לחזור על: iPhone ו- DS יעמדו ראש בראש

דאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:26

נראה שזו תקופה לגימיקים. מסך המגע/רגיש לתנועה הוא כל הזעם. וגיימרים לא אוהבים גימיקים (ומכאן שכל מכירות ה- Wii לא גיימרים)

זה עדיין טלפון, עם iPod - אף פעם לא תמכור את זה לאנשים שרוצים איכות מוזיקה טובה או חיי סוללה הגונים, לעולם לא תמכור אותו לאנשים שרק צריכים טלפון מוצק... ועכשיו כדי לנסות למכור אותו גיימרים? הם לא טיפשים, זהו גאדג'ט לצוות הטכנולוגיה הראשון והלבד להם בלבד.

ובכל זאת, יהיה כיף לראות את החברות הגדולות מנפשות את זה ...

טרמפוסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:26

תודה על הפוסט. ההיגיון שלך הגיוני לחלוטין והכנסת שרשורים רלוונטיים מוסיפה ערך אמיתי.

אבל למה בלוגרים צריכים להגיד דברים כמו "כפי שחזיתי לראשונה ...". בטח, יש ויכוח להגיד שזה מכשיר טוב לקשר לסיפורים קודמים, אבל זה תמיד נשמע כל כך אגו-ממוקד ומקדם את עצמו-קצת כמו אמני ראפ.

אל תתנצל על היותו זחוח - רק אל תהיה זחוח.

טרמפוס.

ברנדהאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:38

פלייסטיישן שמרה פחות או יותר על שליטת היד הסטנדרטית לאורך דורות הקונסולה השונים, והתמקדה בעיקר במשחקים. אולי אם כל המתחרים ילכו בדוגמא שלהם במקום לריב כמו הרבה ילדים מפונקים, אז אולי אפשר היה לעצב ביניהם קונסול סטנדרטי ואז המאמצים שלהם יכולים להיות מופנים כלפי משחקים. אחרי הכל, אתה יכול לקבל את הקונסולה הטובה ביותר בעולם, אבל זה חסר תועלת אם המשחקים הם 'זבל'... המשך יום נעים: o)

יאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:48 בבוקר

אתה מוטעה. הצלחת הקונסולה תמיד הייתה על המשחקים הזמינים. האייפון שלך עשוי להכיל את הגרפיקה היפה ביותר, צליל היקפי, פונקציות מולטימדיה בסביבה, אך הוא לעולם לא ימשוך אנשים לאן שחשוב, תוכן.

ג'ון מקמורייאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:50

חומרה היא כלום בלי תוכנה. כדי שכל פלטפורמת משחקים תצליח היא דורשת "אפליקציית רוצח". אפל יודעת כמעט כלום על משחקים או על הפיתוח שלהם ואני בספק רב אם הם יכולים לייצר כותרות באלגנטיות הפשוטה של ​​ד"ר קוואשימה או ביכולת המשחק של האחים סופר מריו החדשים.

אף אחד בשכלו לא היה קונה Mac כמכונת משחקים.

אתה מציין שאפליקציות הרוצחים של נינטנדו ניתנות בקלות ליציאה לאייפון- אולי זה יקרה ואולי לא, אך הן אינן למכירה!

מדוע כדאי לי לקנות מכונת משחקים ללא כותרות בלעדיות שחייבים להכיל? מכונת משחקים שנפגעת ללא D-Pad או ג'ויסטיק? משחקי דור המגע של DS מהווים רק חלק קטן מהכותרות הזמינות עבורו.

לא הייתי קונה אותו. לנגן ה- MP3 שלי יש שטח אחסון של 4 ג'יגה-בתים, הוא זעיר וקל-כשאני מחזור אני יכול לתלות אותו על צווארי. האייפון מסורבל בהשוואה. ה- DS Lite שלי הוא קונסולת משחקים ייעודית עם מסך בגודל הגון וקטלוג אחורי עצום של משחקים נהדרים שרבים מהם כותרות צד ראשון. למה שאחליף אייפון?

בכל פעם שאנשים מדברים על התכנסות הטכנולוגיה, אני זוכר את שילובי הטלוויזיה/הווידיאו המחורבנים שעשו את הסיבובים בסוף שנות ה -80. אף אחד לא אהב אותם; הם מגבילים את הבחירה.

מצד שני, טלפוניה באינטרנט כבר אפשרית ב- DS, וזה די מגניב- זה לא להתפשר על מעמדו של כף היד כמכונת משחקים (למעשה הוא משפר את גרסת ה- DS של הפוקימונים) וזהו חינם!

בובאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 9:56

כמו שאמרת בעצמך, מתחרים למשחקי כף יד לנינטנדו באו והלכו, והאייפון לא יהיה שונה. נינטנדו עושה את זה כבר שנים, יש להם את קהל הלקוחות, את תמיכת מפתחי המשחק ואת הרקורד שאפילו סוני לא יכולה להתאים לו PSP. לחשוב שטלפון נייד המתחזה לקונסולת משחקים (לא מישהו?) יהיה תחרות אמינה ל- DS וזה היורשים שלה בהשראת הטיה זה עוגה בשמיים לחשוב במקרה הטוב.

$0.02

נער מעריצים של נינטאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:17

לנינטנדו אין מה לדאוג, גם אם האייפון מוזל במחיר וחודר לשוק. הם תמיד האמינו כי המיקוד של מכשיר גיימינג כף יד צריך להיות משחקים. זו הסיבה ש- psp לא מצליח כל כך כמכשיר מולטימדיה. כן האייפון טוב יותר בנגינת מוזיקה ווידאו בגלל ה- HD הפנימי שלו, עם זאת, אני חושב שכרגע הוכח כי התקנים מרובי פונקציות כגון Nokia engag לא יכולים להצליח במשחק הכף היד שׁוּק. עד לירידת המחירים והדור הבא של האייפונים, ל- Nintendo יהיה כבר מכשיר גיימינג כף יד חדש. לא רק החומרה, אלא התוכנה חשובה מאוד לצרכן. נינטנדו היא גם מפתחת תוכן המייצרת זיכיונות משחק אהובים, שזה גם אתגר שצריך להתגבר עליו כשמתחרים איתם במכשירי כף היד. אז אני לא מסכים עם נקודת המבט שלך. לאפל יש הרבה עבודה לעשות כדי להוכיח שהאייפון הוא מכשיר משחקים מצוין לא רק לצרכנים, אלא גם לחברות הוצאת המשחקים הגדולות שיכולות לייצר עבורו משחקים מעולים. כרגע נינטנדו מייצרת את המשחקים האיכותיים ביותר עבור ה- DS, שלעולם לא ישוחררו בכף יד אחר. אני חושב שאפל תתקשה להתחרות עם ה- PSP שלא לדבר על ה- DS מבחינת משחקים מהנים ואינטראקטיביים מהנים.

stuartאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:25

האייפון לעולם לא ישווה ל- DS ...

ראשית DS יעלה לך $ 129.99, כאשר iPhone יעלה לך £ 499!

שנית - איפה הכפתורים באייפון? כן, יש לך מסך מגע, אך לא ניתן לשחק עם זה את כל המשחקים! - אתה צריך לחצנים כדי להפוך אותו לקונסולת משחקים הגונה!

שלישית - אין ספק שאם אפל תתחיל לייצר משחקים לאייפון - אז כנראה שהם יהיו זמינים להורדה רק דרך iTunes! - מה שאומר שאתה צריך ללכת להוציא עוד כמה מאות על רכישת מחשב אם עדיין לא קיבלת!

מאטאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:29

אפל עשויה לפרוץ לשוק המשחקים אך רק עד כמה שהפאנבוי יגיד עד כמה מדהים יותר המוצר של אפל מושווה לכל השאר, למרות שהתחרות למעשה מספקת יותר פונקציונליות. קונסולת אפל תימכר כי מעריצי אפל הם הדברים הסוגרים לקנאים דתיים שיש בעולם ה- IT. האם הם יהוו איום משמעותי? ברור שלא. הם המציאו מחדש את שוק המוסיקה הניידת והם פחות או יותר בעלי המקום הזה כי הם המציאו מכשיר יפה ונייד שלא עושה הרבה אבל קוף עיוור יכול להשתמש בו. אבל זה מרחב שהם די יצרו. מחוץ לפאנבוי, למי יש אייפון? ומה זה בעצם עושה שסמארטפונים/PPC לא עשו במשך שנים?

אפל מאוד טובה בחומרה, זה דברים מדהימים ואני לא אדפוק אותם על זה. אבל מכשירי המשחק היפים שהם מהנים, מחושבים ומעוצבים בצורה מבריקה, כבר נמצאים כאן ונעשים בהירות וחדשנות של נינטנדו. אני חושב שההצעה שאפל היא אפילו איום קל על נינטנדו היא מצחיקה, ואני מצטער לומר טיפוסי תגובת fanboy 'אפל טובה מהכל' המתעלמת מכמה פגמים בולטים במוצר האחרון של אפל קַו. 3G מישהו? כנראה שאם אפל לא תציע את זה, לא יתכן שתזדקק לה - או לפחות זוהי חוכמת הפאנבוי הרווחת.

אנדיאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:33

בנוסף... לא מדובר רק בטכנולוגיה, אלא במשחקים עצמם. לנינטנדו יש היסטוריה של יצירת משחקים שלמרות הפשטות שלהם, הם משחקים וממכרים הרבה יותר מאלה של חברות אחרות. כל עוד הם ממשיכים לעשות זאת יהיה להם קשה מאוד לערער, ​​לדעתי!

דניאלאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:33

הרעיון של קונסולת משחקים כף יד בדמות האייפון הוא רעיון נוראי. כפי שציין סטיוארט לעיל, סביר להניח שהוא יהיה זמין להורדה רק מ- iTunes, וכמו כל מוצרי אפל אחרים, המחיר שלו יהיה במחיר מגעיל במיוחד ( Apple tv עולה פי 3 ממכונה רגילה שתאפשר לך לצפות במחשב שלך בטלוויזיה ואפילו לא עושה את זה, רק מאפשרת לסרטים ו- iTunes יוטיוב). זה גם יהיה מאוד לא נוח מכיוון שזה יגביל את כמות המשחקים שאתה יכול לשחק בכל זמן נתון, מוגבל על ידי הזיכרון. כמו כן, מסך מגע טהור לא יאפשר להחזיק הרבה מהמשחקים הפופולריים יותר ביד כגון Super Mario Bros. ובעיקר משחקי לחימה. קונסולת משחקים לאייפון, למרות כל הגרפיקה המעולה והדברים שאתה מציין, לא תתברר יותר מאשר משחק גיר חדש, אני מקווה שאתה זוכר את זה של סגה.

סטיבאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:37

אוי שתוק, כאילו אפל אי פעם תאתגר את נינטנדו בשוק המשחקים. כן אולי אתה יכול לשחק את המשחק המוזרה עם האייפון שלך, אבל יש עולם הבדל בין זה לבין "אייפון ו- DS הולכים ראש בראש", חבבת חובבי הכלבים של Mac.

אם הייתי חלק מנינטנדו לא הייתי מודאג מדי. אלוהים, תן לאנשים מסוימים טלפון מפואר המבוסס על BSD, והם חושבים שקיבלו מחשב נייד או סיכום משחקי Alienware. אתה ציצי.

כריסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 10:43

אני לא מסכים שהריבוי מגע באייפון יפעל למשחקים, מלבד הצגת כפתורי סגנון מסורתיים בצדדים (גם אז היעדר משוב מישוש הוא ירידה גדולה).

היתרון של העט הוא שהוא דק מאוד, כך שחסימת כמות מינימלית של תצוגתך על המסך. אם היית צריך לשים אצבעות בדרך למסך כל הזמן, סביר שתפספס הרבה הפעולה שתגרום לך לא להיות מסוגל להגיב למצבים קריטיים בזמן במשחקים כראוי.

מצד שני, זה יכול להיות די טוב לז'אנרים כמו אסטרטגיות מבוססות תורות, אבל גם אז, אני לא חושב שזה יכול להפיל את נינטנדו כמלך המשחקים הניידים.

בורקבויאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:13

ואז האייפון ישטוף את הבגדים שלנו, יעבד את האדמה וישמור עלינו. אבל עלינו להיזהר כי יום אחד האייפון ישתלט על העולם וכל בני האדם נהיה מיושנים!

איזה עומס של בולוקים. זה טלפון למען השם !!!

זאב אפוראומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:18

> האייפון לעולם לא ישווה ל- DSà¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚¦

ו- Wii אף פעם לא יכול להשוות עם PS3... ובכל זאת, איכשהו, הוא כן. הכחשה - רק נהר במצרים?

> ראשית DS יעלה לך $ 129.99, כאשר אייפון יעלה לך £ 499!

וכמה יעלה הדור השני לאייפון? והאייפון מיני? האייפון ננו? אפל מתחילה בקצה הגבוה, וממלאת אחר כך את הפערים התחתונים

> שנית - איפה הכפתורים באייפון? כן, יש לך נגיעה
> מסך, אך לא ניתן לשחק עם זה את כל המשחקים! - אתה צריך לחצנים כדי
> להפוך אותו לקונסולת משחקים הגונה!

אתה. הדפס. ה. כפתורים. עַל. ה. לגעת. מָסָך.

> שלישית - אין ספק שאפל מתחילה לייצר משחקים לאייפון - אז
> סביר להניח שהם יהיו זמינים להורדה רק דרך iTunes! - אשר אומר
> מיד אתה צריך ללכת להוציא עוד כמה מאות על רכישת א
> מחשב אם עדיין לא קיבלת אחד!

הפתעה: * האייפון * מתחבר לאינטרנט. אתה לא צריך מחשב, אתה יכול לקנות את המשחק ישירות מהאייפון.

ברצינות, אלה היו תלונות מאוד מטומטמות

מקווה שזה עוזר,

זאב אפור

ג'ורג 'ולראומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:22

מצטער אבל זה לעולם לא יקרה! לפחות לא בצורה הזו.

הביקוש ל- DS מונע על ידי כמות ואיכות המשחקים הזמינים עבורו. זה לא מסך המגע עצמו שהופך את ה- DS לפופולרי אלא הדברים שמפתחים טובים מסוגלים לעשות איתו. זה שהאייפון כולל מסך מגע לא הופך אותו לשווי DS.

סטיב ג'ובס רחוק מדי לשחצן לפתוח את האייפון למגוון רחב מספיק של מפתחים. גם אם הם יאפשרו למפתחים/לבעלי אתרים גישה אליו המשחקים יהיו מעטים, וטובים יהיו נדירים. וגם אז כנראה שג'ובס יבחר את החברה עם הלוגו הזוהר ביותר! EA אולי ??

רובין טורניאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:23

שלא לדבר על חוזה הטלפון החודשי הנדרש על מנת להמשיך לשחק ...

המציאות הקשה היא שמכשיר המיועד למטרה מסוימת תמיד ימלא מטרה זו טוב יותר מכלי שיכול להתקן למטרה כללית.

המציאות הקשה הנוספת היא שעכשיו מאניה של אייפון גוועת - ואנשים באמת מחזיקים במכשירים האלה - אנחנו מתחילים להבין שישנם באמת טלפונים טובים יותר בשוק - עם מפרטים טובים יותר, במחירים נמוכים יותר - אפל תתמודד במעלה עלייה מול התחרות הכבויה להדיח אותם - ורקורד החזית שלה הוא לא טוֹב. כן האייפוד היה מכשיר שמשנה משחק, עוד כשלא היה לנגני mp3 אחסון, והם היו ממש מגושמים לשימוש - אבל שוקי הטלפונים הניידים והמשחקים הידיים הם שווקים רוויים בוגרים - וההיסטוריה כאן אפל נכשלת.

פולאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:25

אני מסכים עם סטיוארט, פלוס

רביעית - לא מדובר רק בחומרה החזקה ביותר - ה- Nintendo DS וה- Wii נמצאים הרבה מאחורי המתחרים בהיבטים הטכנולוגיים, אלא שהמשחקים החסרים עושים הבדל גדול. נינטנדו פנתה מאוד לחכמה לדמוגרפיה שבדרך כלל לא משחקת משחקי וידאו.

חמישית - אתה צריך קהילת מפתחים גדולה ומבוססת כדי ליצור מספיק משחקים כדי ליצור פלטפורמה אטרקטיבי ואם הפלטפורמה לא אטרקטיבית לא תגייס קהילת מפתחים גדולה - Catch 22.

אני בטוח שהמשחקים יגיעו לאייפון (באותו אופן שבו הם הגיעו ל- Windows Mobile ו- Symbian) אבל זה לא הולך ללכת בראש עם DS או PSP.

האייפון די ממוצע כטלפון, גרוע כמו מצלמה ולא חם מדי כ- PIM. זה יהיה די ממוצע גם כמכשיר משחקים כף יד.

רונאןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:34

זחוח כמו שאתה - איזו הוכחה יש לך אפילו שהניבוי שלך הגיע. אפל החלה להוסיף משחקים לנייד - אלוהים אדירים! השמיים נופלים. אני מסכים עם סטיוארט, אין הרבה השוואה כרגע, המחירים ואיכות המשחקים בצד. נחכה ונראה, נכון? בכל מקרה ה- PSP הראה שניסיון להיות הכל יכול בסופו של דבר למצוץ. נינטנדו מתמחה במשחקים ולכן היא תמיד מנצחת. אף אחד לא רוצה לשחק GTA בכף יד, אבל מריו האחים?! אתה מקבל את התמונה

ג'יימסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:36

נדרש הרבה יותר מזה כדי ליצור אימפריית משחקים משגשגת

"אתה יוצר מכשיר נייד המסוגל לגרפיקה מדהימה, שמע וטהור ומונע על ידי ממשק רב טאצ ', אתה כבר שם מלכתחילה."

אתה זוכר מתי ה- Game Gear, עם המסך הטכנולוגי שלו פגום נגד Game Boy. או ש- Superduper Gizmodo (או מה שזה לא יהיה) אפילו לא עשה שריטה על פני ה PSP, שלא לדבר על ה- DS? ועכשיו ה- Wii, עם גרפיקה 'low-def' מסתער על תרשימי המכירות? הו, הכי טוב לשכוח את ה- N-Gage.

לנינטנדו היסטוריה גאה של הבנת גיימרים, המציעה רעיונות חדשים ומבריקים על כוח רטינה וחדשנות נפלאה. וגם, נינטנדו השתבשה מעט עם ה- N64 וה- Gamecube, אך עדיין חזרו חזקים היום.

מה אפל יודעת על משחקים? למרות ההחמצה של Windows יש לה בסיס משחקים עצום, לעזאזל אפילו למיקרוסופט יש כותרות איקוניות כמו Halo.

תחלום הלאה.

סימןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:37

סטיוארט - אני מסכים כי לאייפון חסרים הלחצנים הסטנדרטיים למגע קשיח שכולנו רגילים אליו בקונסולות שלנו, אך ניתן לתקן זאת בקלות בעזרת מודעה על אביזר. לגבי הצורך במחשב לקנות מחנות iTunes, זה יהיה מספיק פשוט עבור אפל כדי לאפשר רכישות בחנות דרך הטלפון. אפל הראתה בגלוי כי היא אינה מאמינה במדיה נשלפת כנחלת העתיד. תקליטורים ו- DVD ואפילו Blu Ray וכו 'לא יהיו קיימים בעתיד תפוחים. העתיד הוא מיד רכישה והורדה של התוכן הדיגיטלי שהמשתמש הביתי דורש. לאפל יש משחקי EA בצד. יש להם את רשתות הנייד בצד. הבעלים של השוק עם מכשיר מדיה נייד. הם רק צריכים ללחוץ על המתג, והם מנצחים. העתיד כמעט ונטען !!!

ג'יימסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:40

לא מדובר רק בחומרה, אין ספק שיש לנו אפל עם איכות רצינית במשרד החומרה. עם זאת אפל (אייפוד בצד) היא במידה מסוימת חברה המספקת פתרונות נישה. אני רואה שהאייפון הוא בדיוק זה, התחרות היא פשוט עזה.
חשוב מכך, שוק המשחקים עוסק בתוכן, ולא בחומרה מיקרוסופט מוכיחה את הנקודה הזו על ידי מכירת חומרה בהפסד עצום. לנינטנדו יש כאן ייחוס עצום וניסיון רב בפיתוח כותרות נהדרות. הם הוכיחו עם ה- Wii שזה לא קשור לגרפיקה וצליל נהדרים זה משחק נהדר. אפל הם ניאנדרטלים בהשוואה לנינטנדו כאן. אני מנבא 3-0 לנינטנדו כאן. בלי תחרות.

