Преминала ли е Apple линия, следвайки отключени iPhone?

иматebobказва:

28 септември 2007 г. в 6:20 ч

Нулирането на телефона да изисква AT&T е напълно легитимно. Част от договора за покупка е, че ще използвате AT&T. Може би, ако платите допълнителни 250 долара, Apple ще ви продаде отключен iPhone. Никой не се оплаква, когато получи телефон с отстъпка от Verizon, след като подпише двугодишен договор. Може би Apple трябва да обмисли използването на аплет, който просто изключва телефона, ако не е активиран от AT&T?

Що се отнася до нулирането на целия софтуер, това е просто глупаво. Apple няма право да премахва нищо от вашето устройство. Те могат да заключат всичко, което засяга телефона, но не трябва да изтриват никакви данни - това е равносилно на кражба. Някои хора ги хакват за удоволствие, други - за незаконна печалба, а други го правят, за да се откажат от подписания от тях договор. Последните двама получават заслуженото. Но ако сте активирани в AT&T и добавеният от вас софтуер не засяга телефона, тогава Apple трябва да се откаже.

Джефри Симпсънказва:

28 септември 2007 г. в 7:27 ч

Единственият начин, по който мога да използвам телефона си в Канада, е като го отключа и това направих миналата седмица, когато нашият долар удари паритета спрямо вашия. Знаех обаче, че а) няма да мога да отида в Apple за гаранционна работа и б) евентуални бъдещи актуализации вероятно ще заключат или тухлят телефона.

Аз съм дългогодишен потребител на Apple, откакто бях на шест и имах Apple IIe, и имам iPod от първия ден и iPhone е най -любимото ми нещо, което някога са създавали. Знаейки, че бъдещите актуализации както на iTunes, така и на iPhone могат да го заключат, аз се ангажирам да остана със софтуер/хардуер от септември 2007 г. за следващите няколко години, докато законно не мога да купя iPhone Канада. Гадно е, но приемам, че ще е така, освен ако не искам да се върна към използването на BlackBerry (което всъщност ми харесва просто не толкова).

Ако хакерите продължават с Apple, мога да актуализирам, ако не го направят, просто ще трябва да остана замразен през последната седмица дълго време.

мартинказва:

28 септември 2007 г. в 11:25 ч

Политиката на Apple при докосване е по -лоша, IMHO. Наличието на устройство с толкова голям потенциал за потребителя и заключването му до части е просто престъпно.

Тъкмо се канех да избягам от вратата и да си купя такава, но сериозно се замислям дали наистина си струва доларите само да се заключвам в ограничен избор от софтуер.

Електромомчеказва:

28 септември 2007 г. в 12:06 ч

Ако не друго, Apple се показва като поредната технологична компания за тормоз. Сключвайки сделка с AT&T, те наистина показаха на чия страна са и това вече не са клиентите. Тъжно е, защото те винаги са имали имидж на компания, която е различна от всички останали компании там.. Винаги сте чувствали (реално или въображаемо), че Apple е на страната на потребителя. Това изглежда не е така в наши дни. IPhone промени компанията по много негативен начин.

Разбира се, Apple е напълно в правото си да произвежда продуктите, които иска да продава, но това не означава, че хората трябва да ги следват по пътя на по -малък потребителски контрол.

размаспазказва:

28 септември 2007 г. в 14:00 ч

Уау... ако не ви харесва, не го купувайте. Ако купувате устройство, за да го хакнете, дори и за забавление, добре сте наясно с ограниченията на устройството, преди да го закупите. Тук никой не се прецаква. Ако искате iPhone, който позволява приложения за трети страни и работи в други мрежи, тогава задръжте парите си, докато Apple или някой друг не ги направи. Тъй като условията на договора за iPhone предвиждат използването му в мрежата AT & Ts. Apple не произвежда продукти, за да ви направи щастливи, те правят продукти, за да печелят пари.

Крейгказва:

28 септември 2007 г. в 14:01 ч

Това е само още една илюстрация за това колко дисфункционална е системата на мобилните телефони тук в САЩ. Това е моят телефон и бих могъл да го използвам във всяка система, която пожелая. Ако Apple иска да ми таксува повече за „отключен“ телефон, добре.

