Pro zopakování: iPhone a DS půjdou proti sobě

Dříká:

14. srpna 2007 v 9:26

Zdá se, že je období pro triky. Citlivý na dotykovou obrazovku/pohyb je v módě. A hráči nemají rádi triky (proto všechny ty prodeje Wii nehercům)

Stále je to telefon s iPodem - nikdy ho neprodáte lidem, kteří chtějí dobrou kvalitu hudby nebo slušná výdrž baterie, nikdy ji neprodáte lidem, kteří potřebují pouze solidní telefon... a teď to zkuste prodat hráči? Nejsou hloupí, toto je pomůcka pro první palubní technologickou posádku a jen pro ně.

Přesto bude zábavné sledovat, jak to velké společnosti vymýšlejí…

trampusříká:

14. srpna 2007 v 9:26

Děkuji za příspěvek. Vaše logika dává smysl a spojení relevantních vláken přináší skutečnou hodnotu.

Ale proč musí bloggeri říkat věci jako „jak jsem poprvé předpověděl ...“. Jistě, existuje argument, že je to dobré zařízení k propojení s předchozími příběhy, ale vždy to zní tak egoisticky a sebepropagačně-trochu jako rapoví umělci.

Neomlouvejte se za samolibost - prostě nebuďte samolibí.

Trampus.

Brendaříká:

14. srpna 2007 v 9:38

Playstation si v různých generacích konzolí ponechal více či méně standardní ruční ovládání a soustředil se hlavně na hry. Možná kdyby všichni soutěžící následovali jejich příkladu místo hašteření jako spousta rozmazlených dětí, pak možná by mezi nimi mohla být navržena standardní konzola a pak by jejich úsilí mohlo být zaměřeno na hry. Koneckonců můžete mít nejlepší konzoli na světě, ale je to k ničemu, pokud jsou hry ‚svinstvo‘… přeji hezký den: o)

J.říká:

14. srpna 2007 v 9:48

Jste uvedeni v omyl. Úspěch konzoly byl VŽDY o hrách, které jsou k dispozici. Váš iPhone může mít tu nejúžasnější grafiku, prostorový zvuk a multimediální funkce, ale nikdy by nepřilákal lidi tam, kde je to důležité, obsahu.

John McMurrayříká:

14. srpna 2007 v 9:50

Hardware není nic bez softwaru. Aby byla jakákoli herní platforma úspěšná, vyžaduje „zabijáckou aplikaci“. Apple ví o hrách nebo jejich vývoji téměř nic a velmi pochybuji, zda by dokázali produkovat tituly s jednoduchou elegancí Dr. Kawashimy nebo hratelností hry New Super Mario Bros.

Nikdo se zdravým rozumem by si nekoupil Mac jako herní stroj.

Zmiňujete, že zabijácké aplikace Nintendo by se snadno přenesly na iPhone- to může, ale nemusí, ale nejsou na prodej!

Proč bych si měl kupovat herní automat bez exkluzivních titulů? Kompromitovaný herní stroj, který nemá d-pad ani joystick? Hry DS Touch Touch Generation představují pouze malou část dostupných titulů.

Nekoupil bych to. Můj mp3 přehrávač má úložný prostor 4 Gb, je malý a lehký- když cykluji, mohu si jej pověsit na krk. Ve srovnání je iPhone těžkopádný. My DS Lite je vyhrazená herní konzole se slušnou velikostí obrazovky a velkým zadním katalogem skvělých her- z nichž mnohé jsou tituly 1. strany. Proč bych vyměnil buďto za iPhone?

Kdykoli lidé mluví o sbližování technologií, vybaví se mi ta mizerná komba TV/VCR, která na konci 80. let prováděla kola. Nikdo je neměl rád; omezují výběr.

Na druhou stranu internetová telefonie je na DS již možná, což je docela skvělé- není ohrozit stav kapesního počítače jako herního stroje (ve skutečnosti vylepšuje verzi DS Pokémona) a je to volný, uvolnit!

Bobříká:

14. srpna 2007 v 9:56

Jak jste sám řekl, ruční herní soupeři Nintendo přicházeli a odcházeli a iPhone na tom nebude jinak. Nintendo to dělá už roky, má zákaznickou základnu, podporu vývojářů her a výsledky, které ani Sony nedokázalo s PSP srovnat. Myslet si, že mobilní telefon vydávající se za herní konzoli (někdo někoho?) Bude pro DS věrohodnou konkurencí a jeho nástupci inspirovanými naklápěním, je v nejlepším případě koláč na obloze.

$0.02

Devadesát fanouškůříká:

14. srpna 2007 v 10:17

Nintendo se nemá čeho bát, i když cena iPhonu je snížena a proniká na trh. Vždy měli přesvědčení, že zaměřením kapesního herního zařízení by mělo být hraní her. To je důvod, proč si psp nevede tak dobře jako multimediální zařízení. Ano, iphone je díky internímu HD lepší v přehrávání hudby a videa, ale myslím si, že v tuto chvíli bylo prokázáno, že multifunkční zařízení, jako je Nokia engagement, nemohou uspět v kapesní hře trh. V době, kdy se objeví pokles ceny a další generace iPhonů, bude Nintendo mít nové ruční herní zařízení. Pro spotřebitele je velmi důležitý nejen hardware, ale i software. Nintendo je také vývojář obsahu, který produkuje milované herní franšízy, což je také výzva k překonání, když s nimi soutěžíte v ručním prostoru. Takže s tvým úhlem pohledu nesouhlasím. Apple má hodně práce, aby dokázal, že iphone je skvělé herní zařízení nejen pro spotřebitele, ale také pro velké vydavatelské společnosti, které pro něj mohou vyrábět skvělé hry. V tuto chvíli Nintendo vyrábí hry nejvyšší kvality pro DS, které nikdy nebudou vydány na žádném jiném kapesním počítači. Myslím, že Apple bude mít těžké konkurovat PSP, natož DS, pokud jde o hraní vysoce interaktivních zábavných zábavných her.

stuartříká:

14. srpna 2007 v 10:25

iPhone se nikdy nebude srovnávat s DS…

za prvé, DS vás bude stát 129,99 $, když vás iPhone bude stát 499 GBP!

za druhé - kde jsou tlačítka na iPhonu? ano, máte dotykový displej, ale ne všechny hry s ním lze hrát! - potřebujete tlačítka, aby z něj byla slušná herní konzole!

zatřetí - není pochyb o tom, že Apple začíná vyrábět hry pro iPhone - pak by byly pravděpodobně dostupné pouze ke stažení přes iTunes! - což znamená, že musíte okamžitě utratit dalších pár stovek za nákup počítače, pokud ho ještě nemáte!

Mattříká:

14. srpna 2007 v 10:29

Apple může proniknout na trh s hrami, ale pouze pokud fanoušci řeknou, o kolik úžasnější Produkt Apple je srovnáván se vším ostatním, přestože konkurence skutečně přináší více funkčnost. Konzole Apple se bude prodávat, protože fanoušci Apple jsou věci, které se blíží náboženským fanatikům, kterými svět IT disponuje. Budou představovat nějakou významnou hrozbu? Samozřejmě že ne. Znovu vynalezli trh s přenosnou hudbou a tento prostor do značné míry vlastní, protože vynalezli hezké, přenosné zařízení, které nic moc nedělá, ale slepá opice by ho mohla použít. Ale to je prostor, který do značné míry vytvořili. Mimo fanouška, kdo vlastní iPhone? A co vlastně dělá, že smartphony/PPC už léta nedělají?

Apple jsou velmi dobří v hardwaru, jsou to úžasné věci a já je za to nebudu klepat. Ale hezká herní zařízení, která jsou zábavná, promyšlená a skvěle navržená, už jsou tady a jsou vyrobena s brilantností a inovací od Nintenda. Myslím, že naznačovat, že Apple je pro Nintendo dokonce malou hrozbou, je k smíchu, a je mi líto, že říkám typický fanboy „Apple je lepší než všechno“, který ignoruje některé do očí bijící nedostatky v nejnovějším produktu Apple čára. 3G někdo? Pokud to Apple nenabízí, zjevně to nemůžete potřebovat - nebo to alespoň převládá moudrost fanoušků.

Andyříká:

14. srpna 2007 v 10:33

Navíc... není to jen o použité technologii, jsou to samotné hry. Nintendo má historii výroby her, které jsou navzdory své jednoduchosti mnohem hratelnější a návykovější než hry jiných společností. Dokud v tom budou pokračovat, bude podle mě velmi těžké je napadnout!

Danielříká:

14. srpna 2007 v 10:33

Myšlenka kapesní herní konzole v podobě iPhonu je hrozná. Jak uvedl Stuart výše, pravděpodobně by byl k dispozici ke stažení pouze z iTunes a stejně jako všechny ostatní produkty Apple bude nechutně předražen ( apple tv stojí 3krát tolik než běžný počítač, který vám umožní prohlížet počítač na televizi a ani to nedělá, umožňuje pouze filmy a Youtube). To by bylo také strašně nepohodlné, protože by to omezilo množství her, které můžete mít v daném okamžiku, omezené pamětí. Čistý dotykový displej by také znemožnil provoz mnoha populárnějších ručních her, jako je Super Mario Bros. a hlavně bojové hry. Herní konzole pro iphone, navzdory všem těmto vynikajícím grafikám a čemukoli, na co poukazujete, nebude nic jiného než nové Game Gear, doufám, že si ji pamatujete od Sega.

