סוף היום מחשבות MacBook Air

דני פוליקרפואומר:

16 בינואר 2008 בשעה 10:09

אני מסכים לחלוטין עם כל היתרונות והחסרונות שם וכמוך התלבטתי והתלבטתי עם עצמי מאז ההכרזה אמש GMT.

המחשב הנייד הזה מהמם בהחלט, שלא תבינו אותי לא נכון ודקיקים עד כדי כך, וכמו שמוגזמים ברשימת המקצוענים הוא מתאים למעטפה! וואו, מגניב כן אבל מי באמת ישא את אחד הדברים האלה באחד מאלה?! שחוץ מזה, על מה אפל עוסקת, כן עיצוב וגורם וואו בתקופה האחרונה יותר, אבל מבחינה פרקטית אני חושב המחשב הנייד לא מצליח לספק את מה שאתה באמת רוצה ממנו וזה כל מה שהוא עכשיו אבל קצת יותר אם זה עושה לָחוּשׁ.

כל החסרונות שהיא נושאת עולים בהרבה על הגורם העיצובי של המחשב הנייד. כגון תג המחיר המטופש והמחיר המופרז, הסרת כונן הדיסק והעובדה שהשדרוג לכונן מוצק כרוך בתג מחיר של 800 ₪+.

בסך הכל אני חושב שאפל יצרה מחברת דקה להפליא, אך התפשרה רבות על עיצוב הדבר וניסתה לפתור בעיה עבור משתמשי מחברת שאינה קיימת באמת. והאופן בו אני מסתכל על זה כל שאר המחברות של אפל כבר די דקות בהרבה ממחשבי מחשב אחרים שיש.

קוקיאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 10:26

חייב לומר, אני מסכים עם היעדר יכולת הדיסק הקשיח. אם אייפוד יכול להשיג כונן של 160 ג'יגה -בתים, מדוע האייר לא יכול? זה הבקר היחיד שלי עם מחברת.

לאייר יש את התחושה הזו של "לחכות ל rev b".

טריסטן פיצג'רלדאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 11:28

ה- MacBook Air מדהים ביופיו ומעורר השראה טכנו-תאווה באופן מיידי. האם אני צריך או רוצה להחזיק כזה? אם היה לי כסף לשרוף, כן. במציאות, לא. זה פשוט מוגבל מדי כמחשב נייד ראשי. אני אמשיך להסתכל עליו בהתפעלות, תודה ...

t.loאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 11:52

אותן מחשבות כאן: הדבר הזה אינו שיפור כלל ל- Powerbook שלי בגודל 12 אינץ '. הוא מהיר רק בשוליים, אין לו דיסק קשיח גדול יותר, אין Superdrive פנימי וטביעת הרגל שלו גדולה מדי. מי רוצה רזה? אני רוצה קטן עם הרבה תכונות. בדיוק כמו ה- Powerbook 12 אינץ '. מי צריך מסך גדול יותר? אתה תמיד יכול לצרף מסך ענק במשרד או בבית ולסחוב פחות. או, תן לי צג בגודל 12 אינץ 'ברזולוציה גבוהה יותר. העיניים שלי עדיין טובות. אין ספק שזה לא מתאים לכולם, אבל גם ה- MacBook Air הזה לא. כנראה שאשדרג עכשיו פשוט על ידי הכנסת כונן קשיח גדול יותר ל -12 old הישן שלי ואחכה לשיפור כלשהו ב- MacBook Air כמו לפחות דיסק קשיח גדול יותר.

ברנדן ווסטאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 12:22

“à¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚ ¢ מסגרת ענק סביב המסך. אם אתה מדגיש עד כמה הדבר הזה קטן, אתה לא צריך לבנות אלמנטים עיצוביים שמדגישים כמה אתה ã ¢ â € šÂ¬Ã ¢ â € žÂ ¢ ארזת לתוך אריזה כל כך קטנה? מסגרת של 1 ¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚³ על מסך 13.3à¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚³ זמינה ב- MacBook. איך זה מדגיש בדיוק את הצרכים המקצועיים ושיקולי האחסון? ”

אבל אם היה להם מסגרת דקה במיוחד, קצוות המחשב לא יכלו להגיע לאותו 0.16 אינץ 'המיתולוגי, אתה מבין. דילול הקליפה פירושו שהמסך העדיין-די-מגושם בגודלו-LCD חייב לעצור בעובי מסוים.