И ако това е част от договора, ще се върне ли Apple, когато договорът изтече след две години, и ще прекъсне ли телефона ми? Не мислех така ...

c-manказва:

28 септември 2007 г. в 14:58 ч

Точка за точка, мисля, че всеки има основателни претенции от конкретна гледна точка. Да, хората се съгласяват да използват iPhone при условия, посочени при закупуването му. Някои остават напълно щастливи да се наслаждават на телефона такъв, какъвто е, докато други искат да увеличат потенциала му. Това е точката на потенциален натиск там, където Apple става лицемерна.

Стандартният MO на компанията е да пусне технология като iPhone, която твърди, че е революционна и ще се промени някои аспекти на света, като най -малкото позволява по -голяма гъвкавост и най -много, създавайки парадигма смяна. Е, революциите по своята същност са социални, защото вълнуват масите. Реалността е, че Apple всъщност активно обезсърчава творческите иновации на потребителите и разработчиците, като казва „Гледайте, но не докосвайте“ техническите възможности и сега с актуализацията на iPhone, наказвайки тези, които направете. "Да, може да има това и способността да прави това, но няма да ви позволим да го използвате." Защо не? Платихме за вещта, части, потенциал и всичко. Все едно първият разработчик на рентгенова машина да е казал, че е добре да сканирате кости, но не смейте да го използвате, за да разгледате самолетни конструкции или куфари. Или ако автомобилна компания ограничи къде можете да я карате. Всички знаем, че това е така, защото Apple иска да изтръгне всяка стотинка печалба от своите продукти. Apple, с удоволствие вземете парите ни в касата и след това оставете технологията като iPhone да бъде това, което може да бъде.

Томказва:

28 септември 2007 г. в 15:46 ч

„Това досажда ли на всички останали толкова, колкото на мен?“

Е, не. Изглежда, че хората искат да имат своята торта и да ядат също.

Те искат да отключат своите iPhone, да преминат към различни доставчици на обаждания (като получават приходи от Apple) и да се намесват в софтуера на iPhone. Това е добре за мен - но след това те се връщат направо при чичо Apple за най -новата актуализация на софтуера, въпреки че са предупредени да не го правят.

iDiots

Андрю ДКказва:

28 септември 2007 г. в 18:24 ч

Всички трябва да осъзнаете, че повечето купувачи на iPhone - и всички хора, по този въпрос - са безнадеждно незнаещи за сложните технически неща. Представете си отговорите, които бихте получили, ако попитате всички на опашка за iPhone дали планират да инсталират приложения на трети страни на своя iPhone или дори ако знаят какво е приложение на трета страна.

Apple произвежда крайни продукти за тези хора, защото те са по -голямата част от населението. Останалите вие ​​(ние?) Техническите отрепки трябва да осъзнаете, че сте малко малцинство и ако Apple от време на време ви съсипва партито, просто трябва да сте пораснали и да се справите с това.

Що се отнася до твърдението, че Apple е насочена конкретно към вас:

„Някои хора ги хакват за удоволствие, други - за незаконна печалба, а други го правят, за да се откажат от подписания от тях договор. Последните двама получават заслуженото. "

Напълно съм съгласен с това тълкуване. Мисля, че има добри причини Apple да се насочи към последните две, но не и към първата. Мисля, че имате труден аргумент да кажете, че Apple е насочена специално към първата група защото мисля, че направих солиден аргумент, че Apple със сигурност няма просто да се отърве от него тях.

Генказва:

28 септември 2007 г. в 19:21 ч

Това, което прави това особено неприятно, е, че за разлика от получаването на телефон с отстъпка след подписване на договор, iPhone никога не е бил отстъпван-собствениците са плащали пълната, несубсидирана цена И са били задължени да имат 2 години договор. Конвенционалната мъдрост беше, че несубсидираният характер на покупката означава, че тя трябва да бъде по -малко ограничаваща от евтините или безплатни телефони там. Оказва се, че iPhone е ПОВЕЧЕ ограничен и дори не включва някои от основните функции на безплатен телефон.
Обърнатата глава на конвенционалната мъдрост наистина прави тази ситуация несъстоятелна и добавена към нея исторически приятелските нагласи на Apple, внезапно изхвърлени на бордюра, е, просто става шокиращо.