Steveříká:

14. srpna 2007 v 10:37

Drž hubu, jako by Apple někdy napadl Nintendo na herním trhu. Ano, možná budete moci hrát zvláštní podivnou hru se svým iPhone, ale mezi tím a „IPhone & DS jde hlava nehlava“ existuje velký rozdíl, vzteklý Mac fanboy muppet.

Kdybych byl součástí Nintenda, neměl bych velké obavy. Ježíši, daruj některým lidem fantastický telefon na bázi BSD a myslí si, že dostali herní notebook nebo summat od fekkin Alienware. Sýkore.

Chrisříká:

14. srpna 2007 v 10:43

Nesouhlasím s tím, že by multi-touch na iPhonu fungoval pro hraní her, kromě zobrazování tlačítek v tradičním stylu po stranách (i tak nedostatek hmatové zpětné vazby výrazně snižuje).

Výhodou stylusu je, že je velmi tenký, takže by blokoval jen minimální část vašeho pohledu na obrazovku. Pokud byste museli neustále klást prsty do obrazovky, pravděpodobně byste o hodně přišli akce, která by způsobila, že nebudete schopni reagovat na časově kritické situace ve hrách správně.

Na druhou stranu by to mohlo být docela dobré pro žánry, jako jsou tahové strategie, ale i tak si nemyslím, že by to mohlo svrhnout Nintendo jako krále přenosných her.

BorkBoyříká:

14. srpna 2007 v 11:13

A pak nám iPhone vypere oblečení, obdělává půdu a postará se o nás. Musíme ale být opatrní, protože jednoho dne iPhone ovládne svět a my všichni lidé budeme zastaralí!

Kolik nákladu. Je to telefon proboha !!!

Šedý vlkříká:

14. srpna 2007 v 11:18

> iPhone se nikdy nebude moci srovnávat s DSà¢ à ¢ â € šÂ¬Ã‚¦

A Wii se nikdy nemohlo srovnávat s PS3... a přesto tak nějak dělá. Popření - jen řeka v Egyptě?

> za prvé, DS vás bude stát 129,99 $, když vás iPhone bude stát 499 GBP!

A kolik bude stát iPhone 2. generace? A iPhone mini? iPhone nano? Apple začíná s high -endem a spodní mezery vyplňuje později

> za druhé - kde jsou tlačítka na iPhonu? ano, máš dotek
> obrazovka, ale ne všechny hry s tím lze hrát! - k tomu potřebujete tlačítka
> udělejte z toho slušnou herní konzoli!

Vy. Tisk. The. Tlačítka. Na. The. Dotek. Obrazovka.

> zatřetí - není pochyb o tom, že Apple začíná vyrábět hry pro iPhone - pak
> pravděpodobně by byly k dispozici pouze ke stažení přes iTunes! - což znamená
> hned musíte jít utratit dalších pár stovek za nákup
> počítač, pokud jste ho ještě nezískali!

Překvapení: * iPhone * se připojuje k internetu. Nepotřebujete počítač, hru si můžete koupit přímo z iPhonu.

Vážně, to byly velmi hloupé stížnosti

Doufám, že to pomůže,

Šedý vlk

George Wellerříká:

14. srpna 2007 v 11:22

Omlouváme se, ale toto se NIKDY nestane! Alespoň ne takto.

Poptávka po DS je dána množstvím a kvalitou her, které jsou pro ni k dispozici. DS není oblíbená samotná dotyková obrazovka, ale věci, které s ní mohou dobří vývojáři dělat. Jen proto, že iPhone má dotykovou obrazovku, neznamená to, že se rovná DS.

Steve Jobs je příliš arogantní, aby otevřel iPhone dostatečně široké škále vývojářů. I když některým vývojářům/vydavatelům DOVOLÍ přístup, her bude velmi málo a dobré budou vzácností. A i tak Jobs pravděpodobně vybere společnost s nejšikovnějším logem! EA možná ??

Robin Turneyříká:

14. srpna 2007 v 11:23

Nemluvě o měsíční telefonní smlouvě potřebné k pokračování hraní….

Drsná realita je, že zařízení určené pro konkrétní účel vždy splní tento účel lépe, než může zařízení pro obecné účely.

Druhou krutou realitou je, že nyní iPhone mánie umírá - a lidé tato zařízení skutečně mají - začínáme si uvědomovat, že na trhu jsou ve skutečnosti lepší telefony - s lepšími specifikacemi, za nižší ceny - Apple bude mít skutečnou bitvu proti zaplněné konkurenci, aby je vyhnal - a jejich výsledky v této oblasti nejsou dobrý. Ano, iPod byl zařízení měnící hru, když mp3 přehrávače neměly žádné úložiště a jejich používání bylo opravdu neohrabané - ale trhy mobilních telefonů a kapesních her jsou vyspělé nasycené trhy - a historicky právě zde Apple selhává.

Pavelříká:

14. srpna 2007 v 11:25

Souhlasím, Stuarte, plus

Začtvrté - nejde jen o nejvýkonnější hardware - Nintendo DS a Wii v technologických sázkách výrazně zaostávají za svými konkurenty, ale inovativní hry mají velký rozdíl. Nintendo bylo velmi chytré, když oslovilo demografické skupiny, které obvykle nehrají videohry.

Za páté - potřebujete velkou a dobře zavedenou komunitu vývojářů, abyste vytvořili dostatek her pro vytvoření platformy atraktivní, a pokud platforma atraktivní není, nebudete náborovat velkou komunitu vývojářů - Catch 22.

Jsem si jistý, že hry přijdou na iPhone (stejným způsobem jako na Windows Mobile a Symbian), ale nebude to fungovat přímo s DS nebo PSP.

IPhone je docela průměrný jako telefon, chudý jako fotoaparát a není příliš horký jako PIM. Bude to také průměrné jako kapesní herní zařízení.

Ronanříká:

14. srpna 2007 v 11:34

Pašujte se, jací jste - jaké důkazy dokonce máte, že vaše předpověď prošla. Apple začal do svého mobilu přidávat hry - můj bože! Nebe padá. Souhlasím se Stuartem, v současné době existuje jen malé srovnání, ceny a kvalita her stranou. Počkejme a uvidíme, ano? V každém případě PSP ukázal, že snaha být vším může skončit sáním. Nintendo se specializuje na hraní her, a proto vždy vyhraje. Nikdo nechce hrát GTA na handheldu, ale Mario Bros?! Získáte obrázek

Jamesříká:

14. srpna 2007 v 11:36

Vytvoření prosperující herní říše vyžaduje mnohem víc

"Vytvoříte přenosné zařízení schopné nádherné grafiky, nedotčeného zvuku a poháněné vícedotykovým rozhraním, jste na prvním místě."

Pamatujete si, kdy Game Gear s technologicky barevnou obrazovkou faulovalo proti Game Boy? Nebo superduper Gizmodo (nebo co to je) neudělal ani škrábnutí na povrchu PSP, natož DS? A teď Wii s grafikou „s nízkým rozlišením“ burcuje žebříčky prodejů? Nejlépe zapomeň na N-Gage.

Nintendo má hrdou historii porozumění hráčům, nabízí jasné nové nápady nad grunt silou a skvělé inovace. A Nintendo se poněkud pokazilo s N64 a Gamecube, ale stále se vrací silné dnes.

Co ví Apple o hraní her? Navzdory této nevýhodě má Windows obrovskou herní základnu, dokonce i Microsoft má ikonické tituly, jako je Halo.

Snít dál.

Označitříká:

14. srpna 2007 v 11:37

Stuart - Souhlasil bych s tím, že Iphone postrádá standardní tvrdá dotyková tlačítka, na která jsme na našich konzolích všichni zvyklí, ale to lze snadno napravit pomocí reklamy na příslušenství. Pokud jde o potřebu nákupu počítače v obchodě itunes, bylo by pro Apple dost jednoduché povolit nákupy v obchodě prostřednictvím telefonu. Apple otevřeně ukázal, že nevěří v vyměnitelná média jako věc budoucnosti. CD a DVD a dokonce ani Blu Ray atd. Nebudou v budoucnosti existovat. Budoucnost je okamžitý nákup a stažení digitálního obsahu, který domácí uživatel vyžaduje. Apple má na straně hry EA. Na straně mají mobilní sítě. Vlastní trh s přenosným mediálním zařízením. Stačí stisknout spínač a vyhrávají. Budoucnost je téměř nabitá !!!

Jamesříká:

14. srpna 2007 v 11:40

Nejde jen o hardware, bezpochyby máme Apple s vážnou kvalitou hardwarového oddělení. Apple (ipod stranou) je však poněkud společnost, která poskytuje specializovaná řešení. Vidím, že iPhone je právě to, konkurence je prostě divoká.
Ještě důležitější je, že trh s hrami je o obsahu, ne o hardwaru Microsoft, který by to dokázal tím, že prodá hardware s obrovskou ztrátou. Nintendo zde má obrovský rodokmen a rozsáhlé zkušenosti s vývojem skvělých titulů. U Wii dokázali, že to není o skvělé grafice a zvuku, ale o skvělé hratelnosti. Apple jsou ve srovnání s Nintendem neandrtálci. Tady předpovídám 3: 0 pro Nintendo. Žádná konkurence.

