IPod rikkus meie heli, ütleb Metallica

csbmonkeyütleb:

29. september 2008, kell 17:27

Nad ei vajanud iPodi Apple'i abi nende heli "rikkumiseks". Helitehnikud ja plaadifirmad rikkusid selle ülekonstrueeritud valjusega. See on oluliselt keerulisem küsimus kui „iPod rikkus meie heli!” Muidugi on see Metallica ja nad armastavad nii asjade üle viriseda.

ballpeinütleb:

29. september 2008, kell 17:36

Süüdistada iPodi halba tehnikat on härjakoormus. Hästi kavandatud muusika kõlab hästi erinevates seadmetes, sõltumata nende truudusest. Keegi pole kunagi kuulanud The White Albumit, Dark Side of the Moon'i, Thrillerit ega Ride the Välk iPodis ja ütles: „Oh mees, see kõlab hästi, aga ma soovin, et nad saaksid selle nende jaoks uuesti selgeks kõrvaklapid ”.

"Valjususe sõjad", nagu neile viidatakse, on rohkem seotud FM -raadio ja klubi taasesitamisega, siis teevad nad iPode. Eelmised põlvkonnad muusikasõpru on nautinud muusikat 8-rajal, AM-raadio ja kassett. Väita, et iPod on rohkem lo-fi kui ükski neist meediatest, on naeruväärne.

John Wrightütleb:

29. september 2008, kell 17.40

Absoluutne prügi. Esiteks, kui on truudusprobleem, on see kõrvaklappidega, mitte iPodiga. Kasutan oma iPodiga Shure kõrgetasemelisi kõrvaklappe ja need ei kõla halvemini kui minu AKG stuudiotelefonid. Teiseks, iPodid mängivad kõike, mida te neile mängida annate; madala kvaliteediga mp3 või kvaliteetne Apple Lossless ja kõik vahepealne. Metallica peaks kampaaniat pidama mp3 -de või salvestuste vastu, mis on väiksemad kui teatud bitikiirus, mitte iPod.

haleütleb:

29. september 2008, kell 17.44

Metallica ei tohiks üldse süda olla!
Rikutud heli? Kui mul oleks kodus kõrgekvaliteediline hi-fi-masin, ostaksin vinüül-oder-CD-sid, kuid kuulan iTunes'is ostetud muusikat iOpeli (see on auto) iPodist ja ma ei saaks sellest vähem hoolida !!!
iTunes muutis muusika tarbimise viisi - periode.

Guntisütleb:

29. september 2008, kell 19.03

Kuidas optimeerida heli esitamiseks „iPodide suhteliselt madala täpsusega kõrvaklappidel”? Tehes selle võimalikult valjuks? Aga kes "optimeerib" seda sellise taasesituse jaoks? Helitehnikud nendes suurtes salvestusstuudiotes? Miks ei saa Metallica kutid paluda neil inseneridel oma salvestusi heade kõrvaklappide jaoks optimeerida ja muusikat nautida?

gütleb:

29. september 2008, kell 19:14

Jah, madala täpsusega iPodi kõrvaklapid on absoluutselt süüdi, kuna need asendasid kassette, autoraadioid ja Walkmane, mis kõik pakkusid kvaliteetseid helielamusi.

Martijnütleb:

29. september 2008, kell 19:27

Naljakas on see, et enamik 70ndatel tehtud salvestusi (Pink Floyd, Keith Jarretsi “Könn Concert” on parimad kõlavad CD -d. Siiski on üks mõte. Kui olete kunagi kuulanud laualt lõikamata salvestist, enne kui see on cd -le vormistatud, kõlab see sama hästi ja värskelt kui 70ndate Pink Floydi salvestis.

Ma süüdistan meisterdamist detailide kadumises ja turundajate kurjuses, kes arvasid, et heli taasesitamiseks piisab 16 bitist, nii et 74 minutit võiks olla väikese plaadi peale surutud.