Майкъл К.казва:

29 септември 2007 г. в 5:17 ч

Купих iPhone и не „подписах“ никакво споразумение с Apple. На кутията също няма нищо, което да прилича на споразумение. В кутията е посочено... "Изисквания: Минимален нов двугодишен план за безжична услуга с AT&T, необходим за активиране на всички функции на iPhone ...", но не мисля, че това представлява договор, споразумение или нещо различно от това, което се намира в повечето продукти като „изисквания“. Колко продукта „изискват“ Windows или MacOS, но функционират на други операционни системи или хардуер. Нищо в гаранцията не посочва, че гаранцията е невалидна, ако не сте подписали и двугодишно споразумение с AT&T. Apple има право да променя своя софтуер... без съмнение... и може да се опита да наложи изключителност... ... но телефонът определено не е субсидиран... т.е. няма отстъпка за активиране на a нов абонамент за AT&T... и всичко, което правят, се опитват да увеличат печалбата... което е добре..., но това ще им струва повече, когато атакуват потребителите да упражняват своите законни права.

Дейвидказва:

29 септември 2007 г. в 7:24 ч

Ако сте купили iPhone и сте направили дори малко домашна работа, бихте знаели, че няма поддръжка на трети страни, така че не бива да се изненадвате от нея. Знаехте също, че влизате, когато телефонът е заключен. Това не са уникални преживявания в света на мобилните телефони.

В момента Palm Treo 680 е $ 199, когато е заключен за AT&T и закупен с 2-годишен договор. Ако искате да го отключите, това е $ 399. Защо трябва да очаквате да получите договорната цена на AT&T и да можете да я отключите?

Със сигурност не казвам, че Apple е правилна за това, просто казвам, че това е обичайна практика в индустрията на мобилни телефони и е смешно да се възмущавате от това.

Що се отнася до мен, аз се придържам към Treo, докато Apple не отвори разработка на трети страни. IPhone е красив и гладък, но не може да направи всичко, което Treo може. Реших това, защото си направих домашното на iPhone и знаех, че няма да ми хареса такъв, какъвто е и че ще е най -добре да изчакам. Жалко, че и жалбоподателите не могат да разберат това сами.

VizzyAказва:

29 септември 2007 г. в 7:25 ч

Напълно съм съгласен с коментарите за анти-потребителското поведение на Apple, но за тези, които не са съгласни не забравяйте, че не става въпрос толкова за хакването, а за избора, който Apple взе по отношение на мрежовите доставчици, довели до това хакът.

Мисля, че името на този страхотен блог „Cult of Mac“ е отражение на лоялността и високото отношение на потребителите на Mac към компанията - в известен смисъл това е култ - където Понякога членството може да бъде малко скъпо с новите приспособления и софтуер, които те изнасят и които много от нас ИЗБЕРАТ да купуват, защото сме толкова влюбени в тях направете. Мисля, че ИЗБОРЪТ е модната дума тук - и няма как да не почувствам, че егото на Apple става прекалено голямо с техните подход към маркетинга на iPhone - нещо, което особено потребителите на Mac очакват с нетърпение поради интеграцията между телефона и OSX е това, което мисля, че всички сме чакали и ще използваме по начин, който никой друг телефон не може да осигури, когато синхронизиран с OSX.

Така че отнемането на този избор беше лош ход. Признавам обаче напълно лицемерието си, че когато преминавам от Orange на O2 през ноември (когато iPhone влезе в продажба във Великобритания), ще подкрепя това поведение. Имах намерение да се опитам да хакна телефона си, защото се възмущавам от това, че Apple ми диктува кой ще осигури мобилната ми телефония. Така че ходът на Apple да направи iPhone „постоянно неработещи“ след хакерство ги поставя в напълно различна светлина за мен. В края на краищата не беше толкова отдавна (няколко месеца?), Когато бяха много благодарни за творческата интелигентност и упоритост на „хакер“, който изложи недостатъци в сигурността на OSX в своя полза и му предложи работа (I мисля!).

Така че мисля, че с вида хакерство, за което говорим (т.е. „отключваща“ технология, вместо да бъде злонамерен към потребителите чрез вируси и т.н.) те трябваше просто да го оставя и да не стъпквам върху креативността на другите, които имат моето уважение в това как са казали „това не е честно и затова ще направим нещо по въпроса то". Вместо това Apple са били злонамерени към потребителите - и по някакъв начин те са отговорни за вид хакерство, което всички мразим - изтегляте нещо от мрежата и то напълно съсипва вашето хардуер!

