih izdelkov iztrgati vsak peni dobička. Apple, z veseljem vzemite naš denar na blagajno in nato pustite tehnologiji, kot je iPhone, to, kar je lahko.

Thompravi:

28. september 2007 ob 15:46

"Ali to moti vse ostale tako kot mene?"

No, ne. Zdi se, da si ljudje želijo jesti svojo torto in jo tudi jesti.

Želijo odkleniti svoje telefone iPhone, se preseliti k različnim ponudnikom klicev (pri tem Apple zaslužiti) in se vmešati v programsko opremo iPhone. To je zame v redu - potem pa tečejo nazaj k stricu Appleu po najnovejšo posodobitev programske opreme, kljub opozorilu, naj tega ne stori.

iDiots

Andrew DKpravi:

28. september 2007 ob 18:24

Vsi se morate zavedati, da večina kupcev iPhoneov - in vsi ljudje, glede tega - brezupno ne poznajo zapletenih tehničnih stvari. Predstavljajte si odzive, ki bi jih dobili, če bi vse v vrsti prosili za iPhone, ali nameravajo na svoj iPhone namestiti aplikacije drugih proizvajalcev ali celo, če vedo, kaj je aplikacija tretje osebe.

Apple za te ljudi izdeluje končne izdelke, ker predstavljajo večino prebivalstva. Ostali (mi?) Tehnološki štrebji se morate zavedati, da ste majhna manjšina in če vam Apple občasno uniči zabavo, morate biti odrasli in se s tem spoprijeti.

Kar zadeva trditev, da vas Apple cilja posebej:

»Nekateri jih vdrejo zaradi zabave, nekateri zaradi nezakonitega dobička, nekateri pa to storijo, da odstopijo od pogodbe, ki so jo podpisali. Zadnja dva dobita, kar si zaslužita. "

S to razlago se popolnoma strinjam. Mislim, da obstajajo dobri razlogi, da Apple cilja na zadnji dve, ne pa na prvo. Mislim, da imate težko argumentirati, da je Apple posebej ciljal na prvo skupino ker mislim, da sem trdno trdil, da se Apple zagotovo ne bo potrudil njim.

Genepravi:

28. september 2007 ob 19:21

Še posebej žalostno je to, da v nasprotju s tem, da po podpisu pogodbe ne dobite telefona s popustom, iPhone nikoli ni bil znižan-lastniki so plačali polno, ne subvencionirano ceno in morali so imeti 2 leti pogodbo. Dogovor konvencije je bil, da je nesubvencirana narava nakupa pomenila, da bi moral biti manj omejujoč kot poceni ali brezplačni telefoni. Izkazalo se je, da je iPhone VEČ omejen in ne vsebuje niti nekaterih osnovnih funkcij brezplačnega telefona.
Konvencionalna modrost, ki se obrne na glavo, resnično naredi to situacijo nevzdržno in če se ji doda zgodovinsko potrošnikom prijazen odnos Apple, ki ga nenadoma vržejo na rob, no, to pač postane šokantno.

Michael K.pravi:

29. september 2007 ob 5:17

Kupil sem iPhone in z Appleom nisem "podpisal" nobene pogodbe. Tudi na škatli ni ničesar, kar bi spominjalo na kakršen koli dogovor. V okvirčku je navedeno... "Zahteve: Najmanjši dveletni načrt brezžičnih storitev z AT&T, potrebnim za aktiviranje vseh funkcij iPhone ...", vendar mislim, da to ne pomeni pogodbe, sporazum ali karkoli drugega, kot je v večini izdelkov označeno kot "zahteve". Koliko izdelkov "potrebuje" Windows ali MacOS, vendar deluje v drugih operacijskih sistemih oz strojna oprema. Nič v garanciji ne navaja, da je garancija neveljavna, če tudi niste podpisali dvoletne pogodbe z AT&T. Apple ima pravico spreminjati svojo programsko opremo... brez dvoma... .in lahko poskuša izsiliti ekskluzivnost... ... vendar telefon vsekakor ni subvencioniran... t.j. brez rabata za aktiviranje a nova naročnina na AT&T... in vse, kar počnejo, je poskušati povečati dobiček... kar je v redu..., vendar jih bo stalo več, ko bodo napadli potrošnike pri izvajanju svojih pravnih pravice.

