Gale Apple -fans kalder på Silent Keynote Revenge

Sharnindersiger:

18. december 2008 kl. 11:20

Så tror du, at Apple virkelig er ligeglad med sit fællesskab? Hvis det er tilfældet, hvorfor understøtter vi sågar Apple. I stedet for et opkald om at tie, vil jeg sige, at et opkald til at boykotte keynoten ville være endnu bedre... eller endnu bedre stoppe med at købe Apple -produkter, stoppe med at besøge æblebutikker, æbleblogs ...

Pointen er, at Apple aldrig rigtig brød sig om det, jeg ved, at jeg lyder som en, der virkelig væmmes af Apple i øjeblikket, men tro mig, det er jeg ikke. Jeg er bare glad for, at i hvert fald efter denne meddelelse vil nogle af æblefansene tænke, som jeg gør.

Svimmelsiger:

18. december 2008 kl. 11:58

Nej, jeg vil ikke være tavs. Jeg brugte ikke tusinder af dollars på at tage til San Fran for at give nogen den kolde skulder. Jeg forstår, at folk synes, at Apple er uhøfligt, og jeg har lovet at beholde mine egne tanker det for mig selv indtil efter arrangementet til gavn for samfundet, men at være uhøflig selv er ikke det svar. Hvis du vil protestere, skal du ikke deltage. At være uhøflig over for Phil er ikke svaret, især hvis han er den næste i rækken. Vil vi have, at hans første keynote er i hans hukommelse som fjendtlig?

Jeg er også meget skuffet, men jeg kan ikke se, at det er nødvendigt at ydmyge en mand, der allerede sandsynligvis er syg af angst, da han ved, at hvert eneste skridt vil blive sammenlignet med Steve.

Hvis fællesskabet er så vigtigt for os som Apple -fans, og Apple dræber det, vil jeg protestere med min lommebog. Og ja, det er fællesskab, der gør Apple speciel for mig, men jeg venter på at se, hvad der sker. Det har altid været et “Hvorfor elsker du mig ikke så meget som jeg elsker dig” forholdet mellem Apple og dets fans.

Svimmelsiger:

18. december 2008 kl. 12:00

BTW, jeg har lovet, men har ikke været helt vellykket. Jeg har et varmt temperament, der til tider skal afkøles. Men uhøfligt er uhøfligt. Hvis jeg ser, at andre ikke giver Phil de rekvisitter, han fortjener, vil jeg bifalde dobbelt så meget. Men hvis han bomber, ja så bomber han. Det tror jeg ikke, han vil.

Indtil efter begivenheden, hvorfor skriver vi ikke bare alle sammen breve til Apple i protest?

MacRavensiger:

18. december 2008 kl. 14.23

Så meget som jeg er skuffet over alt i denne uge, synes jeg, det var nødvendigt.

- Medier var over besat af Steves udseende HVER gang han trådte på scenen.
- Apple fik det, så det var svært at toppe sig SELV, hver gang der holdes en Keynote. (Selvom de fleste gange gjorde det, da det ikke var medierne, var det nådesløst).
- Selskabets aktieværdi er for sårbar over for mediereaktionen på alt det ovenstående.
- Apple er et af de mest succesrige, rentable, fremadrettede selskaber, der findes i dag, og aktiekursen afspejler det ikke på grund af alt det ovenstående.

Noget skulle gøres for at:
- Begynd at adskille opfattelsen af ​​Steve og markedets opfattelse af Apples levedygtighed for fremtiden (IKKE en let opgave, som vi Mac Faithful fra tidlige år og "Steveless Years" godt kender).
- Stop med at hamre, at aktien overtager Steves helbred.
-Stop rygterne om nye produktopfindelser, der ofte var så langsommelige og futuristiske, at selv ikke Apple teknisk set altid kunne leve op til mega-techo-drømmer-hypen. Rygtesiderne og magasinproduktdrømme skabte uretfærdig skuffelse â € šÂ¬Ã ¢ € selv når Apple leverede produkter bedre end andre, men ikke lever op til techo-drømme ved disse websteder. (selvom det undertiden stadig lykkedes Apple at overraske os).
- Forbered offentlighedens sind på at acceptere og have tiltro til dem omkring Steve. Forhåbentlig har han trænet dem godt, og vi behøver ikke frygte "Scully Clones" denne gang ved at styre skibet, når Steve ikke længere er der.