עם ה- MacBook, המסגרת הייתה כל כך עבה (אני חושב) בגלל טכנולוגיית הבריח המגנטי המתגלה. עם תואר שני במנהל עסקים, זה בגלל (אני חושב) שהם פשוט לא יכלו לעשות את זה, קפ'ן.

נו-דוזאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 13:00

נראה כי קהל המחשבים הניידים ושולחניים שולטים בדיון בנושא זה. כמישהו שה- MacBook Pro שלו נמצא איתו בדרכים במשך יותר מ -200 יום בשנה, הנה המחשבות שלי:

בפעם האחרונה שנגעתי/החלפתי את הסוללה: אף פעם
כמות הזמן שאני צריך ethernet כדי להתחבר לרשת: מתחת ל -10%
בפעם האחרונה השתמשתי ביותר ממכשיר USB אחד: לעולם לא
בפעם הקודמת חשבתי להוסיף ל- 2GB של זיכרון RAM שה- MPB שלי הגיע איתו: אף פעם
בפעם האחרונה שעשיתי משהו עם תקליטור/DVD על הכביש: אף פעם

מספר הפעמים שהלוואי שהנייד שלי שוקל פי חצי: כל &*^#@$ יום.

מה שנראה שרבים מהעגלונים המוקדמים מבטאים הוא הרצון המייגע יותר ויותר שהמוצרים האלה פשוט יהיו הכל לכל האנשים. "למה זה לא ..." נענה בקלות על ידי: "זה שוקל שלושה ק"ג וזה נכנס למעטפה." כפי ש מישהו שרוצה להפשיט ולהדליק כי אני בעצם נוסע למחייתו, ה- MBA פוגע בי לאן אני חי. נראה כי הודעות המוצר של אפל לא מוציאות אנשים שעבדו בוועדת הגמלים (או Dell או HP או האחרים חברות שעדיין היו מחבירות כונן תקליטונים במחשבים הניידים שלהן אם היו חושבות שמישהו עלול לפספס אותו מהתכונה רשימה).

עֶצֶםאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 14:05

היי, פיט…

כשתקבל את המאסטרים בעיצוב מוצר / הנדסת מכונות וחשמל אולי תוכל להסביר לאפל מעצבים/מהנדסים כיצד להתאים 1.8 HD בעובי 8 מ"מ כאשר גרסה בעובי 5 מ"מ כנראה בקושי מתאימה ולשמור על הדבר רק כדקים. אותו דבר לגבי הלוח.

אין פס רחב נייד? חריצי כרטיסי אקספרס תופסים מקום ומוסיפים למחיר. בנוסף... לכל ספק גדול יש התקן USB רחב.

כיצד לוח המגע של Multi-touch הוא קונטרס? על ידי השוואתו לאייפון תוכלו גם להשוות גלגל הגה של גוקארט לזה של מזראטי. העובדה שיש לו אחת - במקום היגוי חבלים - היא דבר טוב, לא דבר רע.

מהר זה הופך להיות מטלה לקרוא את ההודעות שלך.

אף אחדאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 15:25

אני מסכים עם no-doz. נראה שרוב המתלוננים על מחשב נייד זה מפספסים את הנקודה. כל מטרתו היא להיות רזה וקלילה, תוך שמירה על כמות מפתיעה של פונקציונליות. אה ויפה. ובחזית הזו זה מצליח. אני מודה שלעולם לא אקנה אותו (כמחשב נייד ראשי לפחות: P). הוא לא חזק מספיק לצרכים שלי והמסך קטן מזהה. ובגלל זה יש לי מקבוק פרו. אבל למי שרוצה מחשב נייד קטן וקל ואינו זקוק לכמויות מחשוב מטורפות, הוא מושלם.

דוק חוםאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 15:33

אני מסכים עם נו-דוז במאה אחוז. כמי שחי כמעט על הכביש, ה- MBA הוא בדיוק מה שאני רוצה - מחברת אפל הרבה יותר ניידת שלא התפשרה על המסך או על גודל המקלדת. בנוסף, הוא חזק מספיק כדי להפעיל את מה שאני צריך כשאני נוסע. (את השאר אני יכול להריץ ב- iMac שלי בבית, אפילו באמצעות BTMM אם צריך.)