צ'ארלסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:44

מחשבי PSP נמצאים בשימוש נרחב והאייפון לא יקבל נתח גדול משוק הטלפונים הניידים מכיוון שישנם מאות טלפונים אחרים והאייפון יקר יותר.
בעתיד אתה כנראה צודק שהמשחקים בטלפונים ניידים יתחרו במכשירי משחקים ביד אך פשוט עדיין לא

הוגו ראדאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:45

לא מתרשם מההיגיון כאן; לכידת שוק משחקי הווידיאו תהיה מעט פירורית, לאור אופיו של שוק משחקי הווידיאו עצמו; הפורמטים הפכפכים, הצרכנים בעלי הכנסה נמוכה יותר (באופן כללי, למרות שברור שאני טעון) ופיתוח המשחקים מתבצע על ידי מפתחי תוכנה של צד שלישי, זעזוע ואימה.
סוגיית משחקי החרא לטלפונים תקפה ושקולה היטב; זה ברור באופן אינסטינקטיבי שאפל צריכה לנקות משחקים לאייפון; אבל זה לא אותו דבר כמו פיתוח האייפון לשוק רחב היקף.
אפל לא באמת עושה תחתית נמוכה, וכאשר הם עושים זאת (מק מיני) הם עושים את זה בצורה חצי מעופשת.
לא הייתי קונה אותו; קיבלתי רק iPod כי MS לא הוציאה את ה- Zune כאן; לפני כן הייתי מאוד במכשיר HTC Windows Mobile שלי.

אנדרואומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:46

נינטנדו ניצחה את כל המשתתפים בשני העשורים האחרונים בשוק כף היד והם ממשיכים להוביל את הדרך למרות המאמצים הטובים ביותר של Sega, Sony, NEC ועוד עשרות חברות אחרות העבר. לא כולם רוצים ציוד כמו האייפון וההורים לא יוציאו כאלה כסף בנייד הילדים שלהם מה שאומר שזה לעולם לא ישיג את סוג המכירות שה- DS ו- Gameboy סִדרָה. לאפל ולנינטנדו יש הרבה במשותף אבל אני חושב שנינטנדו תנצח במלחמה הזו.

לוקאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 11:59 בבוקר

כשיצא הדור הראשון של גיימבויס, הרבה חכמים אמרו שהוא יסבול מידיו של האטרי לינקס. אחרי הכל, היה לו מסך צבעוני, מעבד טוב יותר ולאטרי היסטוריה מכובדת.
לרוע המזל מבחינתם, טטריס יצא, והנינטנדו הכריעה את התחרות.
נינטנדו באמת יודעת מה הם עושים עם מכונות משחקים, וזה לא מסתכם רק בחומרה.

מוסאבאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:01

הבעיה המרכזית כאן היא לא iPhone לעומת DS אבל אייפון לעומת כל דבר אחר.

כדי להפוך אותו לתחרותי באמת, אני מציע שני שינויים:
1-צריך להוסיף כונן קשיח נהדר בסגנון iPod.
2 - פתח את הממשק ו/או ספארי כדי להפוך אפליקציות של צד שלישי לזמינות בקלות כתוספות, כמו שעשתה Firefox עם התוספים שלה.

אלה די ברורים, אבל אם נעשה עם אותו סגנון ואיכות שאפל ידועה בהם, אז זה חייב להיות כף יד שחובה לסיים את כל מכשירי הכף.

דניאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:16

דבר אחד, סטיוארט, שהזנחת לציין, הוא שכדי להשתמש באייפון, עליך להפעיל אותו בכל זאת באמצעות iTunes, כך שאם אתה טיפשי מספיק כדי לקנות אייפון ללא מחשב, יש לך לבנה יקרה מאוד עם 'נא להפעיל באמצעות iTunes' כתוב בחזית זה.

ויקואומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:17

חח אני מקווה שמאק לא יעשה את אותה הטעות כמו סוני על ידי ניסיון להתמודד עם מלך המשחקים. נינטנדו עשתה את הדברים האלה b4 mac היה ניצוץ בעיניים של סטיב ג'ובס, ואפילו היום הם הוכיחו עם ה- wii שמוכיחים ששוב הם שולטים

Alcאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:31

היעדר d-pad וכפתורים הוא מפסק עסקה. מכשירי טלפון ניידים תמיד מבאסים את זה, ולאייפון אפילו אין. מכיוון שהזכרת את ה- DS, משחקים כמו Mario 64 DS ו- Monkey Ball הם דוגמאות מושלמות לאופן שבו א מסך מגע אינו יכול להחליף כראוי מקלות אנלוגיים, לא משנה מה הדיוק הנדרש עבור d-pad.

אין לי ספק שהאייפון יהיה מכשיר סביר למשחקי מוביי מזדמנים, אך הוא לא יחליף אף אחד מהמפגעים הכבדים באיטרציה הנוכחית שלו.

ניץ סטרלינגאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:33

אני לא מסכים איתך במאה אחוז. חברות עם אילן יוחסין נאות למשחקים (סוני, סגה, עטרי) ביקשו כולן להתמודד עם נינטנדו בשוק הידיים וכולן הפסידו בקרב. אפל אולי ניצחה את נתח החנונים של שוק הטלפונים הניידים, אך היא נלחמת כדי להשיג שוק שתף מחטיבת אוכמניות שנינות עם ה- I-phone שלהן בעוד שאנשים אחרים נאמנים מאוד לנייד מותגים. היו לי ארבעה סוני-אריקסון ולא אשתדל בעוד שאחרים שאני מכיר היו להם רק נוקיה.

אנשים כמוני גם לא רוצים לשלם 300 ₪ עבור טלפון, בדיוק כמו שאנחנו עושים; לא רוצה לשלם 300 ₪ עבור קונסולת משחקים ביד. שוק DS מונע על ידי ילדים ו- I-phone מיועד למבוגרים חנונים. צריך להיות קרוסאובר ולאפל אין את זה.

ניק גאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:38

מצטער אחי, אתה כל כך טועה אם אתה חושב שהאייפון יתחרה ב- DS בקרוב. תעשיית המשחקים כל כך שונה מתעשיית המובייל - זוכרים את ה- Nokia N?

אולי עם הזמן הם יוסיפו את הפונקציונליות ויוציאו משחקים לאייפון. אבל הם יהיו משחקים מזדמנים ובכך ירחיבו את השוק במקום להתחרות עם נינטנדו על קהל הלקוחות שלהם.

כמו כן, בואו לא נבהיר שגם מחשבי מקינטוש אינם בדיוק מכונות ידידותיות למשחק-נראה שאפל פשוט עדיין לא מבינה את התעשייה הזו.

דודאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:49

אוי לא. איפה להתחיל. ראשית, נסתכל על הדבר החשוב ביותר שיש לכל פלטפורמת משחקים, משחקים. אחת הסיבות לכך שה- Nintendo DS נמכרת כל כך טוב היא בגלל כותרות הצד הראשון. לעולם לא תראה מריו או זלדה באייפון. Mac גם לא יכול להסתמך על תמיכת צד שלישי מכיוון שבדרך כלל הם נוטים לשאוב כלי חפירה חסרי תועלת על כל מערכת שהם לא עושים ¢ יש מסגרת התייחסות עבור. זה קרה גם בימיה הראשונים של ה- DS, אך הצעות הצד הראשון הביאו את המערכת לזמנים מטרידים אלה. הבעיה הנוספת היא שהגיימרים רוצים מכונות משחקים, לא מכשירי התכנסות. אל תהיי שד של כל המקצועות ושליטה באף אחד, כמו ה- NGage. הוסף לכך את בסיס ההתקנה העצום של ה- DS וברור למדי שהאייפון צריך להישאר בדיוק זה, טלפון.

סםאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:51 אחר הצהריים

תגובה לסטיוארט ...

ראשית, המאמר אומר כי עד סוף השנה אפל תוכל לשנות את המחיר שלה כדי להתחרות בתחרות. לא בזמן הזה.

שנית, אתה לא צריך לחצנים. אתה יכול לגעת במסך בכל מקום! לפיכך, בכל מקום יש כפתור.

שלישית, כן, אפל עשויה לשים את המשחקים ב- iTunes. יש להם גם את האפשרות לאפשר התקנות באמצעות הורדה ישירה דרך רשת הטלפון, או אלחוטי בחנות אפל. אפל חכמות, אני לא מאמין שהן מגבילות את השוק שלהן במכוון.

קריסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 12:53

אתה עושה טעות ענקית, אותה טעות שעשתה סוני עם PSP ו- PS3. העובדה שאתה אפילו מדבר על רוצח PSP כאשר ה- PSP היווה אכזבה עבור סוני, מראה עד כמה הכתבה שלמעלה נטולת קשר.

אתה מניח שגיימרים קונים חומרה אטרקטיבית. הם לא. הם מעולם לא עשו. מערכת המשחקים המנצחת של כל דור מעולם לא הייתה החומרה הטובה ביותר, למעשה הם בדרך כלל היו החומרה הגרועה ביותר.

אנשים קונים מערכות משחקים למשחקים. המכירות של Nintendo DS היו מבאסות עד שיצאו נינטנדוגס והכשרת מוח, ואז הם זינקו לפני כל הקונסולות האחרות יחד. ה- Xbox לא הלך לשום מקום עד שהילה גרמה לאנשים להתייחס לזה ברצינות. ה- Megadrive/Genesis הייתה אישיות עד שהופיעה סוניק הקיפוד.

בכל פעם שמערכת משחקים הצליחה אפילו קלות, היא הייתה על גב משחקי להיט שכולם רוצים לקבל. התוכן הוא המפתח, לא החומרה.

אתה לא יכול פשוט להפוך ליצרנית משחקים מובילה בין לילה, זה לוקח שנים של פיתוח כדי לבנות יבול של כישורים וזכייניות איכותיות. לאפל אין שיא כלל בתחום הזה.

אתה לא יכול פשוט להיכנס לעולם המשחקים, כפי שמיקרוסופט גילתה עם ההפסדים המאסיביים שלהם יחידת Xbox שעוד נאבקת מול התחרות למרות שנזרקה ממש מיליארדי דולרים בזה.

אם אתה רוצה להעריך את הסיכויים של האייפון בעולם המשחקים, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא תתעלם לחלוטין מחומרת האייפון עצמה ותתרכז כולו במשחקים שעשויים להופיע על זה.

קוונטיןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:02

אני בספק רב שהדורות הבאים של אייפון יצליחו אי פעם להתחרות בענף פלטפורמות המשחקים הסלולריים ברמה רצינית. אם בכלל זה יהיה טוב כמוני לשחק בנוקיה e65 שלי עם משחק חדש שהורדתי עכשיו והייתי צריך להתקין אותו.