Толкова добре направено Apple - вие сте официално злонамерени хакери, които изхвърлиха играчките си от количката, когато тя не тръгна по ваш начин! Добър ход! О, и още нещо - обществото, в което живеем днес, поставя голяма стойност на ИЗБОРА - и като компания, която има толкова солидна и завидна марка бих се надявал, че ще разбереш, че консуматорството също е за C H O I C E.. .

Чух, че Ford току -що е изобретил нова кола, която ще работи само на бензин, предоставен от Shell Oil... 80)

Паулосказва:

29 септември 2007 г. в 8:36 ч

Съгласен съм с някои от коментарите:
Apple ясно са заявили, че не поддържат приложения на трети страни и въпреки че това е малко „нахално“ за те просто да изтрият тези приложения, сигурен съм, че са написали в лицензионния документ, че това ще бъде случай.

Що се отнася до отключващата сага - ако имате iPhone, вие също сте подписали договор, за да кажете, че ще го използвате в мрежата на AT&T през първите 2 години от живота му. Въпреки че сте платили за устройството, той все още остава частично собствеността на клетъчната компания до договора ви изтича и те (със софтуерната помощ на Apple) имат пълното право да ви попречат да използвате устройството си на друго мрежа.

Ако Apple не беше направила телефона изключителен, това нямаше да се случи: от гледна точка на Великобритания те също са дали към грешната мрежа - O2 (най -алчният/глупав доставчик, който би се съгласил с T и C на Apple), но не и най -добре.

Когато всичко е казано и направено iWant iPhone, но не и на O2: какво да правя? Отключване ;-)

Алън Сойерказва:

30 септември 2007 г. в 20:43 ч

Има много логически аргументи - но това просто ми се струва грешно. Apple наистина се придвижва към антиконкурентното поведение на Microsoft. Няма причина те да не ви позволяват да инсталирате приложения на трети страни. Няма причина телефонът да трябва да работи, за да използва другите функции като всеки друг КПК.
Няма да купувам iPhone главно, защото що се отнася до функциите на PDA, моят Palm TX работи по -добре. Той прави електронна поща, видеоклипове, снимки, изпълнява excel и word (да, използвам го в ужасно тесен икономичен клас, който имаме тук в Европа на бюджетните авиокомпании - с BT клавиатура) My Palm всъщност поддържа стерео Bluetooth слушалки, тъй като има A2DP BT стек. Когато искам бърз достъп до интернет, използвам 3G мрежа на телефона си, която е WAAAAY по -бърза от EDGE и мога да осъществявам видео разговори (не само да оставям видео гласови съобщения!)
Когато добавите поведението на тормоз на Apple в сместа (благодарение на Фаустовския пакт с AT&T) - да, гласувам с портфейла си и се придържам към дланта си и добър 3G телефон. Глупаво е, защото ако Apple не беше затрупала телефона с второстепенни технологии (боклук BT драйвери и EDGE, без приложения на трети страни) бих със сигурност сте закупили такава за най -висок клас и напълно готини технологии като екрана и интеграцията му с приложенията за Mac (iCal конкретно)

Сабяказва:

8 декември 2007 г. в 13:27 ч

Apple е права, защо?
1. Те разказаха на всички за какво става въпрос с Iphone и всички се съгласиха и изхвърлиха пари, за да купят Iphone такъв, какъвто е.
2. Те казаха на всички, че актуализацията може да заключи техните iPhone, ако са били изкушени.

Според мен клиентът не е знаел какво иска той или тя. Ако някой каже, че продава червена кола и искате синя кола, не купувайте червената кола. Обичайното чувство тук е необходимо да не плащате за това, което не искате и ако в този случай ръководството на Apple усети, че ще се промени. Купувачът се пази

Последна публикация в блога

Apple възобновява предлагането на продукти в офиса
September 11, 2021

Apple възобновява предлагането на продукти в офисаСлед необяснимо отсъствие продуктите на Apple официално се върнаха в NBC Офиса, която снощи завър...

Отмяна на бързо изпратения имейл при използване на Gmail [Съвети за OS X]
September 11, 2021

Отмяна на бързо изпратения имейл при използване на Gmail [Съвети за OS X]Всички сме го направили, изпратихме този гаден имейл на шеф, колега, съпру...

Върнете контрола на мисията към Exposé-стил в Mountain Lion [Съвети за OS X]
September 11, 2021

Върнете контрола на мисията към Exposé-стил в Mountain Lion [Съвети за OS X]Върнете го така, както сте го намерили!В Mac OS X Lion Expose се сля с ...