לאלו מאיתנו הנושאים מחברת כל היום כל יום, משקל וגורם הצורה הם תכונה מרכזית ובאופן אישי אני מוכן לוותר על פונקציונליות מסוימת כדי להשיג אותה. זה השוק שאפל הלכה אחריו עם ה- MBA. אם זה לא מה שאתה מחפש אז נחש מה - יש להם גם שני קווי מוצרים אחרים שעשויים להתאים לך. הם MB ו- MBP. בין שלושת הדגמים צריך להיות משהו שמתאים כמעט לכולם. ברצינות.

אנאוןאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 16:37

"זה עדיין גדול יותר מ- 12 פאוור פוקס." ולא רק קצת יותר גדול. הוא רחב יותר בשני סנטימטרים. בדיוק מדדתי, זה לא יתאים לתיק הנייד שמסתכם בסביבת ה- Powerbook שלי בת הארבע. אני מסכים עם כל הפשרות של האייר (מהירות, יציאות, אני יכול אפילו לחיות עם הסוללה המשולבת.) אבל טביעת הרגל העצומה היא כנראה שובר דילים. המשמעות היא שעוביו ומשקלו של האוויר עוסקים יותר במראה ואז בניידות. היה לי Powerbook אחד אחרי השני ב -15 השנים האחרונות, אבל אני מודאג: אני לא רואה את המכונה הבאה שלי בהרכב של אפל.

אנדרו DKאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 16:56

*תרגע שם, עצם.*

"קלט/פלט סופר מינימלי. מה, FireWire 4 פינים היה מגושם מדי בשבילך? מישהו יגיד לסוני ש- FireWire אינו פועל במחשב נייד אולטרה קומפקטי! "

חשבתי אותו דבר לגבי ה- firewire אבל הבנתי את הסיבה היחידה להכניס יציאת USB הוא מכיוון שלא כל פיסת חומרה מסוגלת אלחוטית, הם היו זקוקים ליציאה חוטית אחת לפחות. מכיוון ש- USB נפוץ בהרבה מ- firewire, אם כי איטי יותר, הם מכניסים אחד. ואתה יודע, אם אוזניות בלוטות 'היו נפוצות, סביר להניח שהן היו עוקרות גם את יציאת השמע.

"אין פס רחב מובנה מובנה. סוג של גורם לכל העניין של ƒÂ ¢ à ¢ â € šÂ¬Ã… â € œAirà¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚ אם אני צריך למצוא נקודה חמה כדי לסלק זאת ”

ברצינות? בעצם הנחת את זה? אתה יודע שאתה יכול להתחבר לאינטרנט באמצעות טלפון עם Bluetooth, נכון... o_O

פאוסטאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 18:30

אתה חושב שיציאת ה- USB הנסתרת & co מגניבה? וואו, לטלוויזיה שלי יש אותו דבר, והיא כמעט בת 4-5 שנים עכשיו. כמה אופנתי וחדש.

כמו שאמרתי בבלוג אחר, צריך לשפר את ה- Macbook Air. העובדה שלאפל יש עצב לא לכלול את Super Drive בחינם עם ה- Macbook Air היא מגוחכת. סביר להניח שלא נזדקק לכוננים כאלה כשהטכנולוגיה מתפתחת, אך לעת עתה אנו עושים זאת, ואני פשוט לא יכול לראות את עצמי אפילו שוקל את הרכישה הזו.

אני אחכה שנה -שנתיים לראות את הדור השני או השלישי של Macbook Air. עד אז אפל אכזבה אותי מאוד.

J נמצא כאןאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 20:52

אתה מכה את הציפורן על הראש.

רזה? מה…
קטן, קל וחסכוני בחשמל? הובה חובה…

עכשיו אם תסלח לי, אני צריך להשליך את האולטרה -לייט המושלם לתוך התרמיל שלי - ה- Panasonic R6 שלי ...

מיכאלאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 21:39

אני לגמרי מסכים. אני לא רוצה MacBook חד פעמי - אני רוצה מחברת MODULAR קטנה וקלת משקל שניתנת לשדרוג.

זהו מחשב יהירות - תרתי משמע. יש לו פחות תכונות מאשר כל שאר ה- MacBook הזמינים כיום. הדבר היחיד שהם "הוסיפו" היה דקיקות.

אני נותן לאפל D+ עבור זה.