Råd: Vent på, at aktien falder noget mere, invester så meget som du har råd til at risikere, og vent og se, hvad der sker. Du kan blive positivt overrasket denne gang.

Forestil dig et hologram af Steve, der siger "Jonathan, brug kraften!" til Ives, og Schiller og selskab, efter at han er gået. Og nogen skal placere et kofangermærke på hver Apple -medarbejderbil, der siger "WWSD?" (Hvad ville Steve gøre?).

Problemet med Apple, da Steve var væk for mange år siden, var de trætte af at gøre det modsatte af WWSD? troede på, at de vidste bedre. Jeg tror, ​​at man har lært en lektie af de svigtende år.

Cowicidesiger:

18. december 2008 kl. 14:28

Min kommentar i den første tråd om, at dette var en dårlig idé for Apple (godt i det mindste på kort sigt) viste sig at være ret korrekt. Det fremmede spekulationer om Jobs helbred som sagt, og det gjorde ondt på Apple, og det var dårlig PR.

AAPL faldt 6,57 dollar efter Macworld -meddelelsen baseret på frygt for Jobs helbred på grund af hans udtræden af ​​Macworld.

Som jeg sagde, det er helt fint og dandy, at Apple trækker sig ud af Macworld, men for at give den store meddelelse efter år af tradition og IKKE have Steve være der til den store finaleÃà © © øger kun negative spekulationer om hans sundhed.

Uanset om det er "fair" eller ej, er det ved siden af ​​punktet i erhvervslivet. Enten var dette et dårligt træk fra Apples side, eller Steves helbred svigter virkelig. Uanset hvad er jeg forstyrret over disse seneste begivenheder.

Langsigtet? Hvem ved? Ingen ved, og alle, der siger, at de gør det, er fulde af lort og forstår ikke uforudsigeligheden af ​​langsigtede forretningsplaner.

Lesa Kingsiger:

18. december 2008 kl. 14:32

Tak for indlægget. Du har helt ret i, at Apple har gjort det klart, hvordan de har det, men vi skal også tydeliggøre, hvordan * vi * har det over for Apple, IDG og de andre leverandører, der har støttet showet i så mange år. Så mange virksomheder og enkeltpersoner påvirkes af Apples beslutning, at jeg tror, ​​at det er det mindste, vi kan gøre for at vise dem vores støtte, omend på en ikke-offensiv, ikke-truende måde :)

Ryan Thompsonsiger:

18. december 2008 kl. 15:02

Jeg beklager, men det er fjollet. Da 99% af mac -brugere ikke kan gå til MacWorld, er det lidt egocentrisk at sige, at æble er ligeglad med fællesskabet. Det er det, vi klager over, når vi ikke har noget tilbage at klage over.

chanosiger:

18. december 2008 kl. 15:10

Jeg synes denne form for holdning er ekstrem barnlig. Hvor gammel er denne Lesa Snider? Hun minder mig om de (overvejende kvindelige) grædebabyer, der lovede vælgerhævn mod Obama, da han vandt Dem -nomineringen. Jeg har været kunde og tilhænger af Apple siden 1978, startende med en Apple 2e. Jeg har forsvaret Apple i løbet af sine galskabsdage med Jobs barnslige overdrev og raserianfald. Han var jo et geni undervejs. Men jeg har aldrig følt, at jeg havde ejendomsret over virksomheden. Jeg ville bestemt aldrig bløde som et spædbarn nægtet et legetøj i en butik. Og hvad får disse trængte, forkælede børn, hvis deres krav ikke bliver opfyldt? Ikke noget. Apple skylder sine kunder intet mere end gode produkter, god service og fremragende support. Resten er bare tingene med barnsligt bratteri. Fru Snider burde gå mere ud og møde et par mennesker. Det er den anbefalede måde at få et liv på.
MacWorld (begivenheden) afspejler skæbnen for magasinet MacWorld. Ligesom IDG og mange andre udgivere er de alle på en bro til en smertefuld, men uundgåelig irrelevans. De har en faldende relevans for Apple i dag.
Der er dog (uden tvivl) mulighed for en Apple-organiseret årlig love-in. Der er trods alt penge i sådanne begivenheder, og det kan være en god måde at få Joe pc -brugeren i folden, forudsat at der blev tilføjet indhold, der var uimodståeligt, selv for ikke -interesserede.

Lonsiger:

18. december 2008 kl. 15:15

En ny idé, men i sidste ende en, der ikke virker. Glem ikke, at reality -forvrængningsfeltet har brug for sine 'generatorer', der er ingen ringere end Apple -medarbejdere, der er plantet i publikum for at byde deres eget bifald.

Selvom jeg er skuffet over, at min "januar -jul" sandsynligvis nu er aflyst for evigt, tror jeg ikke, at Apples forretningsbeslutning er et "slag på disse konferencer er enormt dyre og tilbyder ikke den slags ROI, som Apple kan få for at være vært for en keynote dem selv. Jeg personligt bebrejder dem ikke en smule.

Chris Maxcersiger:

18. december 2008 kl. 15:34

Selvom jeg er ked af, at Steve Jobs og Apple trækker sig ud af Macworld, kan jeg slet ikke bebrejde fyren. Alvorligt er en kæmpe del af Apples kultur og glans afsløringen af ​​et helt nyt produkt - noget vanvittigt godt. Når Apple er knyttet til Macworld, ved alle, at Apple vil levere et fedt produkt... men hvad værre er, rygtesiderne, der er spildt ind på almindelige avissider, spekulerer nu så meget, at i hvert fald et par mennesker får det rigtigt. I så fald træder Steve Jobs op på scenen og annoncerer et produkt, som mange mennesker allerede har mistanke om eller tror, ​​at de allerede kender. For en fyr som Steve Jobs skal det være irriterende som helvede.

Og som en effektiv leveringsmekanisme bliver det forværret for hvert år. Spol et par år fremad, og forestil dig en ny Apple -CEO, der prøver at få en god Apple -keynote... bedre at klippe bånd nu, mens Steve stadig er ved roret.

Bill Olsonsiger:

18. december 2008 kl. 16.12

Jeg er sikker på, at Phil er nervøs nok, som den er. At ydmyge ham, når han sandsynligvis har meget lidt at gøre med dette, ville betyde, at enhver, der gør dette, ville blive betragtet som en ** h *** s i min bog.

Meget bedre ville være for alle, der er sure at tage til Cupertino næste år i løbet af, hvad der ville være under MacWorld (hvis det er aflyst eller måske en måned før, hvis det ikke er det) og har en protest ude foran Apple universitetsområde. Det kan være meget mere effektivt. Forestil dig, at Apple skulle ringe til politiet på grund af Apple -brugere. Forestil dig overskrifterne. Jeg er sikker på, at Steve Jobs ville være ret flov over det. Og DET var dem, der tog beslutningen om at stoppe med at gå til konferencen. Ikke Phil.

sdsiger:

18. december 2008 kl. 18:38

Cowicide, jeg er meget uenig. Medier og investeringsreaktioner på Expo har været ude af kontrol de sidste par år. Hvis Steve taber et par kilo, siger talende hoveder, at han har kræft. Hvis han tager på, siger de, at han er ved at få et hjerteanfald. Fordi [indsæt produktet her] ikke havde skøre, tophemmelige, mod-fysiske-love-fysiske funktioner skabt i hovedet på fjollede, spekulative bloggere, må det være et forfærdeligt produkt og burde være boykottet. Sstocken ville løbe så meget op af urealistiske forventninger, at den uundgåeligt ville falde efter meddelelser - også når meddelelserne er for store produkter, der tilføjer milliarder til Apples indkomst.