Oi, ja ma isegi kuulsin, kuidas Mick Jagger laulis neid vokaale oma rumalal monokellaraadios, nii et ma arvan, et sa pole kunagi tähelepanu pööranud ;-)

Steveütleb:

29. september 2008, kell 20.43

Metallica viimane töö on suurepärane. Ma armastan ka oma iPodi, errr, helid on suurepärased, kui te ei kasuta Apple'i üsna nõtkeid kõrvaklappe. Nii et ma käisin eelmisel aastal Wallmartis ja ostsin need lahedad kõrvaklapid. Helid on nüüd fantastilised. Ilmselge tõesti.. :-)

"Roostes rokkarid"? lol
Love Metallica - armastan Apple'i. Ei poolda!! ; lk

lemmikloomütleb:

29. september 2008, kell 20.43

Kuulasin klassikalist ja läksin üle ülemineku analoogilt digitaalsele. Enne tootmist masseeritakse tugevalt analoogi, kuna LP -de ja lindi jaoks on vajalik tasakaalustus. Salvestusinsenerid. esmalt läksid nende instinkt, mis tekkis analoogi all ja sellest tulenev heli oli digitaalselt kehv. Võib -olla elavad nad minevikus ega loobu sisseehitatud halbadest harjumustest. Või kui teie äri läheb teie toodetud prügi tõttu alla, siis süüdistate hoopis teist meest.

Stevewütleb:

29. september 2008, kell 21:46

Probleem on halvas juhtimises. Valdav enamus kaasaegsest muusikast on CD -l lihtsalt liiga vali.

Metallica plaatidel on alati olnud halva kvaliteediga heli. Neil on ainult kaks plaati, mis minu arvates on hea kõlaga (Ride the Lightning ja Black album). Ülejäänud kõlavad kohutavalt, kõige hullem on And Justice for All. Master of Puppets kõlab tasaselt. Nende debüütalbumile ei antud aega ega rahalist tuge suurepärase heli saamiseks, kuid nagu paljudel „toodetud” plaatidel, säilitab see palju tuld. Kogu kehva toodangu tõttu on seda tore kuulata.

Justinütleb:

29. september 2008, kell 23.59

See on seal üsna sensatsiooniline pealkiri, arvestades, et Metallica pole iPodi või oma albumi heli kohta midagi öelnud. Artiklis on isegi kirjas, et nad ei kommenteerinud. Üritate lihtsalt siia liiklust saada, väites, et Metallica on järjekordse tehnoloogia peale vihane. Ja inimesed, kes ei viitsi RTFA -ga tegeleda, hüppavad sellele vagunile rohkem kui hea meelega.

Olen nõus, et album on halvasti hallatud ja käimasolev valjusõda läheb käest ära, kuid ärge minge tegeledes sellega, et meelitada Internetti vihkav Metallica üle ja viskama neile lihatüki, et see jõhkralt rebida. See on väga halb "ajakirjandus".

Kindral-lugejaütleb:

30. septembril 2008 kell 12:03

Metallica peab seisma jääma. Kui nad ei taha, et seal muusikat avaldataks. kirjutage alla avaldamislepingule. Vahemärkusena: olen üllatunud, et neil on pärast Napsteri juhtumit fännibaas. Ma ei ole sellest kuupäevast alates kuulanud ega ostnud midagi, mida crap-tallica on tootnud, heaks kiitnud või reklaaminud.
Lihtsalt minu röökimine. võta kuidas tahad.

Taevasütleb:

30. septembril 2008 kell 1:11

8 bitti, 22 kHz, mono, WAV. See oli 1990. aastal areneva CDROM-põhise multimeedia standard. See oli kõik, mida esimesed arvutid said hakkama ilma lagunemata. Jah, see kõlas kohutavalt, kuni väikeettevõte nimega Waves leiutas tarkvara piiraja nimega L1, mis suudaks heli sobitada nende kaheksa bitti. See oli 90ndate alguses tohutu paranemine, kuid kahjuks määratles see tehnika standardid, mis arvutitehnoloogia arenedes ei kadunud kunagi. Waves on täna kuni L3, koos mitmete konkurentidega, kes pakuvad sarnaseid tooteid digitaalsete salvestusstuudiote jaoks.

Nii et Metallica röövimine Apple'i vastu on vale. Ma arvan, et nad teavad paremini, nad on tööstuses ja kõik. Kuid nende jaoks on hea poliitika järgida nähtavat sihtmärki nagu Apple, lootes, et Apple saab survestada muudatuste evangeliseerimiseks kogu tööstuses.

Selle väärtuseks muutuvad sellised tööriistad nagu Waves L3 kogu aeg paremaks, nii et võib -olla saame järgmise paari aasta jooksul oma muusika valju ja selgeks teha.

CGütleb:

30. septembril 2008 kell 1:22

Vau, rääkige eksitavast vastusest sellele artiklile. Kui oleksite viitsinud artiklit lugeda, oleksite leidnud rea, mis ütleb:

"Metallica ja albumi produtsent Rick Rubin keeldusid kommentaaridest."