לזרוסאומר:

16 בינואר 2008 בשעה 22:14

אף דוז לא צודק. מכונה זו מיועדת ללוחם הכביש המקצועי ולמנכ"ל. נשאתי מחשבים על הכביש מאז ה- Compaq המקורי - הנייד הראשון שלי מ- Apple היה PowerBook 140 - לא בעצם זה היה הניוטון הראשון שלי והמקבוק אייר שייך שם למעלה עם הטובים ביותר אוֹתָם. לא, זה לא תחליף לשולחן העבודה. זה לא היה מיועד לשוק הזה. הוא מיועד לאדם ששולחנו הוא שורה 5, מושב A במטוס בואינג 767. אם אתה מבצע באופן שגרתי שש מדינות בשבוע, זוהי המכונה עבורך.

רצוי חדש 12 אינץ 'אומר:

17 בינואר 2008 בשעה 12:05

בפחדנות: 160 GB + 80GB = 240GB = 3 x 80GB

זה מה שרוב האנשים מכנים שילוש שטח האחסון.

"אני יכול לקנות iPod קלאסי עם כונן קשיח של 160 ג'יגה במחיר של 349 $, לחבר אותו ל- MacBook Air ולהכפיל את נפח האחסון שלו."

עדיין לא מקבל אחד.

אני עדיין מסתדר עם ה- iBook G3 בגודל 12 אינץ 'שלי. אני כן צריך מחשב נייד חדש, וקרוב לוודאי שזה יהיה MacBook Pro עכשיו, אבל אני עומד להחזיק קצת יותר ולראות אם ה- Pro יקבל עדכון עד מרץ.

משתמש mbאומר:

17 בינואר 2008 בשעה 12:46

הרבה יותר תכונות מאשר אייפון, הרבה פחות תכונות מאשר מחשב נייד "אמיתי". המחשב הזה לא בשבילי.

אם אתה חושב שזה בשבילך, שקול זאת: Macbook Air נראתה די מתוקה כשסטיב מחזיק אותה במהלך ההרצאה. וזה ייראה די מתוק בפעם הראשונה שתפזר אותו בסטארבקס. אבל האם זה עדיין ייראה מתוק כשהוא יהפוך לחום, משמיע קולות זחילה ומתחיל להיסגר ללא כל אזהרה?

ה- macbook הלבן שלי לא עשה זאת.

אני אוהב את אפל לכל החיים. אבל אני כבר לא מאמצת מוקדם. בהצלחה.

איאןאומר:

17 בינואר 2008 בשעה 02:33

כמי שמשתמש ב- Powerbook 12 ″ כל יום בכביש ובמטוסים אני רואה את ה- MacBook Air בדיוק מה שאני רוצה.

בכל מקום שאני הולך אליו יש אינטרנט אלחוטי-בית, עבודה, בית קפה ומלונות. יש לי מערכת שימושית או שתיים בבית שתשמש ככוננים אופטיים מרוחקים. 80GB די והותר בשבילי. אם צריך, אוסיף כונן USB זעיר בנפח 120 ג'יגה -בתים.

הגור הזה לא יהיה ספריית התמונות שלי או מערכת הפיתוח של ה- DVD שלי. זה הדברים שלי בדרכים שהם בעיקר מסמכים, מצגות ואולי כמה סרטים שהורדו. המוזיקה שלי נמצאת באייפוד ו/או באייפון שלי.

החיסכון במשקל לבדו יתקבל בברכה אך חיי הסוללה הנוספים יהיו גן עדן.

הסתכלתי גם על הצרכים של הילדים שלי. יש לנו wi-fi בבית והם משתמשים בעיקר ב- Mac שלהם כעת עבור iPod ו- Thumb drive. הפעם האחרונה שילדי האזינו לתקליטור או צפו בסרט ב- Macbook הייתה לפני גיל. הם לא יודעים מהו כבל Firewire ולכן הם לא יחמיצו אותו. אז אני חושב שזהו מוצר נהדר גם לסטודנטים. הוא מכוון לשוק אחר ...

אני חושב שאפל תמכור המון ואנשים אלה יהיו די מרוצים. כל משתמשי החשמל המתלוננים יצטרכו לחכות ל-

theguycalledtomאומר:

17 בינואר 2008 בשעה 03:34

@ פאוסט
הם לא מצפים שתשלם תוספת עבור דיסק אופטי, הם הניחו נכון כי כוננים אופטיים הם נחלת העבר. אל תקנה אחד! אתה לא צריך אחד.