קודם כל יש לנינטנדו ניסיון בתעשיית פיתוח הקונסולות. יש סיבה טובה מאוד לכך שיוצרו משטחי בקרה ספציפיים, כי זה נוסה ונבדק. יש פיגור קטן מה שאומר שאתה יכול לקבל משחקים הדורשים זמני תגובה מהירים מבלי שהמשתמש יתסכל.

בנוסף זכור כי אפל תצטרך גם לפתוח את הדלתות לפלטפורמת הקידוד לאייפון. למה מכיוון שלא הייתי סומך על שום דבר חכם מבחינת המשחקים שאפל מייצרת מבחינת תוכנה, הם חסרים את הניסיון בלבד ואף אחד לא יכול להוכיח שאף אפ מק הוא פלטפורמת משחק מעולה.

הערה נוספת זכור כי הסיבה לכך שפלטפורמות ניידות כגון DS ו- PSP עובדות היא העובדה שהמסמך שלה מבוסס, למרות שסוג המדיה עשוי לשנות את הקרן נשארת זהה. יהיה מתסכל להסיר את ההתקנה של משחק באייפון החדש שלך לפני שתצטרך להתקין משחק חדש שאתה רוצה לנסות. ואפילו עם כונן קשיח גדול כמה משחקים איכותיים אתה יכול להתאים לריאליסטיות? השווה את זה עם לקיחת שקית עם כמה משחקים בתוכה.

אני מצטער, אבל לפעמים מק הוא עדיין מאק, ולא הסכין הצבאית השוויצרית שיכולה לעשות הכל.

לורנסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:14

המאמר הזה כל כך זחוח ומלא באונוסיזם, אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל להחזיר את המחבר לכדור הארץ.
האייפון הוא חתיכת מעצבים פחות מיוחדת במחיר מופקע עם ממשק לא נעים ותוספות נעילה של ספקים מרושעים. מלבד הטריוויאליות של מסך רב מגע והטיה-תכונות שהן מהפכות מגניבות אך כמעט לא טכנולוגיות (למרות מה שרופאי אפל מסובבים שוטפים את המוח)- מציע החזר קטן כאשר אתה מרגיש את החור בארנק שלך לאחר ההבנה המפכחת שהיית יכול להביא טלפון חכם מסוגל / XDA לחצי מחיר.

אז בקיצור - אם האייפון לא מצליח להפוך אותו כטלפון (כפי שהוא ברור) אז אני לא מצליח לראות איך הוא יצליח כקונסולת משחקים.

ריצ'רדאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:15

בדיוק, לא כפתורים, שלום, שיחקת ב- DS?

השווה גם את עובי העט לאצבע נקניקייה שמנה של הבוגר הגבר הממוצע שלך שחוסם חצי מסך כשהוא נוגע בו. טפיחה אחת קטנה של הפנים של הנינטנדוג שלך תשבור את צווארה.

יהונתןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:17

אני באמת בספק אם אפל תנסה לתת נינטנדו ריצה לכסף שלה. לפחות אם הם ראו מה סוני אידיוט עשה מזה שהם מנסים להיכנס לשוק. הבעיה היא שלנינטנדו יש מותג כזה שאם היו שמים שם לוגו על גבי לוח לוח אנשים עדיין היו עושים זאת. בנוסף לאפל אין שום ניסיון בייצור משחקים עבור מוצרים שם, אני מתכוון להסתכל על מה שקרה כאשר N-gage יצא בגלל שזה טלפון נייד ויד אחיזה וזה לא הגיע לשום מקום כי זה חסר משחקים טובים. כאן אפל נופלת על פניה אם מסתכלים על המשחקים הקיימים ב- iTunes ברגע שהם משחקים פשוטים במקרה הטוב ולא יכולים להתחרות בשום אופן בנינטנדו.

יהונתןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:18

אני באמת בספק אם אפל תנסה לתת נינטנדו ריצה לכסף שלה. לפחות אם הם ראו מה סוני אידיוט עשה מזה שהם מנסים להיכנס לשוק. הבעיה היא שלנינטנדו יש מותג כזה שאם היו שמים שם לוגו על גבי לוח כרטיס אנשים עדיין היו קונים אותו. בנוסף לאפל אין שום ניסיון בייצור משחקים עבור מוצרים שם, אני מתכוון להסתכל על מה שקרה כאשר N-gage יצא בגלל שזה טלפון נייד ויד אחיזה וזה לא הגיע לשום מקום כי זה חסר משחקים טובים. כאן אפל נופלת על פניה אם מסתכלים על המשחקים הקיימים ב- iTunes ברגע שהם משחקים פשוטים במקרה הטוב ולא יכולים להתחרות בשום אופן בנינטנדו.

BdeRWestאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:28

אה, פיט, שהקישור של "ניו יורק טיימס" מצביע על מאמר של פוסט. אני בטוח שהטעות הייתה אמיתית, אבל אתה מקבל מושג קצת שונה לגבי קטע פוסט לעומת טיימס ^_ ^

גארת ג'ונסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:33

ביסודו של דבר, טענתך מציעה הצעה ברורה ביותר. כולנו עוסקים בעיבוי הגאדג'טים והמכשירים שלנו לחבילה קטנה ככל שנוכל, ומכאן בום הטלפונים הנושאים mp3/מצלמות. הדבר היחיד שלא הצליח לתפוס הוא טלפון המשחקים. נוקיה ניסתה וניסתה ולא הצליחה, בעוד שרוב הטלפונים המודרניים מסוגלים לדחוף החוצה משחקים וגרפיקה איכותיים שהם לפחות באיכות PSone. הבעיה היא גישה לשוק המורכב ברובו מאנשים מתחת לגיל 16. הגיל המינימלי לקבלת חוזה באופן אישי הוא 18, מה שמשאיר את השכר כשאתה הולך לתחום התקיפה העיקרי.

זה לא סוד, שמור היטב, שסוני משתמשות בחלק שלהן במותג Sony Ericsson כדי לפתח טלפון PSP ואני חושב שללא ניסיון בתחום משחקים ניידים והאייפון שלהם בחיתוליו, אפל הייתה לוקחת קצת יותר מדי בבת אחת כדי להתחיל לדאוג לכבוש שווקים אחרים ראשון.

ברבור גוסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:46

תחזית זו מתעלמת מכל הדינמיקה וההיסטוריה של תעשיית המשחקים. כפי שצוין, ה- iPhone - אפילו יקר יותר מה- PS3 - לא עומד לאתגר את ה- DS כמכשיר גיימינג בשוק ההמונים. שנית, זה מגיע לתוכן, זיכיונות וכו '. מתוכן אין לאפל. שלישית, היכן נמצא אחסון המדיה והממשק שישמשו אותם כדי להפוך את המשחקים הללו להסירים ולאחסון. מצטער, זה לא עף.

כריסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:48

כחובב MAC אני בטוח שאתה יכול להתחיל להאמין לזה.

איזה הרבה שטויות!

אפל, בהיותה אפל שמחה יותר לפתח גרסה נוספת של האייפוד, כך שתצטרך לקנות אותה שוב ולהתאים את כיסי סטיב ג'ובס במזומן! מי יגיד שהם לא היו אוהבים לכלול טכנולוגיית גיימינג אחרי הכל שוק המשחקים הוא משתלם ביותר.

עם זאת, מה שאתה לא שם לב הוא שלמרות שה- iPod הוא מוביל בשוק והאייפון ישמח להיות הם בהחלט לא פורצי דרך. אמרת שיש לנינטנדו בקרת תנועה בבקרי המשחקים שלהם במשך זמן מה, לסוני יש כפתורים בשפע ובקרת תנועה. לשניהם יש גם שנים של היסטוריה בתעשייה בשוק המשחקים. מה גורם לך לחשוב שאפל תוכל להוציא קונסולת משחקים ניידת בגלל האייפון?

איך ואיפה אפל פורצת לזה ואתה באמת מצפה שסטיב ג'ובס ישווק אותה תמורת 250 $ שאתה לא מכיר את אפל כמו שאתה רוצה לחשוב!

המשך לרוץ וקנה לעצמך את ה- PSP או ה- DS שתמיד רצית והפסיק לכתוב בלוגים מטופשים על רשימת המשאלות האישית שלך.

אני זוכר אמירה ישנה 'כל מי שאינו יודע כיצד להשתמש במחשב משתמש ב- MAC!' ובכן כעת, כאשר MAC ו- PC דומים מאוד באמצעות אינטל ו- Vista, עליך לשאול את עצמך שאלה אחת. היכן שוק משחקי MAC?

אפל אינה מותג משחקים וכנראה שלעולם לא תהיה. אם אתה אוהב את אפל עד כדי כך טובל בו, אולם אם אתה אוהב משחקים, בחר משהו טוב יותר!

ריק האביאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 13:49

אני לא יכול לראות שאייפון יתחרה ב- DS. ה- DS היא קונסולת משחקים ספציפית מדי והאייפון יותר מדי ערכה גנרית.

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לקוות הוא שיתוף פעולה בעתיד (נינטנדו כמעט עשתה זאת עם סוני עוד בימי ה- SNES כך שלא יעלה על הדעת שהם ישעשעו רעיון כזה).

מאוד לא סביר שמכשיר הכף הבא של נינטנדו לא יהיה טלפון נייד, האייפון הבא כנראה יתמקד יותר במשחקים - אבל הם לא ייפגשו באמצע.

אנדיאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:01

האייפון * עשוי * להיות איום על ה- PSP אבל האם הוא באמת מאיים על ה- DS?

מישהו אחר הצביע על הפרשי המחירים אבל מה עם הפרשי קהל היעד?

האייפון מיועד לחנונים (מכל הסוגים) עם כסף, ל- DS יש בסיס הרבה יותר רחב מזה, כמה הורים הולכים לקנות לילדים שלהם מכשירי iPhone כדי לשחק משחקים?

כמה אנשים שאינם גיימרים, למשל האנשים שמשחקים אימון מוח וכו ', הולכים לקבל אייפון.

הם נמצאים בשווקים שונים, ויש מקום לשניהם לחיות בהצלחה זה לצד זה ...

נילאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:02

הפעל את זה שעבר על פני שוב... אתה חושב שאייפון יזדקק למחשב כדי להתחבר ל- iTunes. הממ. אנחנו מדברים כאן על האייפון?

האין זה הטלפון/PDA עם דפדפן Safari, קישוריות אלחוטית וסלולרית.. ?