Charlesiříká:

14. srpna 2007 v 11:44

PSP jsou široce používány a Iphone nezíská velký podíl na trhu mobilních telefonů, protože existují stovky dalších telefonů a Iphone je dražší.
V budoucnu máte pravděpodobně pravdu, že hraní na mobilních telefonech bude konkurovat ručním herním zařízením, ale zatím ještě ne

Hugo Ruddříká:

14. srpna 2007 v 11:45

Logika zde není ohromena; zachycení trhu s videohrami by bylo trochu pyrrhické, vzhledem k povaze samotného trhu s videohrami; formáty jsou nestálé, spotřebitelé mají nižší příjmy (obecně, i když jsem evidentně nabitý) a vývoj her provádí -shock, hororové-vývojáři softwaru třetích stran.
Problém s kecy pro telefony je platný a dobře zvažovaný; je instinktivně zřejmé, že by Apple měl uklízet hry pro iPhone; ale to není totéž jako vývoj iPhonu pro podstatně expanzivní trh.
Apple opravdu nedělá low-end, a když ano (Mac Mini), dělají to napůl obloukovitě.
Nekoupil bych to; Dostal jsem pouze iPod, protože MS sem Zune nevydal; předtím jsem byl těžce do svého zařízení HTC Windows Mobile.

Andrewříká:

14. srpna 2007 v 11:46

Nintendo v posledních dvou desetiletích porazilo všechny uživatele na ručním trhu a oni navzdory nejlepšímu úsilí společností Sega, Sony, NEC a desítek dalších společností v této oblasti i nadále vést minulost. Ne každý chce takové vybavení, jako je iPhone, a rodiče za něj nebudou utrácet peníze na jejich dětském mobilu, což znamená, že nikdy nedosáhne takových prodejů, jaké mají DS a Gameboy série. Apple a Nintendo mají mnoho společného, ​​ale myslím si, že Nintendo tuto válku vyhraje.

Lukeříká:

14. srpna 2007 v 11:59

Když vyšla první generace Game Boys, mnoho odborníků říkalo, že bude trpět rukou Atari Lynx. Přeci jen měl barevnou obrazovku, lepší procesor a Atari mělo slušnou historii.
Bohužel pro ně vyšel Tetris a Nintendo zdecimovalo konkurenci.
Nintendo opravdu ví, co dělá s herními stroji, a nejde jen o hardware.

Musabříká:

14. srpna 2007 v 12:01

Klíčovým problémem zde není iPhone vs. DS ale iphone vs. všechno ostatní.

Aby byla skutečně konkurenceschopná, navrhuji dvě úpravy:
1-je třeba přidat skvělý pevný disk ve stylu ipod.
2 - otevřete rozhraní a/nebo safari, aby byly aplikace třetích stran snadno dostupné jako doplňky, podobně jako to udělal Firefox se svými rozšířeními.

Jsou to docela zřejmé, ale pokud se to udělá stejným stylem a kvalitou, o které je Apple známý, pak bude muset mít všechny ruční kapesní počítače.

Daniříká:

14. srpna 2007 v 12:16

Jedna věc, Stuarte, kterou jste opomněl zmínit, je, že aby bylo možné používat iPhone, musí být stejně aktivován pomocí iTunes, takže pokud jste Je dost hloupé koupit si iPhone bez počítače, máte velmi drahou cihlu s nápisem „prosím aktivujte přes iTunes“ na přední straně to.

Vikkuříká:

14. srpna 2007 v 12:17

lol doufám, že mac neudělá stejnou chybu jako Sony tím, že se pokusí převzít krále her. Nintendo to dělalo

Alcříká:

14. srpna 2007 v 12:31

Nedostatek d-padu a tlačítek je problém. Sluchátka mobilních telefonů to vždy trápí a iPhone ani žádné nemá. Protože jste zmínili DS, hry jako Mario 64 DS a Monkey Ball jsou dokonalým příkladem toho, jak a dotykový displej nemůže adekvátně nahradit analogové páčky, bez ohledu na přesnost požadovanou pro a d-pad.

Nepochybuji, že iPhone bude rozumným zařízením pro příležitostné hry mobi, ale v současné iteraci nenahradí žádného z těžkých hitterů.

Nich Starlingováříká:

14. srpna 2007 v 12:33

100% s tebou nesouhlasím. Společnosti se správným rodokmenem (Sony, Sega, Atari) se všechny snažily převzít Nintendo na ručním trhu a všechny prohrály bitvu. Apple možná vyhrál nad podivným podílem na trhu mobilních telefonů, ale bojuje o získání trhu sdílet z blackberry brigády s jejich I-telefonem, zatímco ostatní lidé jsou velmi loajální k mobilu značky. Měl jsem čtyři Sony-Ericcsony a nebudu směrovat, zatímco ostatní, které znám, měli jen Nokia.

Lidé jako já nechtějí platit ani 300 liber za telefon, stejným způsobem jako my; nechci zaplatit 300 £ za ruční herní konzoli. DS Market je řízen dětmi a I-telefon je zaměřen na podivínské dospělé. Musí existovat crossover a Apple ho nemá.

Nick C.říká:

14. srpna 2007 v 12:38

Omlouváme se, kámo, mýlíte se, pokud si myslíte, že iPhone bude v blízké době soutěžit s DS. Herní průmysl je tak odlišný od mobilního průmyslu - pamatujete si na Nokia N gage?

Možná časem přidají funkce a vydají hry pro iPhone. Budou to ale ležérní hry, a budou tak spíše rozšiřovat trh než konkurovat Nintendu o svou zákaznickou základnu.

Nezapomínejme také na to, že ani Macy nejsou zrovna stroje vhodné pro hraní her-zdá se, že Apple tomuto odvětví zatím prostě nerozumí.

Davidříká:

14. srpna 2007 v 12:49

Ach, drahý. Kde začít. Nejprve se podívejme na to nejdůležitější, co každá herní platforma má, hry. Jedním z důvodů, proč se Nintendo DS tak dobře prodává, jsou tituly první strany. Mario nebo Zeldu na iPhonu nikdy neuvidíte. Mac se také nemůže spoléhat na podporu třetích stran, protože obecně mají tendenci pumpovat zbytečné lopaty do jakéhokoli systému, který nepoužívají. mít referenční rámec pro. Stalo se to také v počátcích DS, ale nabídky první strany provedly systém těmito obtížnými časy. Dalším problémem je, že hráči chtějí herní stroje, nikoli konvergenční zařízení. Nebuďte jackem všech oborů a mistrem žádného, ​​jako je NGage. Přidejte k tomu obrovskou instalační základnu DS a je docela zřejmé, že iPhone by měl zůstat jen tím, telefonem.

Samříká:

14. srpna 2007 v 12:51

Odpověď na Stuarta ...

Za prvé, článek říká, že do konce roku by Apple mohl změnit své ceny, aby mohl konkurovat. V tuto chvíli ne.

Za druhé, NEPOTŘEBUJETE TLAČÍTKA. Na obrazovku se můžete dotknout KDEKOLI! Tlačítko je tedy kdekoli.

Za třetí, Ano, Apple může dát hry na iTunes. Mají také možnost povolit instalace prostřednictvím přímého stahování přes telefonní síť nebo bezdrátově v obchodě Apple. Apple jsou chytří, nevěřím, že by záměrně omezili svůj trh.

krisříká:

14. srpna 2007 v 12:53

Děláte obrovskou, obrovskou chybu, stejný druh chyby, jaké Sony udělalo s PSP a PS3. Skutečnost, že dokonce mluvíte o zabijákovi PSP, když byl PSP pro Sony zklamáním, ukazuje, jak je výše uvedený článek mimo dosah.

Předpokládáte, že hráči kupují atraktivní hardware. Nemají. Nikdy to neudělali. Vítězný herní systém každé generace nikdy nebyl nejlepším hardwarem, ve skutečnosti to byl obvykle nejhorší hardware.

Lidé si pro hry kupují herní systémy. Tržby Nintendo DS byly na výši, dokud nevyšly Nintendogs a Brain Training, poté vyskočily před všechny ostatní konzole dohromady. Xbox nikam nevedl, dokud Halo přiměl lidi, aby to brali vážně. Megadrive/Genesis byla ne-entita, dokud se neobjevil Sonic The Hedgehog.

Pokaždé, když byl herní systém dokonce mírně úspěšný, byl na pozadí úspěšných her, které chce každý získat. Klíčem je obsah, nikoli hardware.

Nemůžete se stát jen špičkovým herním producentem přes noc, vybudování plodiny dovedností a kvalitních franšíz trvá roky vývoje. Apple nemá v této oblasti žádné záznamy.

Nemůžete se také koupit do světa her, jak zjistil Microsoft s jejich masivní ztrátou Jednotka Xbox, která stále bojuje proti konkurenci, přestože doslova vyhodila miliardy dolarů na to.

Pokud chcete posoudit šance iPhonu v herním světě, první věc, kterou byste měli udělat, je zcela ignorujte samotný hardware iPhonu a plně se soustřeďte na hry, které by se mohly objevit na to.

Quentinříká:

14. srpna 2007 v 13:02

Silně pochybuji, že budoucí generace iPhonu budou někdy schopny konkurovat v odvětví mobilních herních platforem na vážné úrovni. Pokud něco, bude to stejně dobré jako hraní her na mém nokie e65 s novou hrou, kterou jsem právě stáhl a pečlivě jsem ji musel nainstalovat.