אתה כנראה אחד מאותם אנשים שצרחו רצח כחול כאשר הם לא כללו תקליטון ב- iMac. אולם החלטה זו של אפל היא שהניעה את התעשייה קדימה.

פאוסטאומר:

17 בינואר 2008 בשעה 4:22 בבוקר

@תומס
לא, אתה טועה בקשר לזה. אפילו לא השתמשתי במחשבי אפל בבית כשיצא ה- iMac. עם זאת, כוננים אופטיים בהחלט אינם נחלת העבר עדיין. ל- DVD ולצאצאיו נותרו עוד כמה שנים.

אל תקפוץ מהצוק עם שאר הלמינגים עדיין, בסדר? אני לגמרי מוכן להפסקת כוננים אופטיים, ועם הזמן הם יהיו, אבל נכון לעכשיו, אם אני בחדר במלון משהו לעבודה ואין לי מחשב אחר בקרבת מקום, אני רוצה להיות מסוגל להוציא נסיעה מבלי לשלם 99 $ לאחד.

crosswiredmindאומר:

17 בינואר 2008 בשעה 16:03

כשראיתי את האוויר אמרתי - אה, זה בסדר. כשהראיתי את זה לאשתי הלא חנונית היא רירשה ריר. המחשבה שיש מחשב נייד מק שהיא יכולה בקלות להסתובב איתו הייתה להיט ענק. היא שלחה בדוא"ל לחבריה שנוסעים להראות להם.

אולי האנשים שמפרסמים בפורומים של Mac אינם המטרה הדמוגרפית.

מאט וולנראומר:

17 בינואר 2008 בשעה 17:31

כן, לא האמנתי כשראיתי שיש לו מסך בגודל 13.3 אינץ '. אני עדיין אוהב את הגודל (לא את המשקל) של ה- PowerBook שלי בגודל 12 אינץ '. יש לו מקלדת בגודל מלא אז אני לא יכול להבין למה הם מתעקשים שהמסך בגודל 13.3 אינץ 'הוא' רגיל '. המסך בגודל 12 אינץ 'מתאים לרוב העבודה הניידת, ובסופו של דבר, מרחבי Leopard מפצים על שטח המסך המופחת.

דאג ס.אומר:

17 בינואר 2008 בשעה 21:11

כמי שהיה סקפטי לגבי האוויר בהתחלה, אני דווקא שמח לשמוע מכל כך הרבה אנשים שחושבים אחרת, שאומרים שזה בדיוק מה שהם רוצים. גם אני בעל מניות של APPL, אז מקווה שמעל לכל שהאייר תמכור כמו מטורף.

אני מניח שאני רואה בדקיקות האוויר שיפור מצטבר ולא הישג מרכזי מכיוון שהמשקל שלי 5 ק"ג. MacBook Pro לא נראה כל כך כבד מלכתחילה (ואני לא גדול או חזק במיוחד). 'כמובן, אני זוכר מתי מחשבים ניידים היו גדולים וכבדים מזה. אז אני לא יכול לדמיין שהאוויר במשקל 3 ק"ג. ורזה של סנטימטר סנטימטר תשנה את חיי עד כדי כך.

אולי הטייק ההגיוני ביותר באוויר שראיתי מגיע מאת הרב גרינברג ב- CNBC, שיכול למעשה להיות הגיוני כאשר הוא לא צועקים ומתווכחים, בחיקוי הבוס שלו ג'ים קרמר: אפשר להסתכל על כמה מהתכונות שהאוויר מציג - ה- multitouch לוח העקיבה, הכונן הקשיח של מצב מוצק, הסוללה שאורכת זמן רב יותר-כתצוגה מקדימה של מה שיקרה ליד ה- MacBook ו- MacBook Pro שורות.

גרגאומר:

18 בינואר 2008 בשעה 01:03

אין ספק שמדובר במכונה יפה. אבל רק הסתכלתי באתר התפוחים בהונג קונג, והתאמנתי בערך באותו מחיר כמו האוויר שיכולתי לקנות iMac, Apple TV ו- iPod touch.

אם באמת הייתי צריך חנות ניידת והלכתי לחנות בהונג קונג עם כסף לאוויר, יכולתי באמצעות iBook, iPod touch, iPod classic ו- Apple TV במחיר של אוויר.