אנני וואלאסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:07

כל זה קצת אופייני לאתוס של אפל - זה הולך בערך כמו ...
"אם הוא בנוי יפה ואתה מרמה אותו מספיק, אנשים יקנו אותו, ללא קשר למחיר"

מכשירי משחק ניידים קונים עבור ובני נוער וילדים, וככזה זה חייב להיות במחיר סביר. המוצר הפוטנציאלי של אפל לא יהיה. זה אפל, ולכן זה יהיה יפה, אבל יקר.

אה ותודה על השימוש במילה "זחוח". תפוח, תפוח... תפוח ..

רוב אוקמןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:12

מאוד משעשע לחשוב שבכל משחקים מבוססי טלפון יראו את מכשירי האייפון כמו גם מכונת משחקים שתוכננה במיוחד. למידע נוסף, עיין בנוקיה משכנתא, טלפון שהיה שווה לקונסולות באותה תקופה, ונשך את האבק בגדול.

ארנואומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:19

לנינטנדו ניסיון של מעל 20 שנה בשוק המשחקים לקונסולה ביתית וכף יד, כמו גם למשחקי צד ראשון. אף מוצר/פלטפורמה של אפל לא הפכו אותה לפלטפורמת משחק הגונה. מצד אחד, מוצרי אפל יהיו סגורים לחדשנות מצד שלישי כדי ליצור את המשחקים/האביזרים/הרעיונות שיכול לסייע בבניית כוח מתחרה לנינטנדו (כמו Sega megadrive או המחשב ובמידה פחותה יותר סוני). שוב, נינטנדו תמיד הייתה סביבת המשחקים המחמירה ביותר מבין כל החברות וזו שבה העמלות היו הגבוהות ביותר וזה הצליח - אבל זה בגלל שהיא חברת משחקים! למיקרוסופט נדרשו כ -4-5 מיליארד דולר כדי "להשיג" משחקים... אני חושב שסטיב ג'ובס הרבה יותר מדי מכדי להישאב לקרב כלבים כל כך חסר רווח. חוץ מזה, כמה חברות (נוקיה מישהו? ועוד אינספור כאלה) ניסו לשבור את שוק המשחקים עם טלפון, mp3, mp4, כל דבר אחר, שיכול לשחק משחקים ולא הצליח ???
אתה אולי מכיר את הדברים שלך מ- Apple, אבל נראה שאתה בכלל לא מבין במשחקים.

רוב פארמראומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:23

> שנית - איפה הכפתורים באייפון? כן, יש לך מסך מגע, אך לא ניתן לשחק עם זה את כל המשחקים! - אתה צריך לחצנים כדי להפוך אותו לקונסולת משחקים הגונה!

עדיין לא השתמשתי באייפון אבל ראיתי את אמולטור ה- NES עליו... עם כרית D וכפתורים חיוניים. נראה שהכפתורים עובדים מצוין... היות המסך הוא תחושה של תנועה. אני מתאר לעצמי שזה יעבוד בסדר אם זה יכול לזהות את הלחץ של האגודל השמאלי שלך. אני מתאר לעצמי שהמכשול הגדול ביותר של תפוחים הוא שהאייפון לא ימשוך את השוק האסיאתי, המתגרה במוצרי צריכה אמריקאים. ולאפל באמת אין מושג בשוק המשחקים. מישהו זוכר את הפיפין? תפוח יש את המגע midas בסגנון לעיצוב אבל יש באמת בכיכר אחת אם הם חושבים שהם יכולים לקחת על עצמם את סוני או נינטנדו. מיקרוסופט רק מתחילה להשיג דריסת רגל בשוק המשחקים לאחר שמליון דולרים השקיעו בכך. ועדיין עדיין להרוויח.

סטיב מורטימראומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:33

רעיון נחמד אבל אני חושש שהאייפון יקר עד יקר אי פעם להתחרות בשוק המשחקים הניידים. התכונות שיש לה כבר מוכות כמעט על ידי כל הטלפונים הסלולריים הזמינים בבריטניה (רובם ניתנים בחינם עם חוזה) והממשק המהמם אפילו לא מתקרב להצדיק את המחיר הגבוה בטיפשות תָג. האייפון לעולם לא ינצח את ה- DS בשוק המשחקים הניידים, פשוט אין תחרות.

סופיהאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 14:58

אני לא ממש רואה איך אייפון או אייפוד יציגו "ממשק שה- DS לא יכולה להתאים ממש ללא צורך בחרט". אפילו ל- DS עצמה אין צורך בחרט. יש בו את כל הכפתורים של בקר רגיל + חרט. זה אומר שלמפתחים תמיד יש את האפשרות לא להשתמש בחרט כלשהו במשחקים שלהם. אתה משווה טלפון עם מסך מגע למערכת שתוכננה במיוחד (ונוח מאוד) למשחקים. אפילו הגדרת המסך ידידותית יותר למשחקים ב- DS. לפחות יש לנו אחד מלמעלה ואחד מלמטה.

עכשיו הוספת טלפון ל- DS.. שזה יהיה משהו. לדעתי הלא משכילה זה יהיה גם מהלך שיווקי טוב יותר עבור נינטנדו. כמובן שהם תמיד התבאסו משיווק.

בןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 15:26

אם גאדג'טרי הייטק היה כל מה שצריך כדי להיות קונסולת המשחקים הטובה ביותר אז ה- PSP היה מנצח לפני שנים רבות. העובדה היא שהקונסולה מסתמכת על המשחקים, ואף אחד לא יוצר משחקים טובים יותר מאשר נינטנדו.

אני לא יכול לחשוב על משחקים רבים שאפל תוכל לייצר שיכולים להתחרות באחים סופר מריו החדשים, נינטנדוגס או אגדת זלדה. תזרוק את המחיר של DS ואת העובדה שהוא פונה לכל קבוצות הגיל, שם ה- I-phone ימשוך רק את הקהל המבוגר יותר ולדעתי יש לנינטנדו מעט מאוד לדאוג.

טוני גרטלנדאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 15:28

לאלו מאיתנו בעלי ראיית ראייה, יהיה לנו (או כבר) המחשב (מק)!! שמתם לב שאין כל כך הרבה משחקים למאק? או יוניקס? אם אתה רוצה לשחק….. לקנות מחשב!!! לעבודה אמיתית, ולעתיד.. מק; תינוקות Hasta la VISTA !!!

טוני

אנדיאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 15:33

"דיווחה GigaOM היום, נינטנדו הגישה פטנט על קונסולת כף יד רגישה להטיה"

GigaOm מיושן ברצינות - פטנט זה הוגש במקור לפני זמן רב. אם זה נועד לגבות את הטענות שלך אז אתה מתחיל ביסודות מטלטלים.

אה. המקור השני הוא הניו יורק פוסט. מה שמתייחס גם לאותו מטופל עתיק יומין. היי! אני שומע MS עובדת על קונסולה - ול- Sone יש המשך ל- PS1 בצנרת. תיבהל כולם!

אנדרו גיגלאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 15:51

העניין הוא שסוני אמר את אותו הדבר עם PSP jsut מכיוון שמשהו הוא חדש וחסר מעשה לא אומר ש הוא יסתער פתאום ויגנוב רעם של יצרנית משחקים ומפתחת משחקים שהוקמה כבר.

עם זאת יכולתי לראות את ה- IPHone כמשחקים תומכים שכבר פותחו עבור ה- DS אבל כמו stuart אומר איפה הכפתורים. אחד הגורמים המרכזיים בכל משחק ביד הוא משוב שאתה מקבל מהכפתורים שתוכל לשלב אותם לתוך האייפון האמיתי ואולי אפילו תגרור אותם למסך בהתאם למשחק שלך סִגְנוֹן. אבל אז אתה אוכל בגודל התצוגה.

אולי נינטנדו ותפוח ישתפו פעולה בפיתוח משחקים, אך העתיד אינו מוטל באבן כך שנראה.

טראוויסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 16:09

זה יהיה טוב יותר אם אפל היה משחק נינטנדו ליצור לאייפון. האם אפל יצרה פעם משחק הגון באמצע הדרך? לא. ה- mac היה בדיחה עבור גיימרים במשך עידנים עכשיו... למה להוסיף דלק למדורה?

נינטנדו מאוהבת בתפוח... והיא חברות המשחקים החדשניות ביותר בעולם. בנוסף, מעריצי נינטנדו הם לרוב מעריצי תפוחים. זה פשוט נראה מובן מאליו…

לאפל לא הייתה שום בעיה ללכת לטובים ביותר בתעשייה עבור מכשיר זה - שילוב של גוגל, יוטיוב, יאהו. אני מקווה שהם ימשיכו במסורת הזו ויחברו עם נינטנדו... אני מעדיף לשחק משחק נינטנדו באייפון שלי מאשר משחק תפוח באייפון.

אני מעדיף שנינטנדו ותפוח יהיו חברים ואז אויבים.

סימןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 16:12

לא רק שאתה זחוח, אתה גם חייב להיות די מעפן!! מלבד ההערה הברורה למדי מ- stuart לעיל, האייפון אינו מכשיר משחק פשוט כי יש לו מסך מגע ויכול להציג תמונות יפות!! האם הוא מכיל חומרה גרפית תלת מימדית? האם יש לו מעבד קול ייעודי? האם המעבד שלו מספיק מהיר כדי להתאים PSP או DS? התשובה לכל השאלות הללו היא לא. אם אתה הולך לזרוק כמו הפאנבוי העיוור שאתה, לפחות אנא נסה להבטיח שמה שאתה זורק יהיה אפשרי בכל דרך שהיא. האייפון הוא לא המושיע של העולם, זה רק טלפון חרא עם מסך הגון וממשק תוכנה מהנה, צא מזה !!!

מוסיןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 16:21

כשאנשים חושבים אפל, הם לא חושבים משחקים. ה- Mac קיים כבר זמן רב ועדיין אינו פלטפורמת משחקים. בטח, אתה מקבל כמה חלקים מרושלים מהמחשב, אבל זה רק Blizzard מרוויח יותר כסף.

אני מסכים שלאייפון יש טכנולוגיה אבל אפל לבד לא יכלה לתמוך בה, אתה צריך תמיכה מצד שלישי והרבה. זה לא יהיה קשה לעלות על ה- PSP, הדבר הזה פשוט נורא אז לא הייתי מתפאר בזה.

אפל תצטרך לעשות מספר דברים אפילו כדי לנסות לצאת נגד נינטנדו בדור הבא של מכשירי כף היד.

כריסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 16:31

אם משחק זקוק ללחצנים הוא יתוכנת על המסך וניתן להציב אותו בכל מקום בו יוצר המשחק מרגיש שהוא נחוץ. כן אפל כנראה תציע את המשחקים דרך iTunes, אבל איך תהיה יחידת משחקים בעוד כמה שנים ללא צורה כלשהי של מחשב. בנוסף זה אומר שאין חנויות, משלוח, אריזה, בנזין או עור נעליים כדי להגיע למשחקים של השחקנים. זה יכול להמריא.

אאאאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 16:51

חחח, תפוח חברת משחקים! אין סיכוי.

משחקים מודרניים עולים כל כך הרבה כסף לפיתוח בשביל שתפוח זה לא ייצור כלום. קונסולות בדרך כלל נמכרות גם בזול מהעלות ליצרן (MS Games Division רשמה הפסד של 6 מיליארד דולר לשנה 2006) וזה לא באמת האייפון.

אם הם יתחילו למכור ב -99 דולר אז אולי.

גארנטאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 17:27

כדי להגיב להערה למעלה, לא תצטרך לחצנים אם הם הופכים להיות חלק ממשחקי המשתמש ומאז אייפון מפעיל את תוכנת FULL OSX, באותה מידה תוכל להוריד כל דבר מ- iTunes דרך אינטרנט WiFi חיבור.

הדברים האלה עלו בי תוך שניות, ואין לי אפילו חשבון iPhone או ו- iTunes. אין ספק שזה השכל הישר?

פולאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 18:17

אני לא מסכים, אבל רק במעט.

כפי שציין סטיוארט, נינטנדו עוסקת במחיר ובמשחק.

תחרות האייפונים תגיע מסוני ונוקיה, ששתיהן צפויות למצוא את התחרות קשה מאוד. השוק הטבעי של כל שלושת היצרנים הוא עשרים ומשהו מגניבים בסגנון. נינטנדו כוללת יותר, החל מהילדות בנות 10 ששיחקו נינטנדוג ועד לסבא שמשחק באקדמיה הגדולה למוח וסודוקו. לרוב האנשים האלה אין פנוי במזומן של 500 ₪.

מבט על תרשימי המשחק האחרונים (אני מדבר כאן בבריטניה) מראה שג'ו פומבי שמח להוציא את הכסף על משחקים, אם עלות הקונסולה זולה מספיק (עשרת המשחקים המובילים מורכבים מ- 8 משחקי נינטנדו ושני משחקי חוצה פלטפורמות, כולם מנצחים, כל עוד קונסולת המשחקים שיש לך בנויה על ידי נינטנדו)

בסופו של דבר הכל מסתכם במחיר, רק שאל את סוני מאז השקת ה- PS3.

ג'יימסאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 18:35

כפי שציינו הערתו של סטיוארט לעיל, האייפון ו- DS לא מתחרים. הם שני כלים שונים לשתי עבודות שונות. יכול להיות שאני טועה בזה אבל אפל בחרה להיכנס לשוק הטלפונים הניידים משוק הקונסולות מכיוון שהטלפונים נהנו מצמיחת לאגר מאשר הקונסולות. לכן הכוונה שהאייפון מעולם לא תוכנן להיות מכונת משחקים גדולה. עד כמה שאני יכול לראות האייפון עשוי להגיע רק עם משחקים כיוון שכל הטלפונים הניידים האחרים כן (או רובם המכריע).

אהרוןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 18:36

פשוט מכיוון שנינטנדו משתמשת ברגישות תנועה להפעלת משחקים, אין זה אומר שכל תוכנה חשה תנועה יכולה להתמודד עם סוגי המשחקים שיש ל- Wii. פונקציית הטיה מסתובבת היא רחוקה מאוד מבקרת התנועה הג'ירוסקופית עם 3 צירים של ה- Wiimote, שהיא מספיק רגישה כדי לא רק להצביע על כיוונים מרובים אלא על מהירות וכוח. סיבוב אייפון אפילו לא קרוב לאותו דבר.

אלא אם כן אפל מתכננת להמציא לחלוטין את רגישות התנועה שלה לשליטה במשחקים, היא תצטרך להוסיף מעט מראות של פקדים (כלומר: כפתורים) על מנת להפעיל את האייפון כמכשיר משחקים. זה יביס לחלוטין את המגניב הטמון באייפון כדי לדחוף אותו לדרך של ה- N-Gage! לא מהלך עיצובי נבון, ולא משהו שאפל מספיק מטומטמת לעשות.

אני חושב שאתה מחבר כמה נקודות מדי מדי לפני הזמן. אני מסכים שלנינטנדו יש פוטנציאל להוציא נתח גדול בהרבה משוק ה- PSP של סוני אם כן מוסיפים רגישות תנועה למכשירי כף היד שלהם, אך האייפון כמעט לא מסוגל זֶה.

פולאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 18:39

אני יכול לדמיין שכמות האנשים שאין להם מחשב כשהם מחזיקים בקונסולת משחקים תהיה מוגבלת. נקודה מצוינת לגבי הפקדים, או חסר שם :) אני אישית מאמין שבזמן ניסיון לשלב א מכשיר מוזיקה נייד עם קונסולת משחקים וטלפון טוב בתיאוריה, זה יהיה כישלון תרגול. כמו טלפונים חכמים רבים כמו זה שבו אני משתמש כרגע, הם אינם מצליחים לפעול ביעילות כטלפון.

Abbzאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 19:46

אה, ואל תשכח את העובדה שאפל נועלת את הרכישות שלך כך שתוכל לשחק אותה רק במספר מכונות מוגבל. ואז יש את העובדה של- iTunes בארה"ב תהיה ספריית משחקים גדולה יותר, היא תשיג אותם לפני שאר העולם וללא ספק תשלם פחות.

תשכח מכל הדברים המהודרים של אפל, רק תן לנו לאנשים בבריטניה (ולשאר העולם) את היכולת לרכוש תוכניות טלוויזיה/סרטים דרך iTunes ב- SOME POINT!

ולכן יש לי בעיה, קנה את האייפון כאשר בסופו של דבר נקבל אותו לכאן בדיוק לחג המולד, או חכה לאייפוד המשודרג הזה כאשר אין ספק שיצא מיד לאחר מכן עם מסך האייפון ו מִמְשָׁק? לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו לקבל את שניהם…

רובין טורניאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 20:15

אההה אני רואה בפועל "מתון" פירושו "מסוננים כך שרק הערות תומכות ולא קריטיות" עוברות... אם אתה מוכן לפרסם את דעותיך ולבקש הערות - לפחות תהיה גבר מספיק בכדי להכיר עמים אחרים דעות כשאתה מבקש אותן - אם אתה לא אוהב אותן ובוחר לא לתת להן להופיע - פשוט אל תטרח לבקש אוֹתָם.

אנחנו מפחדים מהאמת?

נילאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 20:30

בהחלט מסכים עם stuart. ההבדל במחירים כבר הפחית כל תחרות אפשרית. ניתן לראות נסיבות כאלה בשוק הקונסולות הביתיות, עם האופן שבו ה- Wii שולט ב- PS3 עקב פער מחירים עצום.

כמו כן, האייפון מותאם לאנשי עסקים עם צרכי טלפון עצומים, לא לגיימרים.

סליחה, מר פולחן מק הבלוגר של מק, אבל זו טיפשות עיוורת מצידך.

ג'מבואומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 21:08

אז אפל תוכל להפוך את האייפון למכונת משחקים? ובכן, עם ההיסטוריה העשירה של אפל לחומרה במחירים סבירים ושליפת כל התחנות לאורך שנים עד הפוך את ה- Mac לפלטפורמת המשחקים השולחנית המועדפת עליך, אני בטוח שנינטנדו בוודאי רועדת מגפיים!

(כתוב ב- mac)

סגנון רעאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 21:36

התיאוריה שלך מכילה "N-Gage", טלפון MP3 במחיר מופקע. אין ספק שיש לו יותר פונקציונליות אבל חוסר התחייבות של תפוחים אפילו למשחקי מחשב ניכר בבירור.

יכול להיות שאני טועה, אבל אני לא חושב שלאפל יש ידע על המשחקים או רצון להצליח אפילו מרחוק בשוק.

טימי!אומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 21:44

האייפון לעולם לא יתחרה במלואו בכל מה שנינטנדו מוציאה, מאותה סיבה שה- PSP לא יכול להתחרות באייפוד. האייפון לא בנוי למשחקים, הוא מכשיר סלולרי/PMP עם המון תוספות, לא קונסולת משחקים ניידת מלאה. PSP היא קונסולת משחקים ניידת ראשונה ו- PMP השנייה, לא PMP ייעודי.

סוני ניסתה לדחוף את ה- PSP כ- PMP מלא (מה שזה לא), ולמה הוא נרכש בעיקר? משחקים. פונקציונליות PMP היא תוספת נחמדה, אך היא אינה משתווה לאף PMP מלא. אם אפל תנסה אותו דבר עם האייפון, אני בספק אם זה יגיע רחוק יותר ממשתמשי אפל.

אם אפל רוצה להתחרות בנינטנדו, היא תצטרך להוציא קונסולת משחקים ניידת, נקודה.

קוליןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 21:48

אני יכול לראות iPod משופר למשחקים כרוצח PSP, בהנחה שניתן לתת רישיון למשחקים באיכות גבוהה. ל- DS יש את המקום שלו, כמו של מוצרי נינטנדו, כמערכת טווח המחירים הנמוכה יותר עם תכונות חדשניות. PSP, לעומת זאת, מכיל חומרה בעלת יכולת גבוהה בהרבה מאשר ה- DS, אך היו לה מעט מאוד כותרות איכותיות. כשמכרתי אותם במסחר קמעונאי, אנשים דאגו לא פעם ליכולתו של PSP לשחק סרטים כפי שהם כותרות משחקים, מה שמצביע על כך כפלטפורמת משחקים.

ניתן ליצור לחצנים על פני התצוגה עצמה בסגנון דומה לממשקים במסע בין כוכבים. העדר החזרה המישושית על הכפתורים עלול להקשות על המשחק, אך הוא גם ייתן למעצבים מגוון פריסות כפתורים.

הדאגה לנינטנדו עשויה להיות הדור הבא של מכשירי כף היד, שם נקודת המחיר הייתה עולה והתכונות החדשניות שלהם כיום ב- DC יהיו נפוצות או אפילו פאסות.

סימןאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 22:11

תגובה להערה למעלה מאת stuart ..