Apple har en fortrolig pligt til at handle til gavn for sine investorer. Og at trække sig ud af Macworld og i stedet stole på mere fokuserede, kontrollerede, lavmælte produktmeddelelser er godt for sine investorer. Hvis aktien falder på denne meddelelse, er det bare panik at sælge. Værdien vil blive opgjort i de kommende måneder af smarte, mere stabile værdiinvestorer.

Plus, du foreslår, at Apple stort set skulle fortsætte med at deltage i Macworld for at undgå latterlige spekulationer... hvilket betyder, at det ville blive låst inde af frygt. Jeg tror, ​​vi alle ved, at frygt ikke er noget, der motiverer Steve Jobs... fyrene har et stort par store messingklackere, og råd som din er bare den type råd, han gerne ignorerer.

Virksomheden har gjort et ekstremt godt stykke arbejde i løbet af de sidste otte år. Det ændrer sig ikke. P/E er lavere, end den har været siden aktien var på $ 8, takket være at blive trukket ned af den bredere teknologisektor og af paniksælgere som dem fra i går. Og den rapporterede indkomst fra iPhone -salg begynder kun at bygge damp takket være abonnementsregnskabsmodellen. Jeg tror, ​​det er et godt tidspunkt at være lang Apple,* Macworld eller ingen Macworld.

*(med forbehold om, at hele den globale økonomi selvfølgelig kan forsvinde, i så fald er det et dårligt tidspunkt at forlænge noget.)

charlisiger:

18. december 2008 kl. 19:07

denne Lesa forsøger bare at gøre sig vigtig med et dumt stunt. Hele Mac -messespillet har døet i et stykke tid, dette var bare det sidste trin. Apple ønsker at gøre tingene på deres tidsplan og deres græs. Tænk over det. de behøver ikke betale nogen for at intensivere en meddelelse i deres eget rum, de kan frigive ting på deres egen skema. de kan spare tonsvis bare ved at filme en meddelelse, der går ud over internettet og måske gøres foran et par snes medietyper. tage disse penge og læg dem i deres produkt og tjenester til gavn for os.

også om Steve -tingen. igen i flere måneder har han trukket andre mennesker op for at vise alle, at han ikke er den eneste hjerne i spillet. dette er bare den sidste runde. Apple er blevet en virksomhed, hvor værdien ikke er i produkterne eller tjenesterne, men snarere ebber og flyder ud fra farven og strukturen i Steve Jobs seneste afføring. noget er alvorligt galt der.

Hvis folk virkelig vil vise Apple, at de bekymrer sig om virksomheden og ikke om det berømthedsikon, de har gjort Steve Jobs til, skal de IKKE tie. men hellere behandle Phil ligesom de gjorde Steve. Giv ham den samme støtte, den samme kærlighed, den samme klapp og jubel, de ville give hans nyheder, hvis Steve sagde det.

Andrew DKsiger:

18. december 2008 kl. 19:37

For det andet Ryan

Såååå…
Ingen store forventninger.
Ingen vild spekulation om skøre, umulige nye produkter.
Intet stort aktiekursfald.
Ingen Apple -tilstedeværelse ved en begivenhed 0.001% af Apple -produktbrugere går til.

Dreng, jeg er bare sur som helvede ...
Alle ser på mig dampende ...

*Gabe*

Jamessiger:

19. december 2008 kl. 01:27

Eller måske hvis alle klapper vildt gennem hele keynoten, vil han ikke være i stand til at levere det. Og så ville der ikke komme nye produkter fra æble. Og hvis alle gjorde det med hver keynote, ville der aldrig være nogen nye produkter, og så ville æble dø, og det er Lisas skyld.