Především má Nintendo zkušenosti v oboru vývoje konzolí. Existuje velmi dobrý důvod, proč byly vyrobeny konkrétní ovládací povrchy, protože to bylo vyzkoušeno a testováno. Existuje malé zpoždění, což znamená, že můžete mít hry vyžadující rychlou dobu odezvy, aniž by byl uživatel frustrován.

Navíc mějte na paměti, že Apple bude muset také otevřít dveře pro kódovací platformu pro iPhone. Proč bych nevěřil ničemu hernímu, co Apple dělá, pokud jde o software, a proto jim chybí zkušenosti a nikdo nemůže dokázat, že jakýkoli apple mac je skvělá herní platforma.

Na druhé straně mějte na paměti, že důvodem, proč mobilní platformy jako DS a PSP fungují, je skutečnost, že je založen na jeho kazetě, i když typ média může změnit princip, zůstává stejný. Bylo by frustrující odinstalovat hru na nový iphone, než budete muset nainstalovat novou hru, kterou chcete vyzkoušet. A dokonce i na velkém pevném disku, kolik kvalitních her se vejde do reality? Srovnejte to s tím, že si vezmete tašku s několika hrami.

Je mi líto, ale někdy je mac stále mac, a ne švýcarský armádní nůž, který dokáže všechno.

Laurenceříká:

14. srpna 2007 v 13:14

Tento článek je tak samolibý a plný mac fanboyismu, že ani nevím, kde začít a přivést autora zpět na planetu Zemi.
IPhone je podceňovaný, předražený kus designového kecu s naff rozhraním a zlými zámky dodavatele. Kromě maličkostí vícedotykové obrazovky a náklonu-funkcí, které jsou skvělé, ale sotva technologické revoluce (navzdory tomu, čemu vám Apple Spin Doctor myslí, že vám to věří)- nabídněte malou náhradu, když cítíte díru v peněžence po střízlivém zjištění, že jste mohli přinést stejně schopný chytrý telefon / XDA za polovinu cena.

Stručně řečeno - pokud se iPhone nepodaří vytvořit jako telefon (jak to jasně je), pak nechápu, jak bude úspěšný jako herní konzole.

Richardeříká:

14. srpna 2007 v 13:15 hodin

Přesně, ne tlačítka, ahoj, hrál jsi na DS?

Porovnejte také tloušťku doteku s tlustým klobásou vašeho průměrného dospělého muže, který při dotyku blokuje polovinu obrazovky. Jeden malý potlesk tváře Nintendogs by mu zlomil vaz.

Jonathaneříká:

14. srpna 2007 v 13:17

Opravdu pochybuji, že se Apple pokusí dát nintendu šanci na peníze. alespoň pokud viděli, co z nich idiotský sony udělal, když se pokoušeli dostat na trh. problém je v tom, že Nintendo má takovou značku, že kdyby tam dali logo na kus lepenky, lidé by to stejně udělali. Navíc Apple nemá absolutně žádné zkušenosti s výrobou her pro tyto produkty, myslím tím, podívejte se, co se stalo, když N-gage vyšel, protože to byl mobilní telefon a ruka a nikam se nedostal, protože postrádal dobré hry. To je místo, kde Apple padá na tvář, pokud se podíváte na hry dostupné na iTunes v okamžiku, kdy jsou přinejlepším jednoduchými hrami a v žádném případě nemohou konkurovat nintendu.

Jonathaneříká:

14. srpna 2007 v 13:18

Opravdu pochybuji, že se Apple pokusí dát nintendu šanci na peníze. alespoň pokud viděli, co z nich idiotský sony udělal, když se pokoušeli dostat na trh. problém je v tom, že Nintendo má takovou značku, že kdyby tam dali logo na kousek kartonu, lidé by si ho stejně koupili. Navíc Apple nemá absolutně žádné zkušenosti s výrobou her pro tyto produkty, myslím tím, podívejte se, co se stalo, když N-gage vyšel, protože to byl mobilní telefon a ruka a nikam se nedostal, protože postrádal dobré hry. To je místo, kde Apple padá na tvář, pokud se podíváte na hry dostupné na iTunes v okamžiku, kdy jsou přinejlepším jednoduchými hrami a v žádném případě nemohou konkurovat nintendu.

BdeRWestříká:

14. srpna 2007 v 13:28

Uh, Pete, ten odkaz „New York Times“ ukazuje na příspěvek. Jsem si jist, že chyba byla skutečná, ale vy získáte trochu jinou představu o příspěvku versus Times ^_ ^

Gareth Jonesříká:

14. srpna 2007 v 13:33

Váš argument v zásadě představuje velmi zřejmý návrh. Jde nám o to, abychom naše gadgety a zařízení zkondenzovali do co nejmenšího svazku, a proto došlo k rozmachu telefonů s mp3/fotoaparátem. Jediná věc, kterou se nepodařilo zachytit, byl herní telefon. Nokia zkoušela a zkoušela a selhala, zatímco většina moderních telefonů je schopna vytlačit kvalitní hry a grafiku přinejmenším v kvalitě PSone. Problémem je přístup na trh, který z velké části tvoří osoby mladší 16 let. Minimální věk pro osobní získání smlouvy je 18 let, což ponechává pay as you go na trhu hlavní oblast útoku.

Není žádným, dobře udržovaným tajemstvím, že společnost Sony využívá svou část značky Sony Ericsson k vývoji telefonu PSP, a domnívám se, že bez zkušeností s přenosné hry a jejich iPhone je v plenkách, Apple by toho začal brát příliš mnoho najednou, než aby si začal dělat starosti s dobytím jiných trhů za prvé.

labužníkříká:

14. srpna 2007 v 13:46

Tato předpověď ignoruje veškerou dynamiku a historii herního průmyslu. Jak již bylo uvedeno, Iphone - ještě dražší než PS3 - nebude vyzvat DS jako herní zařízení pro masový trh. Za druhé, jde o obsah, franšízy atd. z nichž Apple žádný nemá. Za třetí, kde je úložiště médií a rozhraní, které bude použito k tomu, aby tyto hry byly vyjímatelné a skladovatelné. Promiňte, to neletí.

Chrisříká:

14. srpna 2007 v 13:48

Jako milovník MAC jsem si jistý, že tomu můžete začít věřit.

Tolik prase!

Apple, protože je Apple, jsou více než šťastní, že vyvinuli další verzi iPodu, takže si jej musíte koupit znovu a dále obložit kapsy Steva Jobse hotovostí! Kdo by řekl, že by po celém herním trhu neradi zahrnovali herní technologie, je vysoce lukrativní.

Co si však nevšimnete, je, že i když je iPod lídrem na trhu a iPhone by jím rád byl, rozhodně nejsou průlomoví. Řekl jste, že Nintendo má na chvíli ve svých herních ovladačích ovládání pohybu, Sony má spoustu tlačítek i ovládání pohybu. Oba mají také dlouholetou historii v oboru na trhu her. Proč si myslíte, že by Apple mohl kvůli iPhonu vydat přenosnou herní konzoli?

Jak a kde se do toho Apple dostává a upřímně očekáváte, že to Steve Jobs uvede na trh za 250 dolarů, neznáte Apple tak dobře, jak byste si chtěli myslet!

Pokračujte v běhu a kupte si PSP nebo DS, které jste vždy chtěli, a přestaňte psát hloupé blogy o svém osobním seznamu přání.

Vzpomínám si na staré přísloví „Každý, kdo neví, jak používat počítač, používá MAC!“ Dobře, teď, když jsou MAC a PC velmi podobné prostřednictvím Intel a Vista, musíte si položit jednu otázku. Kde je trh her MAC?

Apple není herní značka a pravděpodobně nikdy nebude. Pokud máte Apple tak rádi, ponořte se do něj, ale pokud milujete hraní, vyberte si něco lepšího!

Rick Hubyříká:

14. srpna 2007 v 13:49

Nevidím, že iphone bude soutěžit s DS. DS je příliš specifická herní konzole a iPhone je příliš generický kus sady.

To nejlepší, v co můžete doufat, je spolupráce v budoucnosti (Nintendo to téměř udělalo se Sony v dobách SNES, takže není nemyslitelné, že by takový nápad bavily).

Je nepravděpodobné, že by další kapesní počítač Nintendo byl mobilním telefonem, další iPhone se pravděpodobně bude více soustředit na hry - ale uprostřed se nesetkají.

Andyříká:

14. srpna 2007 v 14:01

IPhone * může * být hrozbou pro PSP, ale skutečně ohrožuje DS?

Někdo jiný poukázal na cenové rozdíly, ale co rozdíly v cílovém publiku?

IPhone je zaměřen na geeky (všeho druhu) s penězi, DS má mnohem širší základnu než to, kolik rodičů se chystá koupit svým dětem iPhony, aby mohli hrát hry?

Kolik hráčů, kteří nehrají, například lidé, kteří hrají trénink mozku atd., Bude mít iPhone.

Jsou na různých trzích a oba mají prostor pro úspěšný život vedle sebe ...

Neilříká:

14. srpna 2007 ve 14:02

Znovu spusťte ten jeden kolem mě… myslíte si, že iPhone by pro připojení k iTunes potřeboval počítač. Hmm. Bavíme se zde o iPhonu?