Need "fännid" kisuvad ja hädaldavad. Fakt on see, et enne albumi ostmist on seal palju kohti, kus seda kuulata. Kui sulle ei meeldi see, kuidas see kõlab, ÄRA OSTA seda! Ma tean, milline uudne mõiste, kuid tänapäeva ühiskonnas ei saa te tervet mõistust kasutades endale tähelepanu juhtida. Peate seda tegema, astudes välja ja nutma millegi pärast. See on nagu Kia ostmine ja näkkamine, sest see ei sõida nagu Bentley. Anna paus!

Pealegi, kui olete audiofiil, siis kas te kaebate WTF -i iPodist tuleva heli üle ???

Ilgazütleb:

30. september 2008, kell 12:29

Vean kihla, et Depeche Mode'i fännidel on sellel teemal palju öelda :)

See valdab inseneride valikut ning CD -del ja AAC -l (eriti AAC -l, mille juured on Dolby/Movies'il) on väga hea dünaamiline ulatus. Protsessi, mida nad rakendavad, nimetatakse tihendamiseks (ei ole seotud mp3 ega aac -ga), mis tähendab helitugevuse maksimeerimist kogu loo ulatuses. Seda teevad telejaamad reklaamide edastamise ajal, see pole „valjem”, vaid „võrdselt vali”.

Rubin armastab kapteniga mängida ja isegi pärast eelmise albumi trummikõla katastroofi (protokollidega mängimine) nõuab ta selle hoidmist. Radioheadi fännid saavad selliste trikkidega hakkama, Metallica on “vana kooli” bänd.

Slayer ei luba teda :)

Douggütleb:

30. september 2008, kell 13:04

Selle teema võttis tegelikult paar ööd tagasi lahti riiklik aussie raadiojaam Triple J. Ilmselt oli lugu selline, et inimesed ostsid plaadi, arvasid, et see kõlab tasaselt (kuid on vastuvõetav), seejärel kuulsid sama muusikat uusim Guitar Hero ja olid üllatunud, kui rikkalik ja selge heli oli ning kui palju üksikasjalikumat heli. Nagu DJ -d ütlesid, "see on nagu kogu bänd oleks läbi moonutuspedaali".

Nad süüdistasid seda originaalsetes helisalvestistes, kes üritasid kunstlikult liiga palju helitugevust luua, lihtsalt taset tõstes. Seejärel oli mikser, kes võttis salvestused vastu selle massiivse helilainega, nii palju, et see CD -le mahutada (80ndate tehnika, tere!), Nii et see mõjutas heli. Vahepeal kommenteeris bänd ilmselt, et see kõlas neile hästi ...

Selles pole süüdi iPodid ega mõni muu digitaalne muusikakandja. Osaliselt oleme meie kui tarbijate süü selles, et oleme aeglaselt loobunud oma armastusest vananenud tehnoloogia vastu... CDd olid juba ammu ületatud kui muusikakandjad, kuid siiski on nad siiani kõige populaarsem viis muusika levitamiseks kaubanduslikult. Ka meediamängijate turundus jagab osa süüd... jah, 120 GB iPod mahutab hojillioni lugusid, igaüks 3 MB, kuid kui saate ohverdades vähem kui hojillioni, saab teie muusikaseade hakkama peaaegu kõigi kõrgeima täpsusega digitaalsalvestistega. Väikesed võimalused ei ole meid enam kägistanud, nii et miks mitte kasutada digitaalset levitamist, et pakkuda paremat helikvaliteeti?

Jalgratturid ja boganid on ainsad, kes Metallicat igatahes kuulavad.

AttKütleb:

30. septembril 2008 kell 13.40

Kuigi ma arvan, et “Death Magnetic” sisaldab parimat materjali, mida need tüübid on pärast Blacki albumit välja löönud, kõlab CD ise täieliku jamana! VÄGA üle surutud! Ma mõtlen, et kui löök ja lõks tabas, tõmmatakse kõik kitarrid ja bass tagasi, kuna sellel CD -l on palju piiranguid. Ja seda kõike enne, kui asi muudetakse andmeteks tihendatud failiks, nii et muidugi kõlab see iPodis halvemini! On kurb, et meisterlikud insenerid lasevad klientidel helikvaliteedist lähtuda nauditava kuulamise asemel pelgalt valjusest ...