Davidpravi:

29. september 2007 ob 7:24

Če ste kupili iPhone in se malo lotili domačih nalog, bi vedeli, da ni podpore tretjih oseb, zato se ne bi smeli čuditi. Vedeli ste tudi, da je telefon zaklenjen. To niso edinstvene izkušnje v svetu mobilnih telefonov.

Trenutno je Palm Treo 680 199 dolarjev, ko je zaklenjen na AT&T in kupljen z 2-letno pogodbo. Če ga želite odkleniti, je 399 USD. Zakaj bi pričakovali, da boste dobili pogodbeno ceno AT&T in jo lahko odklenili?

Vsekakor ne trdim, da je Apple pri tem pravilen, samo pravim, da je to običajna praksa industrije mobilnih telefonov in da je smešno biti ogorčen nad tem.

Kar se mene tiče, se držim Trea, dokler Apple ne odpre razvoja tretjih oseb. IPhone je lep in gladek, vendar ne zmore vsega, kar lahko stori Treo. Za to sem se odločil, ker sem naredil domačo nalogo na iPhoneu in vedel, da mi ne bo všeč tako, kot je, in da bi bilo najbolje, da počakam. Škoda, da tudi pritožniki tega niso mogli ugotoviti sami.

VizzyApravi:

29. september 2007 ob 7:25

Popolnoma se strinjam s pripombami o Appleovem potrošniškem vedenju, toda za tiste, ki se ne strinjajo ne pozabite, da ne gre toliko za kramp, ampak za izbiro, ki jo je Apple sprejel v smislu ponudnikov omrežij kramp.

Mislim, da je ime tega velikega bloga "Cult of Mac" odraz zvestobe in velikega spoštovanja, ki ga imajo uporabniki Mac do podjetja - v nekem smislu je to kult - kjer članstvo je včasih lahko drago naredi. Mislim, da je izbira tukaj ključna beseda - in ne morem si pomagati, ampak čutim, da je Appleov ego s svojimi malce pretiran pristop k trženju iPhona - nekaj, kar so zlasti uporabniki Mac -a nestrpno pričakovali zaradi integracije med telefonom in OSX mislim, da smo vsi čakali in ga bomo uporabili na način, ki ga noben drug telefon ne more zagotoviti, ko sinhronizirano z OSX.

Odvzem te izbire je bila torej slaba poteza. V celoti pa priznavam tudi svojo hinavščino, saj bom novembra, ko preidem z Orange na O2 (ko bo iPhone v prodaji v Veliki Britaniji), nekako podprl to vedenje. Nameraval sem poskusiti vdreti v telefon, ker mi ni všeč, da mi Apple narekuje, kdo bo zagotovil mojo mobilno telefonijo. Zato me Apple s potezo, da bi iPhone po hakiranju postal "trajno neuporaben", zame postavlja v povsem drugačno luč. Konec koncev ni bilo tako dolgo nazaj (nekaj mesecev?), Ko so bili zelo hvaležni za ustvarjalno inteligenco in vztrajnost »hekerja«, ki je v lastno korist razkril varnostne napake v OSX in mu ponudil službo (I. pomisli!).

Zato mislim, da s takšnim vdorom, o katerem govorimo (tj. »Odklepanje« tehnologije v nasprotju z zlonamernostjo do potrošnikov z virusi itd.) Moral bi kar pustiti in se ne zanašati na ustvarjalnost drugih, ki me spoštujejo pri tem, kako so rekli: "To ni pošteno, zato bomo nekaj naredili to «. Namesto tega so Apple zlonamerni do potrošnikov - in na nek način so odgovorni za nekakšno hekanje, ki ga vsi sovražimo - nekaj prenesete s spleta in vam popolnoma uniči strojna oprema!

Tako dobro opravljeno Apple - uradno ste zlonamerni hekerji, ki so svoje igrače metali iz vozička, ko vam ni šlo po svoje! Lepa poteza! Oh, in še ena stvar - družba, v kateri živimo danes, daje IZBIRI veliko vrednost - in kot podjetje, ki ima tako trdne in zavidanja vredne blagovne znamke bi upala, da bi razumeli, da gre tudi za potrošništvo o C H O I C E.. .

Slišal sem, da je Ford pravkar izumil nov avtomobil, ki bo deloval le na bencin, ki ga dobavlja Shell Oil… 80)

Paulospravi:

29. september 2007 ob 8:36

Se strinjam z nekaterimi komentarji:
Apple je jasno povedal, da ne podpirajo aplikacij tretjih oseb in čeprav je za to nekoliko "predrzen" naj samo izbrišejo te aplikacije, prepričan sem, da so v licenčni dokument zapisali, da bi to bilo Ovitek.