Není to telefon/PDA s prohlížečem Safari, bezdrátovým a mobilním připojením... ?

Annie Wallaceříká:

14. srpna 2007 ve 14:07

To vše je trochu typické pro étos společnosti Apple - jde něco jako…
"Pokud je hezky postavený a dostatečně ho humbukujete, lidé si ho koupí bez ohledu na cenu"

Přenosná herní zařízení kupují teenageři a děti, a proto musí být cenově dostupná. Potenciální produkt Apple nebude. Je to Apple, proto to bude hezké, ale drahé.

A děkuji za použití slova „Smug“. Jablko, jablko... jablko ..

Rob Oakmanříká:

14. srpna 2007 v 14:12

Je velmi zábavné si myslet, že v jakýchkoli telefonních hrách se bude prodávat iphone a také speciálně navržený herní stroj. Další informace najdete v Nokia Ngage, telefonu, který se v té době rovnal konzolám, a ve velkém kousal prach

Arnaudříká:

14. srpna 2007 v 14:19

Nintendo má více než 20 let zkušeností s herním trhem pro domácí a ruční konzoly i hry 1. strany. Ani jeden produkt/platforma Apple z něj nikdy neudělala slušnou herní platformu. Na jedné straně se produkty společnosti Apple zavírají inovacím od třetích stran a generují hry/příslušenství/nápady které mohou pomoci vybudovat konkurenční sílu pro Nintendo (jako megadrive Sega nebo PC a v menší míře Sony). Pak bylo Nintendo vždy nejpřísnějším herním prostředím všech společností a tím, kde byly poplatky nejvyšší a bylo úspěšné - ale to je proto, že je to herní společnost! Microsoftu trvalo „4–5 miliard USD“ na „hraní“ her... myslím, že Steve Jobs je příliš chytrý na to, aby se nechal vtáhnout do tak bezvýsledného souboje. Kromě toho, kolik společností (Nokia někdo? a bezpočet dalších) se pokusili rozbít trh s hrami s telefonem, mp3, mp4, čímkoli jiným, co by mohlo hrát hry a neuspělo ???
Možná znáte své věci od Applu, ale zdá se, že hraní her vůbec nechápete.

Rob Farmerříká:

14. srpna 2007 v 14:23

> za druhé - kde jsou tlačítka na iPhonu? ano, máte dotykový displej, ale ne všechny hry s ním lze hrát! - potřebujete tlačítka, aby z něj byla slušná herní konzole!

ještě jsem nepoužil iphone, ale viděl jsem na něm emulátor NES... s vitálním D padem a tlačítky.. zdá se, že tlačítka fungují dobře... být na obrazovce je pocit pohybu.. Myslím, že by to fungovalo dobře, kdyby to dokázalo detekovat tlak levého palce. Představuji si, že největší překážkou jablek je, že se iPhone nebude líbit asijskému trhu, který je vrtkavý na americké spotřební zboží. a jablko opravdu nemá tušení na trhu her. pamatuje si někdo pippin? jablko má styl midas touch pro design, ale opravdu jsou na začátku, pokud si myslí, že mohou převzít sony nebo nintendo. Microsoft se teprve začíná prosazovat na herním trhu poté, co na to vynaložil milion dolarů. a přesto ještě dosáhnout zisku.

Steve Mortimerříká:

14. srpna 2007 v 14:33

Dobrý nápad, ale obávám se, že iPhone je příliš drahý na to, aby mohl někdy soutěžit na trhu mobilních her. Funkce, které má, jsou již překonány téměř všemi mobilními telefony dostupnými ve Velké Británii (většina z nich je prozrazena) zdarma se smlouvou) a příjemné rozhraní se ani nepřibližuje k ospravedlnění hloupě vysoké ceny štítek. IPhone nikdy neporazí DS na trhu přenosných her, prostě to není žádná soutěž.

Sophiaříká:

14. srpna 2007 v 14:58

Opravdu nechápu, jak by iPhone nebo ipod představoval „rozhraní, které DS nedokáže plně odpovídat bez potřeby stylusu“. Ani samotné DS nemá o stylus nouzi. Má všechna tlačítka běžného ovladače + stylus. To znamená, že vývojáři mají vždy možnost nepoužívat ve svých hrách žádné stylus. Srovnáváte telefon s dotykovým displejem se systémem navrženým speciálně (a velmi pohodlně) pro hraní her. Dokonce i nastavení obrazovky je na DS příjemnější k hraní. alespoň máme jeden nahoře a jeden dole.

Nyní přidávání telefonu do DS.. to by bylo něco. Podle mého nevzdělaného názoru by to byl také lepší marketingový tah pro Nintendo.. Samozřejmě, že vždy sáli marketing.

Benříká:

14. srpna 2007 v 15:26

Pokud by k tomu, aby byla nejlepší herní konzole vše, co bylo zapotřebí pro high -tech gadgety, pak by PSP zvítězilo už před mnoha lety. Faktem je, že konzole na hry spoléhá a nikdo nevyrábí lepší hry než Nintendo.

Nenapadá mě mnoho her, které by Apple dokázal vyrobit a které by mohly soupeřit s New Super Mario Brothers, Nintendogs nebo The Legend of Zelda. Vyhoďte náklady na DS a skutečnost, že se líbí všem věkovým skupinám, kde I-telefon osloví pouze starší publikum a myslím, že Nintendo se má o co starat.

Tony Gartlandříká:

14. srpna 2007 v 15:28

Pro ty z nás s nadhledem budeme (nebo již máme) počítač (mac)!! Všimli jste si někdy, že pro mac není tolik her? nebo UNIX? Pokud si chcete zahrát... ..koupit PC!!! Pro skutečnou práci a budoucnost.. MAC; Hasta la VISTA miminka !!!

Tony

Andyříká:

14. srpna 2007 v 15:33

"Společnost GigaOM dnes oznámila, že Nintendo podalo patent na ruční konzolu citlivou na náklon"

GigaOm je vážně zastaralý - tento patent byl původně podán před * dlouhou * dobou. Pokud to má podpořit vaše tvrzení, začínáte na vratkých základech.

Ach. druhým zdrojem je New York Post. Což také odkazuje na stejného starověkého pacienta. Ahoj! Slyšel jsem, že MS pracují na konzole - a Sone má v plánu pokračování PS1. Propadejte panice všichni!

Andrew Giggalříká:

14. srpna 2007 v 15:51

Věc je taková, že Sony to samé řekla s PSP, protože něco je nové a inovativní, to neznamená najednou vtrhne dovnitř a ukradne hrom již zavedeného výrobce her a vývojáře her.

Viděl jsem však, že IPHone podporuje hry již vyvinuté pro DS, ale jak říká stuart, kde jsou tlačítka. Jedním z klíčových faktorů každé ruční hry je zpětná vazba, kterou získáte z tlačítek, která byste mohli začlenit můžete je přenést do skutečného iPhonu a možná je dokonce přetáhnout po obrazovce v závislosti na vaší hře styl. Ale pak vaše jídlo do velikosti displeje.

Možná by Nintendo a Apple spolupracovaly na vývoji her, ale budoucnost není vytesaná, takže uvidíme.

travisříká:

14. srpna 2007 v 16:09

bylo by lepší, kdyby Apple nechal nintendo vytvářet hry pro iphone. Vytvořilo někdy Apple napůl slušnou hru? Ne. mac byl pro hráče už po celé věky vtipem... proč přilévat olej do ohně?

nintendo má zálusk na jablko... a je nejinovativnější herní společností na světě. plus fanoušci nintendo jsou často fanoušci jablek. zdá se to zřejmé ...

Apple neměl problém jít na to nejlepší v oboru pro toto zařízení - integrace google, youtube, yahoo. doufám, že v této tradici budou pokračovat a spojí se s nintendem... mnohem raději bych si zahrál hru nintendo na svém iphonu než hru apple na svém iphone.

Mnohem raději bych, aby nintendo a apple byli přátelé než nepřátelé.

Označitříká:

14. srpna 2007 v 16:12

Nejen, že jsi samolibý, musíš být i docela blázen!! Kromě zcela zřejmého komentáře od Stuarta výše, iPhone NENÍ hrací stroj jednoduše proto, že má dotykovou obrazovku a může zobrazovat pěkné obrázky!! Má vyhrazený 3D grafický hardware? má dedikovaný zvukový procesor? Je jeho procesor dostatečně rychlý, aby odpovídal buď PSP nebo DS? odpověď na všechny tyto otázky je NE. Pokud budete chrlit jako slepý fanboy, pokuste se alespoň zajistit, aby to, co vydáváte, bylo jakýmkoli způsobem proveditelné. IPhone NENÍ zachráncem světa, je to jen blbý telefon se slušnou obrazovkou a příjemným softwarovým rozhraním, PŘEJÍT TO !!!

Mosinříká:

14. srpna 2007 v 16:21

Když si lidé myslí Apple, nemyslí na hry. Mac existuje již nějakou dobu a stále není herní platformou. Jistě, dostanete nějaké nedbalé druhé z PC, ale to je jen Blizzard, který vydělává více peněz.

Souhlasím s tím, že iphone má technologii, ale Apple ji sám nemohl podporovat, potřebujete podporu třetích stran a hodně z toho. Nebylo by těžké překonat psp, ta věc je prostě hrůza, takže bych se tím zrovna nechlubil.