אני אשמח לקנות אחד, אבל זה פשוט עולה יותר מדי. איזו בושה. עם כל אלה שהגיעו באמת מכונות בעלות נמוכה (אך מעוצבות בצורה גרועה), מדוע תפוח לא יכול להביא גם משהו פשוט ומעוצב להפליא שאנשים באמת צריכים? מה עם שוק החינוך?

אולי כולנו צריכים להחרים את ה- Macbook Air- אין ספק שזה המחשב היפה ביותר שיוצר אי פעם, אבל למה אנחנו מקבלים מוצרים כלשהם במחיר מופקע כל הזמן?

רזמאסוןאומר:

18 בינואר 2008 בשעה 4:16 בבוקר

בכנות, אני חושב שזו עוד דוגמה לכך שאפל לוקחת סיכון הקשור לעיצוב כדי לעודד שינוי באורח החיים אצל לקוחותיה, בדומה לנטישת הכונן התקליטוני לפני עשר שנים. אתה קונה תחנת בסיס אלחוטית של אפל (יש להם עכשיו כל מיני סוגים, לא? די מבלבל), אתה קונה MacBook Air, ואתה מוזמן ללכת למקום מגוריך. כך לא כולם אוהבים את הטכנולוגיה שלהם, אבל אני חושב שזה חלק מהאסטרטגיה של אפל.

דִמיוֹנִיאומר:

18 בינואר 2008 בשעה 4:35 בבוקר

אני קורא לשטויות על הקמצנות. לאחר ששיחקו איתו בדוכן אפל ברור שהוא גם דק וגם קל יותר. זה הרבה יותר נייד. יש לי Powerbook G4 בגודל 12 אינץ '(שאני אוהב) מכונה זו עושה את כל מה שאני משתמשת לו ב- PB, והרבה יותר קל לשאת ולתפוס (למרות ש"טביעת הרגל "הכוללת מעט גדולה יותר - אך שום דבר לא יפגע לרעה כל דבר). ה- PB שלי מרגיש הרבה יותר מגושם - כי זה כן. האוויר דומה מאוד לטיפול בספר או במגזין. בֶּאֱמֶת.

קשה להאמין ש (למעט אלה שרוצים מסך גדול יותר) כל האנשים שמסתובבים עם MacWorld עם מחשבים ניידים לא ירצו להשתמש במכונה זו. אני לא רואה כונני firewire מחוברים למכונות שלהם, והם גם לא מחוברים לאינטרנט באמצעות חוט Ethernet.

האם הייתה צריכה להיות אופציה ל- HD גדול יותר? כן. אבל הסתדרתי מצוין עם ה -60 ג'יגה -בתים ב- PB שלי. האם זה היה טוב יותר אם היה בנוי פס רחב אלחוטי? כן. אך האם זה גורע מהערך הכולל והתועלת של המכונה? לא. הדאגה הגדולה ביותר שלי הייתה עם המהירות שלה (HD ומעבד). בהתבסס על הבדיקות הלא מדעיות שלי, לא היה פיגור או איטיות. האם אוכל לשחק משחקים כבדים או לעשות פוטושופ טוב? לא, אבל גם אני לא יכולתי על ה- PB שלי.

הרבה דיונים כאן ובכמה אתרים אחרים מזכירים לי את המחשבות המוקדמות על ה- iPod Nano. אני קורא לך ללכת, לראות, לגעת ולהרים אחת, ואז לראות איך אתה מרגיש.

AppleSlutאומר:

18 בינואר 2008 בשעה 06:13

שוק המטרה של אייר חייב להיות No-Doz-נוסעי העסקים שרוצים את המחשב הנייד הקל ביותר האפשרי ויכולים למחוק את העלות המקוממת. בעיני, המשתמש הביתי הבסיסי, זה לא מתקרב לספק את הצרכים שלי. כמו ללכת למועדון החשפנות - זה תחליף יקר שגורם לך לרצות את הדבר האמיתי עוד יותר... ואת הכסף שלך בחזרה.

בונסאומר:

18 בינואר 2008 בשעה 18:50

סטיבן שלו הייתה צריכה לקרוא ל- MacBook Air ה- Apple Cube Flat, Take 2.

אני גם רוצה, ואמתין, ל- MacBook משודרג של 12 אינץ 'להחליף את ה- MacBook G4 בגודל 12 אינץ' שלי המרוצף יחד עם נייר דבק וחוט פתיחה.