כן אני חושב שהאייפון יכול להיות ה- DS החדש. בסדר זה יותר יקר אבל תראה איזה תוספת אתה מקבל, iPod, טלפון וכו '. ואני ממש לא מוטרד מכפתורים, למרבה הפלא היום יש משהו שנקרא GUI. למה לא ליצור את הכפתורים על המסך?

שנית למה אתה צריך מחשב/מק כדי ללכת ל- iTunes. אם תחשוב על זה, אם תפוח יתחיל לעשות את זה הם ידביקו את iTunes לאייפון כדי שתוכל לשלם ולהוריד ישירות מהטלפון שלך.

האייפון הוא מועמד נהדר להיות קונסולה, אבל אפל צריכה לתת את ה- SDK הרשמי למפתחים מכיוון שכרגע אנשים צריכים לפרוץ לטלפון כדי להכין תוכניות מסוג זה.

החיבור אבדאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 22:48

מאמר מעניין, אבל בכנות האייפון הוא בעיקר טלפון. ה- DS היא קונסולת משחקים. יש לו מעבד ו- GPU ייעודיים המיועדים למשחקים. האייפון, מבוסס על מערכת הפעלה פשוטה המיועדת לאינטראקציה ולמראה. אין שום דרך בעולם האייפון יכול להריץ משחק DS הגון, למשל Super Mario 64 DS. כדי להציג את כמות המידע הזו, בקצב פריימים מהדהד ולשמור על הקלות שבה אתה משתמש גבוה, זה בלתי אפשרי עבור טלפון נייד. כאמור לעיל,
ת: הטלפון יקר מדי.
ב: זה פחות כוח לדברים שאתה אומר.
C: אין לה כותרות AAA, או משחקים בלעדיים בכדי להשיג קהל.
D: אין לו לחצנים, או ממשק שליטה מהדהד עבור רוב המשחקים. E: זה זמין רק בכספומט של ארה"ב.
F: אפל שלה, שמעולם לא היה לה נציג טוב עם משחקים.
זה שאפתני ברצינות לפחות אפילו לומר שזה יכול להתחרות ב- DS. כמובן שיכולים להיות כמה משחקים שיכולים לעבוד בשביל זה, אבל אני לא יכול לראות שזה שונה מכל משחקי טלפון סלולרי אחרים. כל אלה לא הצליחו להשפיע על שוק ה- MASS. ברכישת טלפון, רוב האנשים יקנו אותו בגלל פונקציונליות הטלפון/טקסט שלו, לא בגלל פוטנציאל הגיימינג שלו.
אני חייב לומר, אני חושב שהטיעון הזה חסר טעם, שכן למי שכתב אותו יש מעט מאוד הבנה של שוק המשחקים, הערך שלו. ובעיקר כמה קשה לפרוץ!

נושא כליםאומר:

14 באוגוסט 2007 בשעה 22:51

המאמר מעניין אבל לדעתי הוא אולי עשה טעות אחת, אפל מעולם לא הייתה טובה בשוק המשחקים, משחקים עבור Mac הם שטויות למשל והבעיה באייפון היא שזה רק רגיש למגע למשחק שאתה צריך כדי לגעת במסך. נינטנדו מחזיקה גם בכרטיס אייס שהוא משחקי נינטנדו בלבד נמכרים לקונסולות נינטנדו. זה לא ה- DS שהוא כל כך גדול שזה המשחקים, מי שחושב שחובבי טיסני מוח יהיו מיד כל כך רקטות למקום המשחק הראשון. אני חושב שאפל יכולה להיות בצרות אם נינטנדו תחליט לקדם את ה- D שלהם כנגן MP3, עם אם יהיה לך כרטיס SD בנפח 4GB זה יהיה כל כך קשה להפוך אותו לנגן MP3 וכמה קשה להפוך DS ל- מכשיר טלפון?? אולי אפל לא נינטנדו צריכה לדאוג.

דןאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 12:11

אני חושב שהבעיה העיקרית עם זה היא בזמן שאנשים מחליפים טלפונים כל 18 חודשים בערך, על מנת להרוויח רוב מערכות המשחקים מתוכננות עם חיים של 5 שנים לפחות לפני יורש יוצא, חלק מזה הוא להקל על הפיתוח (יכול לקחת כמה שנים עד למשחק) וסיבה נוספת היא להנחות מחדש את ההפסדים שנגרמים לרוב על כל קונסולה שנמכרת דרך משחקים.
סביר יותר כי נינטנדו או שלישי ימצאו דרך להכניס כרטיס SIM ואוויר וכו 'לחריץ מחסנית ה- gba של ה- DS ו אז יש לך טלפון מובנה ב- DS בעלות של 20 פאונד או משהו עם ממשק מגע להקלדת מספרים ו טקסטים. (גולש גם באינטרנט עם מובנה wifi).
לבסוף לוקח זמן לבנות מערכת יחסים עם מפתחים והרבה זמן להיות מכובד כמו נינטנדו בשוק כף היד - אנשים יזהרו מעוד ג'יזמודו למרות כל מה שתפוח נוגע בו הופך לזהב מו. אה וכדי להוציא משחקים למהדורה צריך לתת משהו לעבודה איתו לפחות שנה להתקדם ובשוק הטלפונים, לאחר שנה המתחרים שלך כבר פרסמו שני חדשים מוצלחים יחידות.

בעצם הדרך היחידה שבה אני רואה משחקים מתרחשים בטלפונים היא כשהם הופכים להיות חזקים מספיק כדי פשוט להעביר משחקים קיימים בין אם זה DS או אפילו משחקי מחשב מתקדמים יותר בעתיד.

נ.ב. אני יודע שאתה מדבר על כך שהאייפוד הופך לרוצח DS בניגוד לאייפון אבל העובדה היא שנגני MP3 הולכים וקטנים כי כל מה שאתה באמת צריך הוא כמה שורות תצוגה, אלא אם כן אתה רוצה לנגן וידאו וזה לא מתאים למשחקים מְכוֹנָה. טלפונים לעומת זאת ייצבו את הגודל שלהם באמת ויהיו מועמדים טובים יותר למשחקים אם לא מהסיבות המפורטות למעלה.
באשר למכונה 'לעשות הכל', בהתחשב בסוללה, בזיכרון, בגודל, בחוזה, בהגבלות הוצאות, זה תמיד יהיה בסופו של דבר מעשה ידידותי ושליטה באף אחת :)

קמרוןאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 12:20

בכל פעם שהטרוול הזה מתפרסם יש לי צחוק גדול. אפל לא הולכת "ראש בראש" עם שוק המשחקים. כל מי שחושב שזה סתם טיפש. נינטנדו קיימת מאז 1889. הם יודעים מה הם עושים. לא אומר שאפל לא, או משהו, אבל לחשוב שמכשיר צרכני כמו האייפון יתחרה ב- DS זה מגוחך.

האם לאייפון יהיו משחקים? כן, כמובן, בדיוק כמו שיש לאייפוד משחקים. האם המשחקים האלה "יאיימו" על השוק שיש לנינטנדו? אין מצב בחיים…

סטיוארטאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 01:31

אפל עלולה לאיים על נינטנדו? סליחה שחשבתי שההקלה הקומית הסתיימה השנה.
משחקים ידניים הם רמת כיף גבוהה בעלות נמוכה, שאף אחת לא מסוגלת מאפל. אני מתכוון ל -500 ליש"ט לטלפון, שלא עובד כמו טלפון טוב במיוחד, ולנושאי הפולחן של אפל חושב שזה יכול להילחם בהיסטוריה יצרנית המשחקים הידיים הטובה ביותר עם מוצר שאינו מיועד משחקים? אני לא ממש שונא את המוצרים של אפל. אני שונא את המשתמשים שלהם, כי הם יוצאים לעתים קרובות עם זבל כזה; מה שרק מחזק את התפיסה כי הם לא מנסים מוצרים אחרים במקרה, הם עשויים למצוא משהו טוב יותר מהאובייקט היקר של אפל שהם משתמשים בהם כעת.

חברות משחקים ייעודיות רבות ניסו לשלוט ביד ולא הצליחו נגד נינטנדו. Sega (Game Gear) Atari (Linx) Sony (PSP) Nokia (N-Gage QD) NeoGeo (Neo Geo Pocket Color) TurboGrafx (TurboExpress). אני לא זוכר את הפעם האחרונה שבה אפל ייצר משחק או משחק שהריצה על אפל הייתה בקרבת 50 הראשונים במצעד המשחקים.

חוץ מזה, אתה שוכח את סוג האנשים שהם אוהבי אפל. הם מעדיפים לבלות זמן בישיבה בכוכבי כוכב ולוגמים קפצ'ינו כפול ומפרסמים בפורומים של אפל מדוע הם אוהבים את האחרונה, iDVD, iPhone, iPod, iChat, iTunes, i (הכנס שם עצם או פועל אקראיים) תכונה חסרת משמעות וחסרת משמעות שנוספה רק למערכת ההפעלה MAC שלהם, מאשר ליהנות ממשחק מִשְׂחָק. בנוסף רעיון של משחק זר לחלוטין למשתמשי MAC בכל דרך שהיא.

spudsאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 1:55 בבוקר

אני מקווה שהאייפון/אפל לא ינסו להתמודד עם נינטנדו בשוק המשחקים. האייפון צריך להתרכז במה שהוא באמת אמור להיות, וזה טלפון, נגן מוזיקה ועוד כמה דברים מגניבים. לא קונסולת משחקים! אל תהרוס את זה!

אשישאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 2:56 בבוקר

עוד כמה ספינים…

1. אייפון הוא שוק יוקרתי... נינטנדו תוכל להציע משחקים ישירות על האייפון... הם יכולים אפילו לגבות יותר... האם השוליים שלהם לא יהיו הרבה גבוה יותר רק למכור משחקים ל -10 מיליון פלוס אנשים שהם עשירים מספיק לשלם 500+ עבור טלפון ומוכנים לסלק 30+ לכל אחד מִשְׂחָק? עשו עסקת הפצה עם אפל ...

2. אפל + נינטנדו. לא יודע מה שווי השוק של נינטנדו אולם השילוב הזה יהווה מתחרה עצום עבור MS ו- Sony... במיוחד אם אפל רצינית לגבי תיבת המדיה באסטרטגיה הביתית. היום אם אתה רוצה נגן DVD HD/Blue ray ואתה גיימר... PS3/XBOX הם הדרך ללכת... אפל אפילו לא מגיעה לרשימה הקצרה עם Apple TV.