Apple by musel udělat několik věcí, aby se dokonce pokusil jít proti Nintendu v příští generaci kapesních počítačů.

Chrisříká:

14. srpna 2007 v 16:31

Pokud hra potřebuje tlačítka, budou naprogramována na obrazovku a mohou být umístěna tam, kde tvůrce hry cítí, že jsou potřeba. Ano, Apple pravděpodobně bude nabízet hry prostřednictvím iTunes, ale jak bude mít herní jednotka za několik let bez nějaké formy počítače. Navíc to znamená, že se k hrám nedostanou hráči, obchody, dodávky, obaly, benzín ani kůže na boty. Mohlo by to vzlétnout.

Aaříká:

14. srpna 2007 v 16:51

lol, apple a herní společnost! žádná šance.

Vývoj moderních her stojí tolik peněz, protože jablko nevyrábí žádné. Konzoly se také obvykle prodávají levněji, než stojí výrobce (divize ms games zaznamenává ztrátu 6 miliard dolarů za rok 2006), a to ve skutečnosti není iPhone.

Pokud se začnou prodávat za 99 dolarů, pak možná.

Garnettříká:

14. srpna 2007 v 17:27

Chcete -li odpovědět na výše uvedený komentář, nebudete potřebovat tlačítka, pokud jsou součástí grafického uživatelského rozhraní her a od iPhone provozuje software FULL OSX, ze kterého si můžete stejně snadno stáhnout cokoli z iTunes přes WiFi internet Spojení.

Tyto věci mi přišly během několika sekund a nemám ani účet pro iPhone nebo iTunes. Je to určitě zdravý rozum?

Pavelříká:

14. srpna 2007 v 18:17

Nesouhlasím, ale jen mírně.

Jak zdůraznil Stuart, Nintendo je především o ceně a hratelnosti.

Soutěž o telefony iPhone bude pocházet od společností Sony a Nokia, přičemž oba pravděpodobně budou mít konkurenci velmi obtížnou. Přirozeným trhem pro všechny tři výrobce jsou stylové, něco přes dvacet. Nintendo’s je inkluzivnější, od 10letých dívek hrajících Nintendogs až po Grandad hrající Big Brain Accademy a Sudoku. Většina z těchto lidí nemá hotovostní rezervu 500 liber.

Pohled na nejnovější grafy her (zde mluvím o Velké Británii) ukazuje, že Joe public rád utrácí peníze za hry, pokud jsou náklady na konzoli levné dost (nejlepších deset her se skládá z 8 her Nintendo a 2 her napříč platformami, každý je vítězem, pokud je postavena herní konzole, kterou máte) Nintendo)

Na konci dne to všechno přijde na cenu, stačí se zeptat Sony od uvedení PS3.

Jamesříká:

14. srpna 2007 v 18:35

Jak uvedl Stuartův komentář výše, iPhone a DS nebudou soutěžit. Jsou to dva různé nástroje pro dvě různá zaměstnání. V tomto se možná mýlím, ale Apple se rozhodl jít na trh s mobilními telefony přes trh s konzolami, protože telefony se těší většímu růstu než konzoly. Proto to znamená, že iphone nebyl nikdy navržen tak, aby byl hodně herním strojem. Pokud vidím, iPhone může být dodáván pouze s hrami, protože všechny ostatní mobilní telefony ano (nebo alespoň velká většina).

Aaroneříká:

14. srpna 2007 v 18:36

Jednoduše proto, že Nintendo používá k ovládání her senzitivitu pohybu, neznamená to, že jakýkoli software senzitivní na pohyb zvládne druhy her, které Wii má. Funkce otáčení a naklánění je vzdálená gyroskopickému 3osému ovládání pohybu Wiimote, které je dostatečně citlivé, aby indikovalo nejen vícesměrné, ale také rychlost a sílu. Otočení iPhonu není ani zdaleka stejné.

Pokud Apple neplánuje zcela znovu objevit svou citlivost pohybu pro ovládání her, museli by přidat určité prvky ovládacích prvků (tj. Tlačítek), aby mohli iPhone provozovat jako herní zařízení. To by zcela porazilo inherentní chlad iPhonu a posunulo jej na cestu N-Gage! Není to moudrý designový tah a není to něco, co by Apple udělal tak hloupě.

Myslím, že dopředu spojujete příliš mnoho bodů. Souhlasím s tím, že Nintendo má potenciál v takovém případě vzít z trhu Sony PSP mnohem větší kus přidejte svým ručním zařízením senzibilitu pohybu, ale iPhone toho zdaleka není schopen že.

Pavelříká:

14. srpna 2007 v 18:39

Dokázal bych si představit, že počet lidí, kteří nevlastní počítač a vlastní herní konzoli, bude omezený. Skvělý bod o ovládacích prvcích, nebo nedostatek tam :) Osobně věřím, že při pokusu o kombinaci a přenosné hudební zařízení s herní konzolí i telefonem je teoreticky dobré, bylo by to selhání praxe. Stejně jako mnoho chytrých telefonů, jako je ten, který právě používám, nefungují efektivně jako telefon.

Abbzříká:

14. srpna 2007 v 19:46

A nezapomeňte na skutečnost, že Apple uzamkne vaše nákupy, abyste je mohli hrát pouze na omezeném počtu počítačů. Pak je tu fakt, že americký iTunes by měl větší knihovnu her, získal by je před zbytkem světa a nepochybně by nakonec zaplatil méně.

Zapomeňte na všechny fantastické věci od Applu, dovolte nám lidem ve Velké Británii (a zbytku světa) možnost nakupovat televizní pořady/filmy prostřednictvím iTunes ZA NĚKTERÝ BOD!

A tak mám problém, kupte si iPhone, až ho sem nakonec dostaneme právě včas na Vánoce, popř počkejte na ten upgradovaný iPod, když nepochybně vyjde hned poté s obrazovkou iPhone a rozhraní? Všichni si nemůžeme dovolit mít obojí…

Robin Turneyříká:

14. srpna 2007 ve 20:15 hod

Ahhh, vidím, že „moderovaný“ ve skutečnosti znamená „filtrovaný, takže pouze podpůrné a nekritické komentáře“ projdou…. pokud jste připraveni zveřejnit své názory a požádat o komentáře - buďte alespoň dostatečně muži, abyste poznali ostatní lidi názory, když o ně požádáte - pokud se vám nelíbí a rozhodnete se je nenechat objevit - prostě se neobtěžujte je žádat jim.

Máme strach z pravdy?

Neilříká:

14. srpna 2007 ve 20:30

Rozhodně souhlas se Stuartem. Cenový rozdíl již snížil jakoukoli možnou konkurenci. Takové okolnosti lze vidět na trhu s domácími konzolami, protože Wii dominuje PS3 kvůli obrovskému cenovému rozdílu.

IPhone je také přizpůsoben obchodníkům s obrovskými telefonními potřebami, nikoli pro hráče.

Promiňte, pane Culte z bloggeru Mac, ale to je z vaší strany slepá hloupost.

jimboříká:

14. srpna 2007 v 21:08

Mohl by tedy Apple udělat z iPhonu herní stroj? S bohatou historií cenově dostupného hardwaru společnosti Apple a vytažením všech zastávek za ta léta udělejte z Macu platformu pro stolní hry, kterou jsem si vybral, jsem si jist, že Nintendo se v nich musí třást boty!

(napsáno na macu)

špatný stylříká:

14. srpna 2007 v 21:36

Vaše teorie o tom obsahuje „N-Gage“, předražený MP3 přehrávač. Jistě má více funkcí, ale nedostatek jablka v závazku ani při počítačových hrách je evidentní.

Můžu se mýlit, ale nemyslím si, že by Apple měl takové znalosti nebo touhu být i vzdáleně úspěšný na trhu.

Timmay!říká:

14. srpna 2007 v 21:44

IPhone nebude nikdy plně konkurovat ničemu, co uvádí Nintendo, ze stejného důvodu nemůže PSP konkurovat iPodu. IPhone není stavěný na hraní her, je to hybrid mobilního telefonu/PMP se spoustou doplňků, NENÍ plnohodnotnou přenosnou herní konzolí. PSP je přenosná herní konzole první a PMP druhá, NE vyhrazený PMP.

Sony se pokusilo prosadit PSP jako plnohodnotný PMP (což není) a k čemu byl primárně zakoupen? Hraní. Funkce PMP je pěkný doplněk, ale nevyrovná se žádným plnohodnotným PMP. Pokud to Apple zkusí s iPhonem stejně, pochybuji, že by to zašlo dál než uživatelé Applu.

Pokud chce Apple soutěžit s Nintendem, bude muset dát přenosnou herní konzoli, tečka.

Colinříká:

14. srpna 2007 v 21:48

Vidím iPod vylepšený o hraní her jako zabijáka PSP za předpokladu, že by mohly být licencovány hry vysoké kvality. DS má své místo, stejně jako produkty Nintendo, jako systém nižší cenové kategorie s inovativními funkcemi. PSP má však výrazně schopnější hardware než DS, ale má velmi málo kvalitních titulů. Když jsem je prodával v maloobchodě, lidé se stejně často zajímali o schopnost PSP přehrávat filmy, jako o herní tituly, což pro něj jako pro herní platformu není dobré.

Tlačítka lze vytvářet na povrchu samotného displeje ve stylu podobném rozhraním ve Star Treku. Nedostatek hmatové návratnosti tlačítek by mohl ztížit hraní, ale také by návrhářům poskytl rozmanitost rozložení tlačítek.