Eller hvad som helst.

Fornuftens stemmesiger:

19. december 2008 kl. 03.47

Ryan, slå mig til slag, denne prangende grandstanding er mildest talt egocentrisk. Helvede jeg ville også elske Macworld meget, hvis jeg hvert år kunne gå derhen på en andens fane.

Hele Macworld i januar gav aldrig mening, det bliver så, at alle udsætter deres juleæble køb, af frygt for, at det 1 måned senere vil blive forældet af “åh og en ting mere” bekendtgørelse.

Faktisk planlægger jeg en modstridende protest mod Macworld, for alle de mennesker er kede af, hvordan hun staver "Lisa"!

S.R. Burnssiger:

19. december 2008 kl. 15:03

At Lisa (eller i henhold til hendes højtfalterende præference, Lesa) virkelig er sgu! Hvad b.s.! Forbliv stille? Bedre hun skulle lukke sin store mund.

Ja, også jeg vil bifalde dobbelt så hårdt for Phil under hans hovedtale. Det fortjener han bestemt. Og jeg er begejstret for, at jeg vil være der for at se ham og lytte til ham levere det.

steviesiger:

19. december 2008 kl. 17:21

KULT.
apple er et selskab, der skal tjene penge til investorer ..
nogle mennesker drømmer stadig om 70’ernes æble, og køber sig ind
marketing at "vi er dig"... apple er den nye microsoft.

Jeffsiger:

19. december 2008 kl. 21:29

Uanset om du er enig med Lesa og hendes Silent Keynote -bevægelse, det faktum, at hun følte sig tvunget at starte det - og det faktum, at det har rørt stærke følelser på begge sider af sagen siger bind. Det er klart, at der er en række Mac -brugere og Macworld Expo -deltagere, der føler, at Apple har vendt ryggen til dem, og de leder efter en stemme til at tale for dem. Hendes websted kan være den stemme for nogle, og i så fald fantastisk. Kommentarerne her viser, at der er mennesker, der er uenige i hendes standpunkt, og det er også ok. Apples meddelelse skabte et følelsesladet problem, så godt for Lesa for at finde en måde at udtrykke, hvordan hun har det uden at foreslå, at folk sniger sig æg ind i keynote, og godt for alle andre, der udtrykker deres følelser på Apples meddelelse uden at ty til navneopkald og mudder slynge.

ACsiger:

22. december 2008 kl. 01.12

Jeg tror, ​​at I alle ikke forstod pointen. Apple trækker sig tilbage fra ekspo til sine egne Apple -butikker og "unikke" App Store. Dette betyder, at Mac -indkøbernes ressourcer trækkes fra tredjepartsvirksomheder og videresælger denne ressource til tredjeparterne selv i App Store til 30% faste gebyrer. Faktisk er iPhone -markedet totalt kontrolleret af Apple, der beslutter sig for adgang og gebyrer. Og dette koncept kommer også til at blive udvidet til det kommende NoteBooks -marked. Vær klar.
Med andre ord skal enhver tredjepart, der ønsker adgang til forbrugernes Apple -marked, betale 30% af sin omsætning til Apple og må ikke frigive produkter i konkurrence med Apples ene. Se f.eks. appen Podcaster, der er blevet afvist fra App Store, derefter implementerede Apple disse funktioner i sit podcast -system. Apple spiser sig selv, jeg mener, det spiser 3. part i sit ekko-system, som i årevis har bidraget til væksten på Apple-markedet, der bringer innovation til platformen. Og det lukker døren.

Jeg tror, ​​at Mac -køberes ressource ikke er eksklusiv ejendom tilhørende Apple. Det tilhører enten Apple og alle de tredjeparter, der har bidraget til væksten af ​​Apple-ekkosystemet. Apple kan ikke påstå at være den eneste indehaver af denne ressource og sælge den til udviklerne. Men det gør det.