מר רוברטואומר:

23 בינואר 2008 בשעה 17:07

MacBook Air נראה כמה צעדים אחורה מה- Powerbook בגודל 12 אינץ '. מה שאני אוהב ב- Powerbook בגודל 12 אינץ 'הוא שבעצם מדובר במכונת שולחן עבודה קטנה שתוכל לקחת גם איתך. עם המחסור ב- Firewire (לאתחול ממנו) אין שום סיכוי שה- MacBook Air יכול להתקרב לביצועי שולחן העבודה.

בחייך. אתה מתכוון שאחרי 3 שנים והמעבר לגורמי הצורה הקטנים יותר של אינטל, אפל עדיין לא יכולה להפוך את ה- Powerbook 12 אינץ 'לקל יותר מבלי לאבד את כל התכונות שלו? או מה דעתך לשמור על אותו גורם צורה אבל להוציא את כל היציאות - אני בטוח שהוא יהיה קל ודק יותר מהמקבוק אייר אז.

לא משנה מה הדבר הזה, זה לא מחברת משנה או תחליף בגודל 12 אינץ '. הייתי מדמיין של- Powerbook 12 אינץ 'משנת 2008 יהיה האומץ של ה- Mac Mini באותו גורם צורה.

מר רוברטואומר:

23 בינואר 2008 בשעה 17:10

אה, עוד משהו: ביום שמישהו יעשה עכבר בלוטות 'נצמד ואוזניות Bluetooth באיכות*, הייתי שוקל להשתמש בציוד היקפי של Bluetooth.

*ב"היי-פי "התכוונתי ל"היי-פי אמיתי", לא ל"הייפ-אייפ "שזה רק הי-פי כי סטיב ג'ובס אמר שזה/היה. ב"אוזניות Hi-Fi Bluetooth "התכוונתי למשהו שמתקרב ל- Grado SR60, לא לאיזה פלסטיק דקיק מתוצרת Philips או Creative.

מואומר:

23 בינואר 2008 בשעה 20:14

דבר ראשון, אנחנו כבר לא צריכים כונן אופטי, מתי הייתה הפעם האחרונה שבה השתמשת בו? 2, 80 הופעות מספיקות, אם אתה צריך יותר, כנראה שכבר יש לך HD חיצוני בבית שלך, נכון? האם אתה בטוח שיש לך נמר או שאתה מתכנן להשיג אותו, אהבת את אפליקציית מכונת הזמן נכון? אז כנראה שאם אין לך HD נצחי תקבל אחד בקרוב. שלישית, אתה חושב ש -1.6 GHz הוא מספיק, אלא אם כן אתה תמיד עובד עם פוטושופ, חיתוך סופי.. וכו '

Blackmeout08אומר:

16 באפריל 2011 בשעה 07:20

הקלאסיקה הולכת להיות הקלאסיקה זה אחד הרכבים הטובים בכל הזמנים! אם אשים את ההגה על הרכב הזה, ארגיש כאילו חייתי את חיי. בין אם המחיר שלה, הביצועים הכוללים כמו גם המגע הפנימי של הרכב הזה מעולה! הטוב שבטוב, אם אתה מתכנן לרכוש רכב מהסוג הזה, לך על החיה הזו.

ההודעה האחרונה בבלוג

כדור הארץ לוול סטריט: אפל תמיד ממעיטה בהנחיות
August 20, 2021

עדכון: מניית אפל נענשת בגלל חששות לבריאותו של סטיב ג'ובס, בנוסף להנחיות זהירות של החברה בנוגע לרבעון הרביעי. ג'ובס לא השתתף בשיחת הרווחים, וגרם לאנ...

אתה מסובב אותי נכון, אפל
August 20, 2021

לאחר ההודעות מאתמול מאת אפל, התפרסמו התהפוכות הרגילות של אנליסטים ועיתונאים שונים. לאחר מכן באה תגובה לתגובה, כאשר חלק מהצדדים הציעו זאת שלילינִרגָ...

MacBook 'ללא פרו'. האם אפל מייעלת את טווח המחשבים הניידים שלה?
August 20, 2021

פרוצ'יטואומר:16 בספטמבר 2008 בשעה 02:26חשבתי על זה מאז המאמר שלך על קו הטשטוש ששימש בעבר להפרדה בין המחשבים הניידים המקצוענים של אפל לבין אלה הרגיל...