DPMütleb:

1. oktoober 2008, kell 02.53

See on kõige hullem pealkiri, mida ma olen näinud, VÄGA SENSATIONALIST!
Tulge poisid, lugege LOLLAT ARTIKKELT!! Nagu mõned on märkinud (väga vähesed), pole Metallica midagi öelnud, lihtsalt fännid kurdavad. Rushi aururajadel olid samad probleemid ja seda kritiseeriti kõrgelt. Valjusussõda on kestnud juba aastaid ja see ei jää viimaseks valjuhäälsetest albumitest. Igaüks vastutab praeguse muusika valjuse eest, muusikuna ja helipojana on mul probleemist väike ülevaade, A&R -i inimesed ei taha DEMO -d kuulata mis ei kõla nii valjult ega isegi professionaalselt kui kaubanduslikult toodetud lugu, teisest küljest aga sessioonidel kasutatavad kompressorid ja piirajad petavad muusikuid stuudio, kus on suurepärased monitorid (kõlarid), et nad arvavad, et nad kõlavad tohutult, ja siis on nad pettunud, kui nad ei kuule oma CD -l sama tulemust. paneb produtsentide ja bändi survel meisterdavaid insenere loo helitugevust tõstma, et nad saaksid konkureerida raadios, millel on oma kompressorid eetrisse.
IPod suudab esitada hulgaliselt kokkusurutud või tihendamata faile. Kui kasutate iPodi, soovite kaasaskantavust ja võimsust. Praeguse võimsusega saate kasutada MP3- või AAC -vormingus parimat pakkimiskvaliteeti ning teil on endiselt palju ruumi paljude albumite jaoks. IPod on suurepärane leiutis ja aitab kaasa muusikatööstusele, sama mis Apple, see on lihtsalt halb äri ja kitsad mõtted, mis takistavad muusika loomist ja kuulamist.

narkarütleb:

1. oktoober 2008, kell 9.36

On väga kurb näha Cult Of Maci kirjanikku ütlemas, et Metallica ütles iPodi kohta midagi.

Esiteks pole härra Bob Ludwigil Metallicaga mingit pistmist.

Teiseks, Metallica ei öelnud midagi plaadiheli kvaliteedi ega isegi iPodide või muude selliste asjade kohta.

Loodan, et parandate selle artikli, kuna olete sellega ühte asja teinud: SA VALESDAD

Leidsite ja panite sõnu teisele suhu. Kui kavatsete siin jätkata valede ja sensuaalsete artiklite kirjutamist, tehke seda parem isiklikult ajaveeb (kui teil on see), mitte CULT OF MAC, sest te kahjustate selle suurepärase pildi ja mainet blogi.

Peale selle leiutate Metallica kohta midagi ja kasutate seda nende vastu oma iPodi kaitsmiseks. Mul on 7 iPodi ja IMO ei ole need parima kvaliteediga kõlarid, mitte halvimad, mitte parimad. Olen teiega täiesti nõus, et see muutis viisi, kuidas me muusikat kuulame.

Kokkuvõtteks, leiutasite midagi, et demostreerida, kui palju armastust teie iPodile ja selle helikvaliteedile saite.

Üks asi on KULTUUR ja teine ​​FUNDAMENTALISM.

Vabandan oma inglise keele pärast, see pole mu emakeel.

MacBoreütleb:

1. oktoober 2008, kell 16:48

Sellel pole midagi pistmist iPodiga, kuid kõik on seotud raadio esitamisega. Mida tihendatud heli, seda rohkem saate raadiost kuulda. Süüdista plaadifirmasid selles, et nad kaptenfirmadele käskisid selle maksimumini suruda. Heli moonutab kõiki seadmeid, isegi iPode.
Igatahes ei teatanud Wired sellest 2004. aastal?
http://www.wired.com/wired/arc

Uusim blogipostitus

Kuulake The CultCasti, Cult of Maci ülilõbusat Apple'i podcasti
September 10, 2021

CultCast: Parim Apple'i podcast, mida kuulete terve nädalaHankige oma Apple'i uudised lihtsal ja lõbusal viisil, kasutades ametlikku podcasti Maci ...

Gerberi mitme tööriista pakid Kaamera-telefoni statiiv
September 10, 2021

Gerberi mitme tööriista pakid Kaamera-telefoni statiivKaamera-telefoni alus ja pudeliavaja. Mida veel vaja oleks?Just siis, kui arvasite, et taskus...

Vaadake seda puhast interaktiivset luupi Apple'i uuel iPadi lehel
September 10, 2021

Vaadake seda puhast interaktiivset luupi Apple'i uuel iPadi lehelNagu prooviks stereot demonstreerida mono -teleri kõlari kaudu või näidataks värvi...