Starostí pro Nintendo by mohla být příští generace kapesních počítačů, kde by cena stoupla a jejich aktuálně inovativní funkce na DC by byly běžné nebo dokonce pasivní.

Označitříká:

14. srpna 2007 v 22:11

odpověď na komentář výše od Stuarta ..

Ano, myslím, že iPhone by mohl být nový DS.. dobře, je to dražší, ale podívejte se, co navíc dostanete, iPod, telefon atd. A opravdu se neobtěžuji s tlačítky, úžasně dnes existuje něco, co se nazývá GUI. proč nevytvořit tlačítka na obrazovce?

Za druhé, proč potřebujete PC/Mac, abyste mohli jít do iTunes.. pokud o tom přemýšlíte, pokud to Apple začal dělat, přilepí iTunes na iPhone, abyste mohli platit a stahovat přímo do telefonu.

IPhone je skvělým uchazečem o konzoli, ale Apple musí vývojářům poskytnout oficiální SDK, protože v současné době musí lidé do telefonu proniknout, aby mohli vytvářet tento druh programů.

Spojení ztracenoříká:

14. srpna 2007 ve 22:48

Zajímavý článek, ale upřímně řečeno, iPhone je především telefon. DS je herní konzole. Má vyhrazený procesor a grafický procesor zaměřený na hraní her. IPhone je založen na jednoduchém operačním systému navrženém pro interakci a vzhled. Na Zemi neexistuje ŽÁDNÝ způsob, jak by iPhone mohl provozovat slušnou hru DS, například Super Mario 64 DS. Aby bylo možné získat tolik informací při rozumné obnovovací frekvenci a udržet si snadné používání, je pro mobilní telefon téměř nemožné. Jak je uvedeno výše,
Odpověď: Telefon je příliš drahý.
B: To, co říkáš, nemá sílu.
C: Nemá žádné AAA tituly ani exkluzivní hry, které by ovlivnily obecenstvo.
D: Nemá tlačítka ani rezonanční ovládací rozhraní pro MOST her. E: Je k dispozici pouze v USA.
F: Je to Apple, který nikdy neměl dobré zkušenosti s hrami.
Je přinejmenším vážně ambiciózní říci, že to může soupeřit s DS. Samozřejmě mohou existovat nějaké hry, které by na to mohly fungovat, ale nevidím to tak, že by se lišily od jiných her pro mobilní telefony. To vše selhalo a nijak neovlivnilo trh MASS. Při nákupu telefonu si jej většina lidí koupí kvůli jeho funkci telefonu/textu, nikoli kvůli jeho hernímu potenciálu.
Musím říci, že si myslím, že tento argument je zbytečný, protože kdokoli ho napsal, velmi málo rozumí hernímu trhu, jeho hodnotě. A hlavně, jak těžké je vloupat se!

Zemanříká:

14. srpna 2007 v 22:51

Článek je zajímavý, ale podle mého názoru mohl udělat jednu chybu, Apple nikdy nebyl dobrý na herním trhu, hry pro Mac jsou například odpadky a problém s iPhonem je ten, že je citlivý pouze na dotyk, abyste mohli hrát hru, kterou potřebujete, dotknout se obrazovky. Nintendo také drží kartu Ace, která je pouze pro hry Nintendo a prodává se pro konzoly Nintendo. není to DS, které je tak skvělé, ale jsou to hry, které by, i když spousta hlavolamů, byly tak okamžitě raketami na číslo 1 ve hře. Myslím, že je to Apple, jak může být problém, pokud se Nintendo rozhodne propagovat své D jako MP3 přehrávač s 4 GB SD karty, bylo by tak těžké udělat z něj plně MP3 přehrávač a jak těžké je přeměnit DS na telefon?? Možná by si Apple a Nintendo měli dělat starosti.

Danříká:

15. srpna 2007 v 12:11

Myslím, že hlavním problémem je to, že lidé mění své telefony zhruba každých 18 měsíců, aby se dosáhlo zisku, většina herních systémů je navržena s minimálně 5letou životností před vychází nástupce, součástí je snaha usnadnit vývoj (výroba hry může trvat několik let) a dalším důvodem je znovu spojit ztráty, které často vznikají na každé konzoli prodané prostřednictvím hry.
Pravděpodobnější je, že nintendo nebo třetí najde způsob, jak dát simcard a anténu atd. Do slotu pro kazetu DS gba a pak máte v DS vestavěný telefon za 20 £ nebo něco s dotykovým rozhraním pro psaní čísel a texty. (také surfuje po webu pomocí vestavěné wifi).
Nakonec to také vyžaduje čas na vybudování vztahu s vývojáři a dlouho, než se stanete respektovanými jako nintendo na ručním trhu - lidé si budou dávat pozor na další gizmodo, a to navzdory všemu, čeho se jablko dotýká, když se na mo. A aby byly hry k dispozici pro vývojáře, je třeba dát něco, s čím bude možné pracovat alespoň rok předem a na trhu s telefony, po roce vaši konkurenti již vydali dvě úspěšné novinky jedničky.

V zásadě jediný způsob, jakým vidím hraní her na telefonech, je ten, že se stanou dostatečně výkonnými, aby jednoduše přenesly stávající hry, ať už DS nebo v budoucnu ještě pokročilejší počítačové hry.

PS: Vím, že mluvíš o tom, že se ipod stane zabijákem DS na rozdíl od iPhonu, ale faktem je, že mp3 přehrávače jsou stále menší protože vše, co opravdu potřebujete, je několik řádků displeje, pokud nechcete přehrávat video, a to se nehodí pro hraní her stroj. Telefony na druhé straně skutečně stabilizovaly svou velikost a byly by lepším kandidátem pro hraní her, pokud ne z výše uvedených důvodů.
Pokud jde o stroj typu všechno to udělá, vzhledem k baterii, paměti, velikosti, smlouvě, omezením výdajů, vždy to nakonec bude zvedák všech obchodů a zatím žádný :)

Cameronříká:

15. srpna 2007 v 12:20

Pokaždé, když je zveřejněn tento pohon, mám velký smích. Apple nepůjde „proti sobě“ s herním trhem. Každý, kdo si myslí, že je to jen blázen. Nintendo existuje od roku 1889. VÍ, co dělají. Neříkat, že Apple ne, nebo cokoli jiného, ​​ale myslet si, že spotřební zařízení, jako je iPhone, by konkurovalo DS, je směšné.

Bude mít iPhone hry? Ano, samozřejmě, stejně jako má iPod hry. Budou tyto hry „ohrožovat“ trh, který má Nintendo? V žádném případě…

Stuartříká:

15. srpna 2007 v 1:31 hodin

Mohl by Apple ohrozit Nintendo? Omlouvám se, myslel jsem si, že pro letošní rok komiks skončil.
Ruční hraní je o vysoké úrovni zábavy za nízkou cenu, čehož není schopen ani Apple. Mám na mysli 500 liber za telefon, který jako telefon příliš nefunguje, a kultovní témata Applu myslíte si, že může bojovat s historií nejlepší výrobce ručních her s produktem, pro který není určen hry? Výrobky společnosti Apple opravdu nesnáším. Nenávidím jejich uživatele, protože často přicházejí s takovými odpadky; který pouze posiluje názor, že nezkoušejí žádné jiné produkty, mohou najít něco lepšího než předražený objekt Apple, který aktuálně používají.

Mnoho specializovaných herních společností se pokusilo o ruční nadvládu a neuspělo proti Nintendu. Sega (Game Gear) Atari (Linx) Sony (PSP) Nokia (N-Gage QD) NeoGeo (Neo Geo Pocket Color) TurboGrafx (TurboExpress). Nemohu si vzpomenout, kdy naposledy byla hra nebo hra, kterou Apple poběží na Apple, někde poblíž top 50 v grafech her.

Kromě toho zapomínáte na typ lidí, kteří jsou milovníky Apple. Raději tráví čas sezením ve starbucks popíjením dvojitého cappachina na fórech Apple, proč milují nejnovější, iDVD, iPhone, iPod, iChat, iTunes, i (zde vložte náhodné podstatné jméno nebo sloveso) nesmyslná a nesmyslná funkce, která byla právě přidána do jejich MAC OS, než ve skutečnosti se bavit hraním hra. Navíc myšlenka hry je uživateli MAC zcela cizí.

bramboryříká:

15. srpna 2007 v 1:55 hod

Doufám, že se iPhone/Apple nepokusí převzít Nintendo na herním trhu. IPhone by se měl soustředit na to, k čemu by ve skutečnosti měl být, a tím je telefon, hudební přehrávač a pár dalších skvělých věcí. Není to herní konzole! Nezničte to!

Ashishříká:

15. srpna 2007 v 2:56

nějaké další zatočení…

1. iPhone je špičkový trh... Nintendo by mohlo nabízet hry přímo na iPhonu... mohly by dokonce účtovat více... nebylo by jejich marže hodně vyšší jen prodej her 10 milionům plus lidí, kteří jsou dostatečně bohatí na to, aby zaplatili 500+ za telefon a byli ochotni za každý dát 30+ hra? Uzavřete distribuční smlouvu s Apple…

2. Apple + Nintendo. Nevíte, jaká je tržní kapitalizace Nintenda, nicméně tato kombinace bude velkým konkurentem pro MS a Sony... zvláště pokud to Apple s domácí strategií v domácí strategii myslí vážně. Pokud dnes chcete přehrávač HD/Blue ray DVD a jste hráči... PS3/XBOX jsou tou správnou cestou... Apple se ani nedostal do užšího seznamu s Apple TV.