Kar se tiče odklepne sage - če imate iPhone, ste podpisali tudi pogodbo, ki pravi, da ga boste prvi dve leti svojega življenja uporabljali v omrežju AT&T. Čeprav ste plačali za napravo, ostaja deloma lastnina mobilnega podjetja do vaše pogodbe poteče in imajo (s pomočjo programske opreme Apple) v celoti pravico, da vam preprečijo uporabo svoje naprave na drugi omrežje.

Če Apple ne bi naredil telefona ekskluzivnega, se to ne bi zgodilo: z vidika veje v Združenem kraljestvu so tudi dali v napačno omrežje - O2 (najbolj pohlepen/neumen ponudnik, ki bi se strinjal z Applovimi T in C), ne pa tudi najboljši.

Ko je vse povedano in storjeno iWant iPhone, ne pa tudi na O2: kaj naj storim? Odkleni ;-)

Alan Sawyerpravi:

30. september 2007 ob 20:43

Logičnih argumentov je veliko - vendar se mi to zdi narobe. Apple se resnično premika proti protikonkurenčnemu vedenju Microsofta. Nobenega razloga ni, da vam ne dovolijo namestitve aplikacij tretjih oseb. Nobenega razloga ni, da bi telefon moral delovati, da bi lahko uporabljal druge funkcije kot kateri koli drug dlančnik.
IPhona ne bom kupoval predvsem zato, ker glede funkcij PDA moj Palm TX deluje bolje. Deluje po e-pošti, video posnetkih, fotografijah, izvaja excel in word (ja, uporabljam ga v grozljivo utesnjenem ekonomskem razredu, ki ga imamo tukaj v Evropa na proračunskih letalskih prevoznikih - s tipkovnico BT) My Palm dejansko podpira stereo bluetooth slušalke, saj ima A2DP BT sklad. Ko želim hiter dostop do interneta, v telefonu uporabljam omrežje 3G, ki je WAAAAY hitrejše od EDGE in lahko kličem (ne samo zapuščam video glasovno pošto!)
Ko v mešanico dodate ustrahovalno vedenje Applea (zahvaljujoč Faustovemu paktu z AT&T) - ja, glasovam z denarnico, ostajam pri dlani in dobrem telefonu 3G. To je neumno, ker če Apple ne bi motil telefona z drugorazrednimi tehnologijami (smeti BT gonilniki in EDGE, brez aplikacij tretjih oseb) bi ste zagotovo kupili eno za vrhunske in popolnoma kul tehnologije, kot je zaslon in integracija z aplikacijami za Mac (iCal konkretno)

Sabljapravi:

8. decembra 2007 ob 13:27

Apple ima prav, zakaj?
1. Vsem so povedali, za kaj gre pri iPhonu, in vsi so se strinjali in izločili denar, da bi kupili iPhone, kakršen je bil.
2. Vsem so povedali, da bi lahko posodobitev zaklenila njihove telefone iPhone, če bi jih mikalo.

Po mojem mnenju je stranka tista, ki sploh ni vedela, kaj hoče. Če kdo reče, da prodaja rdeč avto, vi pa želite modri avto, ne kupujte rdečega avtomobila. Običajno stališče je, da ne potrebujete plačila za tisto, česar ne želite, in če se v tem primeru Apple počuti ščepec, se bodo spremenili. Kupec pazi

Najnovejša objava v spletnem dnevniku

Olajšajte pošiljanje videoposnetkov z obrezovanjem na vašem iPhoneu ali iPadu [Nasveti za iOS]
September 11, 2021

Olajšajte pošiljanje videoposnetkov z obrezovanjem na vašem iPhoneu ali iPadu [Nasveti za iOS]Obraz, ki bi ga lahko ljubil le lastnik mopsa.Snemanj...

Ovitki za iPad v slogu Moleskine v slogu Pad & Quill postajajo vse boljši [Pregled]
September 11, 2021

Contega doda nekaj resnične prilagodljivosti oblikovanju ohišja knjigoveške knjige. Fotografija Charlie Sorrel (CC BY-NC-SA 3.0)Teoretično obstajat...

Kateri je najboljši odjemalec Twitterja za iPhone?
September 10, 2021

Allisonpravi:18. november 2008 ob 12:33Zelo uživam v Twittelatorju, ki ga uporabljam na svojem iPod Touch. Z lahkoto lahko navedem tweete, objavlje...