Το Ισραήλ ζητά από την Apple να τραβήξει την εφαρμογή Intifada iPhone

Γιόσεφλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 12:24 π.μ

Είμαι Ισραηλινός, μένω στην Ιερουσαλήμ και είμαι χρήστης mac. Θα εκτιμούσα πολύ το κάλεσμα στον πόλεμο εναντίον της χώρας μου, εναντίον του λαού μου και εναντίον me BTW - ανεξάρτητα από το τι πιστεύει κανείς - μην περνάτε από τις συσκευές Apple που μου αρέσουν και χρήση.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 12:35 π.μ

Γεια, είναι αυτός ο χαρακτήρας ktula πραγματικά τόσο ηλίθιος; Το Ισραήλ πήρε τη γη νικώντας τους Ιορδανούς που επιτέθηκαν στο Ισραήλ και έχασαν. Η γη δεν είχε κλαπεί καθώς οι Παλαιστίνιοι δεν την κατείχαν ποτέ από την πρώτη θέση και ο Ιορδάνης δεν την θέλει πίσω γιατί περιέχει Παλαιστίνιους.
Είναι πραγματικά οι ηλίθιοι τόσο ηλίθιοι ώστε να κάνουν μια τρίτη εξέγερση μετά το ξυλοδαρμό τους δύο τελευταίους; Είναι πραγματικά τόσο αργά μαθητές;

Ρόμπερτ Προύιτλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 1:25 π.μ

Ξέρετε, αυτά τα πολιτικά φορτισμένα θέματα είναι χάλια για να τα διαβάσετε εδώ. Νικόλ, εκτιμώ ότι απολαμβάνεις τα κοινωνικά θέματα, αλλά όπως ρώτησα με παρόμοια διαμάχη που σχετίζεται με τις εφαρμογές υπέρ/ κατά των ομοφυλοφίλων... πρέπει να αναρτηθούν εδώ; Είμαι υπέρ του Ισραήλ και θα το υπερασπιστώ. Το σχόλιό μου για υποστήριξη μπορεί να προκαλέσει αντιπαράθεση μόνο με φιλοπαλαιστινιακό δικαίωμα; Τελικό αποτέλεσμα, διαιρείτε το κοινό σας και αντί να σας ενώνει η αγάπη για τον Mac, θυμώνουμε ο ένας τον άλλον και φεύγουμε. Σταμάτησα να διαβάζω gizmodo επειδή είναι asshats αλλά κυρίως επειδή είναι τόσο πολιτικά λοξά. Ας μην το φέρουμε εδώ.

Νικόλλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 3:30 π.μ

Σκληρή κλήση. Είναι σίγουρα είδηση ​​- ένας υπουργός που ζητά την ανάκληση μιας εφαρμογής, ανεξάρτητα από τη χώρα από την οποία κατάγεται - έτσι αξίζει μια δημοσίευση.

Επίσης, για μένα το συναρπαστικό είναι ότι μια τόσο σημαντική αμερικανική εταιρεία (δεύτερη μεγαλύτερη μετοχή μόνο πίσω από την Exxon) με τεράστια κατοχή στην παγκόσμια φαντασία εγκρίνει εφαρμογές που * σαφώς * έχουν τεράστια πολιτική χρέωση (ανεξάρτητα από τη γνώμη σας για το ζήτημα) αναφέροντας.

Τα χιλιόμετρα σας μπορεί να διαφέρουν και με ενδιαφέρει να ακούσω αν περισσότεροι αναγνώστες έχουν την ίδια άποψη, αλλά είμαστε Cult of Mac, οπότε είναι απόλυτα δίκαιο παιχνίδι…

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 3:56 π.μ

Δεδομένου ότι η κατανόησή σας για την ιστορία είναι προφανώς πολύ ελλιπής, επιτρέψτε μου να σας διδάξω. Το 1967, το Ισραήλ ξεκίνησε έναν προληπτικό πόλεμο εναντίον των περισσότερων γειτόνων του, συμπεριλαμβανομένης της Ιορδανίας, και το τελικό αποτέλεσμα αυτού του πολέμου ήταν η απόκτηση της Δυτικής Όχθης, της Γάζας, της χερσονήσου του Σινά και του ightψους του Γκολάν. Αλλά ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο επιτιθέμενος, το διεθνές δίκαιο - το οποίο δεν φαίνεται να έχετε ιδέα - δεν επιτρέπει την απόκτηση γης με τη βία. --Μουν - εξακολουθώ να είμαι - 100% σωστός ότι ο Ισραηλινός υπουργός ζει σε κλεμμένα εδάφη, είτε σας αρέσει είτε όχι.

Δεν διαβάζω αραβικά - και είμαι σίγουρος ότι δεν το διαβάζετε - οπότε δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτή η αραβική εφαρμογή. Λοιπόν, γιατί όλα τα hoopla σχετικά με αυτήν την εφαρμογή που και οι δύο από εμάς προφανώς δεν έχουμε ιδέα.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 3:59 π.μ

Είναι ένα κάλεσμα αντίστασης κατά της κατοχής ένα κάλεσμα κατά της χώρας σας, εναντίον του λαού σας και εναντίον σας; Εάν είστε ένας από εκείνους τους εποίκους που δεν έχουν καμία επιχείρηση να ζουν σε κλεμμένη γη, μπορεί να σας αντισταθούν.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 4:13 π.μ

Χειροκροτώ τη Νικόλ για το ιστολόγιο για αυτές τις ειδήσεις, καθώς αυτό σχετίζεται με την Apple. Άλλωστε, το Cult of Mac υποτίθεται ότι μεταφέρει ειδήσεις που σχετίζονται με την Apple και τα προϊόντα της, όχι;

Δεν είμαι ούτε υπέρ του Ισραήλ ούτε υπέρ της Παλαιστίνης. Ωστόσο, είμαι υπέρ της δικαιοσύνης και της δικαιοσύνης.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 4:38 π.μ

Καταλαβαίνετε αραβικά; Έχετε εγκαταστήσει την εν λόγω εφαρμογή και έχετε ελέγξει το περιεχόμενό της; Ας υποθέσουμε ότι η εφαρμογή καλεί σε αντίσταση ενάντια στην ισραηλινή κατοχή. Δεν γνωρίζετε ότι είναι απολύτως νόμιμο να αντιστέκεστε ενάντια στον κατακτητή σας; Οι υποστηρικτές του Ισραήλ, όπως εσείς, μπορεί να μην θέλουν να το παραδεχτούν, αλλά το Ισραήλ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ καταλαμβάνει την παλαιστινιακή γη. Μεταξύ των λογικών ανθρώπων, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα αμφιλεγόμενο για αυτό το γεγονός. Αλλά και πάλι, δεν φαίνεται ότι ανήκετε στη λογική ομάδα ανθρώπων, οπότε δεν είμαι καν σίγουρος γιατί χάνω τον χρόνο μου προσπαθώντας να κάνω μια λογική συζήτηση με παράλογους ανθρώπους σαν εσάς.

Ροβέρτοςλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:01 π.μ

Διάβασα κάποια αραβικά και κατέβασα την εφαρμογή. Είναι ως επί το πλείστον πράγματα που μπορείτε να βρείτε αλλού στον ιστό και δεν υπάρχει στρατιωτική πτυχή σε αυτό ή κλήσεις για να σκοτώσουν πολίτες, γνωστές και ως τρομοκρατία. Ορισμένες από τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ρατσιστικές και αντιεβραϊκές, κάτι που είναι κακό, αλλά μπορείτε να το δείτε σε κάθε εφαρμογή που επιτρέπει σχόλια όταν πρόκειται για το αραβικό/παλαιστινιακό-ισραηλινό περιβάλλον. Είναι ήρεμο σε σύγκριση με αυτό που μπορεί να βρει κανείς στο Twitter ή στο Facebook. Πέρασα όλα τα 15 λεπτά. κοιτάζοντας αυτήν την εφαρμογή πριν τη διαγράψετε. Αν ο Ισραηλινός υπουργός δεν το παρουσίαζε, λίγοι θα το είχαν ακούσει ποτέ.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:31 π.μ

Ευχαριστώ Robert. Τέλος, ένα καλά αιτιολογημένο σχόλιο που είχε νόημα, από κάποιον που κατάλαβε πραγματικά αραβικά και κατέβασε, εγκατέστησε και χρησιμοποίησε την εφαρμογή. Οι αντιεβραϊκές ρατσιστικές δημοσιεύσεις είναι κακές και έχω δει επίσης πολλές αντιαραβικές ρατσιστικές δημοσιεύσεις σε ισραηλινά έντυπα όπως το Ynet, το Maariv και το Haaretz. Αν κάποιος πιστεύει ότι ο αντιεβραϊκός ρατσισμός μονοπωλείται από τους Άραβες, του προτείνω να διαβάσει τα σχόλια των αναγνωστών στις τρεις κύριες ισραηλινές εφημερίδες που απαρίθμησα.

Χάρη στον ισραηλινό υπουργό που κατοικεί στον οικισμό, τώρα περισσότεροι άνθρωποι έχουν ακούσει για αυτήν την εφαρμογή και τον ιστότοπό της!

MitMλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:39 π.μ

1) Αυτή η ανάρτηση είναι μια καλή ανάρτηση. Το CultofMac αναφέρει τα γεγονότα της Apple. Αυτό είναι ένα Apple που συμβαίνει. Απλός.

2) Η ίδρυση του Ισραήλ βασίστηκε σε έναν συνδυασμό πραγμάτων: Η θυματοποίηση στην Ευρώπη και η στρεβλή ιδέα για ανάγκη Η εβραϊκή ταυτότητα μέσω αναγνωρισμένου εθνικισμού και επιστροφής σε μια χώρα την οποία ο Θεός είχε υποσχεθεί προηγουμένως στους Εβραίους κατά τη διάρκεια του βιβλική εποχή. Ωστόσο - η θρησκευτική ιστορία εξακολουθεί να είναι πολύ υπό έλεγχο, υπάρχουν αρκετές γκρίζες περιοχές και ανωμαλίες σχετικά με κομμάτια της θρησκευτικής ιστορίας, συμπεριλαμβανομένων την εξορία από τη γη του Ισραήλ, αλλά το πιο σημαντικό, είναι εντελώς άστοχο να διεκδικήσετε μια χώρα πίσω ως δική σας βάσει πεποιθήσεων, βάσει θρησκευτικών ιστορία. Θα ήταν σαν να βγάζετε κάποια χρήματα από το χέρι ενός ατόμου που λέει ότι ο Θεός σας τα έδωσε πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια και τώρα τα θέλετε πίσω. Μέχρι αυτή η θρησκευτική ιστορία να είναι 100% υγιής, έως ότου δεν είναι πεποίθηση, το Ισραήλ είναι αδικαιολόγητο. Κατά συνέπεια, ο αντισημιτισμός είναι σε άνοδο, ειδικά σε περιοχές της Μέσης Ανατολής, καθώς οι Ισραηλινές IDF και η κυβέρνηση του απαρτχάιντ λαμβάνουν όλο και περισσότερες κακές αποφάσεις. Ο σιωνισμός έχει καταλάβει τον Ιουδαϊσμό σε τέτοιο βαθμό που οι άνθρωποι απλά δεν γνωρίζουν τη διαφορά παρά το γεγονός ότι είναι δύο εξαιρετικά ξεχωριστές οντότητες. Για παράδειγμα, είμαι ένας Εβραίος με αγάπη, αλλά σταθερός αντι-Σιωνιστής.
3) Το ερώτημα πρέπει να είναι, είναι σωστό για την Apple να εγκρίνει πολιτικές εφαρμογές ή πρέπει απλώς να παραμείνουν σταθερά στην απροσδιόριστη μέση. Ωστόσο, αυτό θα σήμαινε την αποδοκιμασία όλων των πολιτικών εφαρμογών, καθώς όλες είναι τουλάχιστον ελαφρώς αριστερά ή δεξιά. Perhapsσως το πιο δίκαιο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει είναι να εγκρίνει όλες τις πολιτικές εφαρμογές.

Raffe Goldλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:49 π.μ

Κτούλα,

Η επιλογή κερασιού από γεγονότα δείχνει την προκατάληψη σας σε αυτά τα ζητήματα. Ξεχνάτε προφανώς ότι ο λόγος που το Ισραήλ εξαπέλυσε τις επιθέσεις εναντίον της Αιγύπτου ήταν επειδή ο Γκαμάλ Αμπντούλ Νάσερ, ο δικτάτορας της Αιγύπτου, έδιωξε τις δυνάμεις του ΟΗΕ που διατηρούσαν την ειρήνη και έκλεισε τα Στενά του Τιράν, κάτι που ήταν πράξη πόλεμος. Επιπλέον, ο Νάσερ μετέφερε τις δυνάμεις του στα σύνορα του Ισραήλ και έπεισε άλλους Άραβες γείτονες, συμπεριλαμβανομένου του Ιράκ, Συρία, Σαουδική Αραβία, Μαρόκο, Σουδάν, Τυνησία κλπ κλπ, για να συνεισφέρουν δυνάμεις και να επιτεθούν στο Ισραήλ από όλους πλευρές. Αν αυτό δεν είναι causus belli δεν ξέρω τι είναι.
Στο τέλος του πολέμου των έξι ημερών, το Ισραήλ κατέλαβε τη Δυτική Όχθη και τη Λωρίδα της Γάζας με την ελπίδα ότι θα διαπραγματευτούν για να εξασφαλίσουν συνθήκες ειρήνης με τους Άραβες γείτονες. Στη Διάσκεψη του Χαρτούμ τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους ο Αραβικός Σύνδεσμος απέρριψε την ειρήνη, την αναγνώριση ή τη διαπραγμάτευση με το Ισραήλ. Όταν το Ισραήλ συνειδητοποίησε μετά τον πόλεμο Γιομ Κιπούρ (μια άλλη προσπάθεια αραβικών εθνών να εξοντώσουν το Ισραήλ) το 1973 αυτό οι Άραβες δεν ήταν δεκτικοί στις ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις άρχισαν να διευρύνουν την παρουσία τους στη ΒΔ, τη Λωρίδα της Γάζας και Σινά. Πιθανότατα έχετε ξεχάσει (ή δεν το έχετε μάθει ποτέ δεν είμαι πολύ σίγουρος) ότι όταν το Ισραήλ υπέγραψε την ειρηνευτική συμφωνία με την Αίγυπτο, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να αποσυρθεί από το Σινά. Το Ισραήλ αποχώρησε επίσης από τον Νότο του Λιβάνου και τη Λωρίδα της Γάζας. Ωστόσο, επειδή αυτό έγινε μονομερώς εξτρεμιστικά στοιχεία όπως η Χεζμπολάχ και η Χαμάς έχουν αναλάβει έκτοτε και χρησιμοποιούν το προσγειώνονται χιλιάδες χιλιάδες βλήματα σε ισραηλινές πόλεις αναγκάζοντας πάνω από ένα εκατομμύριο ανθρώπους να κάνουν βόμβα καταφύγια.

Εσείς ο ίδιος παραδεχτήκατε ότι δεν μιλάτε αραβικά και έχετε λίγη κατανόηση για τον σκοπό της εφαρμογής. Δεν είναι δυνατόν τα αποτελέσματα των άπταιστων αραβικών ομιλητών, πολλοί από τους οποίους είναι Ισραηλινοί-Άραβες, που εργάζονται για η ισραηλινή κυβέρνηση έχει λίγο περισσότερη κατανόηση του σκοπού αυτής της εφαρμογής από εσάς κάνω?

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 7:19 π.μ

@twitter-60722320: disqus Απάντησα απλώς στην ανάρτηση του Zeteboy. Αν έπρεπε να απαριθμήσω την πλήρη πραγματική ιστορία του τι πραγματικά συνέβη, αυτό θα ήταν υπερβολικό. Ποιο μέρος από αυτά που έγραψα δεν ήταν αλήθεια;

Είναι φυσικό το Ισραήλ να αποχωρήσει από την Αίγυπτο μετά την υπογραφή ειρηνευτικής συμφωνίας. Πιστεύετε ότι εάν το Ισραήλ επρόκειτο να διατηρήσει το Σινά, η Αίγυπτος θα είχε υπογράψει αυτήν τη συμφωνία;

Το Ισραήλ αποχώρησε από τον Λίβανο και τη Λωρίδα της Γάζας όχι επειδή ένιωσε άσχημα για την κατάληψη αυτών των εδαφών ή ένιωσε ότι το να φύγει ήταν το αξιοπρεπές πράγμα. Αποσύρθηκε από τον Λίβανο επειδή δεν είχε πλέον την οικονομική δυνατότητα να μείνει εκεί. Μπορεί επίσης να ειπωθεί ότι η Χεζμπολάχ έκανε το Ισραήλ να πληρώσει τόσο υψηλό τίμημα, η υποχώρηση από τον Λίβανο ήταν η ΜΟΝΗ διαθέσιμη επιλογή. Εάν το Ισραήλ επιθυμεί ειρήνη στα βόρεια σύνορά του, μπορεί να επιστρέψει τα αγροκτήματα Shebaa στο ύψος του Λιβάνου και του Γκολάν στη Συρία, αντί να προσαρτήσει παράνομα το Γκολάν ως μέρος του Ισραήλ, ενέργεια η οποία παρεμπιπτόντως δεν αναγνωρίζεται διεθνώς. Οι Σύροι θέλουν να έχουν πίσω το ightψος του Γκολάν, με αντάλλαγμα την ειρήνη με το Ισραήλ. Στις διάφορες συναντήσεις μεταξύ Σύρων και Ισραηλινών, το κύριο ζήτημα ήταν πάντα η άρνηση του Ισραήλ να αποσυρθεί εντελώς από το ύψος του Γκολάν.

Ομοίως, στη Γάζα, το Ισραήλ συνειδητοποίησε ότι ήταν πολύ δαπανηρό να καταλάβει περισσότερους από 1 εκατομμύριο Παλαιστίνιους για να προστατεύσει μόλις μερικές χιλιάδες Εβραίους εποίκους. "Μονομερώς" έφυγε από τη Γάζα επειδή το τίμημα της διαμονής θα ήταν πολύ υψηλό, ακόμη και για τους Ισραηλινούς. Αλλά η μονομερής αποχώρηση από τη Γάζα δεν σημαίνει ελευθερία για τους Παλαιστίνιους στη Γάζα. Δεν έχουν πρόσβαση στον δικό τους εναέριο χώρο. Δεν έχουν πρόσβαση στη θάλασσα. Δεν έχουν κανέναν έλεγχο στα σύνορα της Γάζας. Αυτό ίσχυε ακόμη και πριν η Χαμάς δημοκρατικά κερδίσει τις εκλογές. Με κατηγορήσατε για γεγονότα συλλογής κερασιών. δεν φταις για το ιδιο? Πόσες φορές το Ισραήλ είχε επιτεθεί στη Γάζα χρησιμοποιώντας μαχητικά βομβαρδιστικά προμηθευόμενα από τις ΗΠΑ και επιθετικά ελικόπτερα Apache ακόμη και κατά τη διάρκεια της 1ετούς συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός με τη Χαμάς;

Έχω χρόνια εμπειρίας να ασχολούμαι με το hasbara από την ισραηλινή κυβέρνηση και τους υποστηρικτές της να ξέρω να μην τους πιστεύω. Αυτό δεν είναι διαφορετικό.

raphaelfreemanλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 8:15 π.μ

Νομίζω ότι το πιο σημαντικό γεγονός εδώ είναι ότι η εφαρμογή ζητά ιντιφάντα. Ανεξάρτητα από την πολιτική σας θέση και την ερμηνεία της ιστορίας σας, το να έχετε μια εφαρμογή που απαιτεί δολοφονία ανθρώπων (δείτε προηγούμενα ιντιφάντα στο Ισραήλ) δεν είναι πραγματικά κατάλληλη στο κατάστημα εφαρμογών. Είναι πραγματικά άσχετο αν πιστεύετε ότι το Ισραήλ πρέπει να υπάρχει ή όχι - αυτό είναι πολιτική ή θρησκεία ή οτιδήποτε άλλο, αλλά εγώ ελπίζω ότι όλοι οι fanboys του Mac συμφωνούν, (και αυτό είναι τελικά ένας ιστότοπος για Mac), ότι η βία και ο θάνατος δεν είναι καλό πράγμα.

Ας μην αφήσουμε αυτή τη συζήτηση να αφορά ισραηλινή/αραβική συζήτηση, αλλά μάλλον αν είναι εντάξει να έχετε μια εφαρμογή που προωθεί τη βία ανεξάρτητα από την πολιτική σας γνώμη.

Γιόσεφλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 10:57 π.μ

Ακούστε: Δεν θέλουμε να κυβερνήσουμε Άραβες που ζουν στο Yudah-Shomron (το εβραϊκό όνομα για τη δυτική όχθη του Ιορδάνη).

Θέλουμε να επιτύχουμε μια συμφωνία βασισμένη στην αμοιβαία αναγνώριση και ασφάλεια. Κάθε ιντιφάντα, κάθε πόλεμος εναντίον του Ισραήλ, που είναι ενάντια στο Ισραήλ, θα αντισταθεί με όλες μας τις δυνάμεις. Μην κάνετε λάθος, θα είναι σκληρό. Είναι αυτό που θέλετε;

Δεν το θέλουμε αυτό, θέλουμε να ζήσουμε μια φυσιολογική ζωή, να εργαστούμε, να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας, χωρίς φόβο. Θέλουμε να συνεχίσουμε να συνεισφέρουμε στον κόσμο φέρνοντας επιστήμη, ιατρική, μικροεπεξεργαστές (αυτοί που εξοπλίζουν macintosh BTW, το πολυπύρηνο σύστημα εφευρέθηκε και αναπτύχθηκε στο Technion, Haifa από Ισραηλινό επιστήμονα υπολογιστών της ομάδας).

Αυτό που σκέφτεστε για το σε ποιον ανήκει η γη είναι άσχετο, κάθε χώρα είναι καρπός πολέμων και διαπραγματεύσεων: ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρωσία κ.λπ. Το κάλεσμα στην ιντιφάντα, με όλο το δράμα που θα φέρει, δεν είναι συνταγή για οικοδόμηση αλλά για καταστροφή.

Αυτή η εφαρμογή iPad που καλεί για ιντιφάντα είναι μια έκκληση για καταστροφή και αυτό είναι το κύριο σημείο.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 11:12 π.μ

Στο τέλος της ημέρας, το μόνο που θέλουν να κάνουν οι Παλαιστίνιοι είναι να προωθήσουν και να συμμετάσχουν στη βία. Δεν μπορεί να γίνει καθόλου λάθος εκεί. Το κάνουν σε όλο τον κόσμο.

Αν θέλουν ειρήνη το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πουν στο Ισραήλ, «Τι πρέπει να κάνουμε»
να αποκτήσετε ειρήνη δεδομένου όλων όσων εμείς και ο υπόλοιπος αραβικός κόσμος έχουμε πολεμήσει εναντίον σας τα τελευταία 60+ χρόνια; Δεν θέλουμε πλέον βία. Θα αναγνωρίσουμε το δικαίωμα ύπαρξής σας.

Αλλά οι παλαίτες δεν θέλουν να το κάνουν αυτό. Θέλουν να έχουν ένα ρεύμα ιντιφάντα που δεν είχαν καμία θετική επίδραση και φαίνεται ότι δεν είναι σε θέση να διδαχθούν από το ατελείωτο ρεύμα των λαθών τους.

SapirKrausλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 12:04 μ.μ

Καταλαβαίνω αραβικά, οι Ισραηλινοί διδάσκονται αραβικά, οπότε το καταλαβαίνουμε.
η εφαρμογή είναι μόνο ειδήσεις - και υποθέτω ότι έτσι εγκρίθηκε.
Ωστόσο, η ίδια η ιντιφάντα θα είναι βίαιη όπως κάθε άλλος πόλεμος.
Δεν υποστηρίζω το Ισραήλ, αν και μένω εκεί, και όχι, όχι σε κλεμμένη γη, η ισραηλινή γη δεν κλέβεται και στην πραγματικότητα δεν ανήκει σε κανέναν, είμαστε όλοι άνθρωποι, είμαστε όλοι ίδιοι, νομίζω ότι τόσο οι ακραίοι υπέρ του Ισραηλινού όσο και οι Αραβες είναι χαζοί, σπαταλώντας τον χρόνο τους σε έναν χαζό πόλεμος.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούν να δεχτούν το γεγονός ότι όλοι μπορούμε να ζήσουμε σε μια ενιαία χώρα.
έτσι όλοι οι ακραίοι προ-Άραβες που σχολίασαν εδώ και δεν καταλαβαίνουν πραγματικά την κατάσταση όπως είναι, παρακαλώ μην το κάνετε σχολιάστε αν δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε, το ίδιο και για τους ακραίους φιλο-Ισραηλινούς (που δεν σχολίασαν εδώ…).

AppleFanBoyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 1:43 μ.μ

τουλάχιστον οι Άραβες έχουν την ευγένεια να μην γενικεύουν και να στερεοτυπούν σε όλους τους Εβραίους, έχουμε πρόβλημα με τους Σιωνιστές που ζουν στα κατεχόμενα Παλαιστίνη, οι ίδιοι άνθρωποι που έφυγαν από τη φρίκη του ολοκαυτώματος μόνο για να συμμετάσχουν στις δικές τους φρίκες εναντίον των Παλαιστινίων Ανθρωποι …

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 3:14 μ.μ

Εντάξει, ας συνεχίσουμε με τη συλλογιστική σας.

Οι κάτοικοι της Γάζας που είναι όλοι Παλαιστίνιοι Άραβες, όπως πολύ γρήγορα επισημαίνει η ομάδα σας, δημοκρατικά εκλεγμένοι από ισχυρή πλειοψηφία, η τρομοκρατική ομάδα θα εκπροσωπηθεί σε αυτούς. Η Χαμάς έχει πει πολλές φορές, σε ομιλίες και γραπτώς... δείτε το χάρτη τους... ότι δεν θα ησυχάσουν μέχρι να πεθάνουν όλοι οι Εβραίοι και ΟΛΟ το Ισραήλ να ανήκει σε Άραβες. Αυτό ακούγεται σαν γενίκευση για μένα και κάθε άλλο λογικό άτομο. Αυτοί οι ίδιοι Παλαιστίνιοι Άραβες θέλουν να δημιουργήσουν ένα δεύτερο ολοκαύτωμα των Εβραίων και δεν θα το υποστηρίξουμε.

Οι Παλαιστίνιοι επιτίθενται συνεχώς στο Ισραήλ και τους Εβραίους, (περισσότερες ρουκέτες εκτοξεύθηκαν χθες στο Ισραήλ). Ό, τι παίρνουν οι παλαίοι από τους Ισραηλινούς ή τους Ισραηλινούς, αντιδρούν στη δική τους κατασκευή. Ούτε μια φορά κανείς δεν έχει δει έναν «ηγέτη» του Παλί να λέει ότι θέλει ειρήνη με το Ισραήλ.

Και αυτή η εφαρμογή iPad είναι απλώς η ίδια παρότρυνση για βία από τους παλαίμους και τους Άραβες. Δεν θα αλλάξουν ποτέ μέχρι να ηττηθούν σοβαρά γιατί απλά δεν θέλουν να συμβιβαστούν.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 3:34 μ.μ

Πόσο αφελής εκ μέρους σου. Πιστεύετε ότι η ιντιφάντα είναι πραγματικά έτσι ώστε ο παλίς να μοιράζει καφέ και λουκουμάδες;

Θα πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα για το τι είναι στην πραγματικότητα ένα κράτος απαρτχάιντ, επειδή η αναφορά σας στο Ισραήλ είναι ένα που έχει καταρριφθεί από πολύ πιο έξυπνους ανθρώπους από ό, τι αποδείχτηκε.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 5:28 μ.μ

Zeteboy: «Ούτε μία φορά δεν έχει δει κανείς Παλαιστίνιο ηγέτη να λέει ότι θέλει ειρήνη με το Ισραήλ;» Είμαι έκπληκτος που κανείς δεν σας έχει φωνάξει για αυτό το ξεκάθαρο ψέμα. Αν θέλετε να χύσετε το hasbara σας εδώ, χρησιμοποιήστε τουλάχιστον κάτι πιο πιστευτό. Υποθέτω ότι όταν ο Αραφάτ υπέγραψε τη «συνθήκη ειρήνης» στο Όσλο, δεν ήθελε ειρήνη με το Ισραήλ, σωστά; Επίσης, όπως αποκαλύφθηκε από τα παλαιστινιακά έγγραφα που διέρρευσαν, ο βαθμός στον οποίο η παλαιστινιακή διαπραγματευτική ομάδα ήταν πρόθυμη να αποδεχτεί και να συμβιβαστεί ήταν πρωτοφανής και εκπληκτικός. Δεν χρειάζεται να με πιστέψεις, διάβασε μόνος σου αυτά τα χαρτιά:

http://www.guardian.co.uk/worl

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το πώς διαπραγματεύεται το Ισραήλ, επιτρέψτε μου να χρησιμοποιήσω μια πίτα πίτσας ως αναλογία (δεν κατέληξα σε αυτή τη σύγκριση, έκανε ο λαμπρός Ali Abunimah). Σε εσάς και σε μένα δίνεται μια ολόκληρη πίτσα. Στη συνέχεια, αρχίζουμε να διαπραγματευόμαστε για το πώς μπορούμε να μοιραστούμε κατάλληλα αυτήν την πίτα πίτσας. Ενώ ακόμα διαπραγματευόμαστε, αρχίζετε να ρίχνετε όσο το δυνατόν περισσότερες φέτες πίτσας στο στόμα σας. Διαμαρτύρομαι και σου λέω, δεν είναι σωστό, πώς μπορείς να αρχίσεις να τρως ενώ ακόμα διαπραγματευόμαστε. Στην πραγματικότητα, τρώτε περισσότερο από τις φέτες που σας δόθηκαν αρχικά. Προσπαθώ λοιπόν να σας εμποδίσω να φάτε αυτές τις φέτες πίτσας, αλλά είστε πολύ μεγαλύτεροι και δυνατότεροι από μένα, οπότε με χτυπάτε εύκολα και με σπρώχνετε στην άκρη ενώ συνεχίζετε να τρώτε φέτες και φέτες πίτσας. Για την αρχική αναλογία, δείτε εδώ:

http://mondoweiss.net/2010/09/

Κατά τη διάρκεια των σχετικά ειρηνικών ετών μετά την ειρηνευτική συμφωνία του Όσλο, ενώ το Ισραήλ εξακολουθούσε να «διαπραγματεύεται» με τους Παλαιστίνιους, ο πληθυσμός των Εβραίων εποίκων στην κατεχόμενη Δύση Τράπεζα (μην ξεχνάτε, αυτό δεν περιλαμβάνει καν την αύξηση του πληθυσμού των Εβραίων στην Ανατολική Ιερουσαλήμ) αυξήθηκε κατά περισσότερο από 100%, από λιγότερο από 100.000 σε πάνω από 200.000 σε λιγότερο από 10 χρόνια. Ο αριθμός των εβραϊκών οικισμών και των παρακαμπτήριων δρόμων μόνο των Εβραίων για τη σύνδεση όλων αυτών των οικισμών με το Ισραήλ αυξήθηκε επίσης σημαντικά κατά τη διάρκεια αυτών των ετών. Μου λέτε, έτσι διαπραγματεύεστε καλόπιστα; Αυτό που έκανε το Ισραήλ είναι πολύ σαφές. Με την παράνομη εγκατάσταση των Εβραίων πολιτών της σε κατεχόμενα εδάφη, δημιουργεί γεγονότα επί τόπου. Μετά από μερικές γενιές εποίκων που ζουν σε κλεμμένη γη, η ισραηλινή κυβέρνηση μπορεί τώρα να ισχυριστεί ότι είναι πλέον αδύνατο να τους αποσύρει και ως εκ τούτου αυτοί οι οικισμοί θα πρέπει να είναι μέρος του Ισραήλ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει.

Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω το εξής: Πώς μπορεί η παλαιστινιακή αρχή να διαπραγματευτεί με τους Ισραηλινούς ενώ οι δραστηριότητες εποικισμού συνεχίζονται χωρίς διακοπή; Εάν είστε Παλαιστίνιος αντιπρόσωπος, θα διαπραγματευόσασταν με το Ισραήλ ενώ όλο και περισσότερα κομμάτια της γης σας αφαιρούνται;

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 5:38 μ.μ

Τέλος, ένας Ισραηλινός που ζήτησε ένα κράτος για ίσα δικαιώματα για όλους τους πολίτες του, Εβραίους ή μη. Υποψιάζομαι, δυστυχώς, δεν έχουν πολλοί άνθρωποι στο Ισραήλ τη γνώμη σας. Η πολυετής βιομηχανία εποικισμού στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη έχει καταστήσει σχεδόν αδύνατη την ύπαρξη ενός συνεχούς και βιώσιμου παλαιστινιακού κράτους. Δεδομένου ότι η λύση δύο κρατών δεν είναι πλέον δυνατή, η μόνη λύση είναι μια ενιαία χώρα για όλους.

Αν νομίζετε ότι ακραίοι υποστηρικτές του Ισραήλ δεν σχολίασαν εδώ, κοροϊδεύετε τον εαυτό σας. Απλώς πρέπει να δείτε τα σχόλια που δημοσιεύτηκαν από τον zeteboy και τον Jamal. Εάν οι απόψεις του zeteboy και του Jamal είναι οι κυριότερες απόψεις του Ισραήλ, δεν υπάρχει ελπίδα για ειρήνη.

Σονλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 5:41 μ.μ

Ιντιφάντα κυριολεκτικά σημαίνει «αντίσταση». Πρόκειται για αντίσταση στην ένοπλη κατοχή των παλαιστινιακών εδαφών και στην επιθυμία για αυτοδιάθεση και παλαιστινιακή πατρίδα. Το Ισραήλ είναι το πιο επικίνδυνο τρομοκρατικό κράτος στον κόσμο. Δημιουργήθηκε από τρομοκράτες το 1948 και διοικείται από μηδενικούς που δεν επιθυμούν ειρήνη ή δικαιοσύνη. Αν ήμουν ο πιο ισχυρός άντρας στον κόσμο για μία μόνο μέρα, θα πατούσα αυτό το κόκκινο κουμπί χωρίς δισταγμό και θα εξαφάνιζα κάθε έναν από αυτούς μια για πάντα.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:21 μ.μ

Μπορείτε να δημοσιεύσετε όλη τη ρητορική που θέλετε, αλλά το γεγονός παραμένει ότι οι Άραβες και οι Παλαιστίνιοι θέλουν να εξαλείψουν ένα γραμματόσημο μεγέθους χώρα στην οποία επιτέθηκαν σε πολλές περιπτώσεις και έχασαν και εξακολουθούν να υποκινούν μίσος και βία εναντίον της, αντί να αναζητούν μια πραγματική ειρήνη.

Οι παλαίοι θα παραμείνουν χωρίς πραγματική χώρα για πολλές δεκαετίες που έρχονται μέχρι να έρθουν στα λογικά τους, ωστόσο η συμπεριφορά τους μέχρι αυτό το λεπτό το κάνει αυτό απομακρυσμένο.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:24 μ.μ

Ξέρω τι είναι κράτος απαρτχάιντ και το Ισραήλ δεν είναι ένα. Η θεραπεία που λαμβάνουν οι παλάμες είναι δική τους. Αν ήταν ειρηνικοί και όχι βίαιοι σε κάθε ευκαιρία, θα είχαν πολύ λιγότερα προβλήματα.
Για να αναφέρω έναν σεβαστό πολιτικό, ο παλής δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να χάσει μια ευκαιρία.

Θα παραμείνουν πρόσφυγες στα χέρια των «αδελφών Αράβων» τους για πολλές επόμενες δεκαετίες.

Zeteboyλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:29 μ.μ

Α ναι, αντίσταση, αλλά δεν είναι. Όλοι οι φίλοι και οι Άραβες καταλαβαίνουν ότι είναι βία, αλλά δεν είναι αρκετά έξυπνοι για να δουν ότι η βία δεν λειτουργεί.

Και το κόκκινο κουμπί είναι ακριβώς γιατί κάποιος σαν εσένα δεν είναι κάτι το ισχυρό. Είστε ακριβώς όπως ο παλής… νομίζετε ότι η βία είναι η απάντηση. Ρωτήστε τους φίλους πόσο μακριά έχουν προχωρήσει με αυτήν τη γραμμή σκέψης μέχρι τώρα. Ακόμα πρόσφυγες στα χέρια των «αράβων αδελφών» τους που δεν θέλουν ούτε αυτούς να ενσωματωθούν στις χώρες τους.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:41 μ.μ

Αυτά που δημοσιεύω είναι πραγματικά γεγονότα. Αντιθέτως, δεν δημοσιεύσατε παρά μόνο ρητορικά και ακόμη και ξεκάθαρα ψέματα. Δεν αρνούμαι ότι υπάρχουν ορισμένα στοιχεία μεταξύ των Παλαιστινίων που επιθυμούν να αποκτήσουν όλη την ιστορική Παλαιστίνη όπως υπάρχει ένας μεγάλος πληθυσμός Ισραηλινών Εβραίων που επιθυμούν να έχουν το Eretz Israel ενώ εκδιώκουν όλους τους μη Εβραίους από το.

Δεν είναι δυνατόν αυτό που κάνει το Ισραήλ στους Παλαιστίνιους να προκαλεί υποκίνηση εναντίον των πολιτών του, και δυστυχώς, των Εβραίων; Έχετε πάει στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη; Δεν έχετε δει πώς αντιμετωπίζονται οι μη βίαιες διαδηλώσεις των Παλαιστινίων κατά των κατασχέσεων εδάφους από τους IDF;

Σονλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:48 μ.μ

Η βία είναι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει ο Ισραηλινός. Πόσα ψηφίσματα του ΟΗΕ έχουν υπάρξει κατά παράνομων οικισμών, θανάτων αθώων αμάχων κλπ, κλπ και τι έχει επιτύχει; Τίποτα. Πόσα παιδιά δολοφόνησε ο ισραηλινός στρατός; και τι γίνεται με τους στρατιώτες - τίποτα. Το Ισραήλ δεν θέλει ειρήνη. Νομίζουν ότι αν χτίσουν αρκετούς οικισμούς, ένα βιώσιμο παλαιστινιακό κράτος θα είναι αδύνατο, ώστε να καταφέρουν να διατηρήσουν τη γη. Δεν θέλω βία, αλλά αν βάλετε το τζάκετ σας στο λαιμό ενός άντρα για αρκετό καιρό, θα αντισταθεί. Το Ισραήλ θα παραχωρήσει ένα παλαιστινιακό κράτος μόνο όταν το Ιράν έχει πυρηνικό όπλο στο Τελ Αβίβ. Εάν δεν αρέσει στον Ισραηλινό λαό, πείτε του να επιλέξει έναν μετριοπαθή που είναι γνήσιος για την ειρήνη και μια λύση δύο κρατών και ζητήστε του να μην τον δολοφονήσουν αυτή τη φορά.

κτούλαλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 6:51 μ.μ

Σωστά. Αν οι Παλαιστίνιοι κάθονταν ήσυχα και έβλεπαν τη σφαίρα της γης τους από τους Εβραίους εποίκους, «θα είχαν πολύ λιγότερα προβλήματα». Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Γιατί αυτοί οι καταραμένοι Παλαιστίνιοι δεν φεύγουν απλώς και αφήνουν τους Ισραηλινούς να έχουν το δρόμο τους με την παράνομα δεσμευμένη γη; Πόσο τολμούν να αντισταθούν στην προσπάθεια του Ισραήλ να γκρεμίσει τα σπίτια τους, να τους εκδιώξει για να δημιουργήσει χώρο για οικισμούς μόνο για Εβραίους. Το θράσος!

Πώς εξηγείτε εκείνα τα σχετικά ειρηνικά χρόνια μετά τη συμφωνία του Όσλο, όταν το τελικό καθεστώς ήταν ακόμη να καθοριστεί, το Ισραήλ συνέχισε να χτίζει νέους οικισμούς και να τους κατοικεί με τους Εβραίους του οι πολίτες? Πόσο «ειρηνικοί» πρέπει να είναι οι Παλαιστίνιοι για να μην συνεχίσει το Ισραήλ αυτή την κλοπή γης; Ξέρεις τι, δεν θα έχεις καμία εξήγηση για αυτό. Δεν μπορείς να υπερασπιστείς το ανυπεράσπιστο.

Ας είμαστε ειλικρινείς, Zeteboy. Το συναίσθημα που παίρνω από την ανάγνωση των αναρτήσεών σας είναι ότι έως ότου το Ισραήλ και η κατεχόμενη Δυτική Όχθη είναι άδεια από μη Εβραίους, δεν θα είστε ικανοποιημένοι.

Πάτρικ Μ Φίλιπςλέει:

22 Ιουνίου 2011 στις 7:40 μ.μ

σε αντίθεση με τους υπερβολικά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ανθρώπους που δολοφονήθηκαν από τον αποκλεισμό του Ισραήλ στο στρατόπεδο συγκέντρωσης γνωστό ως Γάζα; Εάν η εφαρμογή απαιτεί συγκεκριμένα βία, τότε μπορεί να τραβηχτεί. Μέχρι τότε, η Apple ΔΕΝ πρέπει να δημιουργήσει το επικίνδυνο προηγούμενο της αποσιώπησης των διαμαρτυριών μόνο και μόνο επειδή είναι εναντίον ενός διεφθαρμένου συμμάχου της αμερικανικής κυβέρνησης.

Q2022λέει:

23 Ιουνίου 2011 στις 2:05 μ.μ

-Μου αρέσει πολύ που υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εδώ στο CoM που υποστηρίζουν τη δικαιοσύνη.

-και ktula όποιος και αν είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ σε ευχαριστώ για την υποστήριξή σου στην παλαιστινιακή υπόθεση και για τη διευκρίνιση σε άτομα που έχουν υποβληθεί μόνο στα δυτικά μέσα ενημέρωσης για να δουν την αλήθεια. Ξέρω ότι υποβάλλω κυρίως την άποψη από αραβική άποψη, αλλά βλέπω επίσης όσα αναφέρονται στα δυτικά μέσα ενημέρωσης και υπάρχει ένα τεράστιο διαφορά, απλά πρέπει να δείτε τι περνούν οι Παλαιστίνιοι, για να μισούν τόσο πολύ το Ισραήλ και δυστυχώς αντισιωνιστές Εβραίους Καλά.

-Παρεμπιπτόντως, η παλαιστινιακή υπόθεση δεν είναι μόνο αραβική, είναι ισλαμική και όλοι οι μουσουλμάνοι είναι ενωμένοι γι 'αυτό και αμφιβάλλω ότι θα το βρείτε κάθε μουσουλμάνος κατά των παλαιστινιακών δικαιωμάτων και όμως υπάρχουν πολλοί Εβραίοι και Ραμπάι που είναι κατά του απαρτχάιντ του Ισραήλ και του Ενέργειες. Η Υεμένη είναι μία από τις αραβικές χώρες με πολλούς Εβραίους που ζουν ειρηνικά μεταξύ των Μουσουλμάνων ως γείτονες και είναι εναντίον του Ισραήλ. Αν καταλαβαίνετε αραβικά, μπορώ να σας παραθέσω ένα ντοκιμαντέρ που έγινε για τους Εβραίους του Υεμένου.
-Nicole ευχαριστώ που δημοσιεύσατε επίσης σε τέτοια θέματα και όχι Porn για αλλαγή :)

-ο μόνος λόγος που αυτή η εφαρμογή έχει τραβηχτεί μέχρι τώρα είναι επειδή το Ισραήλ έχει την Αμερική υπό τον έλεγχό του. Η Αμερική δεν είναι το ισχυρότερο κράτος στον κόσμο, το Ισραήλ της. Η Αμερική είναι απλώς ένα κουτάβι υπό τον έλεγχο των υπερπλουσίων Εβραίων AIPAC και κανένας πρόεδρος δεν μπορεί να τους πει όχι.

-σίγουρα το Ισραήλ έχει συνεισφέρει πολύ στην τεχνολογία, την επιστήμη, την ιατρική κλπ, αλλά εύχομαι να συνέβαλαν σε αυτά ως Αμερικανοί Εβραίοι, Ρώσοι Εβραίοι, Γάλλοι Εβραίοι, Γερμανοί Εβραίοι, Μαροκινοί Εβραίοι, γιατί οι περισσότερες Ισραήλ έχουν διπλή υπηκοότητα, επειδή δεν είναι Ισραήλ, είναι έποικοι που έχουν καταλάβει την παλαιστινιακή γη και το κάνουν καθημερινά, Γιατί? επειδή είναι υπεράνω του νόμου και έχουν το αμερικανικό βέτο για να τους υποστηρίξουν. υπάρχει κάποια άλλη χώρα που έχει αψηφήσει το ψήφισμα του ΟΗΕ όπως το Ισραήλ στο παρελθόν

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΥΝΤΟΜΑ.

Τελευταία δημοσίευση ιστολογίου

| Cult of Mac
September 11, 2021

«Ο πρώτος δισεκατομμυριούχος στο hip-hop»: Ένας μεθυσμένος Dr. Dre φαίνεται να επιβεβαιώνει την εξαγορά των Beats της AppleΗ Apple είναι το σπίτι μ...

Η Apple βρίσκεται σε συνομιλίες για να αγοράσει την υπηρεσία σύστασης podcast Swell για 30 εκατομμύρια δολάρια
September 11, 2021

Η Apple βρίσκεται σε συνομιλίες για να αγοράσει την υπηρεσία σύστασης podcast Swell για 30 εκατομμύρια δολάριαΣύμφωνα με αρκετές πηγές, η Apple βρί...

Η Apple κάνει έκπτωση στα ηλεκτρονικά βιβλία που η Amazon αρνείται να κάνει απόθεμα
September 11, 2021

Η Apple κάνει έκπτωση στα ηλεκτρονικά βιβλία που η Amazon αρνείται να κάνει απόθεμαΕνώ η Amazon βρίσκεται σε συνεχή διαμάχη με τον εκδοτικό οίκο Ha...