Jamesříká:

15. srpna 2007 v 4:33

IPhone dokonce nemá funkce jiných mnohem levnějších telefonů, možná by na tom měli pracovat, než aby se pokoušeli převzít Nintendo. Mnoho z nich se pokusilo porazit Nintendo na ručním trhu a všechny selhaly, Apple s jejich předraženým hardwarem a mentalitou ovládání bláznů nebude spravedlivý o nic lépe.

Daveříká:

15. srpna 2007 v 6:27

Čas ukázal, jak dobře si Apple vede při posuzování rozvíjejících se trhů a poté na tyto trhy vstupovat s „vhodným zařízením“. To, co nyní vidíte na iPhonu, je zařízení, jehož cílem je převýchova trhu k tomu, k čemu by mohlo být použito zařízení ve vaší kapse. Další vývoj zařízení je místo, kde začíná hry. Očekávejte, že další verze zařízení budou zahrnovat rozpoznávání hlasu, snímání pohybu a schopnost zapojit periferní zařízení.

Unsmugříká:

15. srpna 2007 v 6:54

Hry od Applu půjdou stejně, jako šel N-Gage-po pánvi

IPhone nemá žádnou grafickou kartu herního enginu, takže nikdy nebude schopen porazit PSP na surový výkon a nikdy nebude schopen dohnat Nintendo na jeho dominanci pro fantastické (gimické) hry, proto Nintendo je a vždy byl dominantní.

Cena iPhonu a iPodu je stále příliš vysoká bez těchto herních požadavků, řadiče, slušné baterie, portů pro ukládání herních médií, video procesoru, jádrového procesoru atd. Atd.
Sony a Nintendo budou více než šťastní, když jejich zařízení rané generace budou stále lepší a levnější než obvyklý styl Apple nad funkčními zařízeními, o kterých se fanoušci Apple neustále baví.

Pane, možná jste samolibý, ale jste blázen, když se pouštíte do něčeho, o čem nic nevíte.

Jimmy Jamesříká:

15. srpna 2007 v 7:27

Myslím, že zjistíš, že je to spíše fanboyismus než samolibost, která se dostane všude.

IPhone se nikdy nedotkne trhu s ručními hrami (PSP, DS atd.). Je hezké, že se Apple a Nintendo vezmou, ale nikdy k tomu nedojde. Jistě, věci s jablky vypadají dobře, ale Nintendo za ty roky odvedlo docela dobrou práci, když přišlo s některými ikonickými designy úplně samo. A Shigeru Miyamoto pokaždé poráží ruce Steva Jobse za konzistentní inovaci.

Nintendo rozhodně nepotřebuje Apple, pokud jde o technickou zdatnost, stačí se podívat na Wii a DS (i když hraní na dotykové obrazovce je loni taaaaa... prostě to neříkej iPhonu). Současný postoj společnosti Apple k neotevření iPhonu cizím lidem znamená, že jakýkoli vývoj pro něj je přinejlepším ztuhlý.

Jistě, v určitém okamžiku se mohou objevit hry pro iPhone, ale bez tlačítek nevidím, jak se Mario objevuje, a pokud jde o Snake nebo Master Chief, zapomeňte na to. Co tedy zanechává iPhone jako zabijáckou aplikaci? hmmmm, moc ne. A jak by Apple tyto hry dodával? Stáhnout do flash paměti? Žádný trh s použitými hrami tam tehdy nebyl.

Apple by se měl spíše držet toho, co dělá, než se snažit být vším pro všechny lidi. IPhone je pro trendového spotřebitele. Většina firemních uživatelů půjde jinam a totéž lze říci o většině hráčů. Jednoduše řečeno, můžeme získat něco 100x lepšího za mnohem méně peněz.

Dannyříká:

15. srpna 2007 v 8:08

To musí být ta nejpodivnější a nevzdělanější předpověď, o které jsem kdy slyšel. Když pracuji v herním obchodě, mohu vám říci, že DS lite prodává mnohem více jednotek než jakákoli jiná konzole dnes, ruce dolů. Nintendo téměř přibilo kapesní konzoli, která nevyžaduje žádné cílové publikum, protože to potěší všechny. Nic mu nebude dlouho konkurovat.

Ale podívejte se na to z lepší stránky, Apple by byl hrdý na to, že má opravdového fanouška. I když si všichni ostatní myslí, že jsi kretén, milují tě.

Andyříká:

15. srpna 2007 v 8:19

S celosvětovým prodejem Nintendo DS přes 47 milionů si myslím, že iPhone bude vždy hrát dohnat.

Rovněž nezmíníte, že bez ohledu na to, jak dobrý je hardware pro jakýkoli herní stroj, jsou to hry, které jej prodávají. PSP je lepší stroj než DS, ale jeho hry jsou ve srovnání chudé, a proto jsou jeho prodeje mnohem nižší než u DS.

Apple nikdy nepřijal hraní her, měli skvělou příležitost, když přešli na procesory Intel, aby si vzali značný kus herního trhu mimo PC, protože mnoho hráčů už má dost Windows a Vista. Všichni ignorovali zásadní část toho, proč si lidé vybírají počítač před počítačem Mac.

johnnyříká:

15. srpna 2007 v 11:48

Souhlasím s výše uvedeným komentářem, tlačítka by zničila celkový styl iPhonu, proč se pokoušet převzít všechno, nebuďte chamtiví Apple, ať mají svůj podíl i ostatní ………… ..

Lesley Durlingříká:

16. srpna 2007 v 18:38

Někteří z nás uvažovali dopředu už několik let. V polovině padesátých let jsme získali plastovou projekční projekci (Ferranti) s nastavitelným sledováním řádků a jako malé dítě jsem byl přesvědčen, že to znamená, že mohu sledovat televizní program na jiném kanálu kdykoli poté, co byl vysílán (vestavěný videorekordér!) Věděl jsem, že to bude stát se. Když jsem pak v roce 1981 začal používat svůj první Apple II doma a v práci jsem musel používat PC, předpověděl jsem, že všechny mé problémy budou vyřešeny a budu muset používat pouze operační systém počítače Apple.

Nyní je tu honba být stříbrným surfařem, aniž bychom chtěli pytel plný technologií. Ano, těším se na svůj iphone/fotoaparát/ipod/gamesplayer/video a satnav-gps vše v jednom kapesním počítači. Moje hlava je plná životních hodnot, které stojí za užitečné informace, a nejsem připraven to zaplnit snahou zapamatovat si mnoho operačních systémů/protokolů rozhraní. Dokud nebudu mít svůj jeden „jednoduchý“ gadget, který se bezproblémově propojí s mým iMacem a Macbookem, vystačím si s rukou dolů mobilním telefonem od „Techno Son“, půjčte si jeho digitální fotoaparát a mixujte a spojujte iPody těžit. Nikdy jsem nehrál hry na mobilu, ale pokud má Apple gadget, který chci, hry, které vsadíte, pravděpodobně by stálo za to je hrát. Někdy vítězí jednoduchost a ti z nás, kteří byli studenty „Malý je krásný, forma následuje funkci a tvůrci odpadu stále mají své ideály“.

Na téma Games Machines jsem nikdy nebyl počítačovým/konzolovým hráčem/fanouškem ani u syna, který používal počítač/herní konzole 19 let, dokud si nepořídil Wii. Kdyby teď byla grafika v základním balíčku her tak propracovaná jako věci typu „rozstřel“, byl bych závislý. Konečně herní systém, kde si člověk nesedne a nyní může skutečně komunikovat s akcí a uplatnit nějaké fyzické dovednosti získané během let. To je cesta vpřed pro nás důchodce, abychom si doma zacvičili, ale kdo o tom vůbec přemýšlí vývoj her pro stovky/tisíce nás starších občanů s našimi značnými výdaji Napájení. Kobercové mísy někdo? Jen pro případ, že by to přidalo na tónu mých názorů, ano, jsem žena, Angličanka a bydlím v Anglii a oddaná Apple.

Hugoříká:

23. července 2008 v 16:00 hodin

Nejprve musí Apple povolit celou kapacitu bluetooth, povolit odesílání MMS, nechat iPhone nahrávat video... a pak může začít přemýšlet o dalších věcech.

Poslední příspěvek na blogu

Horká linka Miami havaruje svým retro, násilným způsobem na počítači Mac
September 10, 2021

Horká linka Miami, retro, shora dolů, hyper násilné střílení je konečně na Macu, přes Pára a Hráčská brána.Nebojte se: hra je plná bizarních, beder...

Unreal Engine 3 nyní běží na iPhonu 3G
September 10, 2021

Unreal Engine 3 nyní běží na iPhonu 3GV tuto chvíli není divu, že grafika iPhonu 3G dokáže polygony vytlačit potřebovalo přinést do telefonu propra...

Analytik: 400 000 používaných telefonů iPhone v čínské mobilní síti
September 10, 2021

Bryan Wallsříká:18. února 2008 v 16:12Nemyslím si, že č. 2 nutně následuje. Možná by Apple prodával více telefonů, ale není vůbec jasné, že by vydě...