ג'יימסאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 4:33 בבוקר

לאייפון אין אפילו את הפונקציות של טלפונים אחרים הרבה יותר זולים, אולי הם צריכים לעבוד על זה במקום לנסות להתמודד עם נינטנדו. רבים ניסו לנצח את נינטנדו בשוק מכשירי כף היד וכולם נכשלו, אפל עם החומרה היקרה שלהם ומנטליות הפריק השליטה לא תשתפר.

דייבאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 06:27

הזמן הראה עד כמה אפל מצליחה לשפוט שווקים מתעוררים ואז להיכנס לשווקים האלה עם 'מכשיר מתאים'. מה שאתה רואה כעת באייפון הוא מכשיר שמטרתו לחנך מחדש את השוק למה ניתן להשתמש במכשיר בכיס שלך. התפתחויות נוספות של המכשיר הן המקום שבו המשחקים נכנסים לדרך. צפה שגירסאות נוספות של המכשיר יכללו זיהוי קולי, חישת תנועה ועם יכולת חיבור ציוד היקפי.

הספלאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 6:54 בבוקר

משחקי אפל ילכו באותה הדרך בה הלך ה- N-Gage-לאורך המחבת

לאייפון אין כרטיס מסך של מנוע המשחקים כך שלעולם לא תהיה לו יכולת לנצח את ה- PSP בהספק גולמי, והוא לעולם לא יהיה מסוגל להדביק את נינטנדו על הדומיננטיות שלה למשחקים פנטסטיים (גימיקים) מכיוון שבגלל זה נינטנדו היא ותמיד הייתה כך דוֹמִינָנטִי.

המחיר של האייפון והאייפוד עדיין גבוה מדי ללא כל דרישות המשחק האלה, בקר, סוללה ראויה, יציאות אחסון מדיה למשחקים, מעבד וידאו, מעבד ליבה וכו 'וכו'
סוני ונינטנדו יהיו מאושרים יותר כאשר מכשירי הדור המוקדם שלהם עדיין טובים וזולים יותר מסגנון אפל הרגיל ביחס למכשירים פונקציונליים שמעריצי אפל מפיקים עליהם כל הזמן.

אדוני אולי זחוח, אבל אתה טיפש להתעסק במשהו שאתה לא יודע עליו כלום.

ג'ימי ג'יימסאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 7:27

אני חושב שתגלה שזה הפאנבויזם ולא הזחוח שמגיע לכל מקום.

האייפון לעולם לא יגע בשוק המשחקים בכף היד (PSP, DS וכו '). זה רעיון נחמד שאפל ונינטנדו יתחתנו אבל זה לעולם לא יקרה. בטח, דברים של תפוחים נראים טוב אבל נינטנדו עשו עבודה טובה למדי בבניית כמה עיצובים איקוניים לאורך השנים לבד. ושיגרו מיאמוטו מנצח את סטיב ג'ובס בכל פעם מחדש על חדשנות עקבית.

נינטנדו בהחלט לא זקוקה לאפל בכל הנוגע ליכולות הטכניות, רק תסתכלו על ה- Wii ו- DS (למרות שהמשחקים במסך מגע כל כך הרבה בשנה שעברה!... אל תספרו לאייפון). כמו כן, עמדתו הנוכחית של אפל בדבר אי פתיחת האייפון לגורמים חיצוניים פירושה שכל התפתחות עבורו נוקשה במקרה הטוב.

בטח, אולי יהיו כמה משחקים שיוצאים לאייפון מתישהו אבל בלי הכפתורים אני לא יכול לראות את מריו מופיע וכמו נחש או מאסטר צ'יף, שכח מזה. אז מה זה משאיר לאייפון כאפליקציה קטלנית? המממ, ממש לא הרבה. וכיצד אפל תספק את המשחקים האלה? להוריד לזיכרון פלאש? אין שוק משחקי יד שנייה שם אז.

אפל צריכה פשוט לדבוק במה שהיא עושה במקום לנסות להיות הכל עבור כל האנשים. האייפון מיועד לצרכן האופנתי. רוב משתמשי העסקים ילכו למקום אחר ואפשר לומר את אותו הדבר לגבי רוב הגיימרים. במילים פשוטות, אנחנו יכולים להשיג משהו טוב פי 100 בפחות כסף.

דניאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 08:08

זו חייבת להיות התחזית הכי מטומטמת וחסרת השכלה ששמעתי עליה. בעבודה בחנות משחקים, אני יכול להגיד לך שה- DS lite מוכרת הרבה יותר יחידות מכל קונסולה אחרת כיום. נינטנדו כמעט מסמרה את קונסולת כף היד שאינה דורשת קהל יעד מכיוון שהיא נעימה לכולם. שום דבר לא יתחרה בזה הרבה זמן.

אבל תסתכל על הצד הבהיר, אפל תהיה גאה שיש לו מעריץ אמיתי. גם אם כולם חושבים שאתה אידיוט, הם אוהבים אותך.

אנדיאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 8:19 בבוקר

עם מכירות Nintendo DS ברחבי העולם של למעלה מ -47 מיליון, אני חושב שהאייפון תמיד ישחק.

אתה גם לא מצליח להזכיר שלא משנה עד כמה החומרה טובה לכל מכונת משחקים, המשחקים שמוכרים אותה. ה- PSP היא המכונה המעולה בהשוואה ל- DS ובכל זאת המשחקים שלה גרועים בהשוואה, ולכן המכירות שלה נמוכות בהרבה מה- DS.

אפל מעולם לא אימצו משחקים, הייתה להם הזדמנות מושלמת כאשר עברו למעבדי אינטל לקחת נתח משמעותי משוק הגיימינג הרחק מהמחשב האישי מכיוון שלגיימרים רבים נמאס מה- Windows ו- Vista. הם כמעט התעלמו מחלק חיוני מדוע אנשים בוחרים מחשב על פני Mac.

ג'וניאומר:

15 באוגוסט 2007 בשעה 11:48

אני מסכים עם ההערה לעיל, הכפתורים יהרסו את הסגנון הכללי של האייפון, למה לנסות להשתלט על הכל, אל תהיי חמודה לאפל, תני לאחרים גם את חלקם ...

לסלי דורלינגאומר:

16 באוגוסט 2007 בשעה 18:38

ובכן, לחלק מאיתנו יש מחשבה קדימה כבר כמה שנים. באמצע שנות ה -50 רכשנו טלוויזיה הקרנה מפלסטיק (Ferranti) עם צפייה בקו מתכוונן וכילד קטן הייתי משוכנע שזה אומר שאוכל לצפות בתוכנית טלוויזיה בערוץ אחר בכל עת לאחר שידור (מכשיר וידיאו מובנה!) ידעתי שהיא הולכת לִקְרוֹת. ואז, בשנת 1981, כשהתחלתי להשתמש ב- Apple II הראשון שלי בבית והייתי צריך להשתמש במחשבים אישיים בעבודה, ניבאתי שכל הבעיות שלי ייפתרו ואני אצטרך להשתמש רק במערכת ההפעלה של מחשב אפל.

עכשיו יש את המהירות של להיות גולש כסף מבלי לרצות תיק מלא טכנולוגיה. כן, אני מצפה לאייפון/מצלמה/אייפוד/משחקי ווידיאו ו- satnav-gps הכל בכף יד אחד. הראש שלי מלא מידע שימושי לכל החיים ואני לא מוכן להעמיס אותו בניסיון לזכור מספר מערכות הפעלה/פרוטוקולי ממשק. עד שיהיה לי הגאדג'ט ה'פשוט 'היחיד שלי שמתחבר בצורה חלקה עם ה- iMac ו- Macbook שלי אני אסתפק מושיט לי את הטלפון הנייד מ'טכנו סון ', שאל את המצלמה הדיגיטלית שלו וערבב והתאים אייפוד של שלי. מעולם לא שיחקתי משחקים בנייד שלי, אבל אם לגאדג'ט האפל שאני רוצה יש משחקים אתה בטוח שהם כנראה יהיו שווים משחק. לפעמים הפשטות מנצחת ולאנחנו, שהיינו תלמידים של 'קטן זה יפה, צורה עוקבת אחר פונקציה ולגורמי הפסולת עדיין יש את האידיאלים שלנו.

בנושא מכונות משחקים מעולם לא הייתי נגן מחשב/משחקי מחשבים/מעריצים אפילו עם בן שהשתמש במחשב/קונסולות משחקים במשך 19 שנים עד שקנה ​​Wii. עכשיו אם רק הגרפיקה בחבילת המשחקים הבסיסית תהיה מתוחכמת כמו הדברים של 'shoot'em up' הייתי מתמכר. סוף סוף מערכת משחקים שבה לא ישבו ועכשיו באמת יכולים לקיים אינטראקציה עם הפעולה וליישם קצת כישורים פיזיים שנלמדו עם השנים. זו הדרך קדימה עבורנו הגמלאים להתאמן בבית, אבל מי בכלל חושב על זה פיתוח המשחקים למאות/אלפינו האזרחים הוותיקים עם ההוצאה הרבה שלנו כּוֹחַ. קערות שטיח מישהו? רק אם זה מוסיף לטון הדעות שלי, כן אני נקבה, אנגלית, תושבת אנגליה וחסידת אפל.

הוגואומר:

23 ביולי 2008 בשעה 16:00

ראשית על אפל לאפשר את כל הקיבולת של ה- Bluetooth, לאפשר שליחת MMS, לתת לאייפון להקליט וידאו... ואז היא יכולה להתחיל לחשוב על דברים אחרים.

ההודעה האחרונה בבלוג

הסיפור הלא ידוע של האייפון
August 20, 2021

הסיפור הלא ידוע של האייפוןלעמית פרד פוגלשטיין יש מאמר נהדר על יצירת האייפון בגיליון החדש של Wired. הוא נכתב במידה רבה על סמך מקורות אנונימיים (לא ה...

פולחן מק האהוב: Archon for iPhone מביא מגע ל- Mac Classic
August 20, 2021

מה זה: Archon Classic היא אפליקציית אייפון שמביאה לאייפון את משחק ה- Mac האהוב עלי אי פעם-בצורה מושלמת. זה בעצם כמו בצורה יוצאת דופן מניצ'ני גרסת ש...

2 דברים שאנחנו שונאים לגבי עולם PC
August 20, 2021

כולנו קוראים עולם ה- PC. זהו השער שלנו למיליוני מאמרים, אלפי ביקורות, הבאנר האדום של הרוטב האדום, ומבחר עצום של דעות על דברים טכנולוגיים שונים. בלי...