Jeg formoder også, at Phil Schiller er den ansvarlige, der gjorde Apple til en typisk multinational (som Vuitton), hvilket skabte myten Apple som en "Luksus-forbrugermærke" med sine egne butikker og private kunder, der producerer computere, der endnu ligner pc'er, skaber den "unikke" App Store (som får 30% fra udviklerne), hvilket omdanner de uafhængige softwarehuse til blot koncessionshavere... Jeg tror, ​​det ikke er en sag, at han vil erstatte SJ på MW ...

"Tænk anderledes" er slut. Det var SJ's motto, som også er forbi. Phil Schillers motto er "Tænk penge". Og det er og bliver det nye Apple.

"Farvel fremmede, jeg elskede dig ..." ;-)

techydudesiger:

23. december 2008 kl. 04:12

åh for frak sake, stop med at være petulant børn og accepter, at verden ændrer sig - hver dag - inklusive Apple. og den langsomt men meget sikkert kollapsende konvention/expo-paradigme/forretningsmodel.

INGEN har nogen idé om, hvad der VIRKELIG ligger bag Apples seneste meddelelser om: MacWorld 2009 & 2010, men det ser ud til at være deres retningen er klar, og som sædvanlig vil alle jer MacFanBoys/Girls sandsynligvis i sidste ende indse, at dette er en "god ting" trods alt.

at trække dette 'Silent Keynote'-stunt er simpelthen uhøfligt over for Phil Schiller, en som jeg ikke tror fra ekkokammerkommentaren, nogen af ​​jer har meget imod.

hvis du er PO'd med Apples meddelelse, skal du sige det til deres ansigt 1to1, i stedet for grinende barnslige stunts som dette.

og hvis silentkeynote.com havde boldene til at tillade kommentarer, jeg ville have sagt dette der i stedet.

Lesa Snider Kingsiger:

6. januar 2009 kl. 19:22

Boo hoo! Jeg er en stor idiot baby, der ikke kan se skoven for træerne! Jeg vil have, at Steve skal fortsætte med at gøre Macworld for evigt, fordi jeg elsker det så meget! Steve ødelægger min yndlingsuge på året ved ikke at deltage i IDGs skøre show! Jeg vil ikke have, at Apple laver deres egne annoncer! Jeg vil have alt til at blive PRÆCIS SOM DET ER FOREVER !!!

BWAH !!!

nicksiger:

25. januar 2009 kl. 17:07

hej jeg downloadede skype 4.0 beta 2 eller 3.o? men min bit -forsvarer viste ikke skype, men i stedet -pu cc c applikationsnavn emnerne er firkanter bogstaverne c har park over dem og den installerede version siger cjor- det siger ikke skype 4.0, jeg er ikke for smart, men jeg føler, at min skype er highjacked, og jeg er ny i skype og min bitdefender kan ikke opdatere, der står altid 1 problem afventende, ved nogen om dette, jeg lod Skype tilføje plugins, hvis jeg ikke havde gjort det, er der nogen derude derude tak nick

Seneste blogindlæg

Er dette bagkabinettet til iPhone 5?
September 11, 2021

Er dette bagkabinettet til iPhone 5?Disse billeder viser angiveligt det nye bagcover til Apples femte generations iPhone, men hvor ægte er de?Kompo...

| Cult of Mac
September 11, 2021

Distraktionsfri apps hjælper dig ikke med at fokusere. Her er hvad der vil.Ligesom et kasinotæppe i Vegas overstimulerer vores enheder vores hjerne...

Omdesignede MacBooks i juni? Vi fortæller dig, hvorfor timingen er rigtig, på The CultCast
September 11, 2021

Omdesignede MacBooks i juni? Vi fortæller dig, hvorfor timingen er den rigtige CultCastMacBook Pros modtog deres sidste store opdatering i